|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Oh wat zijn ze slecht |
|
|
|
Gegroet
|
|
|
Dries Mertens sprak vandaag over de kampioenswedstrijd, Maar eigenlijk is die pas aanstaande zondag om 16.30uur.
PSV - FC Twente:
PSV en FC Twente hebben even veel verlies punten en FC Twente staat in theorie eerste als we aannemen dat FC Twente tegen de graafschap wint (Doelsaldo PSV: 60:28 FC Twente 59:23 verschil 4 in het voordeel van Twente). Daarom vind ik als we kampioen willen worden moeten we deze wedstrijd winnen als het in eigen hand willen houden. Ik zie FC Twente weinig punten nog verspelen als ze ook lastige wedstrijden met 1-0ltjes blijven winnen. Hoe kan PSV FC Twente het beste bestrijden en zal onze verdediging wel is een keer de nul houden?
We moeten winnen en we gaan ook winnen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 februari 2012 door Gegroet -- |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
Even een nuance. Mertens had het niet over de kampioenswedstrijd. Hij had het over een kampioensoverwinning, dus een overwinning die cruciaal is in de titelrace. Zo interpreteerde ik het tenminste. Bij SV gaven ze er meteen een andere draai aan.
Ik denk dat Twente nog genoeg punten gaat verspelen, net als AZ, PSV, Feyenoord en Ajax. Het zal tot het eind wisselvallig blijven. Maar als je een stap wil maken, dan moet je van Twente winnen. Zo simpel is het. |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
|
|
|
Henk112
|
|
|
Haha de haters uit rotterdam, 1-4 ja?
Dan neem ik aan dat twente feyenoord 5-1 wordt?
Oh en heeft er toevallig iemand iets gehoord over de blessure van mertens? |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op maandag 27 februari 2012 - 17:04 schreef Henk112 het volgende:Haha de haters uit rotterdam, 1-4 ja? Dan neem ik aan dat twente feyenoord 5-1 wordt? Oh en heeft er toevallig iemand iets gehoord over de blessure van mertens? Ja, vanochtend een MRI-scan. Hij moet rust houden, gaat dus niet meer naar Belgiƫ. Hij verwacht zondag wel gewoon te halen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 27 februari 2012 - 17:06 schreef PSVMocro het volgende:[..] Ja, vanochtend een MRI-scan. Hij moet rust houden, gaat dus niet meer naar Belgiƫ. Hij verwacht zondag wel gewoon te halen. Zal dan toch wel een MRI-scannetje zijn geweest zo groot is ie niet. 1-1 denk ik |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Dat hangt er vanaf hoe het uitkomt. Als het goed uitkomt verliezen we met liefde van Twente, vraag maar aan Ajax, die weten het vast nog wel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 februari 2012 door Henny -- |
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
quote:Op maandag 27 februari 2012 - 17:47 schreef Henny het volgende:[..] Dat hangt er vanaf hoe het uitkomt. Als het goed uitkomt verliezen we met liefde van Twente, vraag maar aan Ajax, die weten het vast nog wel. +1, haha |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Skippiemiet weet dat nog wel. Toen heeft ie zitten janken voor de televisie. Nepneus. |
|
|
|
|
Gegroet
|
|
|
quote:Op maandag 27 februari 2012 - 17:47 schreef Henny het volgende:[..] Dat hangt er vanaf hoe het uitkomt. Als het goed uitkomt verliezen we met liefde van Twente, vraag maar aan Ajax, die weten het vast nog wel. Feyenoord doet nog vol op mee, als het al niet is voor het kampioenschap dan wel voor voorrondes champions league. Ik weet niet wat jij denkt maar Feyenoord speelt niet voor spek en bonen mee, ze willen weer met de top mee draaien en constanter worden, ze gaan dus echt niet expres verliezen tegen geen enkele club. |
|
|
|
|
skipabeat
|
|
|
a.s zondag winnen met 3-1 appeltje eitje op na de landstitel. |
|
|
|
|
Gegroet
|
|
|
We gaan er voor met z'n alle,alle hoofdjes de zelfde kant op. We gaan winnen ! :) |
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
quote: Jaja, we gaan het zien. Als jullie ploeg maar niet met dezelfde arrogantie het veld ingaat als die jij nu tentoon spreid. Want dan kan ik je vertellen dat jullie met de grond gelijk gemaakt worden. Dus skippamiet, beetje respect voor de tegenstander zou beter op zijn plaats zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 maart 2012 door arikanari -- |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
quote: zoals tegen feyenoord, makkelijk he. was het nou 5 of 6-0? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
mogen blij wezen als er word gewonnen . Twente is geen makkie |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote: Twente is zeker geen makkie, maar dat is PSV voor Twente ook niet. |
|
|
|
|
sim
|
|
|
|
|
|
skipabeat
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 maart 2012 - 21:33 schreef arikanari het volgende:[..] Jaja, we gaan het zien. Als jullie ploeg maar niet met dezelfde arrogantie het veld ingaat als die jij nu tentoon spreid. Want dan kan ik je vertellen dat jullie met de grond gelijk gemaakt worden. Dus skippamiet, beetje respect voor de tegenstander zou beter op zijn plaats zijn. zeg niets over respect want dat heb jij namelijk niet. succes supporters! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ga jij nou maar helemaal niet over respect praten skipamiet want dat heeft arikanari zeker wel en jij dus helemaal niet. Getuigen je post op diverse forums. Ajakspubliek! |
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 maart 2012 - 15:49 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ga jij nou maar helemaal niet over respect praten skipamiet want dat heeft arikanari zeker wel en jij dus helemaal niet. Getuigen je post op diverse forums. Ajakspubliek! +1 |
|
|
|
|
Gegroet
|
|
|
Zal Fred Rutten met Jetro Willems beginnen of zou hij toch voor Erik Pieters kiezen? |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote: Denk niet dat hij met Pieters gaat beginnen. Gewoon Willems. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Meen je dat Mocro geef jij de voorkeur aan Willems? |
|
|
|
|
Gegroet
|
|
|
quote: Jep, diverse media melden het ook, dat Willems gaat beginnen. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote: Ik gaf alleen aan wat ik dacht dat Rutten zou kiezen. Verder ben ik niet zo onder de indruk van Pieters. Schaken had het afgelopen zondag lastig tegen Willems, Pieters kwam erin en tot 2x toe stond hij een voorzet toe waar de tegentreffers uitkwamen. Ik zie liever een groot talent schoonheidsfoutjes maken, dan een international. |
|
|
|
|
Gegroet
|
|
|
Kan niet wachten, we gaan knallen nog 15,5 uur :p
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 maart 2012 door Gegroet -- |
|
|
|
|
sim
|
|
|
3-1 dankzij de strafschop?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 maart 2012 door sim -- |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
|
|
|
Gegroet
|
|
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
Strootman is ziek. Jammer. Hutchinson zal hem vervangen, dat is wel een verzwakking op het middenveld. |
|
|
|
|
skipabeat
|
|
|
ga er vanuit dat psv gewoon wint met of zonder strootman. |
|
|
|
|
Gegroet
|
|
|
quote:Op zondag 04 maart 2012 - 15:31 schreef PSVMocro het volgende:Strootman is ziek. Jammer. Hutchinson zal hem vervangen, dat is wel een verzwakking op het middenveld. Positief benaderen,het biedt mogelijkheden, moeten in de winning flow blijven :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 maart 2012 door Gegroet -- |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
ik denk 0-3 oh nee dat staat het nu haha
10!10!10!10! |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
Wat een afstraffing. Twente is gewoon supereffectief. 4x voor de goal 4 doelpunten. Twente is nu titelkandidaat nummer 1. PSV moet pas op de plaats maken. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote: Whahah je zit er nie ver vandaan !!! |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op maandag 27 februari 2012 - 17:04 schreef Henk112 het volgende:Haha de haters uit rotterdam, 1-4 ja? Dan neem ik aan dat twente feyenoord 5-1 wordt? Oh en heeft er toevallig iemand iets gehoord over de blessure van mertens? Nee 0-3 jwz! |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
kuipert
|
|
|
quote:Op zondag 04 maart 2012 - 17:12 schreef PSVMocro het volgende:Wat een afstraffing. Twente is gewoon supereffectief. 4x voor de goal 4 doelpunten. Twente is nu titelkandidaat nummer 1. PSV moet pas op de plaats maken. Volgens mij is dat AZ op dit moment. Of zeg je dat over iedere club die jullie lampies verslaan? |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
1-4 rood douglas, denk dat psv er nog eentje zal maken. Maar verlies is een feit |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Skippie,waar ben je toch? |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
quote: echt een psv supporter |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
quote: hahaha, moet nog even lachen bij deze reactie :) |
|
|
|
|
bakray
|
|
|
Weer zo stil daar zo onder die lampen kap |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Terecht het is bagger. stelletje bloedlijers |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
Twente 8 schoten op goal 6 doelpunten PSV 7 schoten op goal 2 doelpuntne
Verhaal van de wedstrijd. Rutten moet de eer aan zichzelf houden. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: ach jullie eindigen wel in ieder geval boven ajaks! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
jammer dat er zulke provocerende opmerkingen komen, doen hun het op ons forum of hun bij jullie feyenoorders wordt je afgenauwt, erg jammer weer. je kunt ook gewoon een mening over de wedstrijd geven! en daaruit kun je zeggen dat twente gewoon de zwakte van psv blootlegd en psv zelf een volledige off-day heeft! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 04 maart 2012 - 18:17 schreef PSVMocro het volgende:Twente 8 schoten op goal 6 doelpunten PSV 7 schoten op goal 2 doelpuntne Verhaal van de wedstrijd. Rutten moet de eer aan zichzelf houden. nou he, elke aanval was ook raak! maar zoals ik net al zei, twente is een completere ploeg dan zowel psv maar ook als ajax. die leggen je zwaktes bloot en hebben zelf weinig zwaktes! maar over rutten, tsja, hij kan optappen, maar of het de beste keuze is. beter gewoon aan het einde van het seizoen een nieuwe trainer. |
|
|
|
|
skipabeat
|
|
|
quote: zegt ook weer genoeg over jezelf, |
|
|
|