|
|
tomson
|
|
|
| NEC (voorlopig ? ) de baas in Eindhoven. Je zag PSV al worstelen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Mwah t zit ze ook niet tegen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Dwingen ze zelf ook wel af he |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Mja. Ze spelen goed hoor Goal was wat gelukkig en PSV wat ongelukkig |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Psv is op een paar plekken flink verzwakt |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Mauro is echt een wereld van verschil |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja en die Man op rechts is echt niks. Plus geen Dest is ook nogal een aderlating |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Linssen is echt een monster aan t worden En Jezus is geen zegen in ehv
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 maart 2026 door tomson -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die Gasorowski is echt armoede Een langharige Anel |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Die keeper is ook slecht trouwens zeg |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Kijk naar hun voorsprong 🤣 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Krijgt niet veel schoten op doel denk ik dan |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ook. Plus de spelers die er nu niet bij zijn. Eerst zag je dat de 2e garnituur het prima opving. Maar net als bij ons er is een grens aan wat je bank kan opvangen. En PSV maakt de 1-2 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wat ik vooral opvallend vond is hoe weinig spelers psv telkens terug heeft in de omschakeling Daar wint NEC t echt op |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lekker irritatie potje. Gaat nog wel een kaartje vallen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 maart 2026 - 19:30 schreef Stylzz het volgende:Wat ik vooral opvallend vond is hoe weinig spelers psv telkens terug heeft in de omschakeling Daar wint NEC t echt op Net als met RvP. Hoog druk willen zetten terwijl je verdedigers de ruimte achter zich niet aankunnen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 maart 2026 - 19:33 schreef tomson het volgende:[..] Net als met RvP. Hoog druk willen zetten terwijl je verdedigers de ruimte achter zich niet aankunnen Ja. Alleen zetten wij al sinds oktober geen hoog druk meer |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Hahaha klopt. Het ontbreekt daar bij een groot deel van die van ons simpelweg het vernuft/vertrouwen voor. En onze spelers doen geen extra vernuft op maar een beschadigd vertrouwen. Of dat vertrouwen nou in zichzelf of in hun medespelers is kunnen we in het midden laten. Iets mooiers kan ik er niet van maken. Fitheid probleem, mentaal, technisch, tactisch zeg t maar. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
| Hopelijk kan psv dit nog omdraaien, beter winnen ze.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
In de omschakeling staat psv gewoon bijna aldoor in ondertal Knap hoor van NEC |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
In de omschakeling staat psv gewoon bijna aldoor in ondertal Knap hoor van NEC |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
| Heerlijk vol op die tyfusmuil van Cillessen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| NEC stond gewoon weer 5 tegen 5 bij T doel van PSV. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| NEC is het Feyenoord van Slot zijn eerste jaar. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Wij worden dit seizoen echt geen tweede hahaha |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: De echte kenners geven dit al een aantal maanden aan.
Dat de directie vasthoudt aan het zogenaamde "makkelijke" programma van Feyenoord t.o.v NEC, Ajax & Twente om maar niet te hoeven ingrijpen blijft kolderiek. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Die kans is redelijk aanwezig ja 😉 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat is wel duidelijk. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De laatste × dat er een CL ticket voor de nr 2 klaar ligt en Nijmegen gaat er straks misschien mee vandoor. Wat een aanfluiting voor de top clubs. De fitheid van die selectie is echt super.. Bedenk dat NEC een paar jaar terug nog promovendus was. Dat maakt t dubbel zo knap. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
| Wat een goede trainer wel niet voor impact kan hebben. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 maart 2026 - 20:47 schreef tomson het volgende:De laatste × dat er een CL ticket voor de nr 2 klaar ligt en Nijmegen gaat er straks misschien mee vandoor. Wat een aanfluiting voor de top clubs. De fitheid van die selectie is echt super.. Bedenk dat NEC een paar jaar terug nog promovendus was. Dat maakt t dubbel zo knap. Als wij m niet hebben is dit wel de beste van t slechte zeg maar |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Sparta gaat het vanavond ook niet doen. En het was zo lekker rustig zonder megafoonman |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Kitolano hoefde al niet te komen maar nu zeker niet meer haha |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Hey dat kan helemaal niet. Super Twente in topvorm |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Verwend publiek in Enschede |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| NAC 1 week later: Eagles hebben geen kind aan ze |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik heb een blije ouweheer. ADO terug in de eredivisie. Zonder dat sentiment vind ik ook dat ze er thuishoren. Een aanwinst. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Ik heb liever dat mijn jongeheer blij is. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Begrijpelijk! Eigen pook is gezondheid:) Maar ik gun de ouweheer ook zn geluk hoor |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| ADO op Zuid, altijd een verhaal laat maar zeggen. Had een fanatieke sfeer. |
|
|
|