|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zondag 02 november 2025 - 13:52 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Kan verkeren bij Heracles. Ene week krijgen ze er 7 tegen. De volgende week maken ze er zelf 7. T zogenaamde 'schokeffect' zeker, na de trainers wissel. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
8-2, bizar.
Van de week al 1-4 uit bij NAC in de beker |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: tja, het zag er in die wedstrijd al uit als sabotage. Dan krijg je inderdaad de indruk dat er meer speelde. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Domme overtreding, maar de penalty waardeloos ingeschoten. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Klein wonder dat AZ nog niet voor staat. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 02 november 2025 - 14:34 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] tja, het zag er in die wedstrijd al uit als sabotage. Dan krijg je inderdaad de indruk dat er meer speelde. Beetje sus inderdaad. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Goes heeft ook weer een doosje lucifers gevonden 😆 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, die wilde ook nog even direct zijn tweede gele kaart pakken. Blijft een apart figuur. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Het is dat Sparta zo slordig is voorin. Had AZ ook wel een gelijkspelletje gegund. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| AZ blijft sowieso aardig in de buurt van Feyenoord en PSV. Dat verschil is zeker nog niet gemaakt. Volgende week met AZ-PSV wel een interessante wedstrijd. PSV weer met 2 dagen extra rust naar die wedstrijd. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 02 november 2025 - 16:28 schreef T-FeYeN00rD het volgende:AZ blijft sowieso aardig in de buurt van Feyenoord en PSV. Dat verschil is zeker nog niet gemaakt. Volgende week met AZ-PSV wel een interessante wedstrijd. PSV weer met 2 dagen extra rust naar die wedstrijd. Daar boft PSV opnieuw mee.
Is bij PSV - Feyenoord ook weer het geval. En bij 020 - Feyenoord ook. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wij GAE uit volgende week, ook geen makkie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 november 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Spelen die deze week Europees ? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Die extra rust is het standaard voordeel van de CL speeldagen. Uiterlijk op woensdag dus een dag voordeel pakken ze sws. Hadden wij dus vorig seizoen ook maar als het in je eigen voordeel is vergeet je dat makkelijker :) |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Klopt. Salzburg uit. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dan nog vind ik GAE uit geen makkie. Maar wel een pot die je uiteraard MOET winnen. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Geloof nooit dat we ons druk moeten maken om GAE. Of ze nou in een dip zitten of niet.
Zolang je ze niet onderschat zoals een Aston Villa is het een formaliteit. 3 Punten heb ik al meegerekend. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 03 november 2025 - 17:58 schreef Fart het volgende:Geloof nooit dat we ons druk moeten maken om GAE. Of ze nou in een dip zitten of niet. Zolang je ze niet onderschat zoals een Aston Villa is het een formaliteit. 3 Punten heb ik al meegerekend. Dat laatste past ons niet en zelf denk ik niet graag zo. Elke tegenstander dien je serieus te nemen. En GAE uit al helemaal. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Eens. Een makkie in Deventer is de laatste jaren geen vanzelfsprekend feit meer. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ik snap de "angst" niet. Laatste 11 ontmoetingen heeft Feyenoord zowel uit als thuis gewonnen. En nu, omdat ze tegen Aston Villa boven zichzelf uitstegen, moeten we met genkepen billen naar de wedstrijd leven?
Om de dikke dooie nie. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| In Napoli zit de stemming er ook in 😆 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Liverpool - Real Madrid.
Languit op het bankie vanavond! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 november 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Opeens valt die bal goed voor Olympiakos. Schiet hem wel aardig binnen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Die was snoeihard zeg..😳 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: 1-0. Mooie goal, keihard. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wat een goal, echt niet normaal vd ven! 3-0 Tottenham one to watch hoor.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 november 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote: Eindelijk inderdaad🥳 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Tis allemaal nogal moeizaam bij PSV. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Alexander Arnold word aardig uitgejouwd. Terecht. Club echt in de maling genomen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zit schakel kanaal te kijken, ze komen er niet echt vaak in voorbij psv eigenlijk, dus er gebeurd niet heel veel lijkt me dan qua mogelijkheden/kansen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 november 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| PSV ook wel klaar na vanavond. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| De 1-1 valt nog, maar ze hadden eigenlijk moeten winnen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| PSV op zn Duits nog een puntje hahaha |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Mag hopen timber ook geen Alexander Arnoldje doet straks, dan is hij ook aan de beurt, als hij echt niet transfer vrij weg wil zo snel mogelijk bijtekenen .
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 november 2025 - 22:51 schreef bijft007 het volgende:Mag hopen timber ook geen Alexander Arnoldje doet straks, dan is hij ook aan de beurt, als hij echt niet transfer vrij weg wil zo snel mogelijk bijtekenen . En jij denkt nog dat hij uiteindelijk alsnog bij zou tekenen ? Wat aandoenlijk hahaha |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Mwa, wat als die club niet vd winter komt, want kan me nog wel voorstellen hij nog steeds daarop aast
Want aan het lijntje houden hopend op een pl club oke kan,, en vervolgens de club ermee naaien als die niet komt hoeft niet elke speler te willen natuurlijk.
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Johnny eruit.
Onbegrijpelijk. Die hadden ze gewoon nog wat tijd moeten geven. Zonde |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Ach nu mag ten Hag nog een keertje op zijn plaat gaan als ik het goed begrijp. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Meer trainers gehad dan warm eten doordeweeks. Er loopt ook alleen maar lage kwaliteit aan spelers daar, met een oude dramatische lul als spits. Dus wie je ook voor de groep zet, maakt uiteindelijk misschien maar 6 punten verschil op het eind. De enige die daar nog een beetje kwaliteit had, was Carlos Forbs. Gisteren konden ze kiezen, 3-0 4-0 of 5-0 , dus het viel nog mee eigenlijk. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Boeit mij niets, laat die 020 maar eens voelen, wat wij jarenlang gevoeld hebben. En die grote Amsterdamse bek nog maar een tijdje houden. En Berghuis he voel je , jezelf nu
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 november 2025 door piet de paler -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Jammer joh.. ik zag nog wel wat aanknopingspunten |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op donderdag 06 november 2025 - 17:34 schreef piet de paler het volgende:Boeit mij niets, laat die 020 maar eens voelen, wat wij jarenlang gevoeld hebben. En die grote Amsterdamse bek nog maar een tijdje houden. En Berghuis he voel je , jezelf nu Dat vooral natuurlijk! Laat hun maar een beste tijd tobben. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Snap je toch niet he, moest farioli eruit omdat je niet aantrekkelijk genoeg balt Nu bal je aantrekkelijker want meer goals in wedstrijden😉 is het weer niet goed.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 november 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| 1-0 in de galgenwaard. Gaaf. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Super! Hopelijk houden ze het vol en idem punten wij en GA |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Wedstrijd op zijn kop. 1-1 en rood. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Het stort compleet in. 1-1 + rood voor de keeper (om niks) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Die nummer 27 staat te slapen en de verdedigers kijken alleen maar naar de bal en niet naar de tegenstanders. |
|
|
|