BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Actueel nieuws / topic: Kinder misbruik MOET stoppen

Plaats een nieuw antwoord  
joduh
 joduh - vrijdag 20 april 2012 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 april 2012 - 13:56 schreef De vrouw van het volgende:

[..]

willem??? neehee
Jammer dan....
joduh
 joduh - vrijdag 20 april 2012 - 13:58   quote  deeplink  
Is wel lekker ding nl.
IdiJoods
 IdiJoods - vrijdag 20 april 2012 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 april 2012 - 13:49 schreef De vrouw van het volgende:
Kan hun werk wel zijn en dat snap ik ook wel maar ik bedoel hebben deze mensen dan geen gewetensbezwaar? Als ik advocaat zou zijn zou ik alles bij wijze van aannemen behalve personen die een kind misbruikt hebben.
Tsja,

ze moeten hun werk ook doen maar wat mij steekt is dat het gratis is.
advocaten zijn verplicht een paar zaken per jaar pro-deo te doen en als je dan net deze uitkiest..
De vrouw van
 De vrouw van - vrijdag 20 april 2012 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 april 2012 - 14:02 schreef IdiJoods het volgende:

[..]

Tsja,

ze moeten hun werk ook doen maar wat mij steekt is dat het gratis is.
advocaten zijn verplicht een paar zaken per jaar pro-deo te doen en als je dan net deze uitkiest..
mag je ten alle tijden weigeren hoor en ik ken er die dat doen!
IdiJoods
 IdiJoods - vrijdag 20 april 2012 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 april 2012 - 14:03 schreef De vrouw van het volgende:

[..]

mag je ten alle tijden weigeren hoor en ik ken er die dat doen!
Ik bedoel dat gebroeders Anker te duur zijn voor Robert M. dus haast wel pro-deo aangenomen zijn.
Dat ze niet weigeren komt omdat het publicitair wel uitkomt natuurlijk.
Alleen als ik die Ankertjes zie lijken ze zelf wel een prototype pedo...
Als je ze ziet en hoort praten, enge nare mannetjes.
Met vieze blik in hun krieloogjes en een misselijke lach.
Nee. Rat zoekt rat..
De vrouw van
 De vrouw van - vrijdag 20 april 2012 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 april 2012 - 14:35 schreef IdiJoods het volgende:

[..]

Ik bedoel dat gebroeders Anker te duur zijn voor Robert M. dus haast wel pro-deo aangenomen zijn.
Dat ze niet weigeren komt omdat het publicitair wel uitkomt natuurlijk.
Alleen als ik die Ankertjes zie lijken ze zelf wel een prototype pedo...
Als je ze ziet en hoort praten, enge nare mannetjes.
Met vieze blik in hun krieloogjes en een misselijke lach.
Nee. Rat zoekt rat..
Ik deel dus geheel je mening in deze, kan niet anders zeggen.
De vrouw van
 De vrouw van - vrijdag 20 april 2012 - 15:15   quote  deeplink  
Robert M. heeft uitvoerig laatste woord gehad. Zei; "Misschien kan ik feit dat ik besta nog herstellen.
reina van diepen
 reina van diepen - vrijdag 20 april 2012 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 april 2012 - 15:15 schreef De vrouw van het volgende:
Robert M. heeft uitvoerig laatste woord gehad. Zei; "Misschien kan ik feit dat ik besta nog herstellen.
van mij hoeft hij niet meer te bestaan en zijn man ook niet langzaam kramperen
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 20 april 2012 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 april 2012 - 17:50 schreef reina van diepen het volgende:

[..]

van mij hoeft hij niet meer te bestaan en zijn man ook niet langzaam kramperen
Van mij ook niet,opbokken met die lamlul........al die lamlullen,uitroeien dat soort types
De vrouw van
 De vrouw van - maandag 23 april 2012 - 22:12   quote  deeplink  
Je kunt op een hersenscan zien of iemand pedofiel is. Proefpersonen kregen aan de universiteit van Kiel (Duitsland) afbeeldingen van naakte kinderen te zien. Ondertussen werden hun hersens gescand. Daarbij vertoonden de hersens van pedofielen een afwijkende activiteit, ze waren in 95 procent van de gevallen te onderscheiden van andere mensen. Volgens de onderzoekers kan de vinding worden gebruikt bij therapie. De meeste lustmoorden op kinderen worden volgens de Duitsers niet gepleegd door pedofielen, maar door mensen die opgewonden raken van het uitoefenen van macht op zwakkeren. Hun vinding zou deze groepen uit elkaar kunnen houden. Pedofilie is niet geneesbaar, alleen te onderdrukken met medicijnen; roofdierachtig gedrag kan met therapie wel worden aangepakt.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 29 april 2012 - 20:07   quote  deeplink  
Ik vind dat soort onderzoeken een beetje vaag.....hoe kan je aan je hersenen zien wat je sexuele voorkeur is......ik ben hetro.....maar kan je dan ook zien dat ik een trio(met 2 vrouwen)ook wel zie zitten???.......Ik geloof er niet in,maar goed ik ben dan ook geen wetenschapper.......wel practiserend,maar dat is een ander verhaal
reina van diepen
 reina van diepen - maandag 30 april 2012 - 23:46   quote  deeplink  
ik weet niet wat ik ervan moet denken ....of dat ze echt met een hersenscan kunnen zien of dat je pedofiel bent. maar wat ik wel weet is dat pedofilie echt niet te onderdrukken is met medicijnen want dan vraag ik me af waarom er dan nog steeds mannen zijn die kinderen misbruiken ik weet wel dat het steeds andere mannen zijn maar dan nog ik heb zo mijn twijfels of dat het te onderdrukken is met medicijnen.
reina van diepen
 reina van diepen - maandag 30 april 2012 - 23:54   quote  deeplink  
wat ik wel vind is dat het rechtsysteem hier in nederland nog veel te kort doet in zo´n situatie..... heb het zelf ondervonden .....ze zouden zich er eens meer in moeten verdiepen en met mensen praten die het zelf hebben meegemaakt .....want voor die mensen is er geen hulp..... maar voor de daders is er alle hulp die ze nodig hebben.
Suijltje
 Suijltje - dinsdag 01 mei 2012 - 07:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 april 2012 - 12:38 schreef IdiJoods het volgende:
Hierbij een quote van een verdrietige vader welke ik las:

"Open brief aan Robert M.

Een dag nadat het Openbaar Ministerie een eis van 20 jaar cel en tbs uitsprak tegen Robert M., de hoofdverdachte in de Amsterdamse zedenzaak die wordt vervolgd voor het seksueel misbruik van 67 kinderen, ontving de redactie van deze krant deze hartverscheurende brief. Geschreven door een vader van wie het dochtertje op 5-jarige leeftijd werd misbruikt. De dochter is nu volwassen, maar ze is getekend door het misbruik in haar jeugd, en haar ouders lijden met haar mee. Ik wil de ouders waarschuwen. Wees alert op signalen van uw kind. Maar bovenal wil ik dat Robert M. weet wat hij met zijn daden heeft aangericht en mogelijk nog gaat aanrichten, aldus de vader die om privacyredenen anoniem wil blijven. Mensen zoals Robert M. vermoorden ons kind niet, nee. Ze vermoorden hun ziel, hun waardigheid, hun toekomst, hun vertrouwen en dat van hun ouders.

Robert: je achternaam weet ik niet, want in dit beschaafde land wordt jouw privacy bescherming geboden. Zeker zolang je verdachte bent en dat is een groot goed! Dat is anders dan de slachtoffers, wier namen vaak bekend zijn.

Het is een forse eis Robert: 20 jaar en tbs. Je leek niet aangedaan. Dat begrijp ik; want wat is 20 jaar en tbs vergeleken bij het levenslang van je slachtoffertjes en hun dierbaren? Ja, levenslang! Ik weet het uit ervaring: mijn dochtertje was 25 jaar geleden een mooi en vrolijk blond meisje van 5 jaar oud. Zij stond blij en ongeschonden in het leven. Zij speelde onbevangen op het speelveldje achter ons huis met haar vriendjes en vriendinnetjes totdat op een dag: een man, één van je collegas met dezelfde behoeften als jij, haar over zijn tuinhekje tilde.

Zij had pijn in haar buikje en de kinderarts ontdekte daar een knobbel. Ik, als bezorgde vader, moest plotseling de behandelkamer uit en begreep niet waarom. Robert, later begreep ik dat zij dachten dat ik haar iets had aangedaan. Ik, die altijd zo zorgvuldig en liefdevol met onze dochters was en nog steeds ben.

Ons kindje vertelde de artsen niets. Die aardige man had haar namelijk gedreigd dat zij, wanneer zij iets zou vertellen, haar ouders nooit meer zou zien. En dat wilde zij natuurlijk niet, want bij haar ouders was zij veilig, of niet? De man is, God zij dank, al jaren dood. Daar waar wij hem niet konden treffen, greep de Goede God in.

Het meisje groeide op. Zij studeerde om anderen in de zorg te kunnen helpen. Toen zij vijftien jaar oud was liep zij stage bij een zorginstelling, een paar dorpen verderop. En daar Robert, ontmoette zij weer een van je vrienden. Hij sloot haar op in een ruimte waar hij onder meer verstandelijk gehandicapten op elkaar legde om hen de liefde te laten bedrijven. Zij moest toekijken. Hij liet haar kennis maken met opsluiting, had haar vastgegespt in een zogenoemde stalen verpleegster. En ook hij misbruikte haar. Zij blokkeerde volledig en kon er ons ook tóen niet over vertellen. Een geluk voor die man

Later, toen ons meisje volwassen was, deed zij aangifte bij de politie en raadt eens: de officier van justitie wilde er geen zaak van maken. Zijn woord tegen jouw woord, werd haar gezegd. De zedenrechercheurs zelf waren verbijsterd! Maar deze zaak is nog niet afgedaan, wordt nog even aangehouden. Bij deze dader komt op een dag de klop op de deur

In haar huwelijk was onze dochter niet gelukkig. Zij had namelijk niet geleerd hoe een goede keus te maken. Haar, naar later bleek, alcoholverslaafde man mishandelde haar, vernederde haar, ging vreemd en bezorgde haar een SOA. Ook toen kon zij zich tegenover ons niet uiten. Zij had dat immers niet geleerd. Het moest toch eens goed gaan, zei zij later.

Toen stortte zij inen wij hoorden eindelijk wat er allemaal was gebeurd. Zij ging scheiden. Verloor haar baan. Ons meisje werd opgenomen in een psychiatrisch ziekenhuis. Weet je wat dat is: je eigen kind wegbrengen naar een inrichting; volledig in een psychose? Haar aangedaan door mensen zoals jij? Vast niet, zoiets verschrikkelijks heb je vast nog niet meegemaakt! Ik zie haar nog huilen bij het raam terwijl wij wegreden in het donker. Viereneenhalf half jaar intensieve therapie! Compleet met isoleercel en platspuiten. Ons kind is voor haar leven afgekeurd: zij kan niet werken, geen stress verdragen. Zij leeft nu van een minieme uitkering. Zij kan zich niet binden, zal nooit een gezin hebben

Zij heeft al die jaren s nachts herbelevingen. Wordt badend in het zweet wakker. Soms drie keer per nacht je lakens verschonen! Weet je Robert, zij werd met vijf andere meisjes behandeld. Daarvan hebben er inmiddels drie een eind aan hun leven gemaakt. Misbruikte meisjes. En ons meisje is doorgegaan. Wat een moed toch? Wij hebben haar dag in dag uit, nacht in nacht uit zien strijden, vechten en langzamerhand komt zij uit het zuigend moeras. En wij als ouders Robert, wij die ons kind, in alle oprechtheid, voor al het kwaad wilden beschermen? Die haar een mooie en gelukkige jeugd en toekomst wilden geven? Wij voelden het als falen! Het heeft ons gebroken!...

Weet je wat het is: dagenlang, wekenlang, jarenlang je moeten beheersen om niet het recht in eigen hand te nemen? Wraak kan helend zijnen is toch zo verleidelijk.

Maar gelukkig hebben wij wel een geweten en geloven nog in de rechtsstaat. En wie weet grijpt ook hier de Goede God in. Je weet maar nooit, Robert.

Je leek niet aangedaan bij het formuleren van de eis. Maar al die kinderen die je verwoest hebt en al die ouders Hun ogen en hun hartverscheurend lijden en verdriet zullen je je leven lang achtervolgen.

Kijk Robert: dat is nou levenslang!"
Pffffff......té laat gelezen, daarom ook late reactie.
Wat een hartverscheurend verhaal, nog vóór half 8 's morgens zitten janken is niet best.........kutwereld, moge dit soort schoften alsjeblieft mijn ziekte krijgen!!!!!!!
Grasmaaier
 Grasmaaier - dinsdag 01 mei 2012 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 maart 2012 - 11:58 schreef joduh het volgende:
Yep nenam, natuurlijk moet dat stoppen evenals dierenmishandeling, moorden om geloof, zinloos geweld, kinderprostitutie etc etc....
Maar zolang er mensen zijn zullen er zieke geesten rondlopen...... Het is niet anders gap....... Ook ik zou de doodstraf terug willen maar dan voor alle verschrikkelijke dingen....
Hier ben ik het dus helemaal mee eens
Grasmaaier
 Grasmaaier - dinsdag 01 mei 2012 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2012 - 07:24 schreef Suijltje het volgende:

[..]

Pffffff......té laat gelezen, daarom ook late reactie.
Wat een hartverscheurend verhaal, nog vóór half 8 's morgens zitten janken is niet best.........kutwereld, moge dit soort schoften alsjeblieft mijn ziekte krijgen!!!!!!!
Hier ben ik het helemaal mee eens man!
Normaliter gebruik ik dit soort termen niet en misschien is het wel beter om die gozer tijdens een Live-uitzending op NED 1, RTL 4 & SBS 6 helemaal af te maken, maar voor sommige gevallen ben ik het met je eens!
De vrouw van
 De vrouw van - woensdag 02 mei 2012 - 14:45   quote  deeplink  
Mijn optie is altijd geweest, hij probeerde te vluchten en is op de vlucht neergeschoten. Zijn we er gelijk vanaf. Want levenslang in Nederland is geen levenslang. De enige die levenslang hebben zijn de slachtoffers van dit soort beesten (mijn excuus maar ik kan het geen mensen meer noemen)
IdiJoods
 IdiJoods - woensdag 02 mei 2012 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2012 - 07:24 schreef Suijltje het volgende:

[..]

Pffffff......té laat gelezen, daarom ook late reactie.
Wat een hartverscheurend verhaal, nog vóór half 8 's morgens zitten janken is niet best.........kutwereld, moge dit soort schoften alsjeblieft mijn ziekte krijgen!!!!!!!
Ik weet niet wat voor ziekte je hebt maar sterkte ermee kerel want als je dit toewenst aan een ander moet het wel erg zijn.....

Persoonlijk ben ik voor schandpalen. Net zolang op een plein tentoonstellen totdat die dood is.
Beetje middeleeuws en barbaars maar dat zijn zij ook.
De vrouw van
 De vrouw van - woensdag 02 mei 2012 - 14:53   quote  deeplink  
quote:

Persoonlijk ben ik voor schandpalen. Net zolang op een plein tentoonstellen totdat die dood is.
Beetje middeleeuws en barbaars maar dat zijn zij ook.
Ik deel helemaal je mening ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 06 mei 2012 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 mei 2012 - 14:53 schreef De vrouw van het volgende:

[..]

Ik deel helemaal je mening ;-)
Geef hem maar aan mij.......een ieder die aan mijn dochter zit.....ik weet er wel raad mee,een klauwhamer heb ik genoeg aan.....en ik begin bij zijn middenvoets beentje,en dan heel langzaam omhoog
De vrouw van
 De vrouw van - zondag 06 mei 2012 - 23:23   quote  deeplink  
En dan? Dan heb je iemand vermoord en ga je de cel in, je dochter heeft dan geen vader meer die ze juist zo vreselijk hard nodig heeft. Je meissie weet dan het verschil niet meer. Ik weet als geen ander dat dit zo moeilijk is maar gaat je kind niet boven alles?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 06 mei 2012 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 23:23 schreef De vrouw van het volgende:
En dan? Dan heb je iemand vermoord en ga je de cel in, je dochter heeft dan geen vader meer die ze juist zo vreselijk hard nodig heeft. Je meissie weet dan het verschil niet meer. Ik weet als geen ander dat dit zo moeilijk is maar gaat je kind niet boven alles?
Ja meis......ik ken jou als geen ander,en ik hou van je.....maar als ze aan mijn kind komen??
Weet je ik ben een normaal persoon..in alles kan ik relativeren.....maar komen ze ze aan mijn kind...of doen haar wat aan.....pffffffff ik verlies alle realiteit uit het oog...en de gene die het doet of gedaan heeft,komt niet eens voor de rechter....een dode kan je niet veroordelen
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 06 mei 2012 - 23:41   quote  deeplink  
De vrouw van.....mijn held///ik hou van je lief
De vrouw van
 De vrouw van - zondag 06 mei 2012 - 23:43   quote  deeplink  
Ben ik mooi klaar mee (geintje) ik snap het, net als elke vader en moeder dit zou zeggen, maar denk alsjeblieft verder, je kind heeft je zo nodig. Pas als Justitie hem gestraft heeft (zal wel een taakstraf op een kinderboerderij zijn) dan pas kun je laten merken dat je hem volgt. Laat hem merken dat hij elk moment van de dag over zijn schouder moet kijken, dat hij geen moment veilig is, maar raak hem niet aan.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 06 mei 2012 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 23:43 schreef De vrouw van het volgende:
Ben ik mooi klaar mee (geintje) ik snap het, net als elke vader en moeder dit zou zeggen, maar denk alsjeblieft verder, je kind heeft je zo nodig. Pas als Justitie hem gestraft heeft (zal wel een taakstraf op een kinderboerderij zijn) dan pas kun je laten merken dat je hem volgt. Laat hem merken dat hij elk moment van de dag over zijn schouder moet kijken, dat hij geen moment veilig is, maar raak hem niet aan.
Gaat niet lukken lief......een ieder die aan mijn kind zit....hoeft niet achterom te kijken.
Een ieder die aan kinderen zit......hoeft niet achterom te kijken........niet bij mij

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 mei 2012 door Nenam_tiL --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 06 mei 2012 - 23:54   quote  deeplink  
Met andere woorden............ik heb hem in de gaten
De vrouw van
 De vrouw van - maandag 07 mei 2012 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 23:54 schreef Nenam_tiL het volgende:
Met andere woorden............ik heb hem in de gaten
ik snap je wel, maar denk aan je kind. Als deze de verhoren de ondervragingen heeft ondergaan dan heeft ze je juist nodig, want dan komt juist de twijfel, ja je leest het goed je kind wordt vrhoord in een speciale studio, ze vragen haar letterlijk of ze het erg vond dat....en de advocaat van de duivel speelt daar graag op in
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 07 mei 2012 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2012 - 00:00 schreef De vrouw van het volgende:

[..]

ik snap je wel, maar denk aan je kind. Als deze de verhoren de ondervragingen heeft ondergaan dan heeft ze je juist nodig, want dan komt juist de twijfel, ja je leest het goed je kind wordt vrhoord in een speciale studio, ze vragen haar letterlijk of ze het erg vond dat....en de advocaat van de duivel speelt daar graag op in
Dat weet ik liefje.............en ik weet dat het bij Melis niet aan de orde is
joduh
 joduh - maandag 07 mei 2012 - 07:46   quote  deeplink  
Om een lang verhaal kort te maken: degene die mijn kind wat aandoet is gewoon ten dode opgeschreven..... Klaar, geen discussie , basta, finito!!!! Chapeau nenam, idem hiero!
Suijltje
 Suijltje - maandag 07 mei 2012 - 07:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 mei 2012 - 14:52 schreef IdiJoods het volgende:

[..]

Ik weet niet wat voor ziekte je hebt maar sterkte ermee kerel want als je dit toewenst aan een ander moet het wel erg zijn.....

Persoonlijk ben ik voor schandpalen. Net zolang op een plein tentoonstellen totdat die dood is.
Beetje middeleeuws en barbaars maar dat zijn zij ook.
Laten we het zo simpelweg zeggen: iedere dag is er voor mij 1!
Vraag anders maar aan Peter, die kan het je wel uitleggen............
Wat misbruik betreft: in mijn levensverhaal zijn nog vele zaken niet genoemd, vandaar mijn reactie "laat dit soort figuren mijn ziekte maar krijgen" !
De vrouw van
 De vrouw van - maandag 07 mei 2012 - 21:45   quote  deeplink  
Schandpaal daar ben ik het totaal mee eens, in Amerika staan ze gewoon met naam en adres op het internet. Er staat een bord in de tuin met sex offender lives hear.
Wat ik ook wel een aardige actie vond was de man die ze te pakken genomen hebben in de gevangenis in Amerika.
Zie afbeelding. Zijn slachtoffer heette Katie
Katies-Revenge-Anthony-Stockelman-tattoo.png
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 07 mei 2012 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2012 - 21:45 schreef De vrouw van het volgende:
Schandpaal daar ben ik het totaal mee eens, in Amerika staan ze gewoon met naam en adres op het internet. Er staat een bord in de tuin met sex offender lives hear.
Wat ik ook wel een aardige actie vond was de man die ze te pakken genomen hebben in de gevangenis in Amerika.
Zie afbeelding. Zijn slachtoffer heette Katie
[ afbeelding ]
Mooi en nu nog 80 namen op die kop van Robert M
De vrouw van
 De vrouw van - maandag 07 mei 2012 - 22:04   quote  deeplink  
mwah zijn lichaam is er groot genoeg voor ;-) maar zonder dollen, als je googled op Lauren goes Amerika, dan zie je hoe het daar gaat, ze gaat mee op pedo controle, opgezet door burgers.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 07 mei 2012 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2012 - 22:04 schreef De vrouw van het volgende:
mwah zijn lichaam is er groot genoeg voor ;-) maar zonder dollen, als je googled op Lauren goes Amerika, dan zie je hoe het daar gaat, ze gaat mee op pedo controle, opgezet door burgers.
Ja en daar kunnen ze echt straffen uitdelen
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 07 mei 2012 - 22:10   quote  deeplink  
Het is van mij uit niet allemaal gericht op Robert M........vandaag weer een militair opgepakt......een ieder die met zijn poten(laat ik het zo omschrijven) aan onze kinderen zit.....moeten ze afbranden,kei hard aanpakken
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 07 mei 2012 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2012 - 22:10 schreef Nenam_tiL het volgende:
Het is van mij uit niet allemaal gericht op Robert M........vandaag weer een militair opgepakt......een ieder die met zijn poten(laat ik het zo omschrijven) aan onze kinderen zit.....moeten ze afbranden,kei hard aanpakken
kei hard aanpakken, oke.
maar afbranden?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 07 mei 2012 - 22:17   quote  deeplink  
Ik weet hoe jij erover denkt...."de vrouw van".....maar wat mijn gappie Joduh zegt,bij mij gaat hij eraan en dat meen ik.
Een ieder die aan mijn dochter komt,kan de dood tegemoet zien,sorry meis maar zo zie ik het.....ik accepteer geen taak/gevangenis straf.......en wat jij zegt mijn dochter heeft me nodig na verhoren en alles.....Als ze ouder is zal zij zeggen:mijn papa heeft het heft in eigen hand genomen,ik ben trots op mijn papa,die mijn trots heeft verdedigd....een papa die niet afwacht of weg zakt.....een ware papa,zoals een papa hoort te zijn
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 07 mei 2012 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2012 - 22:15 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

kei hard aanpakken, oke.
maar afbranden?
Ja zoals ik het zeg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 mei 2012 door Nenam_tiL --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 07 mei 2012 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2012 - 22:15 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

kei hard aanpakken, oke.
maar afbranden?
Het is duidelijk dat jij mij niet begrijpt.....geeft niet gap,neem het je niet kwalijk
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 07 mei 2012 - 23:26   quote  deeplink  
Weet je Natjos....ik ben 48 en heb een kind(dochter) van zes....een ieder die aan mijn kind komt op wat voor manier dan ook maak ik af gap.....ik ben heel mild,en zie overal de lol van in.....maar kom niet aan mijn kind gap......dan ga ik letterlijk over lijken....zoals mijn gappie Joduh zegt:poten af van onze kinderen,hij heeft ook een kleine meid....en hij kan mij morgen bellen....zijn kind is mijn kind gap..........ik hou die lul vast,degene die zijn kind heeft aangeraakt en Joduh slaat hem de tyfus,en daarna ik,sorry wordt echt pulp............poten af van onze kinderen,geldt ook voor 113......snap je het nu??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 mei 2012 door Nenam_tiL --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 07 mei 2012 - 23:42   quote  deeplink  
Die Militair die ze aan gehouden hebben met kinderporno met zijn eigen zoontje.....krijgt een taakstraf.....pffffffffffffff....voor een leopard leggen en er overheen rijden,ben tank chauffeur geweest en doe het graag.....maar ga wel ff aan de knuppels trekken....wordt echt pulp
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 07 mei 2012 - 23:44   quote  deeplink  
Pffffffffffff ga weg...wordt echt nijdig
Suijltje
 Suijltje - dinsdag 08 mei 2012 - 07:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2012 - 23:42 schreef Nenam_tiL het volgende:
Die Militair die ze aan gehouden hebben met kinderporno met zijn eigen zoontje.....krijgt een taakstraf.....pffffffffffffff....voor een leopard leggen en er overheen rijden,ben tank chauffeur geweest en doe het graag.....maar ga wel ff aan de knuppels trekken....wordt echt pulp
++++++++++++++++!
De vrouw van
 De vrouw van - dinsdag 08 mei 2012 - 10:02   quote  deeplink  
dan denk je dat je alles al weet wat er te koop is, krijg ik net een mailtje met bewijzen van een politicus die niet van een 13 jarige af kan blijven. Ouders willen aangifte doen worden gechanteerd.
Suijltje
 Suijltje - dinsdag 08 mei 2012 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2012 - 10:02 schreef De vrouw van het volgende:
dan denk je dat je alles al weet wat er te koop is, krijg ik net een mailtje met bewijzen van een politicus die niet van een 13 jarige af kan blijven. Ouders willen aangifte doen worden gechanteerd.
Al die dingen tegen de muur gvd!
Is zélfs geen zieke geest meer.........is/blijft ongelofelijk!!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 08 mei 2012 - 23:47   quote  deeplink  
Wat ik hier alemaal lees....brrrrrrr....De dood aan die gladiolen...en dan die tyfuslijers die schijnheiligen die in de politiek zitten....we zijn veel te sociaal of te bang hier in Nederland...die marokkanen sluiten wel gezamelijk aan met zijn allen om 1 persoon helemaal in elkaar te slaan... en wij staan te kijken...wij groeperen niet....als het mij maar niet gebeurd....waarom ???
De vrouw van
 De vrouw van - dinsdag 08 mei 2012 - 23:47   quote  deeplink  
nee het is bewezen dat het een hersenafwijking is, maar moet je mensen met een hersenafwijking tegen de muur zetten? (speelt even de advocaat van de duivel)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 08 mei 2012 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2012 - 23:47 schreef De vrouw van het volgende:
nee het is bewezen dat het een hersenafwijking is, maar moet je mensen met een hersenafwijking tegen de muur zetten? (speelt even de advocaat van de duivel)
In die grijze massa bovenin zijn er zeer zeker cellen die weten dat dit niet normaal is...dat er iets loos is...
Daarom iedereen met die hersenafwijking en strafblad op een eiland zetten met elkaar...kunnen ze elkaar daar misbruiken....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 09 mei 2012 - 00:47   quote  deeplink  
Daarom sjakie....jij bent mijn man gap....ik zou willen dat er meer zo waren....love you gap.
Poten af van onze kinderen
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 09 mei 2012 - 01:03   quote  deeplink  
Een ieder die aan mijn dochtertje zit gaat kapot ouwe......en dat is geen grootspraak vriend

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Actueel nieuws / topic: Kinder misbruik MOET stoppen









0.0098919