|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Kans op spits Feyenoord klein' (De Telegraaf)
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Tis toch zo....;))) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Inlegkruisjes met afbeelding van Pelle... Gegarandeerd óók nat buiten het stadion. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
wisten jullie dat zlatan een begenadigt trompetteraar is... zie het cafe topic... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Welkom Liefhebbers op dit forum, hopelijk gaan we hier meer posts van je zien..als je wat meer van ons te weten wilt komen kun je alles van ons in het Nieuwelingentopic vinden, klik maar op onderstaande url..voor ons is het ook leuk als je jezelf daar ook voorsteld, dit is natuurlijk geen verplichting.. Als je verder vragen heb stel ze gerust..veel plezier man.. http://forum.headliner.nl/topic-22138/ Jammer hè van Guyon dat ie het zo af laat weten.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 - 22:57 schreef sevillana het volgende:[..] tsja, eh . . . noem eens een redelijk alternatief? al moet ik nog zien dat het "rond" komt, want hij zal in Italie best een behoorlijk salaris hebben . . . Doe Achahbar maar gewoon.. Zal er ook geen 20 maken, maar daar hebben we in de toekomst dan weer wat aan. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Fey had voor bulykin moeten gaan...vind ik echt een type spits die bij fey past...en dan jeugd erachter voor volgend jaar... Want ik denk dat bulykin wat kan leren aan jonge spitsen... |
|
|
|