|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Zondag of vandaag? Of beide? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dit ging over zondag. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Vanavond heb ik ook weinig fiducie in als ik eerlijk ben. Personele bezetting is zo mager dat kan bijna niet goed gaan. Ik hoop dat ik om 11 uur m'n woorden moet opvreten natuurlijk :) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat een eikel de VAR bij Telstar - NEC.
Gelukkig houd de scheids zijn poot stijf. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
PSV mag hun keeper wel bedanken. Das een puntenpakker. Daarom staat het daar nu 3-2 ipv 2-3 Haha... kleine correctie: 3-3 😆
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 december 2025 door tomson -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Donkere wolken boven het Kasteel... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Echt een kansloze nederlaag vandaag. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Ajax zit even in de draaimolen bij NEC. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Linssen in het pak genaaid bij de VAR Verstandige scheids, laat zich niet verneuken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 december 2025 door tomson -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Heel goed van de scheids. Geen rood maar geel |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Had ie ook heel de wedstrijd mee naar de klote gefloten he |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| En uit het niets weer 1-1. Echt bizar hoe het daar al weken mee zit |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
En Sandler geeft letterlijk de 1-2 cadeau. Wat een blunder.
Bizar hoe lucky ajax weer terug is |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| En wat gaan wij er tegenover zetten ? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Nee die winnen gewoon. Feyenoord kan veel beter heel goed naar zichzelf kijken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Na t eerste halfuur dacht ik waarom hebben ze hem zo makkelijk laten gaan. Daarna verantwoordelijk voor 2 tegendoelpunten want bij de 1 - 1 liet hij Dolberg helemaal vrij |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Voor de neutrale zit alles erop en eraan deze pot |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Als Onal breed legt is het 3-2. Egoïstisch. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Is dit nou rood? Het is wel heel ongelukkig hoor.
Klaassen zet z’n been daar neer en hij komt er bovenop.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Drastisch rood. Het scenario is zo wel uitgetekend. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
AZ : Komedie op de strafschopstip. Om vervolgens een goal vqn Fortuna om de oren te krijgen . Vermakelijke pot.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 december 2025 door tomson -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Dat Fortuna heeft best wel leuke spelers |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Trainer is nogal een opgewonden standje 🤪 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Leeft behoorlijk mee die hooligan trainert |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| 4-3 voor Fortuna inmiddels. Aan doelpunten geen gebrek. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zou hij niet bij ons passen.( indien volgend seizoen ) Hij laat fsc goed voetballen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Dan verlaat ik dit forum. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Die zal nooit serieus in beeld komen. Feyenoord kijkt (hopelijk) alleen naar trainers die hun teams het spel laten maken. Want 9 van de 10 keer (zeker in de eredivisie) zal Feyenoord dat moeten doen. Qua profiel kom kom je dan dus nooit bij Buijs uit. Als je dan iemand wil noemen, dan eerder de trainer van NEC. Dat zou een stuk logischer zijn. Qua profiel dan. Of hij goed genoeg zou zijn is een tweede. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Schreuder echt een fijne trainer. Coreilla ook, zeker gezien zijn mogelijkheden. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Correia is er ook wel eentje om te volgen inderdaad. Ook heel prettig voor de camera's. Maar goed, tussen Telstar en Feyenoord zitten nog wel wat niveautjes natuurlijk. Al zou je dat n.a.v. niet zeggen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 december 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 21 december 2025 - 21:00 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Die zal nooit serieus in beeld komen. Feyenoord kijkt (hopelijk) alleen naar trainers die hun teams het spel laten maken. Want 9 van de 10 keer (zeker in de eredivisie) zal Feyenoord dat moeten doen. Qua profiel kom kom je dan dus nooit bij Buijs uit. Als je dan iemand wil noemen, dan eerder de trainer van NEC. Dat zou een stuk logischer zijn. Qua profiel dan. Of hij goed genoeg zou zijn is een tweede. Schreuder doet het leuk bij NEC. Maar speelt altijd 5-3-2, die trainers wijken zelden van hun geliefde formatie af. Kan als club best een aardige omslag zijn qua selectiebeleid.
Plus wat ik tegen hem heb is dat het inderdaad best vermakelijk is om naar te kijken maar de gaten zijn soms zo gigantisch. En lijkt mij, net als RvP, ook een koppig type. Geen concessies.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 december 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 21 december 2025 - 22:50 schreef MMM het volgende:[..] Schreuder doet het leuk bij NEC. Maar speelt altijd 5-3-2, die trainers wijken zelden van hun geliefde formatie af. Kan als club best een aardige omslag zijn qua selectiebeleid. Plus wat ik tegen hem heb is dat het inderdaad best vermakelijk is om naar te kijken maar de gaten zijn soms zo gigantisch. En lijkt mij, net als RvP, ook een koppig type. Geen concessies. Denk ik ook in dit geval ook hoor. Dat het alleen al qua formatie niet zou passen. Maar met zo iemand zou je ten minste qua spelopvatting nog een gesprek kunnen voeren. Idem voor Correia. In ieder geval niet met een trainer die de bus parkeert, zoals Buijs.
Maar inderdaad, vanuit de basis moet het eigenlijk altijd 4-3-3 zijn, omdat je selectie en je hele jeugdopleiding daarop is ingericht. Maar bij tactische variant kan het incidenteel wat anders zijn. Dat gebeurde bijvoorbeeld onder Koeman ook wel eens. Had onder Priske misschien kunnen lukken als vanaf het begin duidelijk was geweest dat 4-3-3 de basis was.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 december 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 21 december 2025 - 22:59 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Denk ik ook in dit geval ook hoor. Dat het alleen al qua formatie niet zou passen. Maar met zo iemand zou je ten minste qua spelopvatting nog een gesprek kunnen voeren. Idem voor Correia. In ieder geval niet met een trainer die de bus parkeert, zoals Buijs. Maar inderdaad, vanuit de basis moet het eigenlijk altijd 4-3-3 zijn, omdat je selectie en je hele jeugdopleiding daarop is ingericht. Maar bij tactische variant kan het incidenteel wat anders zijn. Dat gebeurde bijvoorbeeld onder Koeman ook wel eens. Had onder Priske misschien kunnen lukken als vanaf het begin duidelijk was geweest dat 4-3-3 de basis was. Ja, eens! |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Ik zie al 2 logische suggesties. Mijn lijst (al eens eerder gedeeld) sinds vorig jaar;
- Correia - Lukkien - D.schreuder
Dark horse;
- Hoefkens.
Correia wordt de volgende Slot. Daar ben ik zo van overtuigd. Wie hem binnenhaalt is echt spekkoper.
Lukkien wordt naar mijn mening nog erg onderbelicht. Laat Groningen heel logisch en leuk voetbal spelen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Toch nog even een potje live voetbal vanavond. Arsenal- Villa klinkt sws niet verkeerd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dit Liverpool is echt het slechtste in jaren Wat een enorme schande |
|
|
|