|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Primeur Van Bommel: 4 uit 4 (De Telegraaf)
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Primeur Van Bommel: 4 uit 4
EINDHOVEN - Mark van Bommel is een record rijker. De aanvoerder van PSV kreeg zondag tijdens de vierde competitiewedstrijd, tegen AZ, zijn vierde gele kaart. Het gebeurde in de eredivisie nog niet eerder dat een speler na vier speelrondes al zo'n 'kaartenoogst' heeft.
Raymond Atteveld stond tijdens het seizoen 1996-1997 op vijf gele kaarten toen hij vier keer had gespeeld voor Vitesse. Atteveld had tussendoor echter een wedstrijd gemist vanwege een schorsing. Voor Van Bommel dreigt zo vroeg in het seizoen ook al een wedstrijdje toekijken. Na vijf gele kaarten wacht een schorsing en daarna steeds na twee.
Van Bommel pleitte zondag voor de invoering van het systeem uit grote buitenlandse competities, waar na 5, 10 en 15 gele kaarten een schorsing wacht. Daar geven ze de kaarten ook makkelijker, maar iedereen accepteert het ook sneller omdat je niet zo snel wordt geschorst, aldus de oud-international. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Ik voorspel 25 gele kaarten dit seizoen! Wie biedt meer/minder?? |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
van bommel is een toppertje in alles ook in geel pakken. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik voorspel een gebroken been bij hem.. Wie meer/minder..?? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: die optie stond niet in de keuzemogelijkheden... alleen getallen! |
|
|
|
|
johan14
|
|
|
Ik voorspel met europese en bekerwedstrijden mee 32stuks kan hij gelijk daarmee klaverjassen in de vrije tijd die hem geschonken word. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
|
|
|
johan14
|
|
|
quote: Het gaat om het aantal dit seizoen niet over 4 wedstrijden. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote: Ja Bommel gaat geen gele kaarten meer pakken. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: Dan zou die geen v Bommel heten. Neejoh die pakt volgende week bij Utrecht uit een gele kaart uit frustratie en is dan geschorst voor tegen Feyenoord. Mooi! |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote:Op maandag 03 september 2012 - 15:45 schreef Sensi het volgende:[..] Dan zou die geen v Bommel heten. Neejoh die pakt volgende week bij Utrecht uit een gele kaart uit frustratie en is dan geschorst voor tegen Feyenoord. Mooi! ik kijk daar niet van op dat hij geel pakt. als 2 van de 4 onterecht zijn is het niet moeilijk om volgende week geschortst te worden tegen feyenoord. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 03 september 2012 - 15:45 schreef Sensi het volgende:[..] Dan zou die geen v Bommel heten. Neejoh die pakt volgende week bij Utrecht uit een gele kaart uit frustratie en is dan geschorst voor tegen Feyenoord. Mooi! d:-) |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
sim
|
|
|
Eigenlijk maar goed dat onze maat niet reageerd,anders had je het wel geweten. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Is gewoon op vakantie joh...;))) Zit dit allemaal te lezen... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dan gaan wij toch op hippyjacht sim..??
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Kijk maar uit...ik ben zo geil als boter...mmmmja |
|
|
|
|
Jan1970
|
|
|
Zoveel mogelijk in het geel...dat is toch een andere sport :-) |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
5 uit 5 en echt als een aanvoerder de pers te woord gestaan Echt een walgelijke vent |
|
|
|
|
johan14
|
|
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote: Ik tel alleen terechte kaarten. Van Bommel staat bij mij op 3 gele kaarten. ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 september 2012 door PSVMocro -- |
|
|
|
|
johan14
|
|
|
quote: Het ging er niet om wat jij geel vind maar hoeveel gele kaarten hij zou krijgen |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote: Waar haal jij dat uit? Ik ben die spelregel nergens tegengekomen. :P |
|
|
|
|
johan14
|
|
|
quote: Boudewijn - zondag 02 september 2012 - 19:47
Ik voorspel 25 gele kaarten dit seizoen! Wie biedt meer/minder??
Jij voorspede 4 gele kaarten maar hij heeft er al 5 gekregen en het ging om hoeveel gele kaarten hij zou krijgen en aangezien de scheidsrechters die geven en niet jij is de stand 5 moeilijk hé |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op maandag 17 september 2012 - 18:43 schreef johan14 het volgende:[..] Boudewijn - zondag 02 september 2012 - 19:47 Ik voorspel 25 gele kaarten dit seizoen! Wie biedt meer/minder?? Jij voorspede 4 gele kaarten maar hij heeft er al 5 gekregen en het ging om hoeveel gele kaarten hij zou krijgen en aangezien de scheidsrechters die geven en niet jij is de stand 5 moeilijk hé Er staat toch niet dat het om 25 officieel bij de KNVB geregistreerde gele kaarten gaat. In mijn optiek heeft Van Bommel geen 5 gele kaarten. :) |
|
|
|
|
johan14
|
|
|
Heb je dan ook onofficiële gele kaarten volgens mij hou jij er andere spelregels op na of je bekijkt en speelt alleen voetbalgames op je computer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik geef hierheen antwoord op d:-)) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
Prachtig van die verslaggever dat ie had uitgerekent als hij in dit tempo kaarten pakt hij maar 20 wedstrijden zal spelen dit seizoen...en dan die kop van v Bommel..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 september 2012 door Mokum1 -- |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote:Op woensdag 19 september 2012 - 16:19 schreef Mokum1 het volgende:Prachtig van die verslaggever dat ie had uitgerekent als hij in dit tempo kaarten pakt hij maar 20 wedstrijden zal spelen dit seizoen...en dan die kop van v Bommel.. komt goed gaat beslissend zijn dit seizoen ook tegen jullie. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Maar niet tegen ons d:-)) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Heeft er wederom 1 voor de verzameling.. Staat al op 9 en het record van Ramos met 12 is in zicht. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
2-1
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Valt uiteindelijk mee. 9 stuks maar |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: En je vriendin vond het helemaal niet erg Loet..?? Tuurlijk snap ik ook wel dat zij graag het bed zou delen met tien mannen maar......??? En nu..?? Zie je die gasten nog vaak..?? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 april 2013 - 00:25 schreef RenatoBos het volgende:[..] En je vriendin vond het helemaal niet erg Loet..?? Tuurlijk snap ik ook wel dat zij graag het bed zou delen met tien mannen maar......??? En nu..?? Zie je die gasten nog vaak..?? Haha kwijlbakje nodig? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|