|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord word tweede d:-)) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik denk het wel ja... |
|
|
|
|
Samsam
|
|
|
We zullen het zondag zien!!!!!! |
|
|
|
|
el triste
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
eigen schuld dikke bult...... |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
Lelijk, maar @de Feyenoorders...succes in de voorronde CL. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Thanx Mocro! Altijd toonbeeld van sportiviteit jij... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: +1 gefeliciteerd Feyenoorders.. |
|
|
|
|
Gegroet
|
|
|
Gefeliciteerd Feyenoord, hopelijk gaan jullie het ver brengen in de CL. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 20:03 schreef Gegroet het volgende:Gefeliciteerd Feyenoord, hopelijk gaan jullie het ver brengen in de CL. Ik hoop het niet, want dan krijgt ajax weer meer geld...;)) Geintje gasten... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 23:17 schreef hippy het volgende:[..] Ik hoop het niet, want dan krijgt ajax weer meer geld...;)) Geintje gasten... jaja |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 23:17 schreef hippy het volgende:[..] Ik hoop het niet, want dan krijgt ajax weer meer geld...;)) Geintje gasten... Nog meer geld. Daar kunnen dan al die afkoopsommen van die zakkenvullers en de torenhoge salarissen van het "maandagavondelftal" mee betaald worden;-) Beter van niet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gefelicitteerd Feyenoord..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 mei 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
sim
|
|
|
lol
groeten sim
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 mei 2012 door sim -- |
|
|
|
|
sim
|
|
|
quote: Jaja julie hebben het verdiend hoor? Nou kom op nu moeten we ook sportief zijn. Ja moet toch kunnen?
groeten sim |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 07 mei 2012 - 23:55 schreef sim het volgende:[..] Jaja julie hebben het verdiend hoor? Nou kom op nu moeten we ook sportief zijn. Ja moet toch kunnen? groeten sim Sim jij bent echt een toppert..!!!!!
Groeten Renato |
|
|
|
|
sim
|
|
|
Weet ik dat zegt mijn vrouw iedere dag.
groeten sim |
|
|
|
|
sim
|
|
|
Lees maar eens op fc twente online fanzone forum zoek supporters vak p in aktie voor Bibi.pag 25 Dan weet je meer.
groeten sim
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 mei 2012 door sim -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jouw vrouw ziet dat goed in sim
groeten Renato |
|
|