|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 - 00:17 schreef RenatoBos het volgende:How does Moses makes his tea..? Hebrews it.! Jew kiddin me.. No israeli how he does it.. R u Syrias..? I canaan tell a lie.. hahaha |
|
|
|
|
sim
|
|
|
haha lol
groeten sim
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 mei 2012 door sim -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
zie nieuwe Nike commercial:my time is now op you tube sim.. groeten sim
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 mei 2012 door infamous psv -- |
|
|
|
|
sim
|
|
|
Ja vriend heb er 2 gezien,1 van snijder tegen 20 man in de muur,1 dag geleden andere 2 uur geleden met een goede strooman.
groeten sim
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 mei 2012 door sim -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Bartje komt naar beneden voor zijn ontbijt, zijn moeder vraagt hem of hij zijn klusjes al heeft gedaan. " Nog niet", zegt Bartje. "Dan krijg je nog geen ontbijt", zegt zijn moeder. Dus Bartje helemaal chagrijnig. Hij gaat de kippen voeren en geeft een kip een schop! Dan gaat hij de varkens voeren en geeft een varken een schop! Dan gaat hij de koeien melken en geeft een koe een schop! Dan komt hij weer binnen. Zijn moeder geeft hem een kom droge havermout. "Waarom krijg ik nu geen eieren en spek? En waarom geen melk in mijn havermout?" vraagt Bartje verontwaardigd. "Wel?, zegt moeder, ik zag je een kip schoppen, dus je krijgt geen eieren voor een week." "En ik zag je een varken en een koe schoppen, dus krijg je ook geen spek en melk voor een week", zegt zijn moeder streng. Bartje baalt nog meer. Dan komt zijn vader binnen, schopt de poes opzij en gaat zitten aan het ontbijt. Bartje kijkt lachend naar zijn moeder en zegt: "Vertel jij het hem of zal ik???" |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
ghehe een boerenmop..
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wel ontopic blijven hè....
Voor welke club is ondstaande snavelt..?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 juni 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Voor de kampioen.... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Spanje???? Italie????
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 juni 2012 door infamous psv -- |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Ik had deze topic al afgeschreven...maar je ziet het...grappig...;)) |
|
|
|
|
sim
|
|
|
quote: Spanje want die spelen het beste,en heb ik ook de poel goed.
groeten sim |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zal hier een tijdje stil wezen sim. Infamous is op een gedwongen vakantie gestuurd door de Headlinerdirectie. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zal af en toe wel wat voor je achterlaten.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jijmbent echt een goede gozerT Tommie..!!! |
|
|
|
|
sim
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 - 22:12 schreef tomson het volgende:Zal hier een tijdje stil wezen sim. Infamous is op een gedwongen vakantie gestuurd door de Headlinerdirectie. He wat nou weer? heeft ie het zo bont gemaakt? Ach ja het leven gaat gewoon door toch, Morgen met dick op de foto. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ooh Dickie? Ik weet niet hoe lang je bent maar anders moet je een kissie voor he meenemen sim. Groeten tomson. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 - 21:51 schreef sim het volgende:[..] He wat nou weer? heeft ie het zo bont gemaakt? Ach ja het leven gaat gewoon door toch, Morgen met dick op de foto. kleinigheidje sim... groeten |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Vondt het aangenaam maat,nog bedankt voor de steun |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: geen probleem gap.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
all you need is love,, en een goeie rechtsback.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Heb je die wel eens gehoord van dat ajaxforum? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Die is er toch zowat niet meer.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Een vd beste moppen tot nu toe T... |
|
|
|
|
sim
|
|
|
quote: Ja hebben we hier toch niet nodig. Wat heb ik nu weer gehoord van de heer de Boer met z,n gay,s
groeten sim |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De gays zijn een beetje boos op Frankenstein |
|
|
|
|
sim
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die Frons de Hoer moet zelf maar eens rap uit de kast komen, ik zie ze als de hoofdattractie op de gay parade.. |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote: Vandaar dat je 24/7 bij ons op het forum zit, maar vind het jammer dat je gebanned bent. vond het altijd wel leuk....
Maar denk als jij het PSV forum verlaat, er ook bijna geen forum meer is. Draait allemaal op Infamous PSV hier! |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote:Op maandag 06 augustus 2012 - 14:04 schreef Mokum1 het volgende:[..] Vandaar dat je 24/7 bij ons op het forum zit, maar vind het jammer dat je gebanned bent. vond het altijd wel leuk.... Maar denk als jij het PSV forum verlaat, er ook bijna geen forum meer is. Draait allemaal op Infamous PSV hier! is dit je grap, ff wacten dan gegegegegege. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hebben die sukkels daar Infamous nou weer een ban aangenaaid dan. Smerig kutvolk is het.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: hahaha dat willen ze wel mr ik heb van jiu-jitsu zelfs wat geleerd |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
INFAMOUS PSV FOREVER..... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Altijd beleefd blijven en in-topic..? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
-NIEUWSFLITS--NIEUWSFLITS-
De politie heeft in de Dommel het stoffelijk overschot gevonden van een man ,gekleed in een PSV-shirt met pluche handboeien om en een voorbind dildo in zijn kont.
Om de sitatie voor zijn familie niet te genant te maken heeft de politie het PSV-shirt uit getrokken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 augustus 2012 door Mokum1 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Die heb een baard van een kilometer. Allen gaat het dan om een ajaxshirt en ligt hij in een Amsterdamse gracht. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 - 12:08 schreef RenatoBos het volgende:De politie heeft in een gracht aan de Wallen het stoffelijk overschot gevonden van een man ,gekleed in een ajaksshirt met pluche handboeien om en een voorbind dildo in zijn kont om de sitatie voor zijn familie niet te genant te maken heeft de politie het ajaksshirt maar uit getrokken Oud nieuws Mukkum1.. |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote: He is daar hetzelfde gebeurt? Wat is de wereld toch klein hé.... |
|
|
|