Onze vriend Infamous wil ons gaan verlaten, dat kunnen we niet laten gebeuren. dus om te laten zien dat hij moet blijven, een officieel topic ter ere van hem.
Plaats hier wat je maar wilt om hem te laten overwegen te blijven.
Zoo aan de zuip ofzo...het is laat jongen... Ff in de depristand...? Dan kap ik er ook mee... Kan iemand mij trouwens €140000 schenken... Ik denk nee heb ik, ja ken ik krijgen...:))
Zoo aan de zuip ofzo...het is laat jongen... Ff in de depristand...? Dan kap ik er ook mee... Kan iemand mij trouwens €140000 schenken... Ik denk nee heb ik, ja ken ik krijgen...:))
Op maandag 03 september 2012 - 22:56 schreef Nenam_tiL het volgende: Ik persoonlijk mag D. erg graag....jammer dat hij weg is,ik hoop dat hij terug komt. Heb een Pb van zijn zoontje gehad,was erg lief
Hopelijk neemt hij gewoon effe een pauze, maar mocht die onruststoker wel. Had altijd goed commentaar en kon de boel altijd lekker effe in de fik zetten.
infamous,je bent een verrijking voor ons topic,je humor.Ik zal je missen,kom lekker terug bij ons,een topic zonder infamous is als een cafe zonder bier,kom op infamous denk er even over na,we hopen dat je terugkomt,en dat menen we allemaal eerlijk.
Op maandag 03 september 2012 - 23:15 schreef Aartus het volgende: infamous,je bent een verrijking voor ons topic,je humor.Ik zal je missen,kom lekker terug bij ons,een topic zonder infamous is als een cafe zonder bier,kom op infamous denk er even over na,we hopen dat je terugkomt,en dat menen we allemaal eerlijk.
Op dinsdag 04 september 2012 - 15:06 schreef RenatoBos het volgende: Headliner zonder infamous is als een BH aan een waslijn: het beste is eruit..
Je hebt gelijk Renato......infamous was een beetje als wij vriend.....Infamous jij ,tomson en ik we zwierven rond over het forum.....jullie konden alles,ik kreeg alleen maar bannen,hahahahaha ach is al goed.
Ik heb een pb van een van zijn zonen gekregen,net als Renato.
Ik mag IP heel graag...is geen geheim..IP heeft heel veel energie gestoken in het PSV forum,maar sowieso in HL.
Ik zit meer als 2,5 jaar op HL en ik ik heb wat batterijen zien leeg lopen,voor mij is HL een uitlaatklep,ik zit hier thuis in mijn uppie...dus heeft het voor mij een andere betekenis als voor een ander....er zijn hier ook veel jongelingen die nog thuis wonen,niks mis mee hoor
Ik denk dat Infamous even zijn batterijen gaat opladen....D. wij denken aan je gap,en hopen dat je gauw weer terug komt
Je hebt gelijk Renato......infamous was een beetje als wij vriend.....Infamous jij ,tomson en ik we zwierven rond over het forum.....jullie konden alles,ik kreeg alleen maar bannen,hahahahaha ach is al goed.
Ik heb een pb van een van zijn zonen gekregen,net als Renato.
Ik mag IP heel graag...is geen geheim..IP heeft heel veel energie gestoken in het PSV forum,maar sowieso in HL.
Ik zit meer als 2,5 jaar op HL en ik ik heb wat batterijen zien leeg lopen,voor mij is HL een uitlaatklep,ik zit hier thuis in mijn uppie...dus heeft het voor mij een andere betekenis als voor een ander....er zijn hier ook veel jongelingen die nog thuis wonen,niks mis mee hoor
Ik denk dat Infamous even zijn batterijen gaat opladen....D. wij denken aan je gap,en hopen dat je gauw weer terug komt
Ik hoop dat je gelijk hebt kerel, het is er stil hier zonder hem.
Hij gaf aan dat het prive was, wil het ook niet weten als het prive is. Respecteer zijn keuze, hoop alleen dat hij nog wel terugkomt. Na een goede pauze uiteraard waarin hij de batterijen weer goed heeft opgeladen.