|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 april 2012 - 19:51 schreef RenatoBos het volgende:[..] Wat een onzin, wat met FC Snavelstad dan die zijn dit seizoen duidelijk de mindere voor ons.. De stand zegt anders.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 april 2012 - 20:10 schreef remco k het volgende:[..] Onzin zeg, als PSV onder Feyenoord eindigt heeft het niks te zoeken en Feyenoord wel.. Ome Remco komt hippy hier ook al op z'n lazer geven....:D |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 april 2012 - 19:51 schreef RenatoBos het volgende:[..] Wat een onzin, wat met FC Snavelstad dan die zijn dit seizoen duidelijk de mindere voor ons.. Dat ajax is een heel ander ajax, dan een paar weken geleden...ajax is mentaal flink gegroeid door de winst op man u....daarvoor speelde ze als een natte vaatdoek...ik bedoel dat feyenoord nog zo onervaren is dat champions league iets te hoog gegrepen is... Bij ajax en psv spelen toch wat meer ervaren spelers op europees gebied.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik ben nu eenmaal rechtvaardig?? Zzelfde als dat jullie eventueel kampioen zouden worden, mensen die dan roepen dat het niet verdient is vertel ik hetzelfde.. Als je eerste wordt is dat verdient en hadden de andere ploegen maar meer punten moeten pakken toch/? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Volgens mij hebben ze wel goed gerekend hoor.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 april 2012 - 20:21 schreef hippy het volgende:[..] Dat ajax is een heel ander ajax, dan een paar weken geleden...ajax is mentaal flink gegroeid door de winst op man u....daarvoor speelde ze als een natte vaatdoek...ik bedoel dat feyenoord nog zo onervaren is dat champions league iets te hoog gegrepen is... Bij ajax en psv spelen toch wat meer ervaren spelers op europees gebied.... Dan heb je wel gelijk, maar ik wil ze er toch graag zien spelen ook de jeugd moet ervaring opdoen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 april 2012 - 20:25 schreef RenatoBos het volgende:[..] Dan heb je wel gelijk, maar ik wil ze er toch graag zien spelen ook de jeugd moet ervaring opdoen.. Tuurlijk het is jouw club |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Rode billetjes van je eigen truukjes?? Whahaha |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: om 1 ding duidelijk te maken.. wat je tegen mij roept geen pobleem dat doen we heen en weer mr geen woord over mijn kids.. want wat ik hier schrijft is geen weerspiegeling van hoe ik voor mijn kids ben , Duidelijk |
|
|
|
|
sim
|
|
|
Inderdaad,moet wel gezellig blijven hier.
groeten sim |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
sim
|
|
|
Inderdaad moet wel gezellig blijven hier |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Inderdaad. ze hadden beter wat ruimer kunnen rekenen, dan waren we al kampioen geweest, nu is het nog maar afwachten of we alles winnen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 april 2012 - 21:52 schreef infamous psv het volgende:[..] om 1 ding duidelijk te maken.. wat je tegen mij roept geen pobleem dat doen we heen en weer mr geen woord over mijn kids.. want wat ik hier schrijft is geen weerspiegeling van hoe ik voor mijn kids ben , Duidelijk Ik zeg niet eens iets over die kinderen van je, ik zeg wat over een type zoals jij dat kinderen heeft, dat is heel wat anders |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op woensdag 18 april 2012 - 17:20 schreef remco k het volgende:[..] Ik zeg niet eens iets over die kinderen van je, ik zeg wat over een type zoals jij dat kinderen heeft, dat is heel wat anders je toon staat me niet aan; die kinderen van je. je weet niks over mij en kids. niet meer noemen kerel. voor de rest geen probleem ik zeg wat , jij zeg wat , dat moet kunnen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 18 april 2012 - 18:31 schreef infamous psv het volgende:[..] je toon staat me niet aan; die kinderen van je. je weet niks over mij en kids. niet meer noemen kerel. voor de rest geen probleem ik zeg wat , jij zeg wat , dat moet kunnen.. Dat jou die toon niet aanstaat is jouw probleem, niet het mijne.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat zou nog eens mooi zijn.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
En daar is de voorzitter en nr 1 fan van de Infamous fanclub weer ... waar zou ik zijn zonder jouw mooie woorden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 april 2012 door infamous psv -- |
|
|
|
|
sim
|
|
|
Sim moderator jaja pas maar op anders ga ik rode kaarten uitdelen en ben je geschorst voor 2 weken.
groeten sim |
|
|
|