|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 - 22:32 schreef MrcRts het volgende:vraag ik me even af welke NL keepers volgens de Mulder-haters beter zijn? Er word wel eens gezegd dat de beste ook de meeste haters hebben, en volgens mij bevestigd Mulder deze theorie ;) De meeste haters heeft ie blijkbaar niet! |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Ik denk als Feyenoord zo speeld in de compititie dan kan het nog een goed jaar worden, mits er nog een goeie nummer 9 bij komt |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Menace was meer een eendagsvlieg vanavond. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Zelfs Ronald Koeman vond de 1-1 een grote fout! En het is niet de eerste keer zei ie .... Dat geeft mij gelukkig weer een beetje hoop!! |
|
|
|
|
FR.rolde
|
|
|
|
|
|
FR.rolde
|
|
|
we hebben goed gespeeld en dat geeft een mooie signaal af aan de rest van nederland
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 augustus 2012 door FR.rolde -- |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
waren 2 fouten van de verdediging.......1e was wel weer tenenkrommend, was een bal om te pakken. Denk dat bij de 2e goal het verschil van 30 miljoen aan investeringen boven kwam drijven. Thuis ff winnen met 1-0 in de 80e minuut en op naar de volgende wedstrijd. Vond dat er echt wel goed gespeeld was, alleen denk ik dat ze nog ff rondjes om het veld moeten doen, komt het helemaal goed...Maar na deze wedstrijd zit voor mij het glas halfvol,zeker. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Conditie was het probleem. Dat kost je je concentratie. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zij zijn ook al in competitie en dat was ook wel te merken ja.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 augustus 2012 door tomson -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Feyenoord-spel was heel bemoedigend. Er staat een team dat bereid is te knokken en zich niet snel laat imponeren. Positieve verrassing. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Popov soliciteerd ok naar bier in de nek |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Twee biertjes dus..d:-)) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Bier opzuipen, beker volpissen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Gadverdamme, maar wel een prima idee Tommie..d:-)) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Wat dacht je van het uitvallen van Janmaat? Dat ballen op de counter vergt zoveel kracht daar is conditioneel niet meer op te trainen zowat. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ja Janmaat was wel een gemis had een paar mooie rushes naar voren, leuk en goed om te zien.. Ronald heeft nog een kleine week om zijn strijdplan klaar te krijgen, moet lukken.. |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Zn linker-been trainen?:) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Selectie terug in Rotterdam
De Feyenoord-selectie is woensdagochtend veilig teruggekeerd in Nederland. De ploeg landde volgens schema rond 13.00 uur op de luchthaven Rotterdam, nadat dinsdagavond in Kiev met 2-1 was verloren van Dinamo Kiev. Die uitslag biedt perspectief voor de return die volgende week dinsdag in een uitverkochte Kuip wordt gespeeld, zo herhaalde trainer Ronald Koeman kort voor vertrek uit Oekraïne op de luchthaven van Kiev. We maken nog steeds kans om de volgende ronde te halen, maar makkelijk zal het niet worden, zei hij.
Woorden van gelijke strekking sprak Lex Immers, die dinsdag de assist gaf waaruit Ruben Schaken Feyenoord op voorsprong zette. 'We hebben gisteren gezien wat de zwakke punten van Dinamo Kiev zijn, daar kunnen we komende week mee aan de slag', zei hij. 'Ik zie voor volgende week zeker mogelijkheden voor ons in een volle Kuip, met het publiek achter de ploeg.'
Feyenoord keert donderdagochtend terug op het trainingsveld op Varkenoord, waar om 10.30 uur getraind wordt. Vrijdag is de selectie vrij, terwijl er op zaterdag opnieuw om 10.30 uur wordt getraind op Varkenoord. Zondag wordt een besloten training afgewerkt, die niet toegankelijk is voor pers en publiek. Op maandag vindt om 14.30 uur de afsluitende training plaats, in de aanloop naar de thuiswedstrijd tegen Dinamo Kiev die dinsdag om 20.00 uur wordt gespeeld in De Kuip. Bron:Feyenoord.nl |
|
|
|
|
Dace73
|
|
|
Hebben jullie je ook zo zitten ergeren aan al die idioten die weer van alles op het veld gooiden. Echt ongeloofelijk wat een hersenloze types. Na het debacle in de europacup van een aantal jaar geleden zijn er toch altijd weer eikels die het voor de club willen verzieken. Wat de wedstrijd betreft was het jammer die 0-1 op het laatst maar Feyenoord heeft gevochten. En er mot gewoon een spits bij. als je zie hoe de kansen verpruts werden. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op donderdag 09 augustus 2012 - 18:46 schreef Dace73 het volgende:Hebben jullie je ook zo zitten ergeren aan al die idioten die weer van alles op het veld gooiden. Echt ongeloofelijk wat een hersenloze types. Na het debacle in de europacup van een aantal jaar geleden zijn er toch altijd weer eikels die het voor de club willen verzieken. Wat de wedstrijd betreft was het jammer die 0-1 op het laatst maar Feyenoord heeft gevochten. En er mot gewoon een spits bij. als je zie hoe de kansen verpruts werden. Ik hoop dat ze gevonden worden via het camerasysteem en dan levenslange stadionverbod krijgen! En de boete die Feyenoord ongetwijfeld zal krijgen verhalen op die gekken ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Bryce
|
|
|
Noem iemand aub een link om feyenoord online te kijken ik wordt helemaal leeeeiiiipp |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: je weet dat de wedstrijd afgelopen is he! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Om deze wedstrijd terug te kijken? Ik denk dat je het met een samenvatting moet doen. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Beetje van z'n padje ? Helemaal leip ! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Welkom op het forum!
Stel jezelf ff voor, dan weet ik zeker dat je snel op je plek bent. |
|
|
|
|
Jeay
|
|
|
quote: Haha :P zie helemaal voor me ook
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 augustus 2012 door Jeay -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Welkom Bruce op dit forum, hopelijk gaan we hier meer posts van je zien..als je wat meer van ons te weten wilt komen kun je alles van ons in het Nieuwelingentopic vinden, klik maar op onderstaande url..voor ons is het ook leuk als je jezelf daar ook voorsteld, dit is natuurlijk geen verplichting.. Als je verder vragen heb stel ze gerust..veel plezier man.. http://forum.headliner.nl/topic-22138/ |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hoe laat is de aftrap ? :) |
|
|
|