BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Royston Drenthe moet terug petitie

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
leon07
 leon07 - vrijdag 11 mei 2012 - 17:16   quote  deeplink  
Teken allemaal de petitie voor de echte Rotterdammer Royston Drenthe. Laat deze held weer terugkeren naar de mooiste club van de wereld!

http://www.petities24.com/royston_drenthe_terug_naar_feyenoord

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 mei 2012 door Boudewijn --
amkort2
 amkort2 - vrijdag 11 mei 2012 - 17:26   quote  deeplink  
Niet doen.
Allemaal een grote mond wanneer ze vertrekken, maar wanneer het iets minder met ze gaat, willen ze terugkomen.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 11 mei 2012 - 17:34   quote  deeplink  
Ghehe is dit een topic voor nieuwelingen welkom heren op het forum..
Brinkman
 Brinkman - vrijdag 11 mei 2012 - 17:56   quote  deeplink  
Graag zie ik hem volgende bij feyenoord spelen, hij zou een goed aanwinst zijn voor volgende seizoen.
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 11 mei 2012 - 18:07   quote  deeplink  
lol
Bol.Ron
 Bol.Ron - vrijdag 11 mei 2012 - 18:11   quote  deeplink  
Dit helpt helemaal niet, denk even terug aan Bellamy destijds.
Van Geel gaat zijn eigen weg en wij kunnen alleen hopen dat Royston zijn telefoonnummer in zijn boekje staat met de notitie erachter "effe bellen" waarom 750.000 euro uitgeven als je een betere speler gratis kan ophalen.
Sensi
 Sensi - vrijdag 11 mei 2012 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 mei 2012 - 18:11 schreef Bol.Ron het volgende:
Dit helpt helemaal niet, denk even terug aan Bellamy destijds.
Van Geel gaat zijn eigen weg en wij kunnen alleen hopen dat Royston zijn telefoonnummer in zijn boekje staat met de notitie erachter "effe bellen" waarom 750.000 euro uitgeven als je een betere speler gratis kan ophalen.
+1

Zoiets zei ik ook al. Ik vertrouw op v Geel zijn kwaliteiten dus ik vind een petitie echt niet nodig.
Sebbe
 Sebbe - vrijdag 11 mei 2012 - 18:16   quote  deeplink  
Nu pleit zijn verleden ook niet in zijn voordeel. Niet kunnen overtuigen bij real en bij 2 verhuurperiodes problemen, geeft toch te denken. En vergeet zijn salaris niet.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 11 mei 2012 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 mei 2012 - 17:16 schreef leon07 het volgende:
Teken allemaal de petitie voor de echte Rotterdammer Royston Drenthe. Laat deze held weer terugkeren naar de mooiste club van de wereld!

http://www.petities24.com/royston_drenthe_terug_naar_feyenoord
Kut lijdensweg is me voor met tekenen..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 11 mei 2012 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 mei 2012 - 18:07 schreef FR-Han het volgende:
lol
Ongelooflijk dit..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 11 mei 2012 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 mei 2012 - 18:07 schreef FR-Han het volgende:
lol
hahaha precies +1
RedDevil1990
 RedDevil1990 - vrijdag 11 mei 2012 - 19:13   quote  deeplink  
Nieuw en gelijk aandacht vragende topics openen
bode
 bode - vrijdag 11 mei 2012 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 mei 2012 - 17:56 schreef Brinkman het volgende:
Graag zie ik hem volgende bij feyenoord spelen, hij zou een goed aanwinst zijn voor volgende seizoen.
kunt U mij uitleggen waarom hij naar Feyenoord moet
als je de hele linke kant al bezet hebt met talent jonge spelers
voor lange duur
RedDevil1990
 RedDevil1990 - vrijdag 11 mei 2012 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 mei 2012 - 19:20 schreef bode het volgende:

[..]

kunt U mij uitleggen waarom hij naar Feyenoord moet
als je de hele linke kant al bezet hebt met talent jonge spelers
voor lange duur
Bedenk goed wat je met je 1000ste post doet
tomson
 tomson - vrijdag 11 mei 2012 - 19:22   quote  deeplink  
Teken deze eerst maar eens even
http://forum.headliner.nl/topic-22138/
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 11 mei 2012 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 mei 2012 - 17:16 schreef leon07 het volgende:
Teken allemaal de petitie voor de echte Rotterdammer Royston Drenthe. Laat deze held weer terugkeren naar de mooiste club van de wereld!

http://www.petities24.com/royston_drenthe_terug_naar_feyenoord
Goed topic gozer en je heb een goede naam pik...
Voorstellen is nu overbodig en ik kijk graag uit naar je nieuwe topic kameraad!!

Kijk tip op headliner is het Cafe ?
bode
 bode - vrijdag 11 mei 2012 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 mei 2012 - 18:16 schreef Sebbe het volgende:
Nu pleit zijn verleden ook niet in zijn voordeel. Niet kunnen overtuigen bij real en bij 2 verhuurperiodes problemen, geeft toch te denken. En vergeet zijn salaris niet.
juist de club is nu weer een klein beetje gezond
laat dat zo blijven en wacht rustig af wat er in de voorronde gebeurd
020 hoopt nu al dat Feyenoord niet verder komt, die ruiken de volle pond al van de C L
daarom willen ze die en die nu al vast leggen
bode
 bode - vrijdag 11 mei 2012 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 mei 2012 - 19:22 schreef tomson het volgende:
Teken deze eerst maar eens even
http://forum.headliner.nl/topic-22138/
ik heb twee maal in me leven iets goeds getekend dat is het huwelijk
en bij een BVO en daar zit ik nog aan vast, ja ook Rijbewijs en pas en diploma's
maar dat jullie een voetballer terug wilt hebben, nee daar pas ik voor toch een fijne avond.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 11 mei 2012 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 mei 2012 - 19:25 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Goed topic gozer en je heb een goede naam pik...
Voorstellen is nu overbodig en ik kijk graag uit naar je nieuwe topic kameraad!!

Kijk tip op headliner is het Cafe.!!!!!
Goede tip..!!!
darwin
 darwin - vrijdag 11 mei 2012 - 20:01   quote  deeplink  
Waarom terughalen? Gaat met zijn gedrag en houding met Koeman zeker voor problemen zorgen. Dus dat geeft spanningen in de selectie wat dan zeker ten koste kan gaan van de prestaties
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 11 mei 2012 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 mei 2012 - 20:01 schreef darwin het volgende:
Waarom terughalen? Gaat met zijn gedrag en houding met Koeman zeker voor problemen zorgen. Dus dat geeft spanningen in de selectie wat dan zeker ten koste kan gaan van de prestaties
Dat denken er meer hier, de meningen zijn daar nogal over verdeeld. Ik zelf denk dat Koeman hem wel kan handelen en ik denk dat Royston een groter hart heeft oor Feyenoord dan voor zichzelf..
moa
 moa - vrijdag 11 mei 2012 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 mei 2012 - 20:01 schreef darwin het volgende:
Waarom terughalen? Gaat met zijn gedrag en houding met Koeman zeker voor problemen zorgen. Dus dat geeft spanningen in de selectie wat dan zeker ten koste kan gaan van de prestaties
Prima links buiten, wellicht zelfs rechts buiten, Drenthe heeft alle kwaliteiten om elke wedstrijd het verschil te maken. Als zo'n speler terug wil moet je dat koesten, vanzelfsprekend moet hij dan wel beteugeld worden.

heb getekend!
darwin
 darwin - vrijdag 11 mei 2012 - 20:09   quote  deeplink  
Wie ga je eruit halen dan? Martins Indi of cisse. Denk dat van geel nog op zoek gaat naar een spits en een vervanger voor bakkal en dat het daar bij blijft. Hopelijk lukt het hem om kuyt terug te halen.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 11 mei 2012 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 mei 2012 - 20:09 schreef darwin het volgende:
Wie ga je eruit halen dan? Martins Indi of cisse. Denk dat van geel nog op zoek gaat naar een spits en een vervanger voor bakkal en dat het daar bij blijft. Hopelijk lukt het hem om kuyt terug te halen.
Vilhena lijkt mij de opvolger van Bakkal te worden op termijn, denk ook dat Bakkal gaat bijtekenen..
darwin
 darwin - vrijdag 11 mei 2012 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 mei 2012 - 20:08 schreef moa het volgende:

[..]

Prima links buiten, wellicht zelfs rechts buiten, Drenthe heeft alle kwaliteiten om elke wedstrijd het verschil te maken. Als zo'n speler terug wil moet je dat koesten, vanzelfsprekend moet hij dan wel beteugeld worden.

heb getekend!
Maakt helaas al een paar jaar geen verschil. Hij heeft misschien wel de voetbalkwaliteiten maar mist duidelijk iets op het mentale vlak en van dat soort voetballers hebben we nu net afscheid genomen (Bruins, biseswar etc) maar we zullen zien
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 11 mei 2012 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 mei 2012 - 20:28 schreef darwin het volgende:

[..]

Maakt helaas al een paar jaar geen verschil. Hij heeft misschien wel de voetbalkwaliteiten maar mist duidelijk iets op het mentale vlak en van dat soort voetballers hebben we nu net afscheid genomen (Bruins, biseswar etc) maar we zullen zien
Zal Royston niet 3x zoveel vuur aan z`n sokken hebben als Biseswar en Bruins?
darwin
 darwin - vrijdag 11 mei 2012 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 mei 2012 - 20:30 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Zal Royston niet 3x zoveel vuur aan z`n sokken hebben als Biseswar en Bruins?
Hoop het wel
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 11 mei 2012 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 mei 2012 - 20:32 schreef darwin het volgende:

[..]

Hoop het wel
Koeman moet alleen zorgen voor een eenzijdige discusie..
Tegenspraak mag gevoerd worden met Gio!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 11 mei 2012 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 mei 2012 - 20:28 schreef darwin het volgende:

[..]

Maakt helaas al een paar jaar geen verschil. Hij heeft misschien wel de voetbalkwaliteiten maar mist duidelijk iets op het mentale vlak en van dat soort voetballers hebben we nu net afscheid genomen (Bruins, biseswar etc) maar we zullen zien
Had je dan verwacht dat hij bij Real en in mindere maten Everton het verschil zou gaan maken. Ik niet toen hij naar Real ging was het voor mij al duidelijk dat dit geen goede stap was van hem. Maar ja ik begreep hem toen wel, dat aanbod had iedereen gedaan..
red dog
 red dog - vrijdag 11 mei 2012 - 20:45   quote  deeplink  
Drenthe is simpelweg een aanwinst.
Er is werkelijk geen speler die een "normale" corner kan nemen, of beter gezegd een vrije trap van net buiten de zestien.
Geloof me, hij kan dat wel.
Weet iemand hoeveel goals er dit jaar zijn ontstaan vanuit een directe vrije trap vanaf buiten de zestien???,
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 11 mei 2012 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 mei 2012 - 20:43 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Had je dan verwacht dat hij bij Real en in mindere maten Everton het verschil zou gaan maken. Ik niet toen hij naar Real ging was het voor mij al duidelijk dat dit geen goede stap was van hem. Maar ja ik begreep hem toen wel, dat aanbod had iedereen gedaan..
precies maar toch speelde hij daar enkele goede wedstrijden in het begin..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 11 mei 2012 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 mei 2012 - 20:45 schreef red dog het volgende:
Drenthe is simpelweg een aanwinst.
Er is werkelijk geen speler die een "normale" corner kan nemen, of beter gezegd een vrije trap van net buiten de zestien.
Geloof me, hij kan dat wel.
Weet iemand hoeveel goals er dit jaar zijn ontstaan vanuit een directe vrije trap vanaf buiten de zestien???,
.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 11 mei 2012 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 mei 2012 - 20:45 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

precies maar toch speelde hij daar enkele goede wedstrijden in het begin..
Ja maar maakte niet het verschil ook bij hercules niet..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 11 mei 2012 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 mei 2012 - 20:45 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

.
Ghehe ik dacht dat er een vlek op mijn scherm zat maar dat was jouw punt (.)
Kreeg het niet weggepoetst..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 mei 2012 door RenatoBos --
vries60
 vries60 - vrijdag 11 mei 2012 - 20:54   quote  deeplink  
Een jaar geleden zou iedereen hem graag hebben zien komen. Nu een jaar later zijn er een hoop spelers doorgebroken waardoor het nu lastiger wordt om zomaar even een plek voor Royston in te ruimen. Wel een speler met gif en ervaring in zware competities. Hij zal er wel voor moeten knokken in ieder geval om een vaste plek te veroveren
erik
 erik - vrijdag 11 mei 2012 - 21:04   quote  deeplink  
Ik denk dat je drenthe beter kan halen dan immers je bespaart 750 000 + en ckr geen mindere speler, En ik denk dat als hij zo graag terug wil nr feyenoord dat hij ook wel rekening houd (genoegen neemt met) minder salaris. dus ik zou hem nemen
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 11 mei 2012 - 21:13   quote  deeplink  
Wat is dat met alle petities de laatste tijd? Gun de mensen die erover gaan nou het vertrouwen.

Ik zie hem graag komen, maar ik denk dat Van Geel daar een hele goede beslissing over kunnen maken zonder dat daar een petitie aan te pas moet komen.
dennie
 dennie - vrijdag 11 mei 2012 - 21:15   quote  deeplink  
Feyenoord is gek als ze hem niet nemen... grillige speler met een actie goede voorzet en goed schot. Kan nog wat creeren met zijn snelheid en heeft meer inzicht dan Cabral en Schaken zou een goede linksbuiten zijn voor ons. Ik zeg Zeker DOEN!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 11 mei 2012 - 21:32   quote  deeplink  
Royston gaat Europa in, Royston gaat Europa in..!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 11 mei 2012 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 mei 2012 - 20:47 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ghehe ik dacht dat er een vlek op mijn scherm zat maar dat was jouw punt (.)
Kreeg het niet weggepoetst..
hahahaha je heb een punt.
visser
 visser - vrijdag 11 mei 2012 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 mei 2012 - 20:01 schreef darwin het volgende:
Waarom terughalen? Gaat met zijn gedrag en houding met Koeman zeker voor problemen zorgen. Dus dat geeft spanningen in de selectie wat dan zeker ten koste kan gaan van de prestaties
gelul
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zaterdag 12 mei 2012 - 01:10   quote  deeplink  
R R Drenthe, ben je er al?
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 12 mei 2012 - 06:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 mei 2012 - 01:10 schreef hoogvliet010 het volgende:
R R Drenthe, ben je er al?
Heeft ie al gebeld..??
Geef hem even het nummer van van Geel Edje..
EdjeNL
 EdjeNL - zaterdag 12 mei 2012 - 06:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 mei 2012 - 06:27 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Heeft ie al gebeld..??
Geef hem even het nummer van van Geel Edje..
Moet ik zijn straatnaam weten..;) want zal wel veel vGeels wonen in zijn plaats.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 12 mei 2012 - 09:43   quote  deeplink  
Niet tekenen !! Het wordt alleen maar onrustig met Royston Drenthe erbij.
Gaat ten koste van de ontwikkeling van de jongere spelers, dan gaan we weer 25 jaar terug in de tijd met deze onrust stoker ............
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 12 mei 2012 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 mei 2012 - 09:43 schreef lijdensweg het volgende:
Niet tekenen !! Het wordt alleen maar onrustig met Royston Drenthe erbij.
Gaat ten koste van de ontwikkeling van de jongere spelers, dan gaan we weer 25 jaar terug in de tijd met deze onrust stoker ............
Jij heb gewoon iets tegen surinamers met gouden tanden !
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 12 mei 2012 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 mei 2012 - 09:50 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Jij heb gewoon iets tegen surinamers met gouden tanden !
Hahaha al is ie tandloos, het blijft een rotte appel in de selectie als ie gehaald zou worden!
salemi
 salemi - zaterdag 12 mei 2012 - 10:16   quote  deeplink  
Eerste prioriteit is het halen van aanvallers. In ieder geval een diepe spits en op de vleugel zijn we ook kwetsbaar met alleen Schaken die constant presteert. De lichting die er achter zit, is nog te jong of te licht voor het grote werk, zeker als je lang in Europa gaat spelen. Op de positie van Drenthe zijn we volop bezet, dus zijn komst is overbodig. Nu komen we met Feyenoord uit een beroerde financiele positie, deels veroorzaakt door het aantrekken van verkeerde spelers die een vermogen aan salaris kosten. Zijn we net uit dat donkere dal gekropen, gaan er al weer stemmen op om weer een speler die zwaar op de begroting drukt en die we niet a la minute nodig hebben, te laten komen.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 12 mei 2012 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 mei 2012 - 10:16 schreef salemi het volgende:
Eerste prioriteit is het halen van aanvallers. In ieder geval een diepe spits en op de vleugel zijn we ook kwetsbaar met alleen Schaken die constant presteert. De lichting die er achter zit, is nog te jong of te licht voor het grote werk, zeker als je lang in Europa gaat spelen. Op de positie van Drenthe zijn we volop bezet, dus zijn komst is overbodig. Nu komen we met Feyenoord uit een beroerde financiele positie, deels veroorzaakt door het aantrekken van verkeerde spelers die een vermogen aan salaris kosten. Zijn we net uit dat donkere dal gekropen, gaan er al weer stemmen op om weer een speler die zwaar op de begroting drukt en die we niet a la minute nodig hebben, te laten komen.
Terechte post.
En als Drenthe zo nodig wil: 5 ton jaarsalaris max.
Kijken of ie dan nog zo graag terugwil...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 12 mei 2012 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 mei 2012 - 10:16 schreef salemi het volgende:
Eerste prioriteit is het halen van aanvallers. In ieder geval een diepe spits en op de vleugel zijn we ook kwetsbaar met alleen Schaken die constant presteert. De lichting die er achter zit, is nog te jong of te licht voor het grote werk, zeker als je lang in Europa gaat spelen. Op de positie van Drenthe zijn we volop bezet, dus zijn komst is overbodig. Nu komen we met Feyenoord uit een beroerde financiele positie, deels veroorzaakt door het aantrekken van verkeerde spelers die een vermogen aan salaris kosten. Zijn we net uit dat donkere dal gekropen, gaan er al weer stemmen op om weer een speler die zwaar op de begroting drukt en die we niet a la minute nodig hebben, te laten komen.
Benschop uut Hoogvliet,ik zeg doen!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Royston Drenthe moet terug petitie









0.0093080