|
|
sanderafca1986
|
|
|
Komt er een man bij de dokter, zegt de man tegen de dokter: dokter ik heb een IQ van 200 en voel me daardoor erg onbegrepen door andere mensen. Dokter: daar heb ik wel wat op, ik heb namelijk een apparaat waarmee ik geleidelijk je IQ kan laten afnemen. Hoever wil je jouw IQ omlaag hebben? vraagt de dokter. Waarop de man antwoord: doe maar rond de 140, ben ik toch nog redelijk slim, maar zal ik veel meer begrepen worden. De dokter sluit het apparaat aan en zegt tegen de man dat hij even rustig moet blijven stil liggen en dat hij met 20 minuten terug is. Een uur later komt de dokter er achter dat hij zijn patient helemaal vergeten is. De dokter gaat snel terug naar zijn patient en ziet tot zijn grote schik dat het IQ van de man al gedaald is tot 30. Het apparaat wordt snel afgekoppeld en de dokter probeert de patient bij zijn positieve te krijgen. Na een tijdje komt de patient weer bij en begint te zingen:
Wij trekken ten strijde een strijd vol van vree.
Vooruit nu Rood-Witten vooruit PSV |
|
|
|
|
sanderafca1986
|
|
|
AJAX moet na de 4-0 thuiswinst tegen PSV in het Philips stadion voetballen voor de KNVB-beker, maar de Ajacieden hebben helemaal geen zin om tegen die zielige club te spelen. Daarom offert Suarez zich op: "ik ga wel in mn eentje" zegt ie tegen zijn ploeggenoten. Daarop gaan de Ajacieden gezellig wat drinken in de kroeg.
Als Stekelenburg aan de barkeeper vraagt wat de stand is als de wedstrijd net bezig is zet hij teletekst op: 1-0 Suarez(10 Min.). De Ajacieden zijn verbaasd en blij tegelijk.
Later op de middag vraagt trainer Frank de Boer wat de eind uitslag is en weer word teletekst opgezet. 1-1 Toivonen (89 Min).
Blij gaan de Ajacieden naar de ArenA om Suarez te feliciteren en samen de winst in de KNVB-beker te vieren. Eenmaal daar aangekomen zien ze Suarez sip met de KNVB-beker voor de ArenA zitten. Wat is er aan de hand? vraagt Vertonghen. Suarez: "Ik heb jullie teleurgesteld jongens."
"Nee joh" zeggen een aantal spelers. "Je hebt in je eentje 1-1 gespeeld Suarez."
Daarop antwoord Suarez: "Ja maar ik werd er in de elfde minuut afgestuurd met rood." |
|
|
|
|
sanderafca1986
|
|
|
Rutten komt bij Ajax op het trainingsveld. Hij vraagt aan De Boer hoe het toch komt dat Ajax zo'n goede spelers heeft. We selecteren niet alleen op voetbalkwaliteit maar ook op intelligentie zegt De Boer. Let maar eens op: hij roept de Jong bij zich. Hij vraagt: Het is een zoon van je vader maar het is niet je broer wie is het? Waarop Siem meteen antwoordt: dat ben ik natuurlijk. Met deze informatie gaat Rutten terug naar eindhoven en gaat deze test bij één van zijn spelers uitvoeren. Hij roept Bouma bij zich en vraagt: het is een zoon van je vader, maar het is niet je broer. wie is het? Bouma kijkt Rutten bedenkelijk aan en vraagt of hij er een rondje lopen over mag nadenken. Tijdens het lopen stelt Bouma deze vraag aan Amrabat. Deze antwoordt: Dat ben ik natuurlijk. Bouma keert terug bij Rutten en geeft als antwoordt: De zoon van mijn vader, die niet mijn broer is heet Amrabat!! Rutten wordt woedend er roept: SUKKEL heeft De Boer toch gelijk. Verontwaardigd kijkt Bouma naar Rutten en vraagt wat hij dan had moeten antwoorden. Waarop Rutten zegt: Siem de Jong natuurlijk!!!! |
|
|
|
|
sanderafca1986
|
|
|
Op een dag loopt een journalist van de krant door Amsterdam. Aan de andere kant loopt een man met een grote deense dog. Plots begint de hond te rennen en de man kan de riem niet meer houden. De hond rent als een dolle op een klein kind af dat toevallig ook op straat is. De hond wil het kind bespringen maar een toevallige voorbijganger kan dit nog net voorkomen door de riem vast te grijpen. Helaas breekt de hond hierdoor zijn nek en overlijd, maar het kind is gelukkig gered!!!
De journalist is helemaal onder de indruk van hetgeen zich zojuist af heeft gespeeld en wil graag een intervieuw met deze held. Dolenthousiast verteld hij dat de man door deze heldhaftige actie in de krant zal komen. De kop heeft hij al bedacht --> 'Dappere Ajax-supporter redt klein kind van de dood'.
Op dat moment zegt de man; Dat klopt niet, ik ben namelijk PSV supporter.
De volgende dag staat het verhaal inderdaad in de krant. Met als titel--> 'PSV supporter vermoord hond' |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik had het over Real. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 19 april 2012 - 16:49 schreef sanderafca1986 het volgende:Op een dag loopt een journalist van de krant door Amsterdam. Aan de andere kant loopt een man met een grote deense dog. Plots begint de hond te rennen en de man kan de riem niet meer houden. De hond rent als een dolle op een klein kind af dat toevallig ook op straat is. De hond wil het kind bespringen maar een toevallige voorbijganger kan dit nog net voorkomen door de riem vast te grijpen. Helaas breekt de hond hierdoor zijn nek en overlijd, maar het kind is gelukkig gered!!! De journalist is helemaal onder de indruk van hetgeen zich zojuist af heeft gespeeld en wil graag een intervieuw met deze held. Dolenthousiast verteld hij dat de man door deze heldhaftige actie in de krant zal komen. De kop heeft hij al bedacht --> 'Dappere Ajax-supporter redt klein kind van de dood'. Op dat moment zegt de man; Dat klopt niet, ik ben namelijk PSV supporter. De volgende dag staat het verhaal inderdaad in de krant. Met als titel--> 'PSV supporter vermoord hond' gestolen mop van Feyenoord over 020 stoere bink
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 april 2012 door infamous psv -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 19 april 2012 - 16:41 schreef sanderafca1986 het volgende:jemig wat zijn jullie zielig AJAX is de trotse koploper gaan ze maar moppen over ons verzinnen.PISVEE is een mopclub kun je om lachen lampies,het zijn allemaal geinjes bij elkaar blonde barbie,domme belgen enz je zit ermee he |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Lul toch niet zo dom man, 90% van wat hier staat kan over alle ploegen worden gezegd, mag jij van mij met hard bewijs komen dat hij deze mop heeft gestolen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 18 april 2012 - 17:22 schreef remco k het volgende:[..] Moet hier dan toch wel hartelijk om lachen... Had ik ook gedaan als wij op die floppy hadden gedaan.. Kan er helemaal niet om lachen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat mag, meningen verschillen toch... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Blue is the color, CHELSEA is the name..
d:-)) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: sanderaf ca.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 19 april 2012 - 19:03 schreef @NLeredivisie012 het volgende:Ben jij psv fan? heb je twitter? volg dan @NLeredivisie012 voor het laatse voetbalnieuws van jou club door deze link te kopieren kom je op onze homepage van twitter https://twitter.com/#!/NLeredivisie012 ik zeg doen Ik zeg sluikreclame.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 19 april 2012 - 18:49 schreef remco k het volgende:[..] Lul toch niet zo dom man, 90% van wat hier staat kan over alle ploegen worden gezegd, mag jij van mij met hard bewijs komen dat hij deze mop heeft gestolen he grootste fan van me kom je weer niet zonder me |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: mr wel de waarheid want hij kan t niet laten om me op te zoeken |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik ben hier niet voor jou hoor, allesbehalve zelfs. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Blij dat je het beaamt, |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: en bedankt voor t reageren weer |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Whahaha, spiegeltje, er staat hier geen bericht van mij in de afgelopen 3 maanden waar je niet op heb gereageerd, andersom staan er wel een paar van jou die het reageren niet eens waard zijn.. denk daar maar eens over na voordat je weer je IQ de boventoon laat voeren.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 19 april 2012 - 21:09 schreef remco k het volgende:[..] Whahaha, spiegeltje, er staat hier geen bericht van mij in de afgelopen 3 maanden waar je niet op heb gereageerd, andersom staan er wel een paar van jou die het reageren niet eens waard zijn.. denk daar maar eens over na voordat je weer je IQ de boventoon laat voeren.. nogmaals bedankt |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Kunnen jullie weer een poosje vooruit :)
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik was al gekapt met deze onzin, dacht het een keer netjes uit te leggen....:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zullen wij dan Tommy..?? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zonde om er nix mee te doen Bos. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Precies, wel een beetje beter je best doen, het is al 10-0 voor mij maat..d:-)
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Barca maakt het thuis gewoon af...chelsea was niks...ik kan zo slecht tegen ploegen die met ze tienen voor die 16 gaan liggen...gatver... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 19 april 2012 - 23:10 schreef hippy het volgende:[..] Barca maakt het thuis gewoon af...chelsea was niks...ik kan zo slecht tegen ploegen die met ze tienen voor die 16 gaan liggen...gatver... Je bedoelt in de 16??? de eerste linie van 5 man stond gewoon op de eigen 5 vrijwel de hele wedstrijd, de tweede linie van 5 stond op de 16 en Drogba mocht af en toe naar voren rennen, bah bah bah.. |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
De politie heeft in de Dommel het stoffelijk overschot gevonden van een man ,gekleed in een PSV-shirt met pluche handboeien om en een voorbind dildo in zijn kont. Om de sitatie voor zijn familie niet te genant te maken heeft de politie het PSV-shirt uitgetrokken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 april 2012 door Robinho -- |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Ook even een feijenoordmop tussendoor: 'En geloof me dat AZ hier niet graag komt', zegt spits John Guidetti. 'Dat is de winst die we hebben geboekt: in het begin van dit seizoen dachten onze tegenstanders dat er in De Kuip iets te halen viel, nu doen ze het allemaal in hun broek.' |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 - 12:08 schreef RenatoBos het volgende:De politie heeft in een gracht aan de Wallen het stoffelijk overschot gevonden van een man ,gekleed in een ajaksshirt met pluche handboeien om en een voorbind dildo in zijn kont om de sitatie voor zijn familie niet te genant te maken heeft de politie het ajaksshirt maar uit getrokken Kijk robinho, jatwerk van jou... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 19 april 2012 - 23:52 schreef Robinho het volgende:Ook even een feijenoordmop tussendoor: 'En geloof me dat AZ hier niet graag komt', zegt spits John Guidetti. 'Dat is de winst die we hebben geboekt: in het begin van dit seizoen dachten onze tegenstanders dat er in De Kuip iets te halen viel, nu doen ze het allemaal in hun broek.' Niks aan gelogen...hij noemde ook de overwinningen op Ajax,psv,twente etc. Kun je ook nog wat posten wat wel grappig is? Vind het allemaal nogal zwakjes.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Robin Ho betekent dat je een hoer bent..? |
|
|
|
|
IdiJoods
|
|
|
quote: Renato.. betekend dat renate ho ? |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op donderdag 19 april 2012 - 23:30 schreef remco k het volgende:[..] Je bedoelt in de 16??? de eerste linie van 5 man stond gewoon op de eigen 5 vrijwel de hele wedstrijd, de tweede linie van 5 stond op de 16 en Drogba mocht af en toe naar voren rennen, bah bah bah.. Goed...maar je begrijpt wat ik bedoel... |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Renatobos, betekent dat dat de moeder van Renate een hoer is die zichzelf in het bos prostitueert? |
|
|
|
|
sanderafca1986
|
|
|
quote: Alles wat hier staat is overgenomen kijk maar op pagina 1 dat jullie zelf geen moppen kunnen verzinnen.en niet tegen kunt dat ik een mop plaats over psv ben je zelf zielig |
|
|
|
|
sanderafca1986
|
|
|
quote: Nee is geen jatwerk het gaat oorspronkelijk over pisvee kijk maar rond op google |
|
|
|
|
sanderafca1986
|
|
|
quote: Aaaaahhhhhh wat schattig ben jij dat aan je naam niet te zien |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Tuurlijk niet idijood..! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 april 2012 - 12:50 schreef Robinho het volgende:Renatobos, betekent dat dat de moeder van Renate een hoer is die zichzelf in het bos prostitueert? Nee datbbetekent het ook niet hoer.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 april 2012 - 12:50 schreef Robinho het volgende:Renatobos, betekent dat dat de moeder van Renate een hoer is die zichzelf in het bos prostitueert? [/quote Rot f op koekwous |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
WEET JE HOE DE VROUW VAN EEN AJACIED ZWANGER WORDT....
EEN VENT SPUIT ZIJN KWAKKIE TEGEN DE MUUR EN DE VLIEGEN DOEN DE REST.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 april 2012 - 16:00 schreef infamous psv het volgende:WEET JE HOE DE VROUW VAN EEN AJACIED ZWANGER WORDT.... EEN VENT SPUIT ZIJN KWAKKIE TEGEN DE MUUR EN DE VLIEGEN DOEN DE REST.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 april 2012 - 16:00 schreef infamous psv het volgende:WEET JE HOE DE VROUW VAN EEN AJACIED ZWANGER WORDT.... EEN VENT SPUIT ZIJN KWAKKIE TEGEN DE MUUR EN DE VLIEGEN DOEN DE REST.... Verzin even wat origineels joh, dit grapje bestaat al jaren en wordt ook over alle clubs geroepen...
KOm nou eens met iets dat alleen op Ajax slaat, over voetbal gaat (dus niet over Joden) en origineel is..
Kom op kerel, ik weet dat je het kan, laat ons lachen... |
|
|
|