BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Van Gaal feliciteert Cruijff in paginagrote krantenadvertentie

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - woensdag 25 april 2012 - 08:05
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Van Gaal feliciteert Cruijff in krantenadvertentie (FCupdate.nl)

Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 25 april 2012 - 15:53   quote  deeplink  
Van Gaal feliciteert Cruijff in paginagrote krantenadvertentie

Louis van Gaal heeft woensdag in een aantal kranten via een paginagrote advertentie van verzekeringsbedrijf Aegon Johan Cruijff gefeliciteerd met zijn 65ste verjaardag. Dat is opmerkelijk want de voetbaliconen zijn geen vrienden.

'Dat ik degene ben die Johan Cruijff met z'n 65e verjaardag feliciteert, ligt niet zo voor de hand,' schrijft Van Gaal dan ook, waarna hij uitlegt waarom hij zichzelf juist wel de aangewezen man vindt: 'We hadden en hebben wel onze meningsverschillen, maar we hebben ook veel gemeen: de liefde voor Ajax, Barcelona en aanvallend voetbal.'

'Johan heeft het Nederlandse voetbal op de kaart gezet en ook maatschappelijk heeft hij zich op verschillende fronten laten zien,' vervolgt Van Gaal.

'Dit verdient respect. In het topvoetbal kan het er op het veld soms stevig aan toegaan, maar buiten de lijnen worden handen geschud.'
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 25 april 2012 - 15:53   quote  deeplink  
Wat een nette man is die van Gaal toch!!
Zo iemand verdiend een standbeeld!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 april 2012 door Boudewijn --
hippy
 hippy - woensdag 25 april 2012 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 april 2012 - 15:53 schreef Boudewijn het volgende:
Als ie ballen had gehad, had ie gewoon prive gebeld, dan zo publiekelijk een artikel plaatsen....
Waarom juist nu de krant erbij...
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 25 april 2012 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 april 2012 - 15:56 schreef hippy het volgende:

[..]

Als ie ballen had gehad, had ie gewoon prive gebeld, dan zo publiekelijk een artikel plaatsen....
Cruijff is nooit rechtstreeks te bereiken....
remco k
 remco k - woensdag 25 april 2012 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 april 2012 - 15:53 schreef Boudewijn het volgende:
Het komt bijna provocerend over richting de Cruijff aanhangers..
remco k
 remco k - woensdag 25 april 2012 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 april 2012 - 16:18 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Dat heb jij geprobeerd?? Je hebt z'n nummer?? O nee, dat heb je van horen zeggen..
Eide
 Eide - woensdag 25 april 2012 - 17:38   quote  deeplink  
Ach, dit vind ik best netjes van Van Gaal. Ik zoek er ook niet meteen iets achter eigenlijk. Typisch weer dat Boudewijn hier mee komt ;) maareh, om zich gewoon prima natuurlijk.

Laten we niet meteen achterdochtig worden en het gewoon houden op dat het is wat het is: een verjaardagsfelicitatie.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 25 april 2012 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 april 2012 - 16:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Nou hier ben ik het niet mee eens. Het is ook nooit goed geloof ik. Iedereen zoekt overal wat achter. Van Gaal is gewoon een hele nette man en dat heb ik en vrienden van mij zelf mogen ervaren, maar dat is een ander verhaal.
Ik geloof wel dat hij dit echt meent en ik denk wel dat Aegon dit heeft geinitieerd en dat doet de hoofdsponsor wel goed vind ik.
Booya4afca(2)
 Booya4afca(2) - woensdag 25 april 2012 - 18:10   quote  deeplink  
Alleen een beetje jammer dat hij hier Aegon voor nodig had (blijkbaar).
nora
 nora - woensdag 25 april 2012 - 18:12   quote  deeplink  
droom Cruyff en van Gaal bij Ajax.
Stanley
 Stanley - woensdag 25 april 2012 - 18:17   quote  deeplink  
Hahaha die van Gaal, die wordt overal uitgekotst en hoopt hiermee een nieuwe ingang bij Ajax te vinden.
nora
 nora - woensdag 25 april 2012 - 18:22   quote  deeplink  
He Stanley het is wel een echte Ajacied hoor
dege
 dege - woensdag 25 april 2012 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 april 2012 - 15:56 schreef hippy het volgende:

[..]

ik denk toch dat die graag alsnog een functie wil vervullen bij ajax, en de enige manier is om het goed te maken met cruijff.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 25 april 2012 - 19:05   quote  deeplink  
Had dit niet gewoon in het topic over Johan Cruijff gekund, in plaats van een nieuw topic te openen???

En Boudje, hiermee overtreed je eigenlijk ook nog eens je eigen forumregels! ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 april 2012 door amsterdammer113 --
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - woensdag 25 april 2012 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 april 2012 - 16:18 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Cruijff heeft 2 huizen, een in Amsterdam en eentje in Barcelona. Als je naar Amsterdam belt en hij is er niet betekent dat, dat hij in Barcelona is. Cruijff bereiken moet voor een van Gaal wel mogelijk zijn xd.
joduh
 joduh - woensdag 25 april 2012 - 19:36   quote  deeplink  
Denk ervan wat je ervan wilt denken......achterdochtig of open......
Mooi gebaar! Kijken hoe Johan de hand aanneemt????
Pietje
 Pietje - donderdag 26 april 2012 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 april 2012 - 16:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Laat ik nou precies hetzelfde gevoel hebben, Remco! Louis van Gaal doet nooit iets zonder een bepaalde bijbedoeling.
hippy
 hippy - donderdag 26 april 2012 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 april 2012 - 12:10 schreef Pietje het volgende:

[..]

Laat ik nou precies hetzelfde gevoel hebben, Remco! Louis van Gaal doet nooit iets zonder een bepaalde bijbedoeling.
Yep
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - donderdag 26 april 2012 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 april 2012 - 12:26 schreef hippy het volgende:

[..]

Yep
+14
IdiJoods
 IdiJoods - donderdag 26 april 2012 - 13:14   quote  deeplink  
quote:

[..]

idem dito.

grappig ook dat boudewijn het weer gelijk hier neerpleurt.
Onze anti-Johan admin.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 26 april 2012 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 april 2012 - 16:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat heb jij geprobeerd?? Je hebt z'n nummer?? O nee, dat heb je van horen zeggen..
Dat heeft hij zelf gezegd bij P&W dus lijkt me dat hij niet lieft...
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 26 april 2012 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 april 2012 - 18:10 schreef Booya4afca(2) het volgende:
Alleen een beetje jammer dat hij hier Aegon voor nodig had (blijkbaar).
Zulk soort advertenties in meerdere kranten kost dan ook 2 jaarsalarissen, zelfs die van van Gaal dus erg begrijpelijk!
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 26 april 2012 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 april 2012 - 19:05 schreef amsterdammer113 het volgende:
Had dit niet gewoon in het topic over Johan Cruijff gekund, in plaats van een nieuw topic te openen???

En Boudje, hiermee overtreed je eigenlijk ook nog eens je eigen forumregels! ;-)
nee, zal het dan nog eens uitleggen:
- nieuwswaardig (nieuw(!) nieuws) gelinkt vanuit het Headliner systeem mag altijd als het niet al in een apart topic besproken wordt
- in dit geval ging het nieuws grotendeels over Van Gaal die een actie onderneemt en is daarom dus het onderwerp
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 26 april 2012 - 15:55   quote  deeplink  
quote:

[..]

Wat kan dan de bijbedoeling zijn?
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - donderdag 26 april 2012 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 april 2012 - 15:55 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Wat kan dan de bijbedoeling zijn?
Alsnog een functie bij Ajax?? xd. Geen idee, misschien dat de krant hem een smak geld voor de felicitatie geeft. Meer zou ik er niet achter kunnen zoeken.
Eide
 Eide - donderdag 26 april 2012 - 18:51   quote  deeplink  
http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Ajax/article/detail/3246866/2012/04/26/Cruijff-gaf-toestemming-dat-Van-Gaal-hem-zou-feliciteren.dhtml

Johan Cruijff was vooraf op de hoogte dat Louis van Gaal hem in een advertentie zou feliciteren met zijn 65ste verjaardag. Beide voetbaliconen gingen in op een verzoek van Aegon, de hoofdsponsor van Ajax.

Dat schrijft AD Sportwereld.

'Wij wilden Cruijff graag feliciteren, maar ook een nieuw begin bij Ajax markeren. Van Gaal wilde wel meewerken en Cruijff gaf toestemming voor de tekst', legt woordvoerder Jan Driessen van Aegon uit.

Van Gaal feliciteerde gisteren in een aantal kranten via een paginagrote advertentie van verzekeringsbedrijf Aegon Cruijff met zijn 65ste verjaardag. Dat is opmerkelijk want de voetbaliconen zijn bepaald geen vrienden.

'Dat ik degene ben die Johan Cruijff met z'n 65ste verjaardag feliciteert, ligt niet zo voor de hand', schrijft Van Gaal dan ook, waarna hij uitlegt waarom hij zichzelf juist wel de aangewezen man vindt: 'We hadden en hebben wel onze meningsverschillen, maar we hebben ook veel gemeen: de liefde voor Ajax, Barcelona en aanvallend voetbal.'

'Johan heeft het Nederlandse voetbal op de kaart gezet en ook maatschappelijk heeft hij zich op verschillende fronten laten zien'', vervolgt Van Gaal. 'Dit verdient respect. In het topvoetbal kan het er op het veld soms stevig aan toegaan, maar buiten de lijnen worden handen geschud.'

Het laatste conflict tussen beiden ontstond toen leden van de inmiddels opgestapte raad van commissarissen van Ajax Van Gaal zonder medeweten van Cruijff om benoemden tot directeur. Cruijff, eveneens rvc-lid, vocht dat besluit met succes bij de rechter aan.
------------------------------------------------------------------------

Lijkt dus toch allemaal redelijk prima te zijn en als dit leid tot toenadering dan ben ik, ondanks dat ik de actie van Van Gaal eerder verschrikkelijk vond, daar gewoon voor.

En gewoon een goed gebaar, wie er dan ook achter zit.
hippy
 hippy - donderdag 26 april 2012 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 april 2012 - 18:51 schreef Eide het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Ajax/article/detail/3246866/2012/04/26/Cruijff-gaf-toestemming-dat-Van-Gaal-hem-zou-feliciteren.dhtml

Johan Cruijff was vooraf op de hoogte dat Louis van Gaal hem in een advertentie zou feliciteren met zijn 65ste verjaardag. Beide voetbaliconen gingen in op een verzoek van Aegon, de hoofdsponsor van Ajax.

Dat schrijft AD Sportwereld.

'Wij wilden Cruijff graag feliciteren, maar ook een nieuw begin bij Ajax markeren. Van Gaal wilde wel meewerken en Cruijff gaf toestemming voor de tekst', legt woordvoerder Jan Driessen van Aegon uit.

Van Gaal feliciteerde gisteren in een aantal kranten via een paginagrote advertentie van verzekeringsbedrijf Aegon Cruijff met zijn 65ste verjaardag. Dat is opmerkelijk want de voetbaliconen zijn bepaald geen vrienden.

'Dat ik degene ben die Johan Cruijff met z'n 65ste verjaardag feliciteert, ligt niet zo voor de hand', schrijft Van Gaal dan ook, waarna hij uitlegt waarom hij zichzelf juist wel de aangewezen man vindt: 'We hadden en hebben wel onze meningsverschillen, maar we hebben ook veel gemeen: de liefde voor Ajax, Barcelona en aanvallend voetbal.'

'Johan heeft het Nederlandse voetbal op de kaart gezet en ook maatschappelijk heeft hij zich op verschillende fronten laten zien'', vervolgt Van Gaal. 'Dit verdient respect. In het topvoetbal kan het er op het veld soms stevig aan toegaan, maar buiten de lijnen worden handen geschud.'

Het laatste conflict tussen beiden ontstond toen leden van de inmiddels opgestapte raad van commissarissen van Ajax Van Gaal zonder medeweten van Cruijff om benoemden tot directeur. Cruijff, eveneens rvc-lid, vocht dat besluit met succes bij de rechter aan.
------------------------------------------------------------------------

Lijkt dus toch allemaal redelijk prima te zijn en als dit leid tot toenadering dan ben ik, ondanks dat ik de actie van Van Gaal eerder verschrikkelijk vond, daar gewoon voor.

En gewoon een goed gebaar, wie er dan ook achter zit.
Dit gelezen hoop ik dat het goed komt...twee ajax iconen aan het roer...zou geweldig zijn
remco k
 remco k - donderdag 26 april 2012 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 april 2012 - 17:44 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Nou hier ben ik het niet mee eens. Het is ook nooit goed geloof ik. Iedereen zoekt overal wat achter. Van Gaal is gewoon een hele nette man en dat heb ik en vrienden van mij zelf mogen ervaren, maar dat is een ander verhaal.
Ik geloof wel dat hij dit echt meent en ik denk wel dat Aegon dit heeft geinitieerd en dat doet de hoofdsponsor wel goed vind ik.
NIet provocerend van Louis van Gaal, maar van Boudewijn..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 26 april 2012 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 april 2012 - 21:21 schreef remco k het volgende:

[..]

NIet provocerend van Louis van Gaal, maar van Boudewijn..
Whahahahahahahahaha eens gap! ;-)

Maar die doet alles om Van Gaal op te hemelen! En nu blijkt het gewoon een reclamestunt van Aegon!! Whahahahahahahahaha en Boudje maar denken dat Van Gaal zo'n lieve vent was door een paginagrote advertentie te plaatsen! Whahahahahahahaahhaha lekker nieuwswaardig weer! ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 april 2012 door amsterdammer113 --
hippy
 hippy - donderdag 26 april 2012 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 april 2012 - 21:27 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Maar die doet alles om Van Gaal op te hemelen! En nu blijkt het gewoon een reclamestunt van Aegon!!
;))
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 26 april 2012 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 april 2012 - 21:27 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Maar die doet alles om Van Gaal op te hemelen! En nu blijkt het gewoon een reclamestunt van Aegon!!
Toch behoort van Gaal een standbeeld te krijgen!
baco74
 baco74 - donderdag 26 april 2012 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 april 2012 - 21:29 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

in jouw tuin dan....Van Gaal in lederhosen
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 26 april 2012 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 april 2012 - 21:29 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Ja hoor, plaats zat in de parkeergarage! Met alle respect, Van Gaal heeft veel betekend voor de club maar de enige die echt een standbeeld heeft verdiend en ook heeft gekregen is Bobby Haarms!! Dat was pas een echte held en ook nog eens een echte clubman!!!
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 02 mei 2012 - 17:37   quote  deeplink  
Ik vind het wel een goede stunt van Aegon, kijk eens waar iedereen zich druk over maakt? Iedereen heeft het over dezed advertentie, veel naamsbekendheid in ieder geval, dus marketing mensen van Aegon... Prima gedaan. Van Gaal en Cruijff zullen ook wel iets gehad hebben, omdat hun naam gebruikt is.... Win win situatie voor iedereen ;-) en wij sukkels maar hierover discussieren.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5139
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Van Gaal feliciteert Cruijff in paginagrote krantenadvertentie

0.0101799