|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 09 april 2026 - 13:54 schreef T-FeYeN00rD het volgende:En dit alles komt uiteraard ook deels op het bordje van Arne. En terecht hoor. Naast dat hij ook de credits natuurlijk kreeg voor het goede eerste seizoen. Die credits heeft hij veel te weinig gehad. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 09 april 2026 - 11:44 schreef Stylzz het volgende:[..] Tja, Klopp haalde bijna evenveel, maar Slot werd kampioen. Dus zeg t maar? 84 punten, de nummer twee 74 punten. Je mag zeggen, t was een matig premier league seizoen. Ik heb bijna elke wedstrijd van Liverpool dit seizoen gezien. Dit was geen uitzondering. Het is het hele seizoen al matig en hij weet zich niet aan te passen. Valt een beetje door de mand dit jaar qua tactisch meesterbrein. Maar bij ons was hij goed. Dat is wat telt voor ons. Maar t is niet zo'n geweldenaar als iedereen zegt. Ik ben het eens dat dit seizoen onvoldoende is. Maar ben het eens met wat T schrijft.
Te weinig kwaliteit achter- en voorin, selectie te krap. En dan krijg je het in de PL lastig. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Ziet er niet lekker uit dit. Die jongen was ook direct van de wereld. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Shakhtar heeft als vanouds een paar goeie Brazilianen rondlopen. Prachtige aanval dit. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Kunnen we nu ook eens stoppen met die belachelijke Kees Smit hype? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| tja, het helpt zo'n jongen ook niet als er van die enorme bedragen op hem geplakt worden. Verder wel een talentvolle speler, wiens plafond buiten de eredivisie zou moeten kunnen liggen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Is de Eredivisie nog niet eens ontgroeid.
Gewoon een heel matig seizoen gehad tot dusver. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op donderdag 09 april 2026 - 23:47 schreef T-FeYeN00rD het volgende:tja, het helpt zo'n jongen ook niet als er van die enorme bedragen op hem geplakt worden. Verder wel een talentvolle speler, wiens plafond buiten de eredivisie zou moeten kunnen liggen. Wat denk je van die Saibari hype ......50 milj ????????????? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Goede speler, maar ook een waanzinnig bedrag inderdaad. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Tja draagt PSV op het middenveld, meermaals kampioen en presteerde in Europa.
Dan kan je zulke bedragen vragen, waarom zo verbaasd?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 april 2026 door DMD -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Twente doet even voor hoe je het doet tegen Volendam. 1-0 na 1 minuut |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Als je tegen Volendam niet scoort moet je je echt diep schamen. Die krijgen bijna altijd een goal tegen. Behalve tegen dat zooitje van ons |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
DtK had het erover dat de begroting op basis van EL voetbal is.
Ik vraag me af wat voor k*t smoes er naar voren komt wanneer ook de EL niet behaald wordt.
Met v.Persie aan het roer tot het einde van het seizoen zou het me niet verbazen wanneer je gewoon geen europees voetbal haalt namelijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 april 2026 - 20:29 schreef MMM het volgende:[..] Als je tegen Volendam niet scoort moet je je echt diep schamen. Die krijgen bijna altijd een goal tegen. Behalve tegen dat zooitje van ons Thuis resultaten waren wel even anders voor ze dan uit. Maar nuance zit niemand op te wachten he |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Werd bij Twente ook nog even benauwd trouwens, maar goed. Het zal allemaal wel, we hebben zelf een goed resultaat te behalen zondag. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 april 2026 - 21:44 schreef Stylzz het volgende:[..] Thuis resultaten waren wel even anders voor ze dan uit. Maar nuance zit niemand op te wachten he Laatste clean sheet in de Eredivisie was in oktober ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Voor ons ook, op twee wedstrijden in februari na! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Met huidige realistische blik verwacht ik een 2-0 nederlaag. Defensief is Nec nog wel eens onachtzaam en dan hoop ik op een 1-2 winst... |
|
|
|