|
|
infamous psv
|
|
|
Of maken de mannen n statement en blazen ze NAC omver.... |
|
|
|
|
lereeeen
|
|
|
waarom rutten , psv heeft een hele goeie aanval en middenveld maar die veredeging is gewoon nog slechter dan excelsior |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 - 23:02 schreef lereeeen het volgende:waarom rutten , psv heeft een hele goeie aanval en middenveld maar die veredeging is gewoon nog slechter dan excelsior De trainer bepaalt het tactisch kader waarin spelers kunnen excelleren. Je moet niet een sterke mandekker in de zone laten verdedigen. Je moet niet ruimte weggeven als je tegenover een tegenstander staat die juist in hun kracht komen te spelen als ze ruimte krijgen. Je moet niet een speler die aanvallend ingesteld is met te veel defensieve verantwoordelijkheden opzadelen. Als je al lang de nul niet hebt gehouden, dan moet je andere accenten aanbrengen en niet op dezelfde wijze door blijven gaan in de hoop dat het beter gaat lopen. Dit soort zaken vallen bij mij in de categorie tactische fouten. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 - 23:23 schreef PSVMocro het volgende:[..] De trainer bepaalt het tactisch kader waarin spelers kunnen excelleren. Je moet niet een sterke mandekker in de zone laten verdedigen. Je moet niet ruimte weggeven als je tegenover een tegenstander staat die juist in hun kracht komen te spelen als ze ruimte krijgen. Je moet niet een speler die aanvallend ingesteld is met te veel defensieve verantwoordelijkheden opzadelen. Als je al lang de nul niet hebt gehouden, dan moet je andere accenten aanbrengen en niet op dezelfde wijze door blijven gaan in de hoop dat het beter gaat lopen. Dit soort zaken vallen bij mij in de categorie tactische fouten. Mag ik een AMEN |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
sim
|
|
|
He beste mensen morgen weer een reis naar Breda en daar wordt geknald (ik weet nog niet door wie) Ons psv heeft er zin in dus NAC kijk maar uit? Groeten sim |
|
|
|
|
sim
|
|
|
Vanuit de wandelgangen? Wat kwam Eric Gerets zaterdag doen in het psv stadion? Kwam hij op de koffie of zo? groeten sim |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 01:51 schreef sim het volgende:Vanuit de wandelgangen? Wat kwam Eric Gerets zaterdag doen in het psv stadion? Kwam hij op de koffie of zo? groeten sim Hey sim ja ik heb het ook gehoord. Ik had begrepen dat zijn spaarlampje kapot was en die probeerde die te ruilen, maar die Belg had natuurlijk zijn bonnetje vergeten.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Gerets kwam natuurlijk ff kijken of er nog kinderen beschikbaar waren!?! |
|
|
|
|
sim
|
|
|
He 010 rot jij eens heel vlug op? Lees je pm. Jij krijgt van mijn geen groeten. Zieke....... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 03:18 schreef sim het volgende:He 010 rot jij eens heel vlug op? Lees je pm. Jij krijgt van mijn geen groeten. Zieke....... Ja inderdaad oprotten, van mij krijg je ook geen groet.... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
En de ellende duurt voort. goeie wissel trouwens Bouma en Pieters erin. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Platte kar mr inruilen voor strontkar |
|
|
|
|
gerben van diest
|
|
|
jammer volgende keer beter |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote: Grapjas. Ik hoop dat de nederlaag nog zinvol was als dadelijk bekend wordt gemaakt dat Rutten moet vertrekken. Vandaag ook weer onnavolgbare beslissingen genomen. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Beter eer aan zichzelf hebben |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Plek maken voor Cocu en Faber.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: das idd beter dan hoe t nu gaat. |
|
|
|
|
robinpsv
|
|
|
ik denk dat we tegen heernveen thuis psv moeten steunen wat je moest kijken hoe erg pieters er mee zat heeft goed gespeeld en toivonen en strootman zaten er echt mee als je na de wedstrijd keek derest niet echt opgelet maar ik denk dat we psv veel meer moeten steunen |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 15:16 schreef robinpsv het volgende:ik denk dat we tegen heernveen thuis psv moeten steunen wat je moest kijken hoe erg pieters er mee zat heeft goed gespeeld en toivonen en strootman zaten er echt mee als je na de wedstrijd keek derest niet echt opgelet maar ik denk dat we psv veel meer moeten steunen Je mag ook wel realistisch zijn en zeggen dat de koek op is. En dat zielig kijken me reet , dan motten ze mr vechten op t veld dan hoeven ze ook niet zielig te kijken .. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 15:16 schreef robinpsv het volgende:ik denk dat we tegen heernveen thuis psv moeten steunen wat je moest kijken hoe erg pieters er mee zat heeft goed gespeeld en toivonen en strootman zaten er echt mee als je na de wedstrijd keek derest niet echt opgelet maar ik denk dat we psv veel meer moeten steunen Als Rutten weg is, dan zal iedereen achter de ploeg staan. |
|
|
|
|
Bekering
|
|
|
Precies.... Ti's klaar. PSV is als een schip zonder kapitein. Totaal stuurloos stonden ze op t veld vandaag en de afgelopen wedstrijden. Rutten hou de eer aan jezelf en vertrek. Ti's de hoogste tijd voor nieuwe frisse wind. Bestuur: doe iets want de geloofwaardigheid is momenteel ver te zoeken |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 03:18 schreef sim het volgende:He 010 rot jij eens heel vlug op? Lees je pm. Jij krijgt van mijn geen groeten. Zieke....... wat zielig.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Skippieniet weer nergens te bekennen.... Maar wel pb's sturen naar mensen met verwensingen aan het adres van diens ouders! Wat ben jij een minkukel zeg. Ongelooflijk. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 17:59 schreef tomson het volgende:Skippieniet weer nergens te bekennen.... Maar wel pb's sturen naar mensen met verwensingen aan het adres van diens ouders! Wat ben jij een minkukel zeg. Ongelooflijk. Das n grafmannetje.. en nergens welkom met zijn verwensingen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: + 1....De lutsert Pb was niet aan mijn adres hoor,maar hij is echt zwaar te ver gegaan met z'n teksten Hoop dat hij een dikke ban krijgt want die heeft hij dubbel en dwars verdiend.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 maart 2012 door tomson -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 19:02 schreef tomson het volgende:[..] + 1....De lutsert Pb was niet aan mijn adres hoor,maar hij is echt zwaar te ver gegaan met z'n teksten Hoop dat hij een dikke ban krijgt want die heeft hij dubbel en dwars verdiend. Weet ik , sprak Renato vanmiddag. |
|
|
|
|
robinpsv
|
|
|
infamous psv ja wat je zegt is ook waar met zo selectie qua breedte en kwaliteit moet je gewoon kampioen worden dus we zullen kijken wat er maandag gebeurt met rutten |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 19:24 schreef robinpsv het volgende:infamous psv ja wat je zegt is ook waar met zo selectie qua breedte en kwaliteit moet je gewoon kampioen worden dus we zullen kijken wat er maandag gebeurt met rutten Hij zal denk in samenspraak met Brands en Sanders in goed overleg de eer aan zichzelf houden... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: hoe verzin je t.... haha |
|
|
|
|
Briantje
|
|
|
Wie moet Rutten gaan opvolgen? Van gaal is goed voor een jonge groep, maar nadeel is dan komt van Bommel niet.. Advocaat zit nog vast t/m EK met Rusland.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2012 - 20:49 schreef Briantje het volgende:Wie moet Rutten gaan opvolgen? Van gaal is goed voor een jonge groep, maar nadeel is dan komt van Bommel niet.. Advocaat zit nog vast t/m EK met Rusland.. Hans kraaij jr |
|
|
|
|
Briantje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Als ie er nu uitgaat zie ik geen nieuwe trainer komen die er volgens seizoen zal staan, denk eerder dat Cocu de kar dan mag trekken... En waarom ook niet, al heb ik liever dat Rutten zijn contract uitdient.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Eric Gerets let mr op.. |
|
|
|