|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 15 april 2012 - 23:01 schreef TheMenace het volgende:[..] zo zijn ze toch altijd geweest!only sing when you are winning en joden lopen altijd weg.JHK!ach ze horen echt niet bij amsterdam.we noemen ze niet voor niets ajaks bijlmer! Feyenoord Forever! goed weersupporters |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 15 april 2012 - 22:57 schreef infamous psv het volgende:[..] vindt je het raar dat ik en Menace n schijthekel aan dat Barendvolk hebbuh Menace en ik bedoel je?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Volgens mij zeggen de feiten toch echt dat die meer bij jullie rondlopen dan waar dan ook.. Misschien ook de reden dat jullie geen groter stadion krijgen??? Die krijgen jullie namelijk alleen maar vol als het NL elftal zou spelen.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 16 april 2012 - 23:58 schreef remco k het volgende:[..] Volgens mij zeggen de feiten toch echt dat die meer bij jullie rondlopen dan waar dan ook.. Misschien ook de reden dat jullie geen groter stadion krijgen??? Die krijgen jullie namelijk alleen maar vol als het NL elftal zou spelen.. blablabla Louis van Gaal in tha house STATISTIEKENSUPPORTER |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Je bent echt te zielig voor het gekkenhuis |
|
|
|