|
|
MightyAce
|
|
|
| Twente speelt echt 10 x beter dan ons. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En toch was Fortuna de eerste helft beter en hebben ze meer verliespunten dan wij.
Maar ieder zijn ding. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Joh..kost me moeite om op het forum te komen, zitten me een paar jankerds hier.. Geen lol meer aan zo
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 maart 2026 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 - 18:52 schreef RenatoBos het volgende:[..] Joh..kost me moeite om op het forum te komen, zitten me een paar jankerds hier.. Geen lol meer aan zo Kom op ...we zullen doorgaan De dood of de gladiolen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 - 17:32 schreef VVout het volgende:[..] 🤣🤣🤣 Net terug trouwens van de bbq, zowat om de hoek bij mij. Weer een overwinning bijgeschreven. Nou lekker, gebruik je 7 bandensets terwijl je er 6 mag gebruiken. Stelletje amateurs 🤣gediskwalificeerd! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 - 18:52 schreef RenatoBos het volgende:[..] Joh..kost me moeite om op het forum te komen, zitten me een paar jankerds hier.. Geen lol meer aan zo Als het je zo hoog zit, dan post ik wel niet meer joh. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dit slaat nergens op natuurlijk Ace.. Stylzz slaat de spijker op z’n kop wat mij betreft, ik ben gewoon klaar met al dat gejank en alles maar aangrijpen om het in het negatieve te zetten. Ik zie ook wel dat het niet best is, en spui ook wel eens mijn ongenoegen,maar dat eeuwige gejank gaat het niet beter maken en word er niet leuker van.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Precies, het is niet verkeerd te benoemen wat er fout gaat maar als ik hier kom lees ik iedere keer weer het zelfde. Nu zijn we al zover als er 2 oplossingen gezocht worden het zonder de tijd.te geven afgebrand wordt op niet te misverstaande wijze.
Kom iedere keer terug hier voor het gezellige groepje wat we hier hebben maar zo valt het me ook wat zwaar. Zo lijkt het wel een gemiddeld forum als de overige te worden, waar ik me niet in kan vinden. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2026 - 10:51 schreef VVout het volgende:Precies, het is niet verkeerd te benoemen wat er fout gaat maar als ik hier kom lees ik iedere keer weer het zelfde. Nu zijn we al zover als er 2 oplossingen gezocht worden het zonder de tijd.te geven afgebrand wordt op niet te misverstaande wijze. Kom iedere keer terug hier voor het gezellige groepje wat we hier hebben maar zo valt het me ook wat zwaar. Zo lijkt het wel een gemiddeld forum als de overige te worden, waar ik me niet in kan vinden. Ben het gedeeltelijk met je eens. Er moet iets zijn wat ons bind ,en dat is toch Feyenoord. Vond het positief wat op de laatste training.gezegd werd " alles even laten rusten en alles voor de club en de spelers" |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2026 - 10:51 schreef VVout het volgende:Precies, het is niet verkeerd te benoemen wat er fout gaat maar als ik hier kom lees ik iedere keer weer het zelfde. Nu zijn we al zover als er 2 oplossingen gezocht worden het zonder de tijd.te geven afgebrand wordt op niet te misverstaande wijze. Kom iedere keer terug hier voor het gezellige groepje wat we hier hebben maar zo valt het me ook wat zwaar. Zo lijkt het wel een gemiddeld forum als de overige te worden, waar ik me niet in kan vinden. Er speelt natuurlijk een hoop irritatie. De kunst is om het van je af te zetten. En met de jaren lukt dat mij aardig haha... Kan me natuurlijk wel gigantisch opfokken als ze er met de pet na gooien, of hun taken niet uitvoeren. Maar dat is ook weer snel voorbij...en weer door. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| NEC voor. Gekke is Heerenveen is niet eens minder |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Goal van t seizoen van Meerveld |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Valt op dat Heerenveen veel fysieke duels tegen krijgt. Terwijl NEC heel veel mag |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Hoeveel mazzel hebben we vandaag |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Niet de vrolijkste tussenstand voor een afgeladen stratumseind 😆 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Gaat Telstar dan 2x winnen van PSV? Lijkt het wel op. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Lekker gek cluppie is dat toch he, dat Telstar AZ trouwens ook weer op de bek na een Europacup avondje.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 maart 2026 door tomson -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
| Telstar gun je het gewoon |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2026 - 18:20 schreef tomson het volgende:Lekker gek cluppie is dat toch he, dat Telstar AZ trouwens ook weer op de bek na een Europacup avondje. Zat aan dat laatste ook al te denken ja. Nogal wisselvallig seizoen van ze. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2026 - 18:24 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Zat aan dat laatste ook al te denken ja. Nogal wisselvallig seizoen van ze. Ze blijken het heel slecht te verteren. Hebben toch onze vrind Priske uitgeschakeld van de week. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2026 - 18:32 schreef tomson het volgende:[..] Ze blijken het heel slecht te verteren. Hebben toch onze vrind Priske uitgeschakeld van de week. En terecht ook. Beide wedstrijden veel beter. Je hebt toch regelmatig het idee naar een behoorlijk elftal te kijken, een team dat zeker een aanval op plek 2 had moeten kunnen doen. En andere weken zakt het weer helemaal weg. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Niet normaal hee, geeft die lampen f klop. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Net als Sauer al eerder, nu ook geen WK voor Moder.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 maart 2026 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Japan wint trouwens met Ueda en Watanabe in de basis een oefenwestrijd in en tegen Engeland. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Italië weer er niet bij op het WK. 3x op rij. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Turkjes wel Lekker toeteren |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Gaat soepeltjes in Eindhoven |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ze hebben het vlot gecorrigeerd Vermakelijk potje geworden btw.. Van 3-3 toch nog 4-3. Net als wij toen met Slot, de winnende tegen AZ in blessuretijd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 april 2026 door tomson -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Wereldspeler die Zerrouki. Altijd gezegd natuurlijk. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dat wij niet wonnen van die neuzen.. Wat een schande eigenlijk.
Twente is al 25 minuten heer en meester
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 april 2026 door MMM -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Klagen wij (soms) over Ueda, die Lammers is ook geen feest |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 april 2026 - 21:25 schreef MMM het volgende:Dat wij niet wonnen van die neuzen.. Wat een schande eigenlijk. Twente is al 25 minuten heer en meester Dat waren ze tegen ons ook |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908