|
|
hippy
|
|
|
A system that won't go down on u...;))... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 - 01:11 schreef sim het volgende:He jiu-jitsu nou blijf je wel kijken bij ons he?het is hier zo gezellig. groeten sim de bokser Zo sim jij bent. Een sportief mannetje
Groeten Renato |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
welke club die zijn kleine provincie stad noemt als voetbalhoofdstad van nederland heeft al 4 jaar geen titel,en lijd heel weinig spelers op ;-)....
Maargoed Ajax doet wel veel met tegenstanders vind dat eigenlijk wel het grappigste dan al deze grappen bijelkaar ;-) Als er niet over je geluld word,ben je oninteressant en tel je niet meer mee en dat is zo te lezen bij Ajax niet het geval
Verder ben ik heel blij dat ik bijvb kan genieten van de herbeleving van Feyenoord en dat ik gewoon Psv en Feyenoord kan zeggen en niet elke keer 040 en 010 ik zal me dan belachelijk voelen hoe kan je dat uitleggen aan je kinderen die je wat bij wilt leren....
daarom de topic naam alleen al..
Maargoed |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 - 12:42 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:welke club die zijn kleine provincie stad noemt als voetbalhoofdstad van nederland heeft al 4 jaar geen titel,en lijd heel weinig spelers op ;-).... Maargoed Ajax doet wel veel met tegenstanders vind dat eigenlijk wel het grappigste dan al deze grappen bijelkaar ;-) Als er niet over je geluld word,ben je oninteressant en tel je niet meer mee en dat is zo te lezen bij Ajax niet het geval Verder ben ik heel blij dat ik bijvb kan genieten van de herbeleving van Feyenoord en dat ik gewoon Psv en Feyenoord kan zeggen en niet elke keer 040 en 010 ik zal me dan belachelijk voelen hoe kan je dat uitleggen aan je kinderen die je wat bij wilt leren.... daarom de topic naam alleen al.. Maargoed dan blijf je toch weg 020er. hoe oud ben je eigenlijk snotneus en mr pronken met je opleiding daar staat PSV ook niet bekend om .... mr joduh haten PSV omdat we door de jaren heen redelijk wat gewonnen hebben... jullie moeten ook niet mauwen want de halfe eredivisie staat op jullie lijstje ,, als jullie zo top zijn dan haal je die toch uit eigen jeugd...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 mei 2012 door infamous psv -- |
|
|
|
|
410
|
|
|
reageer eens normaal joh! hij geeft zijn mening, valt jou niet aan ofzo! |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote: Ik mag me mening toch wel zeggen, als je daar niet tegen kunt maar wel grappen in de topic zet dan kun je niet tegen, tegengeluid dat is dan jammer, op een nette manier geef ik mijn mening je kunt er inhoudelijk op reageren of met een grap, maar wat jij nu doet is niet echt volwassen
als je hier grappen maakt moet je er ook tegen kunnen dat je wat tegengeluid krijgt te horen,zo gaat dat in een grote mensen wereld
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 mei 2012 door jiu-jitsu,Purple B. -- |
|
|
|
|
410
|
|
|
infamous reageert zich af, jaloezie van de bovenste plank |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote: van mij mogen ze Ajacieden arrogant noemen maar ik vind psvers te snel boos doen,snel aangevallen zijn ze wat een frustratie komt er soms uit
gister had ik een goed gesprek met hem via pb over me andere sport en nu opeens op een normale inhoudelijke mening deze kindertaal naar me toe gooien,ik kan dat niet goed rijmen
maargoed i dont care ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 mei 2012 door jiu-jitsu,Purple B. -- |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 - 12:45 schreef infamous psv het volgende:[..] dan blijf je toch weg 020er. hoe oud ben je eigenlijk snotneus en mr pronken met je opleiding daar staat PSV ook niet bekend om .... mr joduh haten PSV omdat we door de jaren heen redelijk wat gewonnen hebben... jullie moeten ook niet mauwen want de halfe eredivisie staat op jullie lijstje ,, als jullie zo top zijn dan haal je die toch uit eigen jeugd... ik maakte een grapje me eerste stuk tekst en dan ga je er zo frustratie vol uitleggen hoe het komt dat jullie niet veel opleiden enz terwijl dit is toch een grappen topic, ik maak 1 grap over psv en dan kan dat opeens niet meer beetje hypocriet |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
gaat om je houding .. bovendien is iedereen hier welkom hoor. als je op 020 forum komt wordt je gelijk verrotgescholden en krijg je ban... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 - 13:00 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] ik maakte een grapje me eerste stuk tekst en dan ga je er zo frustratie vol uitleggen hoe het komt dat jullie niet veel opleiden enz terwijl dit is toch een grappen topic, ik maak 1 grap over psv en dan kan dat opeens niet meer beetje hypocriet grapje was goed mr niet zo interessant doen... |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
dat het niet goed is is ieder zijn smaak en interessant doen? ik geef mijn mening
ALs ik in een grapjes topic geen grapje en geen mening kan geven volgens jou, dan is deze topic niet uit een grap geboren maar uit frustratie |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 - 13:10 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:dat het niet goed is is ieder zijn smaak en interessant doen? ik geef mijn mening ALs ik in een grapjes topic geen grapje en geen mening kan geven volgens jou, dan is deze topic niet uit een grap geboren maar uit frustratie ach joh het is mr n moppentopic... niet zo serieus |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 mei 2012 door tomson -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
waar om is psv geen kampioen???? om dat Ajax het is!! ! wat een mop wat een mop Ha Ha ik lig in een deuk Ha ha |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 - 15:24 schreef adriu het volgende:waar om is psv geen kampioen???? om dat Ajax het is!! ! wat een mop wat een mop Ha Ha ik lig in een deuk Ha ha kijk eens in de spiegel en durf nog eens te lachen... successuporter |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Mocht Bouma meegaan nr het EK dan heeft VMarwijk de beste mop van het hele topic... wel respect voor onze Bouma mr ongelooflijk zou dat wel zijn... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 - 15:24 schreef adriu het volgende:waar om is psv geen kampioen???? om dat Ajax het is!! ! wat een mop wat een mop Ha Ha ik lig in een deuk Ha ha Ga jij nu maar weer terug naar de kinderopvang waar je hoort.. |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 - 15:42 schreef infamous psv het volgende:[..] kijk eens in de spiegel en durf nog eens te lachen... successuporter elke club heeft succes supporters en trouwe supporters
dat hebben we met psv ook gemerkt dit seizoen laatse half jaar bijna elke thuiswedstrijd van minuut 1 veel gescheld uitfluiten enz in psv succes jaren was het hozana en nu veel minder achter de club staan..
Ajax veel mokerslagen 13 punten achter en toch geen tegengeluid elke thuis en uit wedstrijd veel gezang en blijven steunen, dus om Ajax supporters nou altijd te betitelen met successupporters is niet terecht |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 - 23:13 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] elke club heeft succes supporters en trouwe supporters dat hebben we met psv ook gemerkt dit seizoen laatse half jaar bijna elke thuiswedstrijd van minuut 1 veel gescheld uitfluiten enz in psv succes jaren was het hozana en nu veel minder achter de club staan.. Ajax veel mokerslagen 13 punten achter en toch geen tegengeluid elke thuis en uit wedstrijd veel gezang en blijven steunen, dus om Ajax supporters nou altijd te betitelen met successupporters is niet terecht Deel je mening niet mr respecteer hem wel.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 - 23:13 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] elke club heeft succes supporters en trouwe supporters Ajax veel mokerslagen 13 punten achter en toch geen tegengeluid elke thuis en uit wedstrijd veel gezang en blijven steunen, dus om Ajax supporters nou altijd te betitelen met successupporters is niet terecht Euh J-JPB nu zit je er een. Beetje erg naast met bovenstaande.. In Snavelstad zitten louter en alleen successupporters, bij een wedstrijd zit het wel vol maar pas 5 minuten voor de wedstrijd begint. Ook tijdens de warming up support je je helden..als ze in die snelkookpan achter staan fluiten ze hun helden uit, juist dan moet je achter het elftal staan..!! Geef toe dit is afgelopen seizoen wel beter geworden de sfeer daar maar dat hebben ze denk ik te danken aan hoe heet die publiekslieveling ook al weer Wesley of zo..?? Schijnt daar op te treden op het veld..kan ook een aardig potje jiu-jitsu zag ik.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wesley?
|
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op woensdag 16 mei 2012 - 12:21 schreef RenatoBos het volgende:[..] Euh J-JPB nu zit je er een. Beetje erg naast met bovenstaande.. In Snavelstad zitten louter en alleen successupporters, bij een wedstrijd zit het wel vol maar pas 5 minuten voor de wedstrijd begint. Ook tijdens de warming up support je je helden..als ze in die snelkookpan achter staan fluiten ze hun helden uit, juist dan moet je achter het elftal staan..!! Geef toe dit is afgelopen seizoen wel beter geworden de sfeer daar maar dat hebben ze denk ik te danken aan hoe heet die publiekslieveling ook al weer Wesley of zo..?? Schijnt daar op te treden op het veld..kan ook een aardig potje jiu-jitsu zag ik.. Die kale nepsupporter verafschuwen we allemaal
Maar nogmaals elke club heeft die Supporters van Feyenoord die het maasgebouw bestormde terwijl feyenoord al genoeg problemen had,Feyenoorders in Nancy waardoor Feyenoord ff geen inkomsten in europa meer kreeg uitsluiting zo kan ik natuurlijk ook beginnen ;-)
Ik ken meer echte supporters bij Ajax dan succes supporters
Elke club heeft Succes en echte supporters elke club heeft idioten als Wesley laten we daarin niet schijnheilig doen ;-) daarover kunnen we gewoon eerlijk zijn
ps Respect voor de doelman van mij had hij die kale K.O mogen trappen voor mij is een Ajaxsupporter geen fammilie lid ofzo ik beoordeel iemand op zijn daden niet voor welke club hij is dat zou erg raar en kinderachtig zijn,veel mensen beoordelen eerst op iemand zijn voorkeur van club heel apart zo sta ik niet in het leven jochies als Wesley of jochies bij Twente die met voorwerpen gooien of Feyenoord supporters die het maasgebouw bestormen of Psv supporters die het veld op willen rennen een heel vak in de europacup(Gerets was toen heldhaftig) al die gevallen vind ik idioten waar ik niks mee te maken wil hebben!!!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 mei 2012 door jiu-jitsu,Purple B. -- |
|
|
|
|
sim
|
|
|
Wat is het nou stil hier zeg Eigenlijk heb je wel een (beetje gelijk)? karatekid. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Word nog veel stiller sim. Groeten tomson |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
sim
|
|
|
Ja ik heb hem niet de groeten gedaan sorry,die heeft ie toch niet verdiend. Maar hij wint toch niet van ons of wel dan ,ja het blijft toch een 020,er groeten sim
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 mei 2012 door sim -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 17 mei 2012 - 00:34 schreef sim het volgende:Ja ik heb hem niet de groeten gedaan sorry,die heeft ie toch niet verdiend. Maar hij wint toch niet van ons of wel dan ,ja het blijft toch een 020,er groeten sim tuurlijk sim wat er ook gezegd of geschreven word PSV is de top kerel.. |
|
|
|
|
sim
|
|
|
Hehe eindelijk is er weer iemand. De karate man schijnt het toch wel gezellig te vinden hier bij ons haha Denk dat ie er niks van snapt waar het in de europacup met gerets over ging? groeten sim
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 mei 2012 door sim -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 17 mei 2012 - 00:53 schreef sim het volgende:Hehe eindelijk is er weer iemand. De karate man schijnt het toch wel gezellig te vinden hier bij ons haha groeten sim PSV FOREVER Sim |
|
|
|
|
sim
|
|
|
quote:Op donderdag 17 mei 2012 - 00:53 schreef sim het volgende:Hehe eindelijk is er weer iemand. De karate man schijnt het toch wel gezellig te vinden hier bij ons haha Denk dat ie er niks van snapt waar het in de europacup met gerets over ging? Ja roept u maar groeten sim |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 16 mei 2012 - 15:03 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] Die kale nepsupporter verafschuwen we allemaal Verafschuwen???? Jullie belonen hem, krijgt die mazzelaar een levenslang stadionverbod..jullie hadden hem een seizoenskaart voor het leven moeten geven, dat is pas boeten.. Maar nogmaals elke club heeft die Supporters van Feyenoord die het maasgebouw bestormde terwijl feyenoord al genoeg problemen had,Feyenoorders in Nancy waardoor Feyenoord ff geen inkomsten in europa meer kreeg uitsluiting zo kan ik natuurlijk ook beginnen ;-) Debielen heb je overal gozerT.. Ik ken meer echte supporters bij Ajax dan succes supporters En ze heten allemaal Cohen... Elke club heeft Succes en echte supporters elke club heeft idioten als Wesley laten we daarin niet schijnheilig doen ;-) daarover kunnen we gewoon eerlijk zijn Nee hoor bij Feyenoord niet bij ons heten ze the menace.. ps Respect voor de doelman van mij had hij die kale K.O mogen trappen voor mij is een Ajaxsupporter geen fammilie lid ofzo ik beoordeel iemand op zijn daden niet voor welke club hij is dat zou erg raar en kinderachtig zijn,veel mensen beoordelen eerst op iemand zijn voorkeur van club heel apart zo sta ik niet in het leven jochies als Wesley of jochies bij Twente die met voorwerpen gooien of Feyenoord supporters die het maasgebouw bestormen of Psv supporters die het veld op willen rennen een heel vak in de europacup(Gerets was toen heldhaftig) al die gevallen vind ik idioten waar ik niks mee te maken wil hebben!!!!!! daar heb je dan wel gelijk in vriend..d:-)))) |
|
|
|
|
sim
|
|
|
Ja en nou zijn we uitgelult? respect voor renato bos,ach ja moet toch kunnen. groeten sim |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 17 mei 2012 - 00:53 schreef sim het volgende:Hehe eindelijk is er weer iemand. De karate man schijnt het toch wel gezellig te vinden hier bij ons haha Denk dat ie er niks van snapt waar het in de europacup met gerets over ging? groeten sim Eri Gerets, Gaan mijn gedachten onwillekeurig naar dit.
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
@sim ik praat bij elke forum, ik kijk niet naar club voorkeuren,
En het valt me wel op dat bij de andere topics van psv haast niet meer gesproken word of nieuwe topics word gemaakt,het gaat bij Psv toch vaak en alleen over Ajax ;-))) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote: waar zou Psv zijn zonder Ajax ;-))
Ik probeer ook steeds grappen te maken, maar het is elke keer weer de realiteit en feiten ik kan er ook niks aan doen,Op deze Forum is het verder helemaal dood alleen deze topic is springlevend want bij Psv gaat het toch altijd over Ajax...Ze zeggen altijd maar ze zijn arrogant ze zijn dit en dat,Terwijl het daar steeds over Hebben vind ik nog Arroganter kijk lkker naar jezelf psv...
Maargoed |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dit forum dood? wel eens bij het Grunn forum geweest? |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote: Grunn heeft ook niet zo grote mond van wij zijn de voetbalhoofdstad
Bij Psv gaat het heel vaak over Ajax Deze Forum heerst de topic over Ajax al een hele tijd zie ik echte Psv onderwerpen komen niet meer aan bod nieuwe topics worden niet meer gemaakt, Bij Psv gaat het gewoon ontzettend vaak en veel over Ajax meer dan over hun eigen club
Deze topic symboliseert dat
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 mei 2012 door jiu-jitsu,Purple B. -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Nog maar eentje om het af te leren dan?
|
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
goede actie van de keeper |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 17 mei 2012 - 12:58 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] Grunn heeft ook niet zo grote mond van wij zijn de voetbalhoofdstad Bij Psv gaat het heel vaak over Ajax Deze Forum heerst de topic over Ajax al een hele tijd zie ik echte Psv onderwerpen komen niet meer aan bod nieuwe topics worden niet meer gemaakt, Bij Psv gaat het gewoon ontzettend vaak en veel over Ajax meer dan over hun eigen club Deze topic symboliseert dat je helpt er ook aan mee om dit topic levend te houden... en je blijft komen met 020 dit 020 dat.. niemand hier zegt dat wij de voetbalhoofdstad zijn. heb ook t gevoel dat je er echt meezit mr kop op joh er is zoveel leuks uit het leven te halen. al betwijfel ik dat bij jou als Neusje.. en alleen dit topic is 020 grappen , op de andere topics komt er weer een jood die wat bijdehants zegt en als je daar dan op reageert dan zijn de neusjes weer gepikeerd... het is gewoon waar dat jullie brullen nu je kampioen geworden bent en bij tegenspoed van de aardbodem verdwenen zijn.. |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
pot verwijt de ketel infamous
ik reageer waar ik wil,ik heb deze drukbezochte topic niet gemaakt..dus nogmaals pot verwijt de ketel |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 17 mei 2012 - 16:48 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:pot verwijt de ketel infamous ik reageer waar ik wil,ik heb deze drukbezochte topic niet gemaakt..dus nogmaals pot verwijt de ketel klopt dus niet zeiken dan.. |
|
|
|
|
sim
|
|
|
quote:Op donderdag 17 mei 2012 - 16:48 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:pot verwijt de ketel infamous ik reageer waar ik wil,ik heb deze drukbezochte topic niet gemaakt..dus nogmaals pot verwijt de ketel IK dacht dat jij iets anders zocht? Maar lekker blijven hangen hier,en een beetje zeveren.
groeten sim |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
zeveren laat ik aan jullie over simsalabin |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
How does Moses makes his tea..?
Hebrews it.!
Jew kiddin me..
No israeli how he does it..
R u Syrias..?
I canaan tell a lie..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 mei 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|