|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Brands: Manolev wil weg (De Telegraaf)
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Brands: Manolev wil weg
EINDHOVEN - PSV-verdediger Stanislav Manolev heeft aan Marcel Brands te kennen gegeven te willen vertrekken. De Bulgaar is toe aan een nieuw avontuur, hoewel hij zijn contract onlangs tot 2016 heeft verlengd.
"Stanislav wil dolgraag naar het buitenland. Of we hem daadwerkelijk kunnen verkopen is afwachten. Van ons hoeft hij niet per se weg, zegt Brands over de Bulgaarse rechtsback die wel zwaarder op de begroting gaat drukken. Aan zijn nieuwe verbintenis, die komende zomer ingaat, zit namelijk een hoger salaris verbonden. Als opvolger is de Colombiaan Santiago Arias Naranjo van Sporting Lissabon in beeld.
Zeefuik mag terug Brands heeft op zijn beurt aan spits Genero Zeefuik (nu NEC) laten weten dat hij mag terugkeren in Eindhoven. Brands: "Doet hij dat niet, dan is alleen een verkoop bespreekbaar. Anders loopt hij na volgend seizoen transfervrij de deur uit. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Laat vd Gijp het maar niet horen... |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Ik zou de vlag uithangen...;)) |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
het mooiste nieuws om mee wakker te worden!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: die brengt hem zelf weg |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Dn krijgt ie nog geld voor de trein ook...;)) |
|
|
|
|
sim
|
|
|
Laat hem eens vlug oprotten,maar ja welke club wil die clown nou?
groeten sim |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: het circus zoekt nog n clown.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dan solliciteer je toch d:-) |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: was ook bijna aangenomen tot Manolevje aangestrompeld kwam...d:-) |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: verbrand jejezelf jonguh. kijk toch uit |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
Hij voetbalde laatste ook alsof hij weg wil. Zo slecht als tegen NEC heb ik hem niet gezien. Wat een drama. Deed pijn aan mijn ogen. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 april 2012 - 13:56 schreef PSVMocro het volgende:Hij voetbalde laatste ook alsof hij weg wil. Zo slecht als tegen NEC heb ik hem niet gezien. Wat een drama. Deed pijn aan mijn ogen. oren doen al pijn als ik zijn naam hoor... slechtste speler in geschiedenis van PSV!!!!!!!!!!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 april 2012 door infamous psv -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 april 2012 - 13:56 schreef PSVMocro het volgende:Hij voetbalde laatste ook alsof hij weg wil. Zo slecht als tegen NEC heb ik hem niet gezien. Wat een drama. Deed pijn aan mijn ogen. trouwens zelfde niveau als al zijn wedstrijden ervoor............. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote: Ik vond hem in de 1-1 wedstrijd tegen Valencia één van de betere PSV'ers. Het is (op zijn voorzetten na) niet altijd een drama. Maar tegen NEC was écht zijn slechtste wedstrijd ooit. Een simpele pass over 5 meter lukte niet eens, dan moet je als trainer toch hard ingrijpen. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 april 2012 - 15:10 schreef PSVMocro het volgende:[..] Ik vond hem in de 1-1 wedstrijd tegen Valencia één van de betere PSV'ers. Het is (op zijn voorzetten na) niet altijd een drama. Maar tegen NEC was écht zijn slechtste wedstrijd ooit. Een simpele pass over 5 meter lukte niet eens, dan moet je als trainer toch hard ingrijpen. kom op nou medePSVver dat meen je niet man.... die gozer is geen drama als hij op t schijthuis zit en daar zitten de spetters nog tegen t plafond... en ingrijpen , degene die hem gekocht heb mot je geselen totte met... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: hahaha inderdaad, zit hij dadelijk weer een jaar overspannen thuis hahaha |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Wel lief blijven ;)) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Manolev moet ook verder met zijn carriere en is echt toe aan een stapje hoger dan PSV... |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 16:38 schreef remco k het volgende:Manolev moet ook verder met zijn carriere en is echt toe aan een stapje hoger dan PSV... Roda jc...kgg kgg kgg :)))) |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Die Brands is geschift. Een paar weken geleden zijn contract met 2 jaar verlengen en nu willen ze hem verkopen. Als niemand hem straks wil kopen heeft Brands gegokt en verloren. Of denkt ie nou werkelijk dat alle scouts stekeblind zijn. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 16:38 schreef remco k het volgende:Manolev moet ook verder met zijn carriere en is echt toe aan een stapje hoger dan PSV... hahaha de aanbiedingen zullen wel binnenstromen...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 april 2012 door infamous psv -- |
|
|
|
|
sim
|
|
|
Wegwezen met die friekandel.
groeten sim |
|
|
|
|
Gewoon iemand
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: voor meer info ga nr de dichtsbijzijnde snackbar... |
|
|
|
|
sim
|
|
|
quote: Denk iets voor fc Eindhoven of Willem 2
groeten sim |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: beide clubs doen het aardig dit seizoen sim. denk ook wel dat ze dat zo willen houden. |
|
|
|
|
sim
|
|
|
Ja mischien wel als ballen jongen? He maat ben jij de groeten vergeten?
groeten sim |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 13 mei 2012 - 22:50 schreef sim het volgende:Ja mischien wel als ballen jongen? He maat ben jij de groeten vergeten? groeten sim groeten sim |
|
|
|
|
sim
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hey Simmetje..
Groeten Renato.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Nog niks gehoord over transfer Manolefje... er trapt toch wel iemand in.. misschien wat voor nieuwe clubje van Hans Kraaij jr....
Malaga schijnt interesse in de Bulgaar te hebben om selectie te vergroten.. zou het dan toch zomaar gebeuren....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 mei 2012 door infamous psv -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Manolefje wel geselecteerd voor het oefenduel met Nederland dus we kunnen ons borstkassie nat maken hahahaha.. Manolev inmiddels al 24 interlands op zijn naam... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 17:41 schreef infamous psv het volgende:Manolefje wel geselecteerd voor het oefenduel met Nederland dus we kunnen ons borstkassie nat maken hahahaha.. Manolev inmiddels al 24 interlands op zijn naam... Aaah okay ff wat geld op oranje zetten dan.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: alles op Oranje,Bos |
|
|
|