|
|
tomson
|
|
|
quote: Gelijkspelletje doen ? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nee ook wat mij betreft AZ winst.
Maar denk een eenvoudige overwinning van PSV
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 november 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ik vrees het ook hoor |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Wat een eikel die Gozubuyuk. Gelijk geel.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Wat een verschil weer met die schijtsrechters |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Missen wel erg veel en belangrijke spelers dat az, kan zon club gevoelsmatig veel minder goed hebben, deden meeste linies gezien het verleden flink jassie uit, vrees daarom simpele uit zege eigenlijk. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Voor een debutant ook nog bah bah. Zie m nog met dat respect bandje zwaaien |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zo overschat die keeper van AZ.
Maakt zoveel fouten |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Het doelsaldo verhaal kan vandaag wel eens een wending krijgen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zielig zooitje dat AZ.
Dat wij daar niet wonnen.. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Lekker met je handje omhoog Goes. Sukkel. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Nou die kazen bakken er niets van! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Is gewoon buitenspel hoor ,100% |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Nou, ik geloof het wel. Tijd om wat anders te doen. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Nee man, lange niet. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Het lijkt nergens op wat AZ doet. Mannen tegen de jongens. Met behulp van die Turk. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Ik hoop nog op een vlotte 1-2. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Hahaha misschien moet je even een fatsoenlijke stream bekijken. Was zelfs zonder lijntjes al heel makkelijk te zien. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Scheelt gewoon echt veel, wij als grotere club hebben wel eens over een kwalitatief sterkere bank
Maar zon az heeft dat helemaal niet doen gelijk flinke winterjassen uit is niet de eerste keer dat dat uitkomt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 november 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Over 20 minuten city-liverpool |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Ah dank voor de reminder! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 09 november 2025 - 17:05 schreef Alexmem het volgende:Hahaha misschien moet je even een fatsoenlijke stream bekijken. Was zelfs zonder lijntjes al heel makkelijk te zien. Jaja bij het schot staat hij voor de 2 naast hem links en rechts ,en die rechter is de laatste man |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Wat? :-S Saibari is 100% onside en Til krijgt pas later de bal en dat is geen strafbaar offside. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Die hoge pressing van AZ is behoorlijk dramatisch. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Plek 1 zijn we voor nu kwijt |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Dan maar naar F1. Hoewel dat ook niet best gaat worden vrees ik. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Met al die blessures en het verval in de tweede helft moet plek 2 het doel maar zijn. Als we na 30 wedstrijden nog in de buurt staan nog maar eens kijken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 09 november 2025 - 17:11 schreef Alexmem het volgende:Wat? :-S Saibari is 100% onside en Til krijgt pas later de bal en dat is geen strafbaar offside. Je heb gelijk !
 |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Die keeper van PsV is ook maar een grabbelaar |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Ja en diezelfde meneer Goes gaat met z’n hand omhoog staan en verdedigt dan Til niet. Die makkelijk scoort. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Az is een ploeg die als je ze laat ballen aardig mee kunnen komen in wedstrijden. Komt er echt striijd bij, dan is het vaak lang niet goed genoeg. Wij hadden daar ook gewoon 3 punten verdiend, maar met arbitrale flaters en een lul van een VAR ging dat helaas niet door. Ook deze noord hollandse club is gewoon kut. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Die Perisic is wel een gigant nog steeds. Aanvallend. Verdedigend. Conditioneel. Vergelijk dat eens met zo’n patiënt als die Goes :-D
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 november 2025 door Alexmem -- |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Patati voor open doel. Mijn god. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Deze moet hangen. Dan was het 2-3 vlak voor rust.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 09 november 2025 - 17:21 schreef Alexmem het volgende:[..] Ja en diezelfde meneer Goes gaat met z’n hand omhoog staan en verdedigt dan Til niet. Die makkelijk scoort. Jup klopt helemaal |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Hahahaha hou jij ‘m even binnen.. 1-4 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
1-5.
Kan me nog boos maken dat wij daar niet wonnen. Kut Slory toen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Psv goed. AZ heel erg matig |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Non-penalty xG: Man City (0.90) 3-0 (1.40) Liverpool
Bij de eerste vier zien te eindigen. Meer lijkt er niet in te zitten.
Zit best tegen qua blessures maar ik heb ook wel twijfels bij de selectie. Al had ik die vorig seizoen ook en toen werden ze kampioen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 november 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Moet wel zeggen 2e jaar altijd stuk lastiger is hoor na een buitengewoon goed seizoen, met nagenoeg elk team is dat zo, of je moet al heel lang soortje van domineren in een league natuurlijk
Maar moet zeggen dat er wat aankopen nu lijken te zijn niet heel geslaagd nog zijn of nodig qua posities, en type vooral om het te finetunen weer na vorig seizoen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 november 2025 door bijft007 -- |
|
|
|