|
|
hippy
|
|
|
quote: Nu wordt het te ranzig gek....hahahha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hippy is ookgay OLE OLE OLE Hippy is ookgay OLE OLE OLE Hippy is ookgay, hippy is ookgay Hippy is ookgay OLE OLEEEEE.. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 april 2012 - 19:45 schreef RenatoBos het volgende:Hippy is ookgay OLE OLE OLE Hippy is ookgay OLE OLE OLE Hippy is ookgay, hippy is ookgay Hippy is ookgay OLE OLEEEEE.. Ik ben idd vrolijk, want ajax wordt kampioen....;) X |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Gefeliciteerd gozerT.. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Als jullie het volgend jaar worden ben ik de eerste die jou feliciteerd... Al kan dat nog wel ff duren....;)...geintje gast... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 april 2012 - 19:51 schreef hippy het volgende:[..] Als jullie het volgend jaar worden ben ik de eerste die jou feliciteerd... Al kan dat nog wel ff duren....;)...geintje gast... d:-)
Hij noemt mij verdomme een gassst
d:-( |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Ik noem iedereen gast, gast...;) Zometeen mooie pot voetbal op tv... Bier staat al koud |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 april 2012 - 19:58 schreef hippy het volgende:[..] Ik noem iedereen gast, gast...;) Zometeen mooie pot voetbal op tv... Bier staat al koud denk dat Real wel gaat winnen.. Morgen hippy..
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Nou...bayern kan flink stunten...ik ben niet zo een rea fan... Nou ja, mourinho fan dan....wat een kwal... |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 april 2012 - 17:00 schreef tomson het volgende:hoi gabri,Allereerst:niet ons aller ajax.Maar ff zonder dollen,ben jij een broertje van Jan van Halst of Gollem? Alle 3 even lelijk! [ afbeelding ] En VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL meer geld en mooie vrouwen dan dat wij van kunnen dromen... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: ajax selectie blij met nieuwe thuisshirts |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 april 2012 - 20:12 schreef hippy het volgende:[..] Nou...bayern kan flink stunten...ik ben niet zo een rea fan... Nou ja, mourinho fan dan....wat een kwal... Mourinho ghehe heerlijke vent man, geweldig acteur.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Je hoopt toch niet dat chelsea gaat winnen he... Wat een laf voetbal spelen die...vreselijk om naar te kijken... Ze zullen het kracht moeten winnen, want als barca gaat voetballen, maken ze geen schijn van kans... Maar het za een interessante wedstrijd worden... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Yep dat hoop ik wel, mijn tweede cluppie hippy al ruim 25 jaar.. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Wij worden het qua voetbal maar niet eens...;)...hahaha |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 april 2012 - 16:22 schreef gabri het volgende:Heerlijk al de gefrusteerde mensen hier. Daarom hou ik nou van ons aller AJAX . Nummer 31 bijna binnen heeeeeeeeeerlijk. Joden zijn de baas in..... jullie doen zo interessant als t goed gaat hey.. en als jullie zo goed en verheven zijn boven iedereen dan reageer je hier toch allemaal niet op mr jullie kunnen het niet laten omdat er juist bij 020volk hoop frustratie van binnen zit. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 april 2012 - 20:39 schreef infamous psv het volgende:[..] jullie doen zo interessant als t goed gaat hey.. en als jullie zo goed en verheven zijn boven iedereen dan reageer je hier toch allemaal niet op mr jullie kunnen het niet laten omdat er juist bij 020volk hoop frustratie van binnen zit. Nou inderdaad...er zit een stukje draadjesvlees tussen me tanden en dat krijg ik maar niet weg... Hahaha...als je zo een topic plaatst, mag je ook reacties verwachten...wees sportief en lach er gewoon om... Proost kerel |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Als dat het enigste is..d:-)) |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Daar heb jij dan weer gelijk in |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: ik denk dat die duitsers gaan stunten...renato |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 april 2012 - 20:45 schreef hippy het volgende:[..] Nou inderdaad...er zit een stukje draadjesvlees tussen me tanden en dat krijg ik maar niet weg... Hahaha...als je zo een topic plaatst, mag je ook reacties verwachten...wees sportief en lach er gewoon om... Proost kerel hahaha proost en Bayern kan thuis gerust winnen hoor mr over 2 wedstrijden gaat Real door denk ik |
|
|
|
|
sim
|
|
|
Er waren eens 2 stoere kerels die wonen op een camping zegt de 1 tegen de andere..............
groeten sim |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 april 2012 - 21:09 schreef infamous psv het volgende:[..] hahaha proost en Bayern kan thuis gerust winnen hoor mr over 2 wedstrijden gaat Real door denk ik ligt eraan wat het hier wordt...als het 2-0 wordt en bayern scoort in madrid...phoe...dan wordt het lastig...verdedigen kunnen die duitsers wel...ik zie wel liever een finale real-barca |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 april 2012 - 21:12 schreef sim het volgende:Er waren eens 2 stoere kerels die wonen op een camping zegt de 1 tegen de andere.............. groeten sim huh ik snap hem niet...maar ja ik heb een drukke dag gehad... |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
bayern wordt sterker en sterker |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Real komt nog niet uit de verf |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 april 2012 - 21:08 schreef f-side het volgende:wat is het verschil tussen de smurfen en psv de smurfen hebben 1 klungel en psv hebben 11 klungels op wat voor veld speeld psv op schaamhaar iedere lul kan er op voetballen |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: ze moeten op gaan passen...2-0 hangt in de lucht |
|
|
|
|
IdiJoods
|
|
|
|
|
|
IdiJoods
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 april 2012 door IdiJoods -- |
|
|
|
|
IdiJoods
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hehe,eindelijk een constructieve bijdrage :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Huh wat heb je daar dan aan..? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Vind het wel nieuws dat oprutten nu postbode is. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Das wel waar ja, maar ik dachte dat je bedoelde ook die posts erboven, ik schrok al d:-)) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Vind je het gek, middelmatig ploegje.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Moet hier dan toch wel hartelijk om lachen... Had ik ook gedaan als wij op die floppy hadden gedaan.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 18 april 2012 - 17:20 schreef RenatoBos het volgende:[..] Das wel waar ja, maar ik dachte dat je bedoelde ook die posts erboven, ik schrok al d:-)) Voor die andere 2: ignore.... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: goeie spelers mr geen goed team |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat van mij was ssarcastisch bedoeld,
hoe kun je het in hemelsnaam nu geen goed team vinden, in de sterkste competitie ter wereld staan ze 4 punten voor op het beste elftal ter wereld van de afgelopen 15 jaar en bijna 30 punten los na de nummer 3, ze spelen halve finale CL en zijn zeker nog niet uitgeschakeld..
Ik heb mede door Mourinho en Ronaldo een extreem grote afkeer naar Madrid toe, maar zeggen dat het geen goed team is komt niet eens in me op.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
van mij niet. ze staan 4 punten voor mr tegen grote ploegen zoals Barca en ook gisteren verwacht ik toch wel meer van ze. Denk wel dat ze finale halen mr loting zat niet tegen in Champions League. en ondanks klassespelers zie ik ze in Spanje nog gerust de titel mislopen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 18 april 2012 - 18:58 schreef infamous psv het volgende:van mij niet. ze staan 4 punten voor mr tegen grote ploegen zoals Barca en ook gisteren verwacht ik toch wel meer van ze. Denk wel dat ze finale halen mr loting zat niet tegen in Champions League. en ondanks klassespelers zie ik ze in Spanje nog gerust de titel mislopen 4 punten voorsprong en eigenlijk de enige ploeg die Barca dit seizoen enigszins tegenstand kan bieden.. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op woensdag 18 april 2012 - 20:28 schreef remco k het volgende:[..] 4 punten voorsprong en eigenlijk de enige ploeg die Barca dit seizoen enigszins tegenstand kan bieden.. Anti voetbal...dat was geen tegenstand bieden...walgelijk dat chelsea |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Team vol oudjes die bezig zijn aan laatste kunstje. verdedigen kunnen ze wel mr amusementwaarde nihil.. Barca had 72 procent balbezit en meer dan 700 passes .. |
|
|
|
|
sanderafca1986
|
|
|
jemig wat zijn jullie zielig AJAX is de trotse koploper gaan ze maar moppen over ons verzinnen.PISVEE is een mopclub kun je om lachen lampies,het zijn allemaal geinjes bij elkaar blonde barbie,domme belgen enz |
|
|
|