Op maandag 12 maart 2012 - 19:46 schreef sim het volgende: Nee moest wachten als ik iets wou verwijderen,wist ik niet? Maar ja was weer gezellig in ehv vandaag. groeten sim
Ja dat zal wel, een hoop spandoeken zijn al gemaakt? Denk dat je er morgen op het nieuws wel iets van zult zien. ps; hoe kan ik hier het filmpje van you tube over Mark de Vries van Cambuur opzetten? of kan iemand dat bvd. groeten sim
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 maart 2012 door sim --
2 tabbladen openen:forum en youtube. code onder delen bij youtube kopieren naar het forum. Daar plakken.Zie je dit: http://youtu.be/mwk6vhGiVKc Wat je voor de code hebt staan haal je weg,inclusief de slash. dan zet je dit ervoor [youtube] hier de code dan dit erachter [/youtube] Krijg je dit:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 maart 2012 door tomson --
Op zondag 18 maart 2012 - 23:17 schreef sim het volgende: Ja goede avond allen,this gezellig hier in eindhoven. Het was te verwachten he? Woensdag en zondag nog een keer komt goed,EHV de gekste
Op maandag 19 maart 2012 - 21:01 schreef sim het volgende: Dank je ja hoe kon ik zo dom zijn? Het was ook zo gezellig. haha Als het woensdag en zondag ook zo gaat? nou dan......