|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 20 september 2012 - 23:19 schreef Jascre het volgende:Zo zo lieve feyenoord vriendjes, ben nieuw op dit forum en ik zal me best doen om jullie te laten lachten en soms te beledigen. Here we go... Castaignos? Niets mis mee Volgende! Welkom eikel..d:-) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op donderdag 20 september 2012 - 23:19 schreef Jascre het volgende:Zo zo lieve feyenoord vriendjes, ben nieuw op dit forum en ik zal me best doen om jullie te laten lachten en soms te beledigen. Here we go... Castaignos? Niets mis mee Volgende! Neem eerst eens de moeite de naam van de club met een hoofdletter te schrijven ;)
Verder ben ik het nog met je eens ook, dus goede post! |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op donderdag 20 september 2012 - 23:19 schreef Jascre het volgende:Zo zo lieve feyenoord vriendjes, ben nieuw op dit forum en ik zal me best doen om jullie te laten lachten en soms te beledigen. Here we go... Castaignos? Niets mis meeVolgende! Je eerste grap is gelijk een goede
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 september 2012 door RedDevil1990 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nog een komiek.. hilarisch |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Komiek & miskend genie. Daar zijn er meer van aangespoeld de laatste tijd. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hij is nieuw en wil grappig zijn en beledigen.
Zal inhoudelijk dan wel weer ruk zijn. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Laat ook maar..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 september 2012 door Vincent1970 -- |
|
|
|
|
lord - adonis
|
|
|
ach ja niets mis mee, nee als je jezelf hoger inschat en snel wil vertrekken bij je club om dan op hangende pootjes terug te willen keren in de Nederlandse competitie en dan ook nog een halve Duitser wil worden. ben ik het niet geheel met je eens, maar voor de rest laat me maar lachen al lijkt het me dat je daar al veel moeite mee zal hebben. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 20 september 2012 - 23:19 schreef Jascre het volgende:Zo zo lieve feyenoord vriendjes, ben nieuw op dit forum en ik zal me best doen om jullie te laten lachten en soms te beledigen. Here we go... Castaignos? Niets mis mee Volgende! lol |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
quote:Op donderdag 20 september 2012 - 23:19 schreef Jascre het volgende:Zo zo lieve feyenoord vriendjes, ben nieuw op dit forum en ik zal me best doen om jullie te laten lachten en soms te beledigen. Here we go... Castaignos? Niets mis mee Volgende! Is niet nodig we hebben al genoeg van dat soort typetjes! |
|
|
|
|
MR.ZED
|
|
|
Wat zeuren jullie nou? Inter wilde geld hebben voor Luc! Had dan een zak geld naar Feyenoord gebracht wijsneuzen, hadden wij em kunnen kopen! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee slimmerd, Luccie maakte de fout daarvoor: ipv. Feyenoord koos ie vanwege z'n eigen zak geld voor Inter. |
|
|
|
|
Jascre
|
|
|
Kijk, ik snap die jongen wel. Hij had natuurlijk in het tweede van inter kunnen spelen om dat ie zo'n 'Feyenoorder' is, maar zo'n jongen wilt toch gewoon spelen. Het is tenslotte z'n werk, zijn brood.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 september 2012 door Jascre -- |
|
|
|
|
Jascre
|
|
|
Trouwens, Wim2 op welke topic moet ik me introduceren aan de oude garde? |
|
|
|
|
lord - adonis
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 september 2012 - 15:04 schreef MR.ZED het volgende:Wat zeuren jullie nou? Inter wilde geld hebben voor Luc! Had dan een zak geld naar Feyenoord gebracht wijsneuzen, hadden wij em kunnen kopen! is geen gezeur hij wilde eerst zijn eigen zakken vullen en een jaar later erop terugkomen en dan na die Duitsers gaan. terwijl hij al vaak was gewaarschuwd en hij bij Feyenoord furore had kunnen maken en dan alsnog voor het grote geld had kunnen gaan. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 september 2012 - 15:59 schreef Jascre het volgende:Kijk, ik snap die jongen wel. Hij had natuurlijk in het tweede van inter kunnen spelen om dat ie zo'n 'Feyenoorder' is, maar zo'n jongen wilt toch gewoon spelen. Het is tenslotte z'n werk, zijn brood. Ik snap hem prima, vind het zeer verstandig dat hij zijn fout inziet en terugkeerd naar Nederland. Maar het blijft een fout die te voorkomen was en hij had dit scenario al moeten voorzien voordat hij vertrok naar Inter. Nu heeft hij zich niet populair gemaakt bij Feyenoord en zit hij bovendien met de druk van een dikke transfersom. Druk die hij bij Feyenoord niet had, omdat hij eigen jeugd was, zich in een slecht seizoen bewezen had en geen extra druk van een transfersom hoefde mee te dragen. Zo onverstandig, maar Luc heeft zijn hoofd op hol laten brengen en nu is de weg naar de top een stuk lastiger geworden en hij heeft geen vrienden gemaakt. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Je hoeft je nergens te introduceren gozerT. Gewoon lekker lullen over Feyenoord etc.
Maar mocht je er behoefte aan hebben: http://forum.headliner.nl/topic-22138/
Sommigen stellen zich daar voor, anderen niet. Maakt verder geen zak uit. Whatever you feel like doing.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 september 2012 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Goed dat je je bij Wim2 meldt. Is het juiste adres. Gedegen Forumlid, kennis van zaken. Het kan zijn dat je door hem afgewezen wordt. Maar dan niet opgeven. |
|
|
|
|
Jascre
|
|
|
Haha ok dan jongens, zolang ik fr-han niet op mn dak krijg! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: fr-han is ongevaarlijk. Pas eerder op voor lijdensweg! |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 september 2012 - 09:42 schreef lord - adonis het volgende:ach ja niets mis mee, nee als je jezelf hoger inschat en snel wil vertrekken bij je club om dan op hangende pootjes terug te willen keren in de Nederlandse competitie en dan ook nog een halve Duitser wil worden. ben ik het niet geheel met je eens, maar voor de rest laat me maar lachen al lijkt het me dat je daar al veel moeite mee zal hebben. Wie wil een halve Duitser worden, de nederlandse competitie is toch geen Duitsercompetitie |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Vlak j.bruines ook niet uit :) |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
hahaha ja dat zijn echt 'De' internethooligans |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Polak40
|
|
|
Feyenoord had gewoon een klote lichting met allemaal kleine verwende kolere kereltjes zonder ook naar enig respect of clubliefde!! Tot overmaat van ramp bellen ze elkaar om maar bij die Duitsers te gaan voetballen. Let op en geloof mij dat kolere jong van een Leerdam us de volgende die richting tukkers gaat! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 27 februari 2014 - 19:41 schreef Polak40 het volgende:Feyenoord had gewoon een klote lichting met allemaal kleine verwende kolere kereltjes zonder ook naar enig respect of clubliefde!! Tot overmaat van ramp bellen ze elkaar om maar bij die Duitsers te gaan voetballen. Let op en geloof mij dat kolere jong van een Leerdam us de volgende die richting tukkers gaat! Best lang onderweg geweest deze zoveelste verdwaalde post ... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ban de naam Luc watveennenge jongen bah |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Castaignos: "Helaas was dat niet bij Feyenoord"
Luc Castaignos wil afkomen van het negatieve imago dat hij heeft. Dat zegt de oud-spits van Feyenoord in de nieuwe editie van Helden Magazine, het sportglossy van Frits en Barbara Barend.
"Ik vond het tijd om een keer openhartig te vertellen hoe ik als persoon ben," zegt Castaignos tegen RTV Rijnmond over zijn reden om mee te werken aan het blad. "Ik heb een aardig negatief stempel over hoe mensen over mij denken. Er wordt veel gezegd en geschreven over mij, iedereen mag een mening hebben en ik geef nu de mijne een keer." Castaignos krijgt vooral veel kritiek vanuit Rotterdam. De Schiedammer groeide op bij Feyenoord, werd basisspeler, maar vertrok naar Internazionale voor hij écht kon doorbreken. Nadat dat avontuur mislukte kwam hij niet terug naar Feyenoord, maar ging hij spelen bij FC Twente.
"Achteraf kun je keuzes die je hebt gemaakt niet meer terugdraaien. Ik koos voor het buitenland, kwam na een jaar weer terug en heb mij bij een andere club ontwikkeld. Helaas was dat niet bij Feyenoord." De club helemaal uit zijn hoofd zetten doet Castaignos niet: "Het was een fantastische periode. Ik kwam als jonge jongen in de kleedkamer met grote spelers, ik heb daar veel geleerd. Die periode zal niet snel weg gaan uit mijn gedachte."
Zijn huidige club FC Twente heeft grote financiële problemen en lijkt genoodzaakt te zijn om de spits na dit seizoen te verkopen. Castaignos daarover: "Heel erg voor de club wat er nu gebeurt. We moeten er als spelersgroep mee dealen, klagen gaat niet helpen nu. Met opgeheven hoofd moeten we zorgen dat de club weer gezond wordt. Het is lastig om antwoord te geven op vragen over mijn toekomst. Ik heb gezegd dat ik wel een stap wil maken als dat goed is voor de club en voor mijzelf."
Luc Castaignos spreekt over zijn interview in het blad Helden
(http://youtu.be/ICsv60ejROo) Bron:Rijnmond |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Geen verkeerde jongen. Maar dat vond ik eerder ook al... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gelukkig heeft hij deze ontwikkeling niet bij ons gemaakt. Is namelijk bergaf ontwikkeld |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Helemaal eens bovendien is zijn verstandelijke conditie ook niet gegroeid |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
Wel een aardige gozer, foute keuze gemaakt. Wilde na Inter wel terug maar was finacieel niet haalbaar voor Feyenoord. Stel dat Guidetti niet komt, wat zouden jullie van Luc vinden? schopt er wel 15 in denk ik......maar dat doet Achabar ook wel! |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 april 2015 door Peckerwood -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
22 jaar en nog voldoende potentie. Eerst maar is afwachten wat er allemaal gaat gebeuren. Wel een goed gevoel dat Feyenoord nu keuzes kan maken nu we financieel weer wat kunnen veroorloven. Als v Geel de goede keuzes maakt en het geluk een beetje mee heeft. Kunnen we volgende seizoen echt mee doen om alle prijzen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We moeten nog een strot aandelen terugkopen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op woensdag 29 april 2015 - 20:37 schreef Peckerwood het volgende:Wel een aardige gozer, foute keuze gemaakt. Wilde na Inter wel terug maar was finacieel niet haalbaar voor Feyenoord. Stel dat Guidetti niet komt, wat zouden jullie van Luc vinden? schopt er wel 15 in denk ik......maar dat doet Achabar ook wel! Ik zou het wel een stunt vinden. Wie weet gaat het hem bij ons wel lukken? Het doet veel spelers goed om terug te komen in een vertrouwde omgeving en dat is Feyenoord natuurlijk voor hem. Ik zou het prima vinden... Laat hem dan Ziyech ook maar meenemen... |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Arrogant mannetje die zichzelf voetbaltechnisch overschat. Nu hij doorheeft op een zinkend schip terecht gekomen is komt hij in de media naar buiten. Had hij m.i. niet naar Twente moeten gaan. Hiernaast totaal geen teamspeler... Mis hem geen moment, ondanks Kazim. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Vind het erg jammer dat hij niet meer voor ons speelt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zo wetende hoe jij over kazim denkt is dat nog al wat G..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 april 2015 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Haha inderdaad Renato, schrok er zelf van! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Castaignos: ''Onder Van Geel zou het nooit zo zijn gegaan''
Luc Castaignos vertrok na één jaar als vaste eerste spits van Feyenoord naar Internazionale. De toen 18-jarige aanvaller zou geld ruiken, luidde de conclusie van vele critici. Volgens de huidige speler van FC Twente wilde hij zelf eigenlijk helemaal niet per se weg toentertijd.
"Voor mijn gevoel heeft Feyenoord er niet alles aan gedaan om me te houden'', stelt Castaignos in Helden. ''Ik vond het zo jammer, ik had in de jeugd van Feyenoord gespeeld, maakte de stap naar De Kuip bij het eerste met allemaal jongens met wie ik ook op Varkenoord had gespeeld. We spraken veel met elkaar, het leek ons geweldig om samen succes te hebben met Feyenoord.''
Het jeugdproduct vertrok net als Wijnaldum en Fer. ''Het had met de situatie bij Feyenoord te maken, destijds. Ik denk dat het onder de huidige technisch directeur, Martin van Geel, nooit zo zou gegaan." Vervolgens lonkte een snelle terugkeer. ''Ik heb met Van Geel gesproken, ze wilden ver gaan, maar hadden het geld niet om me te kopen. Ze wilden mij huren, maar dat wilde Inter niet. Twente kon dat wel. Toen was de keus niet moeilijk, want ik wilde graag terug naar Nederland." |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Slim interview van Luc. Vooral het veertje voor Van Geel is heel subtiel. Hij wil duidelijk graag weer terug komen. Van mij mag het. Ik vind hem nog altijd prima spits, waar meer uit te halen is wanneer hij goed wordt gebruikt. Als hij in de uitverkoop mag daar, gretig gebruik van maken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ja zou het wat worden in combinatie met Kuyt en Kazim, zou zomaar kunnen.. Vind het in ieder geval wel gaaf hoe ie zich uitlaat over onze club.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Is ook zijn club.... Hoe lang heeft hij op Varkenoord rondgelopen? |
|
|
|