|
|
sim
|
|
|
Goed gedaan Renato haha zal ie nou oprotten? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ben bang van niet sim.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hoeft ook niet discussies zijn prima maar in dit topic zo komen provoceren heeft D absoluut niet verdient.. |
|
|
|
|
sim
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Geef mij maar kiespijn dan......ik mis D. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Er zijn er een paar onder ons die D. wat beter kennen.......geloof mij het is een gouwe gozer....en ik mis hem.PUNT UIT
D.//////HELD |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
|
|
|
sim
|
|
|
Wel een goeie arikanari onze D lijkt er wel op. Zondag 1-3 rode kaart utrecht speler ,kijk dit leest onze vriend graag. |
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
quote:Op donderdag 13 september 2012 - 22:42 schreef sim het volgende:Wel een goeie arikanari onze D lijkt er wel op. Zondag 1-3 rode kaart utrecht speler ,kijk dit leest onze vriend graag. Voor hem doen we het in dit topic. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
bedankt voor de gasten die hier gereageerd hebben en dit topic gemaakt hebben..
wel relax van JULLIE |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 - 21:26 schreef infamous psv het volgende:bedankt voor de gasten die hier gereageerd hebben en dit topic gemaakt hebben.. wel relax van JULLIE Blij dat je terug bent man.Saaie boel zonder jouw.Nu komt er weer leven in de brouwerij.Welcome back. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 - 21:26 schreef infamous psv het volgende:bedankt voor de gasten die hier gereageerd hebben en dit topic gemaakt hebben.. wel relax van JULLIE Hey D :) |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
sim
|
|
|
Welkom in ons midden maat wat hebben we je gemist,nou stroop het forum maar eens af ja we hebben er een paar op z,n donder moeten geven maar dat kan jij beter als ons hehe eindelijk de verlosser.
hoe gaat het trouwens met de kleine?
groeten sim |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 - 21:59 schreef sim het volgende:Welkom in ons midden maat wat hebben we je gemist,nou stroop het forum maar eens af ja we hebben er een paar op z,n donder moeten geven maar dat kan jij beter als ons hehe eindelijk de verlosser. hoe gaat het trouwens met de kleine? groeten sim ben er niet lang hoor.. alleen dit weekend en dan weer n tijd niet.. andere shit helaas. Met de kleine gaat het goed gelukkig.. daar heb ik de hele dag mee gekroeld en dat was fantastisch..
mr wat n dooie boel hier joh , |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Flik me dit nooit meer ouwe....was godver pislink...chapeae voor je zoon. Welkom terug vriend |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
1+1=2,2+2=4,3+3=6............je hoeft niks uit te leggen gap |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 - 21:26 schreef infamous psv het volgende:bedankt voor de gasten die hier gereageerd hebben en dit topic gemaakt hebben.. wel relax van JULLIE |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Tja als je met zo een selectie elke keer geen kampioen wordt, zou ik ook gek worden...;)))) |
|
|
|
|
Jan1970
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Fijn dat jij zo grappig bent :/ |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: tot ik op visite kom met mijn dwangverpleging. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Hoe help je geruchten in de wereld!!! |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Populair doen ten koste van een ander.Zo druk je dus een stempel op iemand.Als je niet weet wat er werkelijk aan de hand is houdt dan je bek dicht!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: You're more then welcome D..!!! |
|
|
|