|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 april 2012 - 23:45 schreef infamous psv het volgende:[..] mot jij niet huilen op je eigen forum omdat er allemaal nare plaatjes hier staan.... jankert en ja je bent n verrader misschien toch toch n beetje Duits bloed in je Mensen die je haat kun je niet verraden idioot.. Dat noemt men gewoon vergelding.. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Come on PSV , Come on PSV hahahaha. Vanavond maken jullie ons kampioen! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 april 2012 - 17:35 schreef remco k het volgende:[..] Wie bepaalt dat? Jij?? WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAWHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Ji komt hier graag he praatjesmaker |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: dat heet gewoon verraden kneus.. mr dat deden jullie n halve eeuw geleden ook dus is bij jullie gewoon jankert.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 april 2012 - 14:37 schreef hippy het volgende:[..] 99% wel...dit hoorde bij die 1%...ik kan heel veel hebben... Maar dit niet en dan moet er wat van zeggen... je kan ook op je eigen forum blijven dan heb je er ook geen last van |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote: Jij bent hier de praatjesmaker knakworst.
Hoppakee Altidore!!!! Die had je verdient! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 april 2012 - 19:12 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Jij bent hier de praatjesmaker knakworst. Hoppakee Altidore!!!! Die had je verdient! misschien wordt AZ wel kampioen |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Hahahaha wat een klungels daar in Eindhoven! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Psv wordt het zoiezo niet...wat een hotseknots voetbal |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 april 2012 - 19:10 schreef infamous psv het volgende:[..] dat heet gewoon verraden kneus.. mr dat deden jullie n halve eeuw geleden ook dus is bij jullie gewoon jankert.. Vriende kun je verraden, vijanden niet... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: LOL...is niet waar want ik hou van bier...daar zit ook water in |
|
|
|
|
IdiJoods
|
|
|
quote: Leuke mop, de laatste post was na de 3-0 tegen de Graafschap.
Geen grappen meer over ons?
4 jaar op rij geen kampioensschap in endhoven. nog 4 jaar erbij |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op maandag 16 april 2012 - 11:50 schreef IdiJoods het volgende:[..] Leuke mop, de laatste post was na de 3-0 tegen de Graafschap. Geen grappen meer over ons? 4 jaar op rij geen kampioensschap in endhoven. nog 4 jaar erbij over jullie zijn er altijd grappen.zoals onlysingwhenyouarewinning!same old ajaks always cheating.joden lopen altijd weg.laat je vriend maar in de steek.moeten we verder gaan???waardeloze club waardeloze toeschouwers en dat blijven jullie hoeveel titels jullie ook krijgen.
FEYENOORD DE ECHTE KAMPIOEN! |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: ze worden weer eens voor de tweede keer op rij ONTERECHT kampioen.haha gelijk weer grote bek.triestelijke figuren de bijlmergajes.maar het is zo weer omgekeerd hoor en dan maar afvragen wrom 90 procent van nederland een hekel aan jullie heeft!dat komt echt niet door die goedekope prijzen van jullie hoor die jullie bijd e hema gehad hebben en bij de bonus van ah dat komt voornamelijk omdat jullie geen hersencellen hebben.hahahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 april 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 april 2012 - 19:12 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Jij bent hier de praatjesmaker knakworst. Hoppakee Altidore!!!! Die had je verdient! ik denk dat jij beter kan dimmen.je zit weer eens op de verkeerde site.......loser
infamous psv mag praatjes hebben die zit op zijn eigen site jij mag dat niet want jij oort hier niet!gloryhunter! |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Koeman,Jans, Verbeek, Cocu en Mc Laren staan in een winkel met de schaal bij de kassa. Vraagt de kassiere: "Is het een kadootje?" |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op maandag 16 april 2012 - 16:18 schreef Robinho het volgende:Koeman,Jans, Verbeek, Cocu en Mc Laren staan in een winkel met de schaal bij de kassa. Vraagt de kassiere: "Is het een kadootje?" Hahahahaha....somertijd geluisterd...ik wilde hem net plaatsen... Lol... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
hoor ze eens STATISTIEKENSUPPORTERS |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Hij is grappig...zeg eens eerlijk... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: wel sportief dat je erom kan lachuh |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Hij was wel een plaag voor ons ja...hahaha |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
quote: hahahahaha, goeie mop infamous. Waar heb je die vandaan! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En steek je vak maar in de fik, en steek je vak maar in de fik..
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 16 april 2012 - 16:18 schreef Robinho het volgende:Koeman,Jans, Verbeek, Cocu en Mc Laren staan in een winkel met de schaal bij de kassa. Vraagt de kassiere: "Is het een kadootje?" |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 - 14:54 schreef remco k het volgende:Ik denk dat de grootste en leukste mop is, dat de supporters die deze leuke mopjes op het net gooien allemaal supporters zijn van clubs die onder Ajax staan, zowel dit seizoen als eigenlijk al zolang de clubs bestaan... keep up the good work.. Dus moet iedereen maar voor Ajax zijn,omdat ze bovenaan staan zegt veel over jezelf pikkie wij Rotterdammers blijven gewoon voor onze club..al spelen we in de vierde klas ken mij dat nou verpleuren...JHK!!! |
|
|
|
|
IdiJoods
|
|
|
quote: Ach joh, 1 europese uitwedstrijd en jullie zijn weer 2 jaar verbannen.
en dat is geen eens een mop.. |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
Wat is het verschil tussen Ajax en psv??? nou ik weet het! Ajax wort kampioen en psv niet HA HA HA HA HAAAAAAAAAAAAAA |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
gabri
|
|
|
Heerlijk al de gefrusteerde mensen hier. Daarom hou ik nou van ons aller AJAX . Nummer 31 bijna binnen heeeeeeeeeerlijk. Joden zijn de baas in..... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
hoi gabri,Allereerst:niet ons aller ajax.Maar ff zonder dollen,ben jij een broertje van Jan van Halst of Gollem? Alle 3 even lelijk!
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 april 2012 - 14:51 schreef adriu het volgende:Wat is het verschil tussen Ajax en psv??? nou ik weet het! Ajax wort kampioen en psv niet HA HA HA HA HAAAAAAAAAAAAAA er is ook verscihil in taal merk ik |
|
|
|
|
gabri
|
|
|
tomson het nieuwe vriendje van Gordon toch mister gay |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Waar is dit nou weer??? Hmm ben ik er weer niet bij... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 april 2012 - 14:35 schreef IdiJoods het volgende:[..] Ach joh, 1 europese uitwedstrijd en jullie zijn weer 2 jaar verbannen. en dat is geen eens een mop.. Dus offtopic..BAN.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 april 2012 - 14:51 schreef adriu het volgende:Wat is het verschil tussen Ajax en psv??? nou ik weet het! Ajax wort kampioen en psv niet HA HA HA HA HAAAAAAAAAAAAAA PSV wert het ook al eens en misschien wort Feyenoord het volgend seizoen wie weet.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 april 2012 - 16:22 schreef gabri het volgende:Heerlijk al de gefrusteerde mensen hier. Daarom hou ik nou van ons aller AJAX . Nummer 31 bijna binnen heeeeeeeeeerlijk. Joden zijn de baas in..... Inderdaad het barst hier van de gefrustreerde snavels gaybri, waarom zijn die snavels nou gefrustreerd dan, ze worten toch immers kampioen. Ik zie dat je middels je manier van posten wel erg je best doet om aan te tonen dat je homo bent. Maar om jezelf nou voor slet hier neer te zetten vind ik wel ver gaan man, al 31 keer genomen man man wat moet jij van ajaks houden. Joden zijn niet de baas in ROTTERDAM..!!!!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 april 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gay-palace the aRENa..
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Transfer geruchten 2012-2013: Ajaks heeft zijn selectie reeds op orde..
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Zouden wel goede mandekkers zijn...kgg kgg kgg... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vak 410 gaat lossssssss..
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Goed gevoel voor humor hippy! Daarom tolereer ik je.... :) |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Ziet er gezellig uit...ik ga vaker naar de arena inplaats van op de bank te hangen... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: +1.. maar trek je broekje ff op er lezen misschien ook minderjarigen mee
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Gast...als je niet om jezelf kan lachen, neem je jezelf veel te serieus...;) |
|
|
|