|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 19:57 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Er is op het hele forum.......maar één stumpert en dat ben jij. Als jij dat soort pb's gaat rond sturen naar wie dan ook en voor welke clup ze ook zijn........dan ben jij in mijn ogen een lul......hoe diep kan je zakken man Hoop je morgen tegen te komen......geef ik je een handje,gaan we samen naar het Antonie van Leeuwenhoek........daarna krijg je weer een handje van me,gaan we naar het Daniel den Hoet kliniek .......daarna laat ik je los.....tsja je moet je kunnen verdedigen......want daarna sla je ik je keihard op je porum ouwe......wat een lul ben jij +1 nenam///held |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Hij is misschien voor PSV al twijfel ik daaraan.. mr hij is zeker geen maat en zieken en treiteren mag mr er zijn grenzen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Tering.....ik wordt verliefd op Zeeuwen.......Hahahahahahaha |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Scherp, maar toch maar niet :) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ja is die provincie links onder |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Maar jij kent me niet.......:) |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: bedankt mijn topografie is van Julpiler league niveau |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hehehehehehehe........is een inkoppertje...maar doe het maar niet,tenslotte ben ik op visite |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 20:22 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Hehehehehehehe........is een inkoppertje...maar doe het maar niet,tenslotte ben ik op visite Kop mr hoor. n goeie pass is zeldzaam tegenwoordig |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Weer een inkoppertje... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Scherp mijnheer tomson |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Whahahahahahahaha....heb koppijn ouwe:) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Heb je daar iets tegen boertjuh d:-)) |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: hou van Zeeuws meisje |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee man je vrouw...... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: je bent de zwager die ik altijd graag wilde |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Heeehehehe reken maar Zappist |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De heren hier kunnen wel een opkikkertje gebruiken na vandaag.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Het nr is net zo goed als t spel van PSV |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 19:57 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Er is op het hele forum.......maar één stumpert en dat ben jij. Als jij dat soort pb's gaat rond sturen naar wie dan ook en voor welke clup ze ook zijn........dan ben jij in mijn ogen een lul......hoe diep kan je zakken man Hoop je morgen tegen te komen......geef ik je een handje,gaan we samen naar het Antonie van Leeuwenhoek........daarna krijg je weer een handje van me,gaan we naar het Daniel den Hoet kliniek .......daarna laat ik je los.....tsja je moet je kunnen verdedigen......want daarna sla je ik je keihard op je porum ouwe......wat een lul ben jij Dat is nog eens een goed gastoptreden Nenam.
Say it brother.
Tegen skippipippi's moet opgetreden worden, door iedereen, ongeacht je voorkeur van club en..... hoe harder hoe beter. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 20:56 schreef Henny het volgende:[..] Dat is nog eens een goed gastoptreden Nenam. Say it brother. Tegen skippipippi's moet opgetreden worden, door iedereen, ongeacht je voorkeur van club en..... hoe harder hoe beter. ik ben er trots op dat mijn topic het einde betekent van Kippentiet... thx Henny |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 20:58 schreef infamous psv het volgende:[..] ik ben er trots op dat mijn topic het einde betekent van Kippentiet... thx Henny Soms heb je echt wat aan m :) |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Henny.....mijn held |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Niet overdrijven.... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee..........Renato mijn held |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Heroes dies and lives for ever.......cowards lives becauce they are clever |
|
|
|
|
sim
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 18:46 schreef Gewoon iemand het volgende:Heb je het een beetje leuk gehad sim? PSV zit een beetje in een dip hé, ach ja, misschien kunnen jullie nog een beetje extra gebakken lucht verkopen. Ik hoop maar dat jullie gemeente geen spijt heeft ;). Nee eigenlijk niet? Om de gemeente geef ik niet zo veel? We moeten hier al genoeg belasting betalen dus die hebben geld genoeg? Mooie middag gehad in Breda,verloren ja dat zat erin he, Om 4 uur naar de Herdgang spelersbus opwachten, Twente verloren maar ja,toch wel een leuke dag hoor.
groeten sim |
|
|
|
|
sim
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 18:46 schreef Gewoon iemand het volgende:Heb je het een beetje leuk gehad sim? PSV zit een beetje in een dip hé, ach ja, misschien kunnen jullie nog een beetje extra gebakken lucht verkopen. Ik hoop maar dat jullie gemeente geen spijt heeft ;). ja
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 maart 2012 door sim -- |
|
|
|
|
sim
|
|
|
|
|
|
sim
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 18:46 schreef Gewoon iemand het volgende:Heb je het een beetje leuk gehad sim? PSV zit een beetje in een dip hé, ach ja, misschien kunnen jullie nog een beetje extra gebakken lucht verkopen. Ik hoop maar dat jullie gemeente geen spijt heeft ;). j |
|
|
|
|
sim
|
|
|
Goeden avond iedereen. Ja was weer een dag hoor? Mooie zondagmiddag in Breda maar de wedstrijd was niet veel. Bus opgewacht bij de herdgang ,ja dat moest even we wilden even onze mannen spreken Twente verloren, maar volgende week nieuwe kansen nieuwe prijzen
groeten sim
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 maart 2012 door sim -- |
|
|
|
|
sim
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 18:46 schreef Gewoon iemand het volgende:Heb je het een beetje leuk gehad sim? PSV zit een beetje in een dip hé, ach ja, misschien kunnen jullie nog een beetje extra gebakken lucht verkopen. Ik hoop maar dat jullie gemeente geen spijt heeft ;). |
|
|
|
|
sim
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 18:46 schreef Gewoon iemand het volgende:Heb je het een beetje leuk gehad sim? PSV zit een beetje in een dip hé, ach ja, misschien kunnen jullie nog een beetje extra gebakken lucht verkopen. Ik hoop maar dat jullie gemeente geen spijt heeft ;). |
|
|
|
|
sim
|
|
|
Ja weer een gezellige middag gehad in Breda. Lekker in de zon gezeten ,Twente had verloren goed nieuws naderhand,toen naar de herdgang,maar volgende week weer nieuwe kansen nieuwe prijzen. groeten sim
|
|
|
|
sim
|
|
|
Laat mij hem eens klappen geven?
Groeten sim
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Fijn dat je het toch nr je zin had desondanks |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
was je bezopen toen je al die berichten achterliet |
|
|
|
|
sim
|
|
|
Nee moest wachten als ik iets wou verwijderen,wist ik niet? Maar ja was weer gezellig in ehv vandaag. groeten sim |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 12 maart 2012 - 19:46 schreef sim het volgende:Nee moest wachten als ik iets wou verwijderen,wist ik niet? Maar ja was weer gezellig in ehv vandaag. groeten sim Groeten terug |
|
|
|