|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja die denken een stap vooruit dan Feyenoord. Die gaan er straks met de betere trainer vandoor. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Voor uit kijkend ( het moet) Wie zouden jullie op gaan stellen ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Niemand Gewoon 0-3 invullen donderdag |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
In ieder geval geen risico's nemen. Zelfs al win je nog tweemaal, de kans op doorgaan blijft marginaal.
Lijkt mij een goed moment om in ieder geval de jongens die er normaal net buiten vallen ritme te geven. Borges en Tengstedt. Ook omdat je Ueda en Hadj-Moussa misschien moet ontzien. Idem voor Steijn, komt net terug van een blessure. Iemand als Bos moet je ook zuinig op zijn.
En als je dan op een paar posities op eigen jeugd moet terugvallen, prima. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Als er een moment is een half elftal om te gooien, is het deze pot. Liep Anel of Watanabe niet ook te trekkebenen gisteren? Stel dan maar gewoon Plug op. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Das hellemaal niet veel O 16 is beter 😀 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Trainerswissel bij AZ heeft nog geen vruchten afgeworpen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
AZ thuis gelijk tegen Excelsior. Ze blijven op 7 punten van Feyenoord steken.
Twente en Sparta staan ook op 7 punten. Groningen op 5. NEC op 4, met nog een wedstrijd in te halen. Ajax op 2.
Qua doelsaldo hebben we t.o.v. deze clubs, met uitzondering van misschien NEC, wel een extra punt. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
PSV geeft aardig wat ruimtes weg tegen Newcastle. Achterstand is er dus ook al snel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 januari 2026 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| VAR kwam ook nog even onnodig op de lijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Dat was een stevige met de noppies |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Volgende persoonlijke fout, 2-0. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Ze brachten daar elkaar wel in de problemen trouwens. Gasiorowski maakt uiteindelijk de fout. Maar die keeper speelt Schouten eerst in, die er niets mee kan. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Leek mij ook een terugspeelbal, maar goed hij was uit balans, dat zal hem geholpen hebben. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik zit OM - Liverpool te kijken.
Zo’n muurligger is toch zo gek nog niet als je de 0-1 ziet ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Hun nieuwe muurligger was waarschijnlijk nog niet inzetbaar ;) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Had niet verwacht dat psv helemaal geen kans zoh creeëren |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Deijl heft buitenspel op en wordt er daarna uitgelopen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Lotomba is op dreef,word banken haha |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Keeper met een grote fout, waar de 1-0 uit valt. Dat zijn dan de twee spelers die met Feyenoord in verband gebracht worden. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Wordt nog een drukke bank staks. We hebben al constant 3 spitsen daar zitten. Nog even en dan ook 3 rechtsbacks. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
GAE laat al een aantal grote kansen liggen deze wedstrijd. Zojuist 2 in 1.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 januari 2026 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| In het uitvak is het drukker dan de rest van t hele stadion |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Nou inderdaad. Tis geen gezicht zo'n leeg stadion. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| En de 2-0. GAE had er zelf ook al twee kunnen hebben. Maar ze geven de kansen te makkelijk weg. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
De Busser geeft even de bevestiging dat we die niet moeten halen.
Eerste zijn fout, tweede ook niet vrijuit |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 22 januari 2026 - 22:06 schreef MMM het volgende:De Busser geeft even de bevestiging dat we die niet moeten halen. Eerste zijn fout, tweede ook niet vrijuit Maar hoe zijn de uittrappen? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Bannis scoort er 2 in 5 minuten voor Vitesse tegen ADO. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Carrillo scoort bij Dordt.. lang geleden 😳 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Zijn eerste voor Dordt toch? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ik dacht zn tweede maar je hebt gelijk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
020 over ons heen . NEC op een puntje En Liverpool verliest weer eens in de laatste minuten. Zelf maar dik winnen morgen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Liverpool heeft 5 van de laatste 18 PL wedstrijden gewonnen. Zal er misschien (net als bij ons) om draaien of ze CL voetbal weten veilig te stellen volgend jaar. Of Arne mag blijven zitten. In de CL gaat het overigens wel een stuk beter. En ze zitten ook nog in de FA Cup. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 januari 2026 - 21:33 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Liverpool heeft 5 van de laatste 18 PL wedstrijden gewonnen. Zal er misschien (net als bij ons) om draaien of ze CL voetbal weten veilig te stellen volgend jaar. Of Arne mag blijven zitten. In de CL gaat het overigens wel een stuk beter. En ze zitten ook nog in de FA Cup. Ik hoop wel dat hij mag blijven. Hoop ook dat hij stiekum de CL wint al lijkt me dat lastig . FA cup is ook een mooie prijs |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 januari 2026 - 21:51 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik hoop wel dat hij mag blijven. Hoop ook dat hij stiekum de CL wint al lijkt me dat lastig . FA cup is ook een mooie prijs Zou mooi zijn als hij het weet om te draaien. Maar als je de commentaren van Liverpool supporters hoort en leest, zou zomaar snel gedaan kunnen zijn. Helpt ook niet mee dat Xabi Alonso beschikbaar is, dat is wel zijn gedoodverfde opvolger. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 januari 2026 - 21:55 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Zou mooi zijn als hij het weet om te draaien. Maar als je de commentaren van Liverpool supporters hoort en leest, zou zomaar snel gedaan kunnen zijn. Helpt ook niet mee dat Xabi Alonso beschikbaar is, dat is wel zijn gedoodverfde opvolger. Ja ik had het allemaal zo'n beetje ook gelezen inderdaad . Denk ook niet dat hij het gaat redden . Heeft voor 500 miljoen aan spelers gehaald en het loopt voor geen meter. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 januari 2026 - 22:06 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja ik had het allemaal zo'n beetje ook gelezen inderdaad . Denk ook niet dat hij het gaat redden . Heeft voor 500 miljoen aan spelers gehaald en het loopt voor geen meter. Top trainer, maar het halen van spelers was ook bij Feyenoord een zwak(ker) punt. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Niemand iets over PSV vs de hekkensluiter ? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja zo is het inderdaad |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Gezien maar wat hebben we er aan? Misschien hebben we een klein kansje tegen ze |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, het gat naar beiden is ongeveer even groot. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Concurrenten 020 en NEC winnen helaas. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Sommige spelers overschat hij omdat ze tijdens de trainingen de taken wel kunnen uitvoeren, maar in wedstrijd situaties niet. Ok houdt hij te lang vast aan bepaalde spelers, terwijl je moet door selecteren. Daardoor versterkt hij op de verkeerde posities. |
|
|
|