|
|
infamous psv
|
|
|
Wat n drukte op het PSV-forum mannen , sta perplex wat n drukte het hier altijd is... Soms kom ik er gewoon niet tussen omdat de computer het niet aankan al die topics en berichten... mr wees niet ongerust want zolang ik hier zit blijft het springlevend..
PSV FOREVER.. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
De meeste PSV'ers zijn actief op PSV netwerk. Daar heeft PSV landelijk gezien het op één na grootste forum. De meeste kiezen ervoor om op één forum aanwezig te zijn en daar valt wel wat voor te zeggen. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 19:30 schreef PSVMocro het volgende:De meeste PSV'ers zijn actief op PSV netwerk. Daar heeft PSV landelijk gezien het op één na grootste forum. De meeste kiezen ervoor om op één forum aanwezig te zijn en daar valt wel wat voor te zeggen. dan mot ik daar maar eens f kijken mr hou hier het forum wel in leven... ala han solo |
|
|
|
|
sim
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 19:30 schreef PSVMocro het volgende:De meeste PSV'ers zijn actief op PSV netwerk. Daar heeft PSV landelijk gezien het op één na grootste forum. De meeste kiezen ervoor om op één forum aanwezig te zijn en daar valt wel wat voor te zeggen. Nou wat wil jij zeggen dan psv mocro? Ben ik de enigste dan die op allerbij zit,haha Ja this hier ook zo gezellig he.
groeten sim |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Sterkte daarmee D... Zo,die post heb je weer te pakken! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 19:30 schreef PSVMocro het volgende:De meeste PSV'ers zijn actief op PSV netwerk. Daar heeft PSV landelijk gezien het op één na grootste forum. De meeste kiezen ervoor om op één forum aanwezig te zijn en daar valt wel wat voor te zeggen. PSVers die actief zijn, ik ken er maar twee de rest is gedimt.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Altijd nog beter dan het Twenteforum..Weer eens een goeiemorgen/goedenavond topic beginnen? |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 21:05 schreef sim het volgende:[..] Nou wat wil jij zeggen dan psv mocro? Ben ik de enigste dan die op allerbij zit,haha Ja this hier ook zo gezellig he. groeten sim haha...Ik zit zelf ook op Netwerk, maar 'mijn' forum is het officiële PSV-forum. Daar was ik ook een tijdje moderator. Toch merk ik dat veel PSV supporters die ik ken loyaal zijn aan 1 forum. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote: Is ook zomerstop nu. :P |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
in de liefde voor je club bestaat er geen enkele stop.. mr neem niemand iets kwalijk.. of toch wel.hahahaha |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 00:26 schreef infamous psv het volgende:in de liefde voor je club bestaat er geen enkele stop.. mr neem niemand iets kwalijk.. of toch wel.hahahaha Clubliefde staat hopelijk toch niet gelijk aan forumactiviteit. :P |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 00:31 schreef PSVMocro het volgende:[..] Clubliefde staat hopelijk toch niet gelijk aan forumactiviteit. :P nee tuurlijk niet man.. mr iets meer discussie partners kan geen kwaad.. mr ik had al fkes gekeken op die site wat je zei mr daar mot ik mr s f goed voor gaan zitten.. |
|
|
|
|
sim
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 00:19 schreef PSVMocro het volgende:[..] haha...Ik zit zelf ook op Netwerk, maar 'mijn' forum is het officiële PSV-forum. Daar was ik ook een tijdje moderator. Toch merk ik dat veel PSV supporters die ik ken loyaal zijn aan 1 forum. Je kunt ook eens kijken op psv.netwerk.to
groeten sim
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 mei 2012 door sim -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: sim jij zit ook overal he.. |
|
|
|
|
sim
|
|
|
Ja behalve in de gevangenis gelukkig. lol groeten sim
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote: Ja, die bedoelde ik ook met netwerk. ;) |
|
|
|
|
sim
|
|
|
Je gaat me nu toch niet vertellen dat ik van jou ook een keer een gele kaart heb gekregen toen je daar nog moderator was he? groeten sim |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 01:53 schreef sim het volgende:Je gaat me nu toch niet vertellen dat ik van jou ook een keer een gele kaart heb gekregen toen je daar nog moderator was he? groeten sim Ik was niet zo van de kaarten. Af en toe een waarschuwing via PM, meer niet. ;) |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Was de vis niet lekker D..??
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 mei 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: vis altijd lekker... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: nu weet je gelijk waar het woord: Gerookte Vis voor staat.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
sim
|
|
|
Ja het is een bekende jhon is zijn naam,de laatste tijd was het niet meer zo druk,dan maar een beetje verdienen aan de verzekering he? Is ook een optie toch haha
groeten sim |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 21:29 schreef sim het volgende:Ja het is een bekende jhon is zijn naam,de laatste tijd was het niet meer zo druk,dan maar een beetje verdienen aan de verzekering he? Is ook een optie toch haha groeten sim sim soms snap ik niks van je... groeten trouwens |
|
|
|
|
sim
|
|
|
Nou de rest doet dat wel hoor?
groeten sim
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: lol...touche sim... groeten |
|
|
|
|
sim
|
|
|
Waar is onze karate kid gebleven? zal eens op het k1 forum gaan kijken |
|
|
|
|
sim
|
|
|
Jaja kijk er eens op.
groeten sim |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
sim
|
|
|
Nou waar blijft onze vriend? Zal niet lang meer duren denk ik?
groeten sim |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
sim
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
sim
|
|
|
Kijk eens in het nieuwe forum misschien worden we wel vrienden, ja wie weet? Of hij vind me wel leuk,HAAA
groeten sim |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
was weer n topdag mannen heb me goed vermaakt weer ... door de drukte kon ik er niet altijd op ...server overbelast.. mr morgen nieuwe dag..mocht ik er niet zijn zelf dan heb je dit niet gelezen.. gr sim en jiu jitsu de pesttyfus.. |
|
|
|