BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Joris de Held!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
tomson
 tomson - vrijdag 24 augustus 2012 - 09:58   quote  deeplink  
Bony staat op de boek voor 8 miljoen Arie.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 24 augustus 2012 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 09:39 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Onzin, twee keer slecht uitverdedigen van Nelom, die kan het niveau niet aan.
Eerste schiet hij als een blind paard naar het midden,waardoor de bal gelukkig bij die Sparta knakker komt, die de bal volledig verkeerd raakt, maar dit terzijde. Tweede timed hij volledig verkeerd en kopt de bal door zodat die kadlec bij Indi kon wegdraaien, wat een geweldige actie was van die spits.
Dat ziet Koeman en de rest ook, dat Nelom faalt, daarom is Mathijsen gehaald, zodat Indi op links kan.
+1; Nelom heeft het niet. Misschien dat hij dat aanvoelt, zich onzeker voelt en daardoor zo slap uitverdedigt? Dat hij scoort, verbloemt het enigszins, maar ik vond hem en Fernandez toch echt de zwakste schakels... Misschien moet Koeman Chazia Mourali aan de technische staf toevoegen?

Hoe staat het eigenlijk met Ramsteijn? Ik was vorig jaar best onder de indruk van hem tot hij geblesseerd raakte...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 24 augustus 2012 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 09:58 schreef tomson het volgende:
Bony staat op de boek voor 8 miljoen Arie.
Plus een salaris waarvoor hij niet naar Rottjeknor komt? godver, je zou toch haast hopen dat er wat investeerders opstaan, die zorgen dat hij komt. Guidetti heeft het geweldig gedaan, maar ik denk dat Bony de beste optie zou zijn.... Guidetti is denk ik goedkoper? Kunnen we die niet kopen?

Hoe weet jij eigenlijk dat hij 8 mln moet kosten? Is dit trouwens ex.btw?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 augustus 2012 door Arie.Klooster --
tomson
 tomson - vrijdag 24 augustus 2012 - 10:08   quote  deeplink  
Haha. Heb ik ook ergens gelezen. Fietstas heeft m geloof ik voor 4,5 miljoen gehaald.
Mokum1
 Mokum1 - vrijdag 24 augustus 2012 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 22:44 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Hee joh, ga jij es effe de krant halen. Ik heb veel posts he, dus luisteruuuhhh!!!!!!!!!!!!!
Whahaahhahahaaaaaaa strax maakt je grootste idool in het voetbal een account aan maar omdat hij maar 1 post heeft snapt ie het niet hehehee wat een gedachtegang.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 augustus 2012 door Mokum1 --
Mokum1
 Mokum1 - vrijdag 24 augustus 2012 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 22:16 schreef FR-Han het volgende:

[..]

je hebt pas 42 posts. dus geen kijk op het spelletje. dus onzin posts. zal je gelijk effe melden bij boudewijn
whahahaa
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 24 augustus 2012 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 10:13 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

Whahaahhahahaaaaaaa strax maakt je grootste idool in het voetbal een account aan maar omdat hij maar 1 post heeft snapt ie het niet hehehee wat een gedachtegang.
hoorde van nenemtil dat jullie forum dood is. iets wat ik me goed voor kan stellen. hierbij trek ik mijn woorden terug. je bent welkom hier. ik snap dat je ervan geniet om bij de aartsvijhand te posten. krijg je toch nog een soort van forum kick. welkom. heb gelijk een avatar voor je uitgezocht!

struisvogel_1.jpg
WDO
 WDO - vrijdag 24 augustus 2012 - 10:24   quote  deeplink  
Pfff wat een gezeik man.
Vincent1970
 Vincent1970 - vrijdag 24 augustus 2012 - 10:57   quote  deeplink  
Misschien tijd voor een officieel afzeiktopic zodat op de andere topics het onderwerp centraal blijft staan...
tomson
 tomson - vrijdag 24 augustus 2012 - 11:45   quote  deeplink  
Zijn er al geweest.
JanM
 JanM - vrijdag 24 augustus 2012 - 12:01   quote  deeplink  
Mathijsen en Van Geel weg? Wat een verstand! BMI Mathijsen De Vrij Janmaat wordt misschien wel de achterhoede van het NL elftal, dus waar slaat dat op? Er was behoefte aan ervaring en als je dan transfervrij een international binnen kunt halen lever je (wederom!) een superprestatie. Van Geel heeft zonder enige financiƫle mogelijkheden het MAXIMALE zo niet onmogelijke gerealiseerd! Dat verdient respect! En Feyenoord-spelers verdienen het vertrouwen en de steun van Het Legioen ipv dit soort ONZIN!

Oh ja, en posters aanvallen obv het aantal posts is echt te zielig voor woorden!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 24 augustus 2012 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 22:13 schreef neliz het volgende:

[..]

lol, die spits krijgt de bal via z'n dijbeen op z'n knie en dan rolt ie erin.

Als iemand voor de eerste goal aansprakelijk is, dan is het BMI die z'n man laat lopen zodat deze gevaarlijk voor kan zetten.

edit: Ik ben(was?) ook geen fan van Mathijssen, maar ik kan 'm niet echt op fouten betrappen, hij is de meeste spelers in de EDV een stapje voor (heel veel intercepties en goede tackles) en zelfs afgelopen zondag speelt hij eerst de bal.

Probleem lag vandaag toch echt in de spits...
Mathijsen mist bij dat eerste doelpunt giganties de bal
waardoor de situatie ontstaat.Ten tweede staat hij bij elke tegen aanval
eerst naar de grens te kijken om vervolgens onterecht z,n klauw omhoog te doen
voor buitenspel wat er telkens niet was.Kan zich beter concentreren
op zijn tegenstander en is de oorzaak dat bmi met z,n linkerbeen
nu op rechts speelt...De nieuwe kleine hofland is geboren..
Zonde van het geld 3x zeven ton plus het in de weg staan van onze talenten...
Verlengstuk van Koeman hahaha laat me niet lachen.
JanM
 JanM - vrijdag 24 augustus 2012 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 12:02 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Mathijsen mist bij dat eerste doelpunt giganties de bal
waardoor de situatie ontstaat.Ten tweede staat hij bij elke tegen aanval
eerst naar de grens te kijken om vervolgens onterecht z,n klauw omhoog te doen
voor buitenspel wat er telkens niet was.Kan zich beter concentreren
op zijn tegenstander en is de oorzaak dat bmi met z,n linkerbeen
nu op rechts speelt...De nieuwe kleine hofland is geboren..
Zonde van het geld 3x zeven ton plus het in de weg staan van onze talenten...
Verlengstuk van Koeman hahaha laat me niet lachen.
Als De Vrij terug is en Kongolo bewijst dat ie beter is dan Mathijsen gaat Joris het moeilijk krijgen, maar tot die tijd hebben we niet beter en is hij m.i. vanwege zijn ervaring weldegelijk belangrijk voor deze jonge selectie! Blijkt dat hij van de 3 jaar 21/2 jaar de bank warmhoudt kun je hooguit ACHTERAF zeggen dat het niet handig was om hem voor 3 jaar te contracteren, maar ik kan me ook goed voorstellen dat hij dat als voorwaarde gesteld heeft. Moeilijke keuze dan voor Van Geel ...
Jeay
 Jeay - vrijdag 24 augustus 2012 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 09:39 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Onzin, twee keer slecht uitverdedigen van Nelom, die kan het niveau niet aan.
Eerste schiet hij als een blind paard naar het midden,waardoor de bal gelukkig bij die Sparta knakker komt, die de bal volledig verkeerd raakt, maar dit terzijde. Tweede timed hij volledig verkeerd en kopt de bal door zodat die kadlec bij Indi kon wegdraaien, wat een geweldige actie was van die spits.
Dat ziet Koeman en de rest ook, dat Nelom faalt, daarom is Mathijsen gehaald, zodat Indi op links kan.
Ik snap wat je bedoelt maar nu de Vrij niet speelde is het toch echt BMI die kadlic moest dekken, gezien de 2e goal had hij daar voor moeten zijn, want Mathijsen "omhelsde" zijn eigen man.
Ik vindt BMI ook de betere al dan niet beste verdediger die we hebben met meeste dreiging, maar net als Clasie eerste helft vond ik BMI gewoonweg niet altijd goed verdedigen en Nelom was beter dan normaal.. maar ben geen fan van hem. Omdat BMI normaal zo goed is viel t mij eerder op. Joris is net als Immers meteen een zondebok geworden omdat beide met te hoge verwachtingen erbij kwamen.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 24 augustus 2012 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 20:33 schreef fons spooren het volgende:
joris kan niet voetballen man. wa is die slecht man.
Fons Spooren..?????
tomson
 tomson - vrijdag 24 augustus 2012 - 12:38   quote  deeplink  
Bizarre nick idd. Zal infamous leuk vinden :)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 24 augustus 2012 - 12:55   quote  deeplink  
Ghehe..
Trouwens waarom een tweede topic aanmaken voor Joris..??
http://forum.headliner.nl/topic-25980/p2/#934825
dit is toch het officiƫle topic..
tomson
 tomson - vrijdag 24 augustus 2012 - 13:01   quote  deeplink  
Han moest z'n quotum nog halen ?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 24 augustus 2012 - 13:04   quote  deeplink  
Okay dan mag het d:-)
blinde
 blinde - vrijdag 24 augustus 2012 - 13:10   quote  deeplink  
jeay ik ben het helemaal met je eens, eindelijk de juiste opmerkingen. Immers en Joris kunnen niets goed doen. Wat wel leuk is kijk eens hoe hoog we de lat al leggen, nog niet zo lang geleden waren ze te jong en waren we al bklij als feyenoord gelijk waardig was aan tegenstanders. Het komt allemaal goed MvG en Koeman en vergeet assistenten en opleiding zijn allemaal goed bezig.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 24 augustus 2012 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 09:39 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Onzin, twee keer slecht uitverdedigen van Nelom, die kan het niveau niet aan.
Eerste schiet hij als een blind paard naar het midden,waardoor de bal gelukkig bij die Sparta knakker komt, die de bal volledig verkeerd raakt, maar dit terzijde. Tweede timed hij volledig verkeerd en kopt de bal door zodat die kadlec bij Indi kon wegdraaien, wat een geweldige actie was van die spits.
Dat ziet Koeman en de rest ook, dat Nelom faalt, daarom is Mathijsen gehaald, zodat Indi op links kan.
Mathijsen is gewoon het slechtste wat van Geel heeft gecontracteerd...
Brengt onrust en is simpelweg gewoon niet beter...
Ik hoop dat Kongolo straks ontzettend ,super ontzettend gaat verrassen...
Zonde van die 2 miljoen salaris de komende 3 jaar...
Zo onnodige aankoop.
ALwaysfeyenoord
 ALwaysfeyenoord - vrijdag 24 augustus 2012 - 13:18   quote  deeplink  
Joris moet nog wennen aan de mentaliteit van Feyenoord, die heeft een eerlijke kans verdient...en hij is al betaald dus weinig zin om weg te doen
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - vrijdag 24 augustus 2012 - 13:19   quote  deeplink  
Mathijsen snap ik niet nee. Gek he?
Gister was de 1e goal zowiezo zijn schuld. En de 2de ook, want Indi kon je niets verwijten. Mathijsen Moest die bal al oppakken voor hij na de spits gepaast werd.
Immers zie ik al zkr pluspunten in. Hij leverde strijd was tegen Heerenveen niet.
En een heerlijk schot van hem, jawel hij komt er wel.
Assist op Anass.
En vorigseizoen stond Bakkal daar, is 2 klasse beter.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 augustus 2012 door Beempjerotterdam --
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - vrijdag 24 augustus 2012 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 13:17 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Mathijsen is gewoon het slechtste wat van Geel heeft gecontracteerd...
Brengt onrust en is simpelweg gewoon niet beter...
Ik hoop dat Kongolo straks ontzettend ,super ontzettend gaat verrassen...
Zonde van die 2 miljoen salaris de komende 3 jaar...
Zo onnodige aankoop.
2 miljoen nog wel? Martin is nie goedwijs.
Bol.Ron
 Bol.Ron - vrijdag 24 augustus 2012 - 13:29   quote  deeplink  
Niks mis met Joris!!!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 24 augustus 2012 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 13:18 schreef ALwaysfeyenoord het volgende:
Joris moet nog wennen aan de mentaliteit van Feyenoord, die heeft een eerlijke kans verdient...en hij is al betaald dus weinig zin om weg te doen
Wie Joris zijn loopbaan een beetje heeft gevolgt weet toch
dat dit zijn manier van spelen is!Zoals ik het bekijkt is door zijn komst een wig geplaatst in de ontwikkeling van onze verdediging.De talenten....
En kansen zijn er niet om te verdienen maar om te pakken dus hup Joris!!Al zegt mijn gevoel dat hij niet
zal slagen bij Feyenoord.Ik hoop dat ik het verkeerd ziet maar ben nogal overtuigt van niet.....
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 24 augustus 2012 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 09:52 schreef tomson het volgende:
Zonder een fitte de Vrij valt er weinig meer te sleutelen aan de verdediging. Kongolo en Leerdam, dan heb je het gehad.
Hopelijk raakt Ramsteijn ook snel weer fit. Heb wel vertrouwen in die jongen.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 24 augustus 2012 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 13:47 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Wie Joris zijn loopbaan een beetje heeft gevolgt weet toch
dat dit zijn manier van spelen is!Zoals ik het bekijkt is door zijn komst een wig geplaatst in de ontwikkeling van onze verdediging.De talenten....
En kansen zijn er niet om te verdienen maar om te pakken dus hup Joris!!Al zegt mijn gevoel dat hij niet
zal slagen bij Feyenoord.Ik hoop dat ik het verkeerd ziet maar ben nogal overtuigt van niet.....
Als ik aan Joris denk dan zie ik alleen maar blunders voor me, heb er ook geen goed gevoel bij, hopelijk zit ik er ook naast..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 24 augustus 2012 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 09:52 schreef tomson het volgende:
Zonder een fitte de Vrij valt er weinig meer te sleutelen aan de verdediging. Kongolo en Leerdam, dan heb je het gehad.
Daarom had van Geel de beste speler bij Excelsior van het vorige seizoen
moeten behouden.Schenkelveld.
Oke nu heeft hij even een blessure bij heracles maar het is
ook een voorbeeld dat Mathijsen eigen jongens in de wegstaat met
zijn komst.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 24 augustus 2012 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 13:17 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Mathijsen is gewoon het slechtste wat van Geel heeft gecontracteerd...
Brengt onrust en is simpelweg gewoon niet beter...
Ik hoop dat Kongolo straks ontzettend ,super ontzettend gaat verrassen...
Zonde van die 2 miljoen salaris de komende 3 jaar...
Zo onnodige aankoop.
Ik ben het niet met je eens Leon. Sterker nog, Mathijsen speelde op zijn twijfelachtige rol bij de 0-1 een prima wedstrijd. Zeker de tweede helft schakelde hij vakkundig het gevaar uit en was opbouwend belangrijk met een aantal knappe openingen. En ik heb het al eerder gezegd, zijn ervaring zie je wel aan hem af. Heel duidelijk zie je dat bij de 0-2, waar hij contact heeft met zijn man en hem zo voorkomt dat hij gevaarlijk zou kunnen worden als ie in balbezit zou komen. Indi heeft geen contact met Kadlec, die kan wegdraaien en knap scoren.

Ik heb Mathijsen nooit een geweldenaar gevonden bij Oranje, maar wat ik gisteren van hem gezien heb, bevalt me goed. Vind dat je Mathijsen wat tekort doet, 3 jaar is wel wat lang, mee eens, maar de Mathijsen die ik gisteren heb gezien, zeker de tweede helft, maakt Feyenoord op dit moment sterker.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 24 augustus 2012 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 13:19 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Mathijsen snap ik niet nee. Gek he?
Gister was de 1e goal zowiezo zijn schuld. En de 2de ook, want Indi kon je niets verwijten. Mathijsen Moest die bal al oppakken voor hij na de spits gepaast werd.
Immers zie ik al zkr pluspunten in. Hij leverde strijd was tegen Heerenveen niet.
En een heerlijk schot van hem, jawel hij komt er wel.
Assist op Anass.
En vorigseizoen stond Bakkal daar, is 2 klasse beter.
Sorry? Wat heeft Mathijsen gedaan bij die tweede goal? Nelom of Leerdam kopt de bal voor de voeten bij Kadlec die door BMI net wat teveel ruimte heeft gekregen. Het is flauwekul om Mathijsen daarvan de schuld te geven, die had er totaal niets mee te maken.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 24 augustus 2012 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 13:58 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ik ben het niet met je eens Leon. Sterker nog, Mathijsen speelde op zijn twijfelachtige rol bij de 0-1 een prima wedstrijd. Zeker de tweede helft schakelde hij vakkundig het gevaar uit en was opbouwend belangrijk met een aantal knappe openingen. En ik heb het al eerder gezegd, zijn ervaring zie je wel aan hem af. Heel duidelijk zie je dat bij de 0-2, waar hij contact heeft met zijn man en hem zo voorkomt dat hij gevaarlijk zou kunnen worden als ie in balbezit zou komen. Indi heeft geen contact met Kadlec, die kan wegdraaien en knap scoren.

Ik heb Mathijsen nooit een geweldenaar gevonden bij Oranje, maar wat ik gisteren van hem gezien heb, bevalt me goed. Vind dat je Mathijsen wat tekort doet, 3 jaar is wel wat lang, mee eens, maar de Mathijsen die ik gisteren heb gezien, zeker de tweede helft, maakt Feyenoord op dit moment sterker.
Sterker..??? Zwakker ook zeker niet, momenteel ben ik blij met zijn aanwezigheid omdat Stefan geblesseerd is, maar hij komt zoveel snelheid tekort, waarom moest die pingel hou tegen Heerenveen bijvoorbeeld..had hem gewoon een contract voor en aar gegeven met en optie voor nog een jaar..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 24 augustus 2012 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 14:04 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Sterker..??? Zwakker ook zeker niet, momenteel ben ik blij met zijn aanwezigheid omdat Stefan geblesseerd is, maar hij komt zoveel snelheid tekort, waarom moest die pingel hou tegen Heerenveen bijvoorbeeld..had hem gewoon een contract voor en aar gegeven met en optie voor nog een jaar..
Dat is een fout van hem geweest, maar om hem dat tegen Sparta Praag weer te gaan verwijten, gaat weer een beetje ver. En hij komt wat snelheid tekort ja, maar gisteren viel dat niet op, hij kan veel compenseren. Vlaar kwam trouwens ook snelheid en wendbaarheid tekort, die was niet sneller dan Mathijsen, maar toch was Ron een steunpilaar voor ons. Ik zeg niet dat Mathijsen diezelfde rol gaat vervullen, maar Mathijsen is nog absoluut geen Wilfred Bouma. En zelfs Bouma heeft een basisplaats bij PSV.

Zo'n speler kan je niet opgeschepen met een contractje van een jaar. Hij heeft veel ingeverd om bij Feyenoord te kunnen spelen. Meest logische optie was denk ik, om hem een 2 jarig contract aan de bieden en daarna per jaar de situatie te bekijken.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 24 augustus 2012 - 14:12   quote  deeplink  
En hij maakt ons sterker ja, want als iedereen fit is, dan heb je natuurlijk Indi, De Vrij en Janmaat. Dan is de keuze tussen Nelom en Mathijsen snel gemaakt....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 24 augustus 2012 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 13:58 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ik ben het niet met je eens Leon. Sterker nog, Mathijsen speelde op zijn twijfelachtige rol bij de 0-1 een prima wedstrijd. Zeker de tweede helft schakelde hij vakkundig het gevaar uit en was opbouwend belangrijk met een aantal knappe openingen. En ik heb het al eerder gezegd, zijn ervaring zie je wel aan hem af. Heel duidelijk zie je dat bij de 0-2, waar hij contact heeft met zijn man en hem zo voorkomt dat hij gevaarlijk zou kunnen worden als ie in balbezit zou komen. Indi heeft geen contact met Kadlec, die kan wegdraaien en knap scoren.

Ik heb Mathijsen nooit een geweldenaar gevonden bij Oranje, maar wat ik gisteren van hem gezien heb, bevalt me goed. Vind dat je Mathijsen wat tekort doet, 3 jaar is wel wat lang, mee eens, maar de Mathijsen die ik gisteren heb gezien, zeker de tweede helft, maakt Feyenoord op dit moment sterker.
Tja in jou verhaal geef je dus duidelijk mijn probleem aan..
Indy was niet best omdat hij zijn vertrouwde plek moest afstaan
met z,n linkerbeen op rechts.
Dat bedoel ik dus...
Ik zie liever de Vrij samen met Indy centraal of Schenkelveld met Indy
of Kongolo met Indy...Laat Mathijsen maar de strijd aangaan met Nelom...
Ps t was de eerste treffer die op conto kwam van Mathijsen..
Hij komt snelheid tekort en heeft 3 keer de bal misgetrapt en staat telkens met z,n
arm te zwaaien voor buitenspel terwijl je beter de concentratie
kan leggen op je tegenstander...
Overbodige aank wat mij betreft..
Zelfs 1tje die Feyenoord zal terug werpen in tijden van 3 jaar terug.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 24 augustus 2012 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 14:10 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Dat is een fout van hem geweest, maar om hem dat tegen Sparta Praag weer te gaan verwijten, gaat weer een beetje ver. En hij komt wat snelheid tekort ja, maar gisteren viel dat niet op, hij kan veel compenseren. Vlaar kwam trouwens ook snelheid en wendbaarheid tekort, die was niet sneller dan Mathijsen, maar toch was Ron een steunpilaar voor ons. Ik zeg niet dat Mathijsen diezelfde rol gaat vervullen, maar Mathijsen is nog absoluut geen Wilfred Bouma. En zelfs Bouma heeft een basisplaats bij PSV.

Zo'n speler kan je niet opgeschepen met een contractje van een jaar. Hij heeft veel ingeverd om bij Feyenoord te kunnen spelen. Meest logische optie was denk ik, om hem een 2 jarig contract aan de bieden en daarna per jaar de situatie te bekijken.
Vlaar was ook niet de snelste nee, en hou maar op over Bouma, die hoort al lang in een of ander seniorenelftal te voetballen..jouw optie voor het contract vind ik ook wel redelijk overigens maar drie jaar vind ik te lang voor deze speler en niet van vertrouwen spreken naar onze eigen jongens..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 24 augustus 2012 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 14:12 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
En hij maakt ons sterker ja, want als iedereen fit is, dan heb je natuurlijk Indi, De Vrij en Janmaat. Dan is de keuze tussen Nelom en Mathijsen snel gemaakt....
True, heel snel gemaakt..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 24 augustus 2012 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 14:13 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Overbodige aank wat mij betreft..
Zelfs 1tje die Feyenoord zal terug werpen in tijden van 3 jaar terug.
Oef, dat mogen we niet hopen..d:-(
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 24 augustus 2012 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 14:13 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Tja in jou verhaal geef je dus duidelijk mijn probleem aan..
Indy was niet best omdat hij zijn vertrouwde plek moest afstaan
met z,n linkerbeen op rechts.
Dat bedoel ik dus...
Ik zie liever de Vrij samen met Indy centraal of Schenkelveld met Indy
of Kongolo met Indy...Laat Mathijsen maar de strijd aangaan met Nelom...
Ps t was de eerste treffer die op conto kwam van Mathijsen..
Hij komt snelheid tekort en heeft 3 keer de bal misgetrapt en staat telkens met z,n
arm te zwaaien voor buitenspel terwijl je beter de concentratie
kan leggen op je tegenstander...
Overbodige aank wat mij betreft..
Zelfs 1tje die Feyenoord zal terug werpen in tijden van 3 jaar terug.
Die positie is inderdaad onwennig voor Indi, maar vergeet niet dat hij heel sterk begon. Zijn foutjes had overigens weinig te maken dat het met zijn linkerbeen op RCV stond. De eerst is hij Kweuke even kwijt en bij de 2de zie je dat hij nog jong is en een stukje slimmigheid mist om die spits uit te schakelen.

Ik heb hier beargumenteerd waarom het mij te ver gaat om die goal puur op Mathijsen af te schuiven omdat er veel meer misging. --> http://forum.headliner.nl/topic-26099/#936702

De Vrij en Indi zijn natuurlijk een prima koppel centraal, maar van die andere twee koppels ben ik veel minder overtuigd. Ben niet zo kapot van Schenkeveld, aardige speler, maar het leek me geen materiaal voor de basis, bovendien waren er die verhalen dat hij het nogal hoog in de bol zou hebben zitten. Kongolo is jong en talentvol, maar hoe ver hij is, is nog niet te zeggen Leon. Indi is op linksback vind ik ook beter dan Nelom dus centraal heb je sowieso weer een plek vrij. Mathijsen dus. Tegen Heerenveen was het nog wat mager, maar gisteren vond ik hem zeer behoorlijk.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 24 augustus 2012 - 14:50   quote  deeplink  
Hup Joris dan maar..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 24 augustus 2012 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 14:39 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Die positie is inderdaad onwennig voor Indi, maar vergeet niet dat hij heel sterk begon. Zijn foutjes had overigens weinig te maken dat het met zijn linkerbeen op RCV stond. De eerst is hij Kweuke even kwijt en bij de 2de zie je dat hij nog jong is en een stukje slimmigheid mist om die spits uit te schakelen.

Ik heb hier beargumenteerd waarom het mij te ver gaat om die goal puur op Mathijsen af te schuiven omdat er veel meer misging. --> http://forum.headliner.nl/topic-26099/#936702

De Vrij en Indi zijn natuurlijk een prima koppel centraal, maar van die andere twee koppels ben ik veel minder overtuigd. Ben niet zo kapot van Schenkeveld, aardige speler, maar het leek me geen materiaal voor de basis, bovendien waren er die verhalen dat hij het nogal hoog in de bol zou hebben zitten. Kongolo is jong en talentvol, maar hoe ver hij is, is nog niet te zeggen Leon. Indi is op linksback vind ik ook beter dan Nelom dus centraal heb je sowieso weer een plek vrij. Mathijsen dus. Tegen Heerenveen was het nog wat mager, maar gisteren vond ik hem zeer behoorlijk.
Indy moet tenkoste van Mathijsen gewoon rechts centraal blijven staan....
God wat ik Drenthe toch graag gehad inplaats van...
Nog 5 wedstrijdjes en we mogen hopen op plek 5.
Rkc haals ook spits uit Frankrijk Groningen uit Z Amerika praag uit Afrika
en wij hebben Mathijsen omdat vanGeel zo lekker heeft samengewerkt met joris bij az en willem twee.
Hij staat zo de ontwikkelingen van de jeugd in de weg...dag bravour

hup Mathijsen!
dennie
 dennie - vrijdag 24 augustus 2012 - 15:07   quote  deeplink  
Drenthe.... praat me er niet van Leon. Ik baal nog steeds zo zwaar dat ze hem niet hebben gehaald. Schaken op rechts, Drenthe op links, dat zouden lekkere flanken zijn waarmee je verder zou komen. Maargoed ik heb goede hoop dat die Omar een goede speler is, ik kijk er naar uit hem meerdere wedstrijden op rij in actie te zien. Desnoods gewoon Cisse in de sptis Omar op links en Schaken op rechts? Lijkt me wel wat..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 24 augustus 2012 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 15:00 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Indy moet tenkoste van Mathijsen gewoon rechts centraal blijven staan....
God wat ik Drenthe toch graag gehad inplaats van...
Nog 5 wedstrijdjes en we mogen hopen op plek 5.
Rkc haals ook spits uit Frankrijk Groningen uit Z Amerika praag uit Afrika
en wij hebben Mathijsen omdat vanGeel zo lekker heeft samengewerkt met joris bij az en willem twee.
Hij staat zo de ontwikkelingen van de jeugd in de weg...dag bravour

hup Mathijsen!
Een ervaren speler kan juist die jonge spelers veel bijbrengen.

En die spelers die RKC en Groningen halen, zijn dat nou meteen de verlossers in De Kuip?
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 24 augustus 2012 - 15:16   quote  deeplink  
Wat een neuzentopic.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 24 augustus 2012 - 15:40   quote  deeplink  
tegen Sparta Praag goed gespeeld
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 24 augustus 2012 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 15:13 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Een ervaren speler kan juist die jonge spelers veel bijbrengen.

En die spelers die RKC en Groningen halen, zijn dat nou meteen de verlossers in De Kuip?
Wat dan als die jonge spelers nou gewoon beter zijn als Mathijsen?
Ik geloof namelijk niet in ervaring van Mathijsen..
Mathijsen stuur altijd panisch uit angst omdat hij zelf
altijd de nodige en opzichtige missers maakt...

En zo,n spits hoeft niet meteen de verrlosser te zijn maar Mathijsen is het zeker niet...Dan krap je
toch achter je oren met 7 ton per jaar..

Tevens begrijp ik niet wat Fernandez nog in deze opstelling doet...Koeman verkracht Guyon
maar in een 4-4-3 opstelling terwijl dee wetten
van het voetbal allang bewezen heeft dat je in
zo,n wedstrijd creativiteit nodig heb...

Het begint me nu al zwaar tegen te vallen allemaal...
En wat oogt Mulder onzeker ...!!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 24 augustus 2012 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 15:53 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Wat dan als die jonge spelers nou gewoon beter zijn als Mathijsen?
Ik geloof namelijk niet in ervaring van Mathijsen..
Mathijsen stuur altijd panisch uit angst omdat hij zelf
altijd de nodige en opzichtige missers maakt...

En zo,n spits hoeft niet meteen de verrlosser te zijn maar Mathijsen is het zeker niet...Dan krap je
toch achter je oren met 7 ton per jaar..

Tevens begrijp ik niet wat Fernandez nog in deze opstelling doet...Koeman verkracht Guyon
maar in een 4-4-3 opstelling terwijl dee wetten
van het voetbal allang bewezen heeft dat je in
zo,n wedstrijd creativiteit nodig heb...

Het begint me nu al zwaar tegen te vallen allemaal...
En wat oogt Mulder onzeker ...!!
Als die jonge spelers beter zijn dan Mathijsen dan is het over voor Joris. De beste speelt. Ongeacht leeftijd. Maar die jonge spelers zijn nu nog niet beter dan Joris, ben ik van overtuigd. De Vrij en Indi zijn ook nog niet structureel verder dan Mathijsen overigens, al hebben beiden wel de potentie beter te worden dan Mathijsen ooit was.

Janmaat-De Vrij-Mathijsen-Indi vind ik een prima linie. Is menig club jaloers op. Wat erachter zit is vooralsnog een stuk minder.

En die 7 ton, weet je dat of denk je dat?

Waarom valt het je allemaal tegen? Te hoge verwachtingen? Feyenoord is nog lang niet op het niveau van voor de problemen. Sportief komt het in de buurt, maar financieel nog absoluut niet.

Als je verwacht had dat Feyenoord voor de titel mee ging strijden, ja dan zal het tegenvallen, maar voorlopig gaat het niet onaardig. Goede wedstrijden tegen Kiev. 4 uit 2 in de competitie en gedeelde 2de plaats. En als we het niveau van de tweede helft uit tegen Sparta Praag de hele wedstrijd kunnen opbrengen dan moet ook de poulefase van de EL te bereiken zijn.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 24 augustus 2012 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 16:21 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Als die jonge spelers beter zijn dan Mathijsen dan is het over voor Joris. De beste speelt. Ongeacht leeftijd. Maar die jonge spelers zijn nu nog niet beter dan Joris, ben ik van overtuigd. De Vrij en Indi zijn ook nog niet structureel verder dan Mathijsen overigens, al hebben beiden wel de potentie beter te worden dan Mathijsen ooit was.

Janmaat-De Vrij-Mathijsen-Indi vind ik een prima linie. Is menig club jaloers op. Wat erachter zit is vooralsnog een stuk minder.

En die 7 ton, weet je dat of denk je dat?

Waarom valt het je allemaal tegen? Te hoge verwachtingen? Feyenoord is nog lang niet op het niveau van voor de problemen. Sportief komt het in de buurt, maar financieel nog absoluut niet.

Als je verwacht had dat Feyenoord voor de titel mee ging strijden, ja dan zal het tegenvallen, maar voorlopig gaat het niet onaardig. Goede wedstrijden tegen Kiev. 4 uit 2 in de competitie en gedeelde 2de plaats. En als we het niveau van de tweede helft uit tegen Sparta Praag de hele wedstrijd kunnen opbrengen dan moet ook de poulefase van de EL te bereiken zijn.
Ik vind De Vrij Indy beter dan De Vrij Mathijsen of Indy Mathijsen..
Het spijt mij maar ik denk en weet nu al dat de combi De Vrij/Indy niet
aan valt te twisten..Deze jongens kennen elkaar door en door en daar
gaat Joris nooit tussen komen...
Mathijsen kan dus misschien ietsiepietsie beter zijn op dit moment
maar in combi met 1 van deze twee word het niveau gewoon slechter..
Het zal altijd gal spugen voor mij als Mathijsen Indy op links gaat
houden omdat Indy de beste centrale verdedigers gaan worden na Jaap Stam..

En ik weet dat hij 7 ton per jaar opstrijkt en ik zal deze aankoop never nooit
niet begrijpen tenzij het voor de breedte had geweest..
Hij zal nooit gaan passen in deze selectie hoe graag Koeman en van Geel en een
aantal supporters dat ook wensen...

Ook had ik geen verwachtingen van dit seizoen maar dat hoefde ook niet want
we speelde met al onze talenten waar ik trots op ben ...Mathijsen staat de ontwikkeling
van onze jongens in de weg.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 24 augustus 2012 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 15:07 schreef dennie het volgende:
Drenthe.... praat me er niet van Leon. Ik baal nog steeds zo zwaar dat ze hem niet hebben gehaald. Schaken op rechts, Drenthe op links, dat zouden lekkere flanken zijn waarmee je verder zou komen. Maargoed ik heb goede hoop dat die Omar een goede speler is, ik kijk er naar uit hem meerdere wedstrijden op rij in actie te zien. Desnoods gewoon Cisse in de sptis Omar op links en Schaken op rechts? Lijkt me wel wat..
Drenthe had gewoon linksback komen te staan bij mij..
Bravour is wat wij nodig hebben en geen twijfelende panische verdediger..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 24 augustus 2012 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 16:42 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik vind De Vrij Indy beter dan De Vrij Mathijsen of Indy Mathijsen..
Het spijt mij maar ik denk en weet nu al dat de combi De Vrij/Indy niet
aan valt te twisten..Deze jongens kennen elkaar door en door en daar
gaat Joris nooit tussen komen...
Mathijsen kan dus misschien ietsiepietsie beter zijn op dit moment
maar in combi met 1 van deze twee word het niveau gewoon slechter..
Het zal altijd gal spugen voor mij als Mathijsen Indy op links gaat
houden omdat Indy de beste centrale verdedigers gaan worden na Jaap Stam..

En ik weet dat hij 7 ton per jaar opstrijkt en ik zal deze aankoop never nooit
niet begrijpen tenzij het voor de breedte had geweest..
Hij zal nooit gaan passen in deze selectie hoe graag Koeman en van Geel en een
aantal supporters dat ook wensen...

Ook had ik geen verwachtingen van dit seizoen maar dat hoefde ook niet want
we speelde met al onze talenten waar ik trots op ben ...Mathijsen staat de ontwikkeling
van onze jongens in de weg.
We zullen het zien. Laat ik voorop stellen, als de keuze is De Vrij, Indi of Mathijsen, dat die laatste dan afvalt, zeker met het oog op de toekomst. Maar Indi is linsback beter dan Nelom en dus lijkt mij een linie met Janmaat-De Vrij-Mathijsen-Indi het sterkst.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Joris de Held!









0.0106480