hahaha bedankt allemaal voor het reageren.. dat waarderen wij zeer. allemaal groeten terug van 2 trotse ouders en de kleine spruit zelf ps:en van zijn broers ook natuurlijk..
Uiteraard ook proficiat met je zoon vanaf deze kant. Ja je zult wel weer midden in de nacht uit bed moeten komen he, de kleine knul heeft altijd honger hoor? Het gaat je goed kerel.
Hey Renato open dit topic op jullie forum....krijgt hij veel meer reacties.....pfffffffffffff alleen Sim en Mocro reageren......vindt je het gek dat infamous homeless is....ik niet
Op woensdag 23 mei 2012 - 22:47 schreef Nenam_tiL het volgende: Hey Renato open dit topic op jullie forum....krijgt hij veel meer reacties.....pfffffffffffff alleen Sim en Mocro reageren......vindt je het gek dat infamous homeless is....ik niet
Op woensdag 23 mei 2012 - 22:47 schreef Nenam_tiL het volgende: Hey Renato open dit topic op jullie forum....krijgt hij veel meer reacties.....pfffffffffffff alleen Sim en Mocro reageren......vindt je het gek dat infamous homeless is....ik niet
Heb ze er bij ons al op gewezen Nenam..! Dat hij hier op dit forum alleen is wisten we al hè, nu begrijp ik ook ineens het programma boer zoekt vrouw..
Op donderdag 24 mei 2012 - 20:53 schreef infamous psv het volgende: Nogmaals bedankt mannen.. ze zijn allebei lekker thuis sinds 12:00 dus one happy familie..
Geniet ervan gap.......wordt weer ff gekkenhuis,maar je krijgt er zoveel voor terug.....ben blij voor jullie Spreek je pik