|
|
RenatoBos
|
|
|
NEEEEEEEEE D, die luiers zijn voor de kleine..!!!!
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: geen portretfoto meer sturen, Bos..je verziekt daarmee heel het topic... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 - 14:30 schreef infamous psv het volgende:[..] geen portretfoto meer sturen, Bos..je verziekt daarmee heel het topic... Je kent me he..
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Boudewijn mr eens effe raadplegen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
BOEHOEHOE ze pesten me Boudje..... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hoe ist maatje, al rood doorlopen ogen..d:-)) |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: na aantal kids piece of cake hahahahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ghehe juist ja werken voor de kost ghehe.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: dat zou er 1 van mij kunnen zijn ja. lol
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 mei 2012 door infamous psv -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Het zou me niks verbazen d:-))) |
|
|
|
|
sim
|
|
|
quote: Ligt de kleine nou bij moeder of bij vader?
groeten sim |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
sim
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hij ligt bij zijn moeder en lijkt op zijn vader
groeten renato.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hey Donnie alles wel thuis..???? |
|
|
|
|
sim
|
|
|
Ja alleen s,nachts om de paar uur niet denk ik?
groeten sim |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
gaat gelukkig allemaal prima. en dat snachts eruitgaan dat doet me vrouwtje. wereldvrouwtje trouwens |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mooi zo goed om te horen.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 - 22:37 schreef infamous psv het volgende:gaat gelukkig allemaal prima. en dat snachts eruitgaan dat doet me vrouwtje. wereldvrouwtje trouwens Ik kon de eerste 3,4 weken 's nachts mijn bed uit,ach ik heb het met liefde gedaan.....heb nu een heerlijke meid van 6 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 31 mei 2012 - 20:29 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik kon de eerste 3,4 weken 's nachts mijn bed uit,ach ik heb het met liefde gedaan.....heb nu een heerlijke meid van 6 Maar ja de vader hè..
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Gefeliciteerd....ik hoop dat verstandiger wordt en ajax gaat supporten... Kgf kgg kgg ;)) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Kggg kgg kkgg.. NOT!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 juni 2012 - 09:35 schreef hippy het volgende:[..] Gefeliciteerd....ik hoop dat verstandiger wordt en ajax gaat supporten... Kgf kgg kgg ;)) Dat kan niet hippy..!!!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik begin infamous bijna liever te vinden dan jou ouwe......met je achterlijke bord aan je muur:)....ken D. net en jou al veel langer.....Pffffffffffff
Oja mijn nieuwe vriendin
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ook weer op een zeker forum geneusd? :) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ja.....alleen bij jullie heb ik mijn tweede ban,en die laat ik er wijselijk op zitten |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: slaap je daar zelf in hahaha,
Gefeliciteerd hoor InfamousPSV! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik ga bij D..wat veren uit zijn hol trekken.......hij heeft de meeste......ik de mooiste.......:)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 juni 2012 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 03 juni 2012 - 00:04 schreef Nenam_tiL het volgende:Ik ga bij D..wat veren uit zijn hol trekken.......hij heeft de meeste......ik de mooiste.......:) hahaha.. onze kids zijn ons mooiste bezit gap en dat geldt voor alle papas op dit forum.. moge ze alleen het goede van hun vadertjes krijgen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 03 juni 2012 - 01:14 schreef infamous psv het volgende:[..] hahaha.. onze kids zijn ons mooiste bezit gap en dat geldt voor alle papas op dit forum.. moge ze alleen het goede van hun vadertjes krijgen.. Ghehe mooi gesproken D..!!+1908.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Inderdaad maar D is een slimme vent,net als ik.......en jij? Hahahahahahahahahaha laat maar |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Luis_suarez_19 - maandag 04 juni 2012 - 18:38
nog proficiat met de kleine infamous. beetje laat, maar wel oprecht
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 juni 2012 door infamous psv -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 juni 2012 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 04 juni 2012 - 21:11 schreef infamous psv het volgende:Luis_suarez_19 - maandag 04 juni 2012 - 18:38 nog proficiat met de kleine infamous. beetje laat, maar wel oprecht thx nogmaals, beter laat als nooit hey |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Haha, had een bericht geplaatst, maar daarna kwam ik erachter dat het niet nodig was ;-) |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 04 juni 2012 - 21:47 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Haha, had een bericht geplaatst, maar daarna kwam ik erachter dat het niet nodig was ;-) no problem |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 04 juni 2012 - 14:20 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Inderdaad maar D is een slimme vent,net als ik.......en jij? Hahahahahahahahahaha laat maar Kijk daar komt die Amsterdamse arrogantie weer om de hoek kijken, 'net als ik', de gemiddelde ajacied heeft toch een IQ van niveautje Wesley..d:-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 juni 2012 - 12:57 schreef RenatoBos het volgende:[..] Kijk daar komt die Amsterdamse arrogantie weer om de hoek kijken, 'net als ik', de gemiddelde ajacied heeft toch een IQ van niveautje Wesley..d:-) Flikker op meeuw.....hahahahahaha ik kan een boek schrijven van 200 pagina's met jou pb's........Pfffffffffffffff,ga ik de pulitzer prijs niet mee winnen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 juni 2012 - 17:57 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] ik kan een boek schrijven van 200 pagina's met jou pb's........Pfffffffffffffff,ga ik de pulitzer prijs niet mee winnen +1 |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Jij hebt meer hersens als die slome gap......hij wil maar dat maar dat ik langs kom,ik ga liever naar jou ouwe |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juni 2012 - 00:32 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Jij hebt meer hersens als die slome gap......hij wil maar dat maar dat ik langs kom,ik ga liever naar jou ouwe Dan ken jij Tomson niet..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 juni 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 juni 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|