|
|
tomson
|
|
|
quote: Die is na dit seizoen wss wel te zien in een grote competitie. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Aardig moment voor z'n eerste..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 november 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 09 november 2025 - 13:32 schreef Stylzz het volgende:[..] Eigenlijk niet hoor. Standaard indraai Maar als je niet verdedigt komt ie fantastisch aan ja Kijk maar is naar z’n assists. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wel erg goeie speler die linksback utreg, wel dure speler als het klopte 9 milj van psv was afgeslagen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 november 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja. Maar deze was niet bijzonder Wat bijzonder is dat er maar 1 Ajacied mee liep Drie van UU hadden m bijna in kunnen koppen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Goed ingeschoten, wel ook een keepersfout. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Voor dat bedrag is hij verdedigend te matig |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Ja is wel vooral aanvallend van waarde idd |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 09 november 2025 - 13:34 schreef Stylzz het volgende:[..] Ja. Maar deze was niet bijzonder Wat bijzonder is dat er maar 1 Ajacied mee liep Drie van UU hadden m bijna in kunnen koppen De bal op zich is misschien niet heel bijzonder, wel als je het constant voor elkaar krijgt hem in die ruimte te leggen. Met de juiste snelheid/effect. Dat dat nog moeilijk zat is, zien we wekelijks bij Feyenoord. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 09 november 2025 - 13:36 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] De bal op zich is misschien niet heel bijzonder, wel als je het constant voor elkaar krijgt hem in die ruimte te leggen. Met de juiste snelheid/effect. Dat dat nog moeilijk zat is, zien we wekelijks bij Feyenoord. Is zo. Maar dit was echt zo schandalig slecht verdedigd. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Niet best inderdaad, lijkt wel slechter dan het was, omdat er 1 van Ajax niet de lijn van z'n medespelers volgt. Doet ie dat wel dan staan ze allemaal buitenspel. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Apart dat er nog geen geel is getrokken. Die overtreding van Regeer was duidelijk een kaart. En bijvoorbeeld De Wit heb ik ook genoeg overtredingen zien maken. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Vorig seizoen en seizoen ervoor was hij beter dan nu eerlijk gezegt. Ik had hem afgelopen seizoen al graag naar ons willen zien komen maar er hing waarschijnlijk een te groot prijskaartje aan hem. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Die commentator is echt schaamteloos |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Commentator heeft een lichte clubvoorkeur |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Haha is hij er overheen gestapt laat ie zn eigen vallen, die commentator nogal voorkeur ja🤣
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 november 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Wat mij ook opvalt aan Utrecht is die centrale verdediger . Toen Mike van de Hoorn geblesseerd uitviel een aantal weken terug kwam die Didde erin en die deed alles verkeerd . Nu lijkt het erop dat van Hoorn moet gaan vechten voor zijn plekkie als tie weer fit is. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Is daar ook niet al eerder ophef door ontstaan? Omdat het steeds zo partijdig is? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Utrecht is bekaf en voetbalt al ff niet meer |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Een wissel a la Nieuwkoop, dan weet je het vaak wel. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Commentator: 3 minuten... das niet veel 😢 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Die rb bij Utrecht mijn god |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Echt raar, ze konden bijna scoren |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zal mij niet verbazen idd |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zou andersom nooit gebeurd zijn |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
| Nul punten voor de neuzen. Wie kunnen ze daar nog meer ontslaan? Heerlijk dat het zo'n zooitje is daar, mag van mij wel decennia lang duren. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 09 november 2025 - 14:14 schreef Frobin1974 het volgende:Nul punten voor de neuzen. Wie kunnen ze daar nog meer ontslaan? Heerlijk dat het zo'n zooitje is daar, mag van mij wel decennia lang duren. Ja vind het dan ook leuk dat een trainers wissel niks heeft uitmaakt . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Hahaha beetje knalvuurwerk buiten het stadion bij NEC |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
quote: Helemaal mee eens hoor, ghehehe |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Best bijzonder dat ze toch nog steeds 4e staan na zoveel puntverlies. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Was mooi om te zien . Vooral ook omdat het vanaf buiten het stadion was en heel effectief was voor een prima sfeer. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hoop dat het zoals jij schreef het nog heel lang duurt. Maar die club is groot en rijk genoeg om dit in 1 seizoen om te draaien . Hoop daarom dat hun TD ook nog lang op zijn stoel blijft zitten. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Ik vind die Karouani een geweldige speler. Fysiek sterk (speelt alles), aanvallend sterk, goede corners en vrij trappen en minder traag dan onze linksbacks. Laat het nu ook al lang genoeg achter elkaar zien. Hoop iig niet dat ie naar Ajax of PSV gaat |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op zondag 09 november 2025 - 15:20 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Hoop dat het zoals jij schreef het nog heel lang duurt. Maar die club is groot en rijk genoeg om dit in 1 seizoen om te draaien . Hoop daarom dat hun TD ook nog lang op zijn stoel blijft zitten. Die hele club zit op t verkeerde spoor als je t mij vraagt. Alles kan maar hoop op een lange winter voor ze. Ala Game of Thrones |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 09 november 2025 - 15:18 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Was mooi om te zien . Vooral ook omdat het vanaf buiten het stadion was en heel effectief was voor een prima sfeer. Zekers. Goed gebruikt is vuurwerk prachtig. Het zijn die idioten met hun cobras die het vuurwerk bij oud en nieuw de nek omgedraaid hebben. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce