|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Heerlijk weer sim, maar van genieten..
Groeten Renato |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
quote: Henny gratis??? thnx voor de tip.. |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
quote: Je mag doen en laten wat je wilt... Maar van mijn Zeeuwen blijf je af! d;) |
|
|
|
|
sim
|
|
|
Hoeveel heb je er?
groeten sim |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Dit topic is aan t ontsporen... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
sim
|
|
|
Word alleen maar spannender.
groeten sim |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Succes vanavond met de uitzending van voetbalfans... |
|
|
|
|
sim
|
|
|
Ja heb hem al gezien, Iedereen praat er al over.
groeten sim |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Staan er weer gekleurd op :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Stond jij er ook op sim
Groeten Renato |
|
|
|
|
sim
|
|
|
Nee nee jammer ik was net te laat. Maar het was toch wel een goed programma toch?
groeten sim |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 april 2012 - 14:28 schreef sim het volgende:Nee nee jammer ik was net te laat. Maar het was toch wel een goed programma toch? groeten sim Kon er wel om lachen ja
Groeten Renato |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 april 2012 - 14:28 schreef sim het volgende:Nee nee jammer ik was net te laat. Maar het was toch wel een goed programma toch? groeten sim sowieso leuk programma sim... |
|
|
|
|
sim
|
|
|
De dikke uit zwolle haha
groeten sim |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 april 2012 - 14:28 schreef sim het volgende:Nee nee jammer ik was net te laat. Maar het was toch wel een goed programma toch? groeten Renato
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 april 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
AZ beroofd van kostbare punten... het geluk was aan onze zijde |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: dat is voetbal...psv heeft vol overgave gespeeld...niet mooi maar wel effectief |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: idd en op dit moment gaat het om de punten. mooi voetbal is voor volgend seizoen , nu elke wedstrijd overleven en dan zien we wel |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 april 2012 - 21:55 schreef infamous psv het volgende:[..] idd en op dit moment gaat het om de punten. mooi voetbal is voor volgend seizoen , nu elke wedstrijd overleven en dan zien we wel je krijgt fey-az nog...misschien liggen daar de kansen voor psv en twe- aja natuurlijk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 april 2012 door hippy -- |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
Nou, vol overgave? Na de 1-1 wilde niemand de bal hebben. Ver in de 2de helft gingen ze het weer proberen, maar een PSV dat vol overgave speelt moet die 1-0 gewoon snel uitbouwen.
Ik hoop zo op Van Bommel en dat die Zanka wel ballen heeft. PSV heeft thuis gemiddeld 2,7 punten per wedstrijd gehaald. Het hoogste van alle eredivisieploegen. Uit gemiddeld slechts 1,1 punt(!). Daar heeft PSV de titel laten liggen. Het kan niet zo zijn dat je thuis bijna alles wint en uit als een subtopper presteert. Dan heb je een mentaal probleem.
Twente - NAC 0-1!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 april 2012 door PSVMocro -- |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA....sorry...nac scoort |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 april 2012 - 21:56 schreef hippy het volgende:[..] je krijgt fey-az nog...misschien liggen daar de kansen voor psv en twe- aja natuurlijk ja de stand is niet normaal meer. jullie worden kampioen mr plek 2 ligt open en Twente achter tegen NAC |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 april 2012 - 21:57 schreef PSVMocro het volgende:Nou, vol overgave? Na de 1-1 wilde niemand de bal hebben. Ver in de 2de helft gingen ze het weer proberen, maar een PSV dat vol overgave speelt moet die 1-0 gewoon snel uitbouwen. Ik hoop zo op Van Bommel en dat die Zanka wel ballen heeft. PSV heeft thuis gemiddeld 2,7 punten per wedstrijd gehaald. Het hoogste van alle eredivisieploegen. Uit gemiddeld slechts 1,1 punt(!). Daar heeft PSV de titel laten liggen. Het kan niet zo zijn dat je thuis bijna alles wint en uit als een subtopper presteert. Dan heb je een mentaal probleem. Twente - NAC 0-1!!! is ook zo...maar na zo een slechte periode de wedstrijd naar je toe trekken is reteknap |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 april 2012 - 21:59 schreef hippy het volgende:[..] is ook zo...maar na zo een slechte periode de wedstrijd naar je toe trekken is reteknap blijven toch 3 punten |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
Staat alweer 2-1 voor Twente. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote: Ja, daarom heb ik mezelf aangeleerd om niet te vroeg te juichen, dat scheelt een hoop frustratie. Nu maar hopen op een hele late 2-2. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 april 2012 - 22:14 schreef PSVMocro het volgende:[..] Ja, daarom heb ik mezelf aangeleerd om niet te vroeg te juichen, dat scheelt een hoop frustratie. Nu maar hopen op een hele late 2-2. dat heb ik ook afgeleerd laatste jaren |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: mooie zaterdagavond |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
de avond van de late doelpunten |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
twente gaat voor playoffs |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
quote: Popie jopie tegen je smoel
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: popie jopie in anus van je vriend |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: ohw sta jij er ook bij???nee jij staat niet eens 18tiende
LOSERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR haha |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wel opvallend dat het neuzengehalte hier pas omhoog schoot nadat ze eerste stonden he. Dat is nou die zoveel geroemde amsterdamse arrogantie.... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 15 april 2012 - 22:45 schreef tomson het volgende:Wel opvallend dat het neuzengehalte hier pas omhoog schoot nadat ze eerste stonden he. Dat is nou die zoveel geroemde amsterdamse arrogantie.... vindt je het raar dat ik en Menace n schijthekel aan dat Barendvolk hebbuh |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op zondag 15 april 2012 - 22:45 schreef tomson het volgende:Wel opvallend dat het neuzengehalte hier pas omhoog schoot nadat ze eerste stonden he. Dat is nou die zoveel geroemde amsterdamse arrogantie.... zo zijn ze toch altijd geweest!only sing when you are winning en joden lopen altijd weg.JHK!ach ze horen echt niet bij amsterdam.we noemen ze niet voor niets ajaks bijlmer! waarschijnlijk is dit weer een mongooltje rijkeluiskindje of homo.waarschijnlijk 3 in 1 net zoals die nepsterren van ze!hehe loserssssssss
Feyenoord Forever!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 april 2012 door TheMenace -- |
|
|
|