BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Jan de Knecht

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 27 augustus 2012 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 12:56 schreef cargawar het volgende:
Dave, ik mag je graag, dat weet je, maar dat heeft geen enkele zin. Als mensen geïnteresseerd zijn in wat er allemaal speelt of gespeeld heeft; kom gewoon naar Varkenoord. Het is vechten tegen de bierkaai omdat er heel veel mensen ook niet WILLEN weten hoe krom sommige dingen zijn geregeld bij het bestuur en hoe achterbaks dit bestuur omgaat met bijvoorbeeld sponsors. En dat laatste kan ik me echt goed voorstellen. Waar ik me bij weiger neer te leggen is dat mensen die willens en wetens de andere kant opkijken, maar wel meteen klaarstaan met oordelen over mensen die wél hun nek uitsteken. Jan wordt met dit topic meteen gebrandmerkt terwijl de TS niet eens weet wie hij Jan of wat hij doet. Maar hij vindt Jan wél een idioot. Daarmee diskwalificeer je je voor verdere discussie.

Bovendien staat op LunaticNews een kopje Varkenoordgroep, waar precies staat wat de drijfveer is van de groene hazen. Lees en je weet. De discussie op forums voeren, dat stadium zijn we allang voorbij.
Gaat sowieso gelezen worden. Jammer dat het je keuze is de discussie niet voort te zetten, beter gezegd te beginnen aangezien er vrijwel niets gediscussieerd is tot nu, maar begrijpelijk. Ik hoop dat Jan wel wat duidelijkheid kan verschaffen voor Numme Zeven, zij het beknopt, maar dan is dat (voor nu) afgesloten.
Stylzz
 Stylzz - maandag 27 augustus 2012 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 13:22 schreef Milo het volgende:
Er zijn te veel mensen met feijenoord bezig en iedereen wil een graantje meepikken en lopen met een stijve rond, en iedereen weet het beter......word er gewoon moe van.
gaat mij vaak om de toon, als je het er niet mee eens bent, ben je onwetend.
Tsja. Prima.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 27 augustus 2012 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 12:11 schreef cargawar het volgende:
Ongelooflijk. Dat je onwetend bent kun je niets aan doen. Dat je onwetend wilt blijven is een keuze. Maar daarmee ontneem je jezelf het recht tot deelname aan een discussie.
Jan de Knecht heeft, samen met heel wat andere betrokken supporters, ontzettend zijn nek uitgestoken voor het hele fucking Legioen. Dat het zo goed ging met Feyenoord het laatste seizoen is te danken aan Martin van Geel, die door Jan en de groep werd voorgedragen bij de club. Zijn dingen die jullie niet (willen) weten.

Als er 1 zijn nek voor jullie heeft uitgestoken is het Jan wel.
Je kan het niet eens zijn met negatieve berichtgeving over onze grote liefde, Feyenoord, maar als de Varkenoordgroep bepaalde zaken niet aan het licht had gebracht was er nu geen Feyenoord meer geweest. En zo leg ut.

Ik begrijp dat er geen ruimte is voor normale discussie hier. Mensen die niets in te brengen hebben tegen iets waar ze niets van af weten gaan dan vaak over op grappen en grollen in het rond strooien. Grappen jullie lekker verder mensen? Anderen halen de kastanjes wel voor jullie uit het vuur.
Er zijn voldoende mensen die wel de discussie willen aangaan. Leg nou gewoon even kort uit wie jullie zijn en wat jullie hebben gedaan. Je doet een paar beweringen die je niet onderbouwd. Dat de VG de redder van Feyenoord zou zijn etcetera. Licht dat toe of verwijs ons naar een artikel waar het staat.

Het is ook nogal arrogant om zo neerbuigend tegenover medesupporters te praten. Je scheert iedereen over 1 kam, terwijl meerdere posters toenaderingen hebben gedaan. Waarom doe je dat?
Omekees
 Omekees - maandag 27 augustus 2012 - 14:52   quote  deeplink  
Waar gaat het nou allemaal over??

Snap er geen reet meer van
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 27 augustus 2012 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 12:11 schreef cargawar het volgende:
Ongelooflijk. Dat je onwetend bent kun je niets aan doen. Dat je onwetend wilt blijven is een keuze. Maar daarmee ontneem je jezelf het recht tot deelname aan een discussie.
Jan de Knecht heeft, samen met heel wat andere betrokken supporters, ontzettend zijn nek uitgestoken voor het hele fucking Legioen. Dat het zo goed ging met Feyenoord het laatste seizoen is te danken aan Martin van Geel, die door Jan en de groep werd voorgedragen bij de club. Zijn dingen die jullie niet (willen) weten.

Als er 1 zijn nek voor jullie heeft uitgestoken is het Jan wel.
Je kan het niet eens zijn met negatieve berichtgeving over onze grote liefde, Feyenoord, maar als de Varkenoordgroep bepaalde zaken niet aan het licht had gebracht was er nu geen Feyenoord meer geweest. En zo leg ut.

Ik begrijp dat er geen ruimte is voor normale discussie hier. Mensen die niets in te brengen hebben tegen iets waar ze niets van af weten gaan dan vaak over op grappen en grollen in het rond strooien. Grappen jullie lekker verder mensen? Anderen halen de kastanjes wel voor jullie uit het vuur.
Wat een rare defensieve houding man.
Leg nou eens uit wát jullie dan hebben gedaan waardoor jullie Feyenoord gered hebben.
En informeer Forumleden alhier over jullie zorg, i.p.v. oog te hebben voor 'onwetenden'en die af te zeiken.
Slechte p.r.!
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - maandag 27 augustus 2012 - 16:48   quote  deeplink  
Ik ken je inderdaad niet Jan, misschien ben je wel de aardigste kerel die er bestaat, maar ik lees je twitter berichten en hoorde dus dat jij Het Legioen vertegenwoordigd. Ik weet niet op welke wijze, ik weet wel dat je vaak met bekende Feyenoorders tweet en die reageren niet op de eerste en de beste, dus je bent wss wel bekend in de kringen rond Feyenoord.

Wat ik op jou tegen heb is dat jij ons als Legioen blijkbaar vertegenwoordigd. Als dat via de Feijenoorder is heb ik er minder moeite mee, aangezien de mening van deze organisatie duidelijk is, maar ik krijg een beetje de indruk dat je de opperman van het gehele Feyenoord-Legioen aan het spelen bent, soms lees ik ook teksten als, wij Feyenoorders vinden etc.

Hoezo ''Wij Feyenoorders'' Ik vind de aversie tegen Eric Gudde en consorten stijlloos, tuurlijk zal hij fouten gemaakt hebben, maar ook hij zal daarvan leren toch? Het is stijlloos hoe sites als Feijenoord Casuals deze man in een kwaad daglicht zetten met kinderachtige opmerkingen, hem met een ziekte toewensen mag wel, maar iets negatiefs over het hele gebeuren rond DHIG zeggen mag niet (heb al een ip ban gekregen alleen om mijn kritische noot) en dat zie ik nu weer gebeuren bij jou. Aangezien de postings van mensen die hier nooit posten en heel vijandig zijn tegenover een tegengeluid. Jammer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 augustus 2012 door Nummer Zeven --
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 27 augustus 2012 - 16:57   quote  deeplink  
Allereerst dank je voor je uitleg. Het topic kan nu open blijven :)

quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 16:48 schreef Nummer Zeven het volgende:
Het is stijlloos hoe sites als Feijenoord Casuals deze man in een kwaad daglicht zetten met kinderachtige opmerkingen, hem met een ziekte toewensen mag wel, maar iets negatiefs over het hele gebeuren rond DHIG zeggen mag niet (heb al een ip ban gekregen alleen om mijn kritische noot) en dat zie ik nu weer gebeuren bij jou. Aangezien de postings van mensen die hier nooit posten en heel vijandig zijn tegenover een tegengeluid. Jammer.
ip ban, foei!
Gelukkig is de moderator hier geen Feyenoorder dus zal je om je Feyenoord mening nooit een ban krijgen!
Jannemannetje
 Jannemannetje - maandag 27 augustus 2012 - 17:10   quote  deeplink  
Dit was je eerste zin Nummer Zeven: een normale zin zonder spelfouten kan hij niet schrijven
En nu dit: ..en hoorde dus dat jij Het Legioen vertegenwoordigd. En: ..Wat ik op jou tegen heb is dat jij ons als Legioen blijkbaar vertegenwoordig..
Jij weet hoe het wel geschreven moet worden.
Omekees
 Omekees - maandag 27 augustus 2012 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 17:10 schreef Jannemannetje het volgende:
Dit was je eerste zin Nummer Zeven: een normale zin zonder spelfouten kan hij niet schrijven
En nu dit: ..en hoorde dus dat jij Het Legioen vertegenwoordigd. En: ..Wat ik op jou tegen heb is dat jij ons als Legioen blijkbaar vertegenwoordig..
Jij weet hoe het wel geschreven moet worden.
Nog een Jan, wordt gezellig hier!
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - maandag 27 augustus 2012 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 17:10 schreef Jannemannetje het volgende:
Dit was je eerste zin Nummer Zeven: een normale zin zonder spelfouten kan hij niet schrijven
En nu dit: ..en hoorde dus dat jij Het Legioen vertegenwoordigd. En: ..Wat ik op jou tegen heb is dat jij ons als Legioen blijkbaar vertegenwoordig..
Jij weet hoe het wel geschreven moet worden.
1 letter vergeten. Heb het aangepast. Scherpe jongen ben jij.
Omekees
 Omekees - maandag 27 augustus 2012 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 17:10 schreef Jannemannetje het volgende:
Dit was je eerste zin Nummer Zeven: een normale zin zonder spelfouten kan hij niet schrijven
En nu dit: ..en hoorde dus dat jij Het Legioen vertegenwoordigd. En: ..Wat ik op jou tegen heb is dat jij ons als Legioen blijkbaar vertegenwoordig..
Jij weet hoe het wel geschreven moet worden.
No life, jij moet maar geen reacties van dr Love gaan lezen!
Jan de Knecht
 Jan de Knecht - maandag 27 augustus 2012 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 16:48 schreef Nummer Zeven het volgende:
Ik ken je inderdaad niet Jan, misschien ben je wel de aardigste kerel die er bestaat, maar ik lees je twitter berichten en hoorde dus dat jij Het Legioen vertegenwoordigd. Ik weet niet op welke wijze, ik weet wel dat je vaak met bekende Feyenoorders tweet en die reageren niet op de eerste en de beste, dus je bent wss wel bekend in de kringen rond Feyenoord.

Wat ik op jou tegen heb is dat jij ons als Legioen blijkbaar vertegenwoordigd. Als dat via de Feijenoorder is heb ik er minder moeite mee, aangezien de mening van deze organisatie duidelijk is, maar ik krijg een beetje de indruk dat je de opperman van het gehele Feyenoord-Legioen aan het spelen bent, soms lees ik ook teksten als, wij Feyenoorders vinden etc.

Hoezo ''Wij Feyenoorders'' Ik vind de aversie tegen Eric Gudde en consorten stijlloos, tuurlijk zal hij fouten gemaakt hebben, maar ook hij zal daarvan leren toch? Het is stijlloos hoe sites als Feijenoord Casuals deze man in een kwaad daglicht zetten met kinderachtige opmerkingen, hem met een ziekte toewensen mag wel, maar iets negatiefs over het hele gebeuren rond DHIG zeggen mag niet (heb al een ip ban gekregen alleen om mijn kritische noot) en dat zie ik nu weer gebeuren bij jou. Aangezien de postings van mensen die hier nooit posten en heel vijandig zijn tegenover een tegengeluid. Jammer.
Beste Nummer Zeven,
Je start anoniem een topic op mijn persoonlijke titel om vervolgens aan te halen dat er op mij ,de idioot opgetreden dient te worden.
Daarmee bestempel jij mij zonder dat je mij kent en kweekt gelijk een negatieve stemming ,vervolgens meld jij de vraag of ik een functie binnen de Feyenoord supporters bekleed, want dat heb jij van horen zeggen.
Wat verwacht je dan van mij dat ik ff gezellig op een publieke forum gezellig een boompje kom opzetten,
Voor jouw informatie, wie of wat mijn kennissen,vrienden zijn gaat je niets aan !! Neen,ik bekleed geen functie binnen het Legioen. Ja ik ben bestuurslid van de Feijenoorder en tevens bestuurslid van de SsF, DHIG is een groene haas niet meer en niet minder,
Ik ben geen opperman dat is jouw eigen beeldvorming !
Voor de rest ben ik een Feijenoorder op eigen titel die dag en nacht met Feyenoord bezig is !!

Fijne avond en ik hoop dat wij alleen nog lang kunnen genieten van onze mooie club. Dit forum laat ik voor wat het is
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - maandag 27 augustus 2012 - 17:59   quote  deeplink  
Oké. Heb misschien iets te hard uitgehaald. Ik heb niet gezegd dat je een idioot bent, ik vond en vind je spanten idioot.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 27 augustus 2012 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 17:56 schreef Jan de Knecht het volgende:

[..]

Beste Nummer Zeven,
Je start anoniem een topic op mijn persoonlijke titel om vervolgens aan te halen dat er op mij ,de idioot opgetreden dient te worden.
Daarmee bestempel jij mij zonder dat je mij kent en kweekt gelijk een negatieve stemming ,vervolgens meld jij de vraag of ik een functie binnen de Feyenoord supporters bekleed, want dat heb jij van horen zeggen.
Wat verwacht je dan van mij dat ik ff gezellig op een publieke forum gezellig een boompje kom opzetten,
Voor jouw informatie, wie of wat mijn kennissen,vrienden zijn gaat je niets aan !! Neen,ik bekleed geen functie binnen het Legioen. Ja ik ben bestuurslid van de Feijenoorder en tevens bestuurslid van de SsF, DHIG is een groene haas niet meer en niet minder,
Ik ben geen opperman dat is jouw eigen beeldvorming !
Voor de rest ben ik een Feijenoorder op eigen titel die dag en nacht met Feyenoord bezig is !!

Fijne avond en ik hoop dat wij alleen nog lang kunnen genieten van onze mooie club. Dit forum laat ik voor wat het is
Duidelijk. Bedankt voor je uitleg.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 27 augustus 2012 - 18:16   quote  deeplink  
Is de groene haas niet dood?
De eerste hype sloeg eigenlijk al nergens op en sindsdien heb ik er ook niets meer over gehoord dus mijn mening van toen dat het een PR mislukking was is nog steeds zo.
VDS
 VDS - maandag 27 augustus 2012 - 19:00   quote  deeplink  
Als je 'iets meer' doet met Feyenoord, dan alleen (thuis)wedstrijden bezoeken, eredivisie live kijken en/of bijvoorbeeld FR12.nl bekijken, dan zou ik zeggen, dat je ooit wel eens van Jan gehoord moet hebben. Is het niet als lid van de Varkenoordgroep, als fanatiek supporter, bestuurslid van de Feijenoorder, dan wel als bestuurslid van de SsF. Daarnaast is hij actief op Twitter om met veel mede-supporters goede discussies te houden over alles wat met onze club te maken heeft.

Als je Jan van geen van deze activiteiten kent, vraag ik me af in hoeverre je dan dag & nacht met de club bezig bent, zoals Jan, maar ook vele anderen!

Dat Jan zijn mening niet onder stoelen of banken steekt en zelfs zorgt, dat hij met bestuurders aan tafel komt om zijn (on)genoegen te benoemen, dan kan je het niet eens zijn met zijn mening, de manier soms wat zwart/wit vinden, maar uiteindelijk doet Jan en vele anderen, het voor onze liefde, ons leven: ons Feyenoord.

@Boudewijn: De oplettende Feyenoord supporter weet, dat #DHIG gehypt is op Twitter, als startsein voor de jaarlijkse herdenking van overleden Feijenoorders en de start van Vereeniging De Feijenoorder.
d s
 d s - maandag 27 augustus 2012 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 23:52 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Toch schijn je een idioot te zijn..
Wat een vreemde vogel ben je toch Renato Bos??? "Toch schijn je een idioot te zijn..." En dan omekees "ze vinden je een lul..." Hebben jullie geen eigen mening, verander anders die belachelijke foto van je in een papegaai!!! Wat een losers zeg... Bah,bah.
Omekees
 Omekees - maandag 27 augustus 2012 - 19:22   quote  deeplink  
welkom VDS en d s, misschien even voorstellen in het nieuwelingenforum?

http://forum.headliner.nl/topic-22138/
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - maandag 27 augustus 2012 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 19:02 schreef d s het volgende:

[..]

Wat een vreemde vogel ben je toch Renato Bos??? "Toch schijn je een idioot te zijn..." En dan omekees "ze vinden je een lul..." Hebben jullie geen eigen mening, verander anders die belachelijke foto van je in een papegaai!!! Wat een losers zeg... Bah,bah.
Nou hé
Omekees
 Omekees - maandag 27 augustus 2012 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 19:02 schreef d s het volgende:

[..]

Wat een vreemde vogel ben je toch Renato Bos??? "Toch schijn je een idioot te zijn..." En dan omekees "ze vinden je een lul..." Hebben jullie geen eigen mening, verander anders die belachelijke foto van je in een papegaai!!! Wat een losers zeg... Bah,bah.
4 posts, en nu al zo'n grote bek!

Schaam je!!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 27 augustus 2012 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 19:00 schreef VDS het volgende:
Als je 'iets meer' doet met Feyenoord, dan alleen (thuis)wedstrijden bezoeken, eredivisie live kijken en/of bijvoorbeeld FR12.nl bekijken, dan zou ik zeggen, dat je ooit wel eens van Jan gehoord moet hebben. Is het niet als lid van de Varkenoordgroep, als fanatiek supporter, bestuurslid van de Feijenoorder, dan wel als bestuurslid van de SsF. Daarnaast is hij actief op Twitter om met veel mede-supporters goede discussies te houden over alles wat met onze club te maken heeft.

Als je Jan van geen van deze activiteiten kent, vraag ik me af in hoeverre je dan dag & nacht met de club bezig bent, zoals Jan, maar ook vele anderen!

Dat Jan zijn mening niet onder stoelen of banken steekt en zelfs zorgt, dat hij met bestuurders aan tafel komt om zijn (on)genoegen te benoemen, dan kan je het niet eens zijn met zijn mening, de manier soms wat zwart/wit vinden, maar uiteindelijk doet Jan en vele anderen, het voor onze liefde, ons leven: ons Feyenoord.

@Boudewijn: De oplettende Feyenoord supporter weet, dat #DHIG gehypt is op Twitter, als startsein voor de jaarlijkse herdenking van overleden Feijenoorders en de start van Vereeniging De Feijenoorder.
Boudewijn is dan ook geen Feyenoord supporter. ;)

Kom Jan de Knecht virtueel wel eens tegen. Kun je vertellen hoe en waarom juist hij vertegenwoordigd is in de SsF? En wie vertegenwoordigd hij? Zichzelf? Een groepering? Alle supporters? Geen kritiek, alleen nieuwsgierig.
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - maandag 27 augustus 2012 - 19:30   quote  deeplink  
Hahaha wel leuk om te zien dat mensen die langer op het forum zitten zich ook in een soort zetel willen kleven. Het is maar een fucking forum.
Omekees
 Omekees - maandag 27 augustus 2012 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 19:30 schreef Nummer Zeven het volgende:
Hahaha wel leuk om te zien dat mensen die langer op het forum zitten zich ook in een soort zetel willen kleven. Het is maar een fucking forum.
TuurlijK! :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 augustus 2012 door Omekees --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 27 augustus 2012 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 19:02 schreef d s het volgende:

[..]

Wat een vreemde vogel ben je toch Renato Bos??? "Toch schijn je een idioot te zijn..." En dan omekees "ze vinden je een lul..." Hebben jullie geen eigen mening, verander anders die belachelijke foto van je in een papegaai!!! Wat een losers zeg... Bah,bah.
Kom kom. Niet zo boos zijn. Als je beter had gelezen dan had je gezien dat RenatoBos helemaal niet nadrukkelijk een stelling inneemt, maar eerder de discussie probeert te bevorderen.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 27 augustus 2012 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 18:16 schreef Boudewijn het volgende:
Is de groene haas niet dood?
De eerste hype sloeg eigenlijk al nergens op en sindsdien heb ik er ook niets meer over gehoord dus mijn mening van toen dat het een PR mislukking was is nog steeds zo.
Zoals toentertijd al bleek, is 'De Haas Is Groen' goed onder de aandacht gebracht. Jij hebt niets met Feyenoord, maar alle supporters vroegen zich toch af wie, of wat het was. Weet je nog die hele discussie die op gang werd gebracht, maar jij elke keer op slot gooide? Toch een mooie, positieve hype.

Dat jij er daarna niets meer van hebt gehoord, is logisch, omdat je geen supporter bent. Maar de term 'Groene Hazen' of 'De Haas Is Groen' komt nog vaak zat voorbij. En, zoals VDS aangeeft, is het het startsein geweest van de nieuwe supportersvereniging De Feijenoorder. Die is in de tussentijd ontzettend gegroeid, organiseren leuke bustrips naar uitwedstrijden, voetbaltoernooien en andere (gezellige) bijeenkomsten. Je zou eens lid moeten worden, kost je maar €19,08.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 27 augustus 2012 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 19:30 schreef Nummer Zeven het volgende:
Hahaha wel leuk om te zien dat mensen die langer op het forum zitten zich ook in een soort zetel willen kleven. Het is maar een fucking forum.
Namen en rugnummers.
Omekees
 Omekees - maandag 27 augustus 2012 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 19:33 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Namen en rugnummers.
?
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 27 augustus 2012 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 19:30 schreef Omekees het volgende:

[..]

TuurlijK! :)
Voor iemand die er niets van begrijpt, zou het misschien wijzer zijn het proberen te begrijpen, in plaats van lollig (proberen te) doen met die onzinnige opmerkingen.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 27 augustus 2012 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 19:33 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Namen en rugnummers.
+1

:)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 27 augustus 2012 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 19:33 schreef Omekees het volgende:

[..]

?
Wie bedoelt hij ermee.
Omekees
 Omekees - maandag 27 augustus 2012 - 19:34   quote  deeplink  
Ben al weg!!!!!!
Omekees
 Omekees - maandag 27 augustus 2012 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 19:33 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Voor iemand die er niets van begrijpt, zou het misschien wijzer zijn het proberen te begrijpen, in plaats van lollig (proberen te) doen met die onzinnige opmerkingen.
Ik probeer niet grappig te zijn hoor.....
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - maandag 27 augustus 2012 - 19:37   quote  deeplink  
Ojee er word nu ook al een actie ''Red de Kuip'' opgericht. Deze heren willen het liefste een Feyenoord als vroeger, beetje voetballen, biertje drinken voor de wedstrijd, de sfeer erom heen....... Willen jullie eindigen als Engelse 3de divisieclubs of als een florerend Feyenoord? Ik het laatste!
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 27 augustus 2012 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 19:37 schreef Nummer Zeven het volgende:
Ojee er word nu ook al een actie ''Red de Kuip'' opgericht. Deze heren willen het liefste een Feyenoord als vroeger, beetje voetballen, biertje drinken voor de wedstrijd, de sfeer erom heen....... Willen jullie eindigen als Engelse 3de divisieclubs of als een florerend Feyenoord? Ik het laatste!
Link/bron? Staat daar een directe link naar Jan de Knecht of De Feijenoorder?
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 27 augustus 2012 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 19:00 schreef VDS het volgende:
Daarnaast is hij actief op Twitter om met veel mede-supporters goede discussies te houden over alles wat met onze club te maken heeft.
Twitter en goede discussies houden gaat niet samen, zoiets doe je op een forum zoals dit.
Iedereen die een andere mening daarover heeft, snapt internet niet! ;)
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - maandag 27 augustus 2012 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 19:39 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Link/bron? Staat daar een directe link naar Jan de Knecht of De Feijenoorder?
www.reddekuip.nl ik beschuldig Jan de Knecht en de Feijenoorder nergens van. Heb wel een vaag vermoeden.
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - maandag 27 augustus 2012 - 19:42   quote  deeplink  
Hebben er in feiten niks mee te maken, heb het gevoel na eerdere berichten dat ze er wel achter staan. FRFC1908 iig wel
van geil
 van geil - maandag 27 augustus 2012 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 19:33 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Namen en rugnummers.
:)
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 27 augustus 2012 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 19:41 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Twitter en goede discussies houden gaat niet samen, zoiets doe je op een forum zoals dit.
Iedereen die een andere mening daarover heeft, snapt internet niet! ;)
Forum maffia, forum maffia..!
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 27 augustus 2012 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 19:41 schreef Nummer Zeven het volgende:

[..]

www.reddekuip.nl ik beschuldig Jan de Knecht en de Feijenoorder nergens van. Heb wel een vaag vermoeden.
Vind het eerlijk gezegd wel een mooi initiatief. Kijken hoe er verder uitgebouwd kan worden op dezelfde locatie, met de basis die er nu al staat. Dat is toch ook een optie die altijd al bij het bestuur heeft gelegen? Of renoveren/vernieuwen, of complete nieuwbouw.
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - maandag 27 augustus 2012 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 19:52 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Vind het eerlijk gezegd wel een mooi initiatief. Kijken hoe er verder uitgebouwd kan worden op dezelfde locatie, met de basis die er nu al staat. Dat is toch ook een optie die altijd al bij het bestuur heeft gelegen? Of renoveren/vernieuwen, of complete nieuwbouw.
Lees op twitter vooral beschuldigingen aan het adres van Feyenoord dat ze De Kuip met voorbedachte rade in verval laten raken.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 27 augustus 2012 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 19:54 schreef Nummer Zeven het volgende:

[..]

Lees op twitter vooral beschuldigingen aan het adres van Feyenoord dat ze De Kuip met voorbedachte rade in verval laten raken.
Voor sommigen is alleen maar beschuldigen en geen tegenspraak duiden een 'goede discussie'.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 27 augustus 2012 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 19:54 schreef Nummer Zeven het volgende:

[..]

Lees op twitter vooral beschuldigingen aan het adres van Feyenoord dat ze De Kuip met voorbedachte rade in verval laten raken.
Ja, in sanitaire voorzieningen, horeca etc. Kan, en stel dat het waar is, zijn zij volgens mij niet degenen die het laatste woord hebben. Ben zelf ook niet pertinent tegen een nieuw stadion, want ik zie het liefst dat De Kuip behouden blijft.

Mensen hebben het bijvoorbeeld over de sfeer die mee zou moeten verhuizen, en dat dat een lastig verhaal wordt. Goed punt, maar wie zegt dat de akoestiek behouden blijft zodra De Kuip een derde ring zou krijgen? Zo wordt er wel mooi uitgebouwd, en kan er van alles gerealiseerd worden waar nu geen ruimte voor is, maar stel dat het dan ook zo'n graftombe wordt waar de zang niet tot zijn recht komt?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 27 augustus 2012 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 19:52 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Vind het eerlijk gezegd wel een mooi initiatief. Kijken hoe er verder uitgebouwd kan worden op dezelfde locatie, met de basis die er nu al staat. Dat is toch ook een optie die altijd al bij het bestuur heeft gelegen? Of renoveren/vernieuwen, of complete nieuwbouw.
Vind het ook een interessante optie, maar ik mag toch wel aannemen dat de mensen die over een nieuwe stadion gaan, deze optie ook bestudeerd hebben?
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 27 augustus 2012 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 20:00 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Vind het ook een interessante optie, maar ik mag toch wel aannemen dat de mensen die over een nieuwe stadion gaan, deze optie ook bestudeerd hebben?
Krek wa'k zee, er is altijd sprake geweest van 2 opties. Renoveren, of nieuwbouw. Beide opties worden bekeken, en daar zal een keuze uit komen rollen.
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - maandag 27 augustus 2012 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 20:00 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Ja, in sanitaire voorzieningen, horeca etc. Kan, en stel dat het waar is, zijn zij volgens mij niet degenen die het laatste woord hebben. Ben zelf ook niet pertinent tegen een nieuw stadion, want ik zie het liefst dat De Kuip behouden blijft.

Mensen hebben het bijvoorbeeld over de sfeer die mee zou moeten verhuizen, en dat dat een lastig verhaal wordt. Goed punt, maar wie zegt dat de akoestiek behouden blijft zodra De Kuip een derde ring zou krijgen? Zo wordt er wel mooi uitgebouwd, en kan er van alles gerealiseerd worden waar nu geen ruimte voor is, maar stel dat het dan ook zo'n graftombe wordt waar de zang niet tot zijn recht komt?
Zij zijn niet degene die het laatste woord hebben, maar zij zijn wel degene die de boel weer eens ophouden, een partij die Feyenoord energie kost en bovendien ontstaat straks het beeld dat Het Legioen massaal tegen een nieuw stadion is.

De huidige Kuip zal volgens mij nooit een derde ring kunnen krijgen door de staalconstructie, weet niet of ik dat juist heb, maar ik geloof nooit dat we een graftombe krijgen waar de zang niet tot zijn recht komt. Ik denk dat ondernemers, investeerders wel zo slim zijn om naar de supporters te luisteren, we zijn Feyenoord, een volksclub, mooi voorbeeld van een fantastisch modern nieuw stadion is de Allianz Arena.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 27 augustus 2012 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 20:01 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Krek wa'k zee, er is altijd sprake geweest van 2 opties. Renoveren, of nieuwbouw. Beide opties worden bekeken, en daar zal een keuze uit komen rollen.
Ik had het idee dat renovatie eigenlijk geen optie meer was, maar omdat nieuwbouw zo duur was, dat de gemeente er op aandrong alsnog renovatie te onderzoeken. Dacht dat er vanuit Feyenoord nog steeds een sterke voorkeur naar een nieuw stadion uitgaat....

En dat taaltje van jou spreek ik niet! ;)
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 27 augustus 2012 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 20:13 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ik had het idee dat renovatie eigenlijk geen optie meer was, maar omdat nieuwbouw zo duur was, dat de gemeente er op aandrong alsnog renovatie te onderzoeken. Dacht dat er vanuit Feyenoord nog steeds een sterke voorkeur naar een nieuw stadion uitgaat....

En dat taaltje van jou spreek ik niet! ;)
Dat sowieso, Feyenoord zelf, in ieder geval de stadiondirecteur is altijd voorstander geweest van nieuwbouw.

En begrijpelijk dat je het niet spreekt, maar ik zag toevallig 'krek' laatst ook in de ondertiteling verschijnen, terwijl ik dacht dat dat typisch Brabants was.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 27 augustus 2012 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 20:03 schreef Nummer Zeven het volgende:

[..]

Zij zijn niet degene die het laatste woord hebben, maar zij zijn wel degene die de boel weer eens ophouden, een partij die Feyenoord energie kost en bovendien ontstaat straks het beeld dat Het Legioen massaal tegen een nieuw stadion is.

De huidige Kuip zal volgens mij nooit een derde ring kunnen krijgen door de staalconstructie, weet niet of ik dat juist heb, maar ik geloof nooit dat we een graftombe krijgen waar de zang niet tot zijn recht komt. Ik denk dat ondernemers, investeerders wel zo slim zijn om naar de supporters te luisteren, we zijn Feyenoord, een volksclub, mooi voorbeeld van een fantastisch modern nieuw stadion is de Allianz Arena.
Schuin gedrukte stuk; ik bedoelde Feyenoord zelf hè, niet De Feijenoorder of een andere externe groep. Natuurlijk hebben die niet het laatste woord, laat staan dat ze überhaupt iets te zeggen hebben over een nieuwbouw/renovatie.

Anywhore, ik geloof er ook niet in, maar stel dat er een derde ring gebouwd zou kunnen worden, zal dit niet zijn bovenop de huidige constructie. Natuurkundig lijkt het me onlogisch om een 75 jaar oude constructie te verzwaren met een paar extra tonnen aan gewicht. Dit zal natuurlijk opgevangen gaan worden door extra steunbalken, of iets dergelijks. Maar zoals ik zeg, als je het huidige stadion dusdanig verbouwd, zal er toch ook een andere akoestiek ontstaan?
VDS
 VDS - maandag 27 augustus 2012 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 19:29 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Boudewijn is dan ook geen Feyenoord supporter. ;)

Kom Jan de Knecht virtueel wel eens tegen. Kun je vertellen hoe en waarom juist hij vertegenwoordigd is in de SsF? En wie vertegenwoordigd hij? Zichzelf? Een groepering? Alle supporters? Geen kritiek, alleen nieuwsgierig.
Iedereen kon zich aanmelden voor de functie van bestuurslid bij de SsF. Jan is democratisch gekozen, omdat heel veel Feijenoorder, die de moeite namen aanwezig te zijn bij de bijeenkomst, op Jan hebben gestemd. Hij vertegenwoordigd de supporters.

De mensen die op hem hebben gestemd, kennen Jan als iemand die het allerbeste voor heeft met Feyenoord. Hij is kritisch, heeft connecties en weet doordat hij 7x24 uur met Feyenoord bezig is, erg veel in en outs.

Toevallig is er nu een boek uit, I'm Feyenoord till I die, waarin enkele verhalen over ene Jan staan vermeld. Lees het eens, zou ik zeggen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Jan de Knecht









0.0098907