BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Geef Feyenoord suggesties wat te doen met de 'oude' kuip

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 02 oktober 2012 - 04:32   quote  deeplink  
Geef Feyenoord suggesties wat te doen met de 'oude' kuip

Aangezien de groep reddekuip hun huiswerk niet had gedaan en ook niet zullen doen (behalve mede supporters opstoken tegen het bestuur) en daardoor Feyenoord de gesprekken heeft beeindigd, gaf Feyenoord ze het volgende mee:

quote:
Feyenoord heeft de initiatiefnemers van reddekuip desondanks nog gevraagd samen met de club na te denken over wat te doen met De Kuip, als er straks niet meer wordt gevoetbald. Omdat we de sentimenten voor het huidige stadion net als zij voelen en ook graag zien dat De Kuip straks na het vertrek van Feyenoord een belangrijke functie in de stad houdt. Daar bleek helaas geen animo voor, waarmee deze groep voor Feyenoord dus niets meer kan betekenen.
Omdat de mensen van reddekuip in hun eigen wereldje leven en geloven zullen anderen moeten meedenken.

Dus... wie heeft er goede ideeen over wat de doen met De Kuip ,als er straks niet meer wordt gevoetbald?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 oktober 2012 - 06:25   quote  deeplink  
Jeugdopleiding in huisvesten.
Studenten kamers in maken.
Etc.
De Spot
 De Spot - dinsdag 02 oktober 2012 - 08:05   quote  deeplink  
Precies A1 er laten spelen,eventueel de sportclub...misschien het museum uitbreiden.

In de toekomst misschien woningen plaatsen net als vroeger.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 02 oktober 2012 - 09:28   quote  deeplink  
Waarom maken ze er niet een ziekenhuis plus trainingscomplex voor de jeugd? Dan hebben die zieke gasten wat te kijken als de jeugd aan het trainen is. Of woningen voor oude vandagen, die achter de geraniums zitten. Voor hen geldt hetzelfde, hebben ze wat te kijken...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 oktober 2012 door Arie.Klooster --
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 02 oktober 2012 - 09:31   quote  deeplink  
Als er al appartementen in komen, zou inderdaad de grasmat moeten blijven, zodat de amateurs daar hun wedstrijden kunnen spelen. Maak je de bedrijfskantine waar nu de skyboxen zitten, en kun je eventueel uitbouwen naar boven toe. Eigenlijk de complete Maastribune, behalve W, daar maak je zit- of staanplaatsen voor publiek. De Gerard Meijer tribune, de Stadiontribune en de Olympiatribune kunnen, afgezien van de parterrevakken gebruikt worden voor appartementen.

Rondom het veld genoeg plaats voor toeschouwers, en tevens genoeg plaats voor woonruimte lijkt me.

Edit: Lijkt me trouwens ook wel een idee als de supporters hun PMDS in de Kuip kunnen houden. Beetje nostalgie opsnuiven tegen die tijd.

Edit 2: Tevens mag het Feyenoord museum ook wel in de Kuip blijven, zodat de behaalde successen ook te bewonderen zijn in de Tempel waar ze (onder andere) behaald zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 oktober 2012 door Bosifyable --
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - dinsdag 02 oktober 2012 - 09:39   quote  deeplink  
met de grond gelijk. en ernaast een nieuwe bouwen (;
tomson
 tomson - dinsdag 02 oktober 2012 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2012 - 09:39 schreef eindhovenpsv1 het volgende:
met de grond gelijk. en ernaast een nieuwe bouwen (;
War dacht je van heel dat kuteindhoven van jou met de grond gelijk te maken ?
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 02 oktober 2012 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2012 - 09:39 schreef eindhovenpsv1 het volgende:
met de grond gelijk. en ernaast een nieuwe bouwen (;
Je weet natuurlijk zelf wat voor domme reactie dit is, en welke je reacties je kunt verwachten :')
Brian
 Brian - dinsdag 02 oktober 2012 - 09:47   quote  deeplink  
Gedeeltelijk demonteren en terug brengen naar originele staat
http://www.fr12.nl/images/userfiles/3127/photo.jpg
En Behouden naast het nieuwe stadion, als momentaal training complex
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 oktober 2012 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2012 - 09:39 schreef eindhovenpsv1 het volgende:
met de grond gelijk. en ernaast een nieuwe bouwen (;
Snees..!!!!
Graag een bom op Eindhoven..!!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 oktober 2012 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2012 - 09:31 schreef Bosifyable het volgende:
Als er al appartementen in komen, zou inderdaad de grasmat moeten blijven, zodat de amateurs daar hun wedstrijden kunnen spelen. Maak je de bedrijfskantine waar nu de skyboxen zitten, en kun je eventueel uitbouwen naar boven toe. Eigenlijk de complete Maastribune, behalve W, daar maak je zit- of staanplaatsen voor publiek. De Gerard Meijer tribune, de Stadiontribune en de Olympiatribune kunnen, afgezien van de parterrevakken gebruikt worden voor appartementen.

Rondom het veld genoeg plaats voor toeschouwers, en tevens genoeg plaats voor woonruimte lijkt me.

Edit: Lijkt me trouwens ook wel een idee als de supporters hun PMDS in de Kuip kunnen houden. Beetje nostalgie opsnuiven tegen die tijd.

Edit 2: Tevens mag het Feyenoord museum ook wel in de Kuip blijven, zodat de behaalde successen ook te bewonderen zijn in de Tempel waar ze (onder andere) behaald zijn.
Je tweede edit spreekt mij erg aan..
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 02 oktober 2012 - 16:59   quote  deeplink  
Ah, de rest niet dan? :P
Omekees
 Omekees - dinsdag 02 oktober 2012 - 17:00   quote  deeplink  
Er een ander stadion van maken

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 oktober 2012 door Omekees --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 oktober 2012 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2012 - 16:59 schreef Bosifyable het volgende:
Ah, de rest niet dan? :P
Ik weet eigenlijk niet goed wat het nut verder zou moeten zijn, vind het een afgrijselijke gedachte dat ze er huizen in gaan bouwen of zo..
tomson
 tomson - dinsdag 02 oktober 2012 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2012 - 17:00 schreef Omekees het volgende:
Er een ander stadion van maken, Bijv. olympisch stadion
Bah omekees, vies woord ;)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 oktober 2012 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2012 - 17:02 schreef tomson het volgende:

[..]

Bah omekees, vies woord ;)
Die spoort niet d:-)
Omekees
 Omekees - dinsdag 02 oktober 2012 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2012 - 17:02 schreef tomson het volgende:

[..]

Bah omekees, vies woord ;)
Had het ff niet zo goed door :P
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 02 oktober 2012 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2012 - 17:00 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ik weet eigenlijk niet goed wat het nut verder zou moeten zijn, vind het een afgrijselijke gedachte dat ze er huizen in gaan bouwen of zo..
Is toch juist mooi? Mooi wonen in Rotterdam Zuid, met altijd wel iets te doen qua voetbal. Ik zou het prachtig vinden op een dooie zaterdag de hele dag voetbal te kunnen kijken vanuit m'n raam :')
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 oktober 2012 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2012 - 17:05 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Is toch juist mooi? Mooi wonen in Rotterdam Zuid, met altijd wel iets te doen qua voetbal. Ik zou het prachtig vinden op een dooie zaterdag de hele dag voetbal te kunnen kijken vanuit m'n raam :')
Verschil van mening, ik zou het afgrijselijk vinden.of erger nog kantoren..
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 02 oktober 2012 - 17:08   quote  deeplink  
Maar wat zou er dan mee moeten gebeuren? Gewoon zo achterlaten na de laatste wedstrijd, en er een spook stadion van maken?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 oktober 2012 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2012 - 17:08 schreef Bosifyable het volgende:
Maar wat zou er dan mee moeten gebeuren? Gewoon zo achterlaten na de laatste wedstrijd, en er een spook stadion van maken?
Dat lijkt me ook niet de bedoeling, een museum vind ik een prima gedachtengang, als het op de plek van Varkenoord komt waar moeten onze talenten dan gaan spelen..??
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 02 oktober 2012 - 17:12   quote  deeplink  
Je kan niet het hele stadion als museum inrichten hè ;) Ik bedoelde dat het huidige museum daar moet blijven. Wat er met de rest gedaan zou kunnen worden, heb ik in eerste instantie aangegeven.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 oktober 2012 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2012 - 17:12 schreef Bosifyable het volgende:
Je kan niet het hele stadion als museum inrichten hè ;) Ik bedoelde dat het huidige museum daar moet blijven. Wat er met de rest gedaan zou kunnen worden, heb ik in eerste instantie aangegeven.
d:-) met zoveel historie kun je het stadion best vullen lijkt me d:-)

Je bedoelt dat gedeelte waar ik van huiver..?
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 02 oktober 2012 - 17:50   quote  deeplink  
Ik zou zeggen:

De Kuip toegankelijk voor de supporters, kijken op groot scherm, als Feyenoord een uitwedstrijd speelt.
Verder veel, heel veel nostalgie en historie door het vertonen van oude successen, Binnen, maar soms ook op het veld. Bioscoopidee of zo.
Opdat de jongere generatie ziet en (een beetje) voelt hoe groot Feyenoord was en is.
van geil
 van geil - dinsdag 02 oktober 2012 - 19:36   quote  deeplink  
volgens mij heeft Feyenoord daar totaal geen zeggenschap over.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 oktober 2012 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2012 - 17:50 schreef FR-Henk het volgende:
Ik zou zeggen:

De Kuip toegankelijk voor de supporters, kijken op groot scherm, als Feyenoord een uitwedstrijd speelt.
Verder veel, heel veel nostalgie en historie door het vertonen van oude successen, Binnen, maar soms ook op het veld. Bioscoopidee of zo.
Opdat de jongere generatie ziet en (een beetje) voelt hoe groot Feyenoord was en is.
d:-)
Snees
 Snees - woensdag 03 oktober 2012 - 09:43   quote  deeplink  
Kan ik topic nu toch nieuwe kuip.
Slotje
tomson
 tomson - woensdag 03 oktober 2012 - 10:05   quote  deeplink  
slotje5.gif
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 05 oktober 2012 - 00:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 oktober 2012 - 10:05 schreef tomson het volgende:
[ afbeelding ]
De slotenmaker is back..d:-)
Zoef de Haas
 Zoef de Haas - vrijdag 05 oktober 2012 - 00:42   quote  deeplink  
VOLLEDIGE HERBOUW ZELFDE PLAATS = BESTE VAN DE TWEE PLANNEN!
Restauratie van de kuip of nieuwbouw op varkenoord kent vele haken en ogen. Sfeer en exploitatie lijken onvereenbaar te zijn. Ik denk hier een oplossing voor te hebben gevonden.
Ik pleit nadrukkelijk voor een totale nieuwbouw van de kuip, op de plaats van de huidige kuip en in de zelfde style. wel veel groter: 85 000 plaatsen, en uiteraard ook aanmerkelijk sterker gebouwd. op deze manier blijf je in het nieuwe stadion de oude,vertrouwde sfeer houden, mede doordat je dezelfde vorm behoud: doorlopende ringen, die evenwel veel groter zullen zijn. Een garantie voor de sfeer! (naar achteren verder doorlopend)
Laat de eerste ring doorlopen tot de gracht! Dit is een garantie voor het behoud van de sfeer !!!
Eventueel kan een derde ring worden toegevoegd. het aantal sky boxen kan op het door Feyenoord gewenste aantal worden gebracht. Bovenop kan een verwijderbaar dak gemonteerd worden. de bouw kan gefaseerd worden doorgevoerd. Op deze manier behoud je alle essentiele waarden van de huidige kuip!
Het is toch volkomen idioot om een nieuw stadion op varkenoord te bouwen en dan de huidige kuip te laten wegroesten??? Dat is een volledig absurd idee.
tomson
 tomson - vrijdag 05 oktober 2012 - 00:44   quote  deeplink  
Mot dat kosten? En waar gaan we al die tijd spelen?
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 05 oktober 2012 - 06:31   quote  deeplink  
Copy-paste van een paar weken terug.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 05 oktober 2012 - 12:19   quote  deeplink  
Ik heb ook nog een suggestie voor de Kuip..
We blijven er gewoon in voetballen met Feyenoord 1
Jan Tol
 Jan Tol - vrijdag 05 oktober 2012 - 13:40   quote  deeplink  
De "Oude" Kuip heeft zélfs de oorlog overleefd, natuurlijk moet deze blijven bestaan, als monument en voor thuis-supporters die vanaf een mega-scherm ten
allen tijden ons FEYENOORD-uit kan volgen.
Ook de beloften en de hoogste Jeugd-elftallen zouden daar kunnen spelen... !!
kuipje
 kuipje - vrijdag 05 oktober 2012 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2012 - 12:19 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik heb ook nog een suggestie voor de Kuip..
We blijven er gewoon in voetballen met Feyenoord 1
Laten we nou eens kappen met dromen van het blijven spelen in de kuip. En vooruit kijken.
EcoMatch.nl
 EcoMatch.nl - vrijdag 05 oktober 2012 - 14:10   quote  deeplink  
Als reddekuip niet werkt, wat me wel een mooi plannetje leek. Dan graag nieuw en met een wat grotere prijzenkast. Laat ons Barca. overtreffen. Lijkt me een mooie klus voor Koeman, van Geel & Gudde. Kunnen ze aan een groter plannetje werken. De basis een goede jeugd en een wereldstad die zijn gelijke niet kent, lijkt er al te liggen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 05 oktober 2012 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2012 - 14:00 schreef kuipje het volgende:

[..]

Laten we nou eens kappen met dromen van het blijven spelen in de kuip. En vooruit kijken.
dromen doe je over iets nieuws of wat er niet is..
De Kuip bestaat al in al zijn pracht,maar als jij nou droomt over de jouwe dan doe ik het over de mijne..
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 05 oktober 2012 - 21:04   quote  deeplink  
een gevangenis van maken voor alle van het pad geraakte marocjes en antilliaantjes
j bruijnes
 j bruijnes - zaterdag 13 oktober 2012 - 20:56   quote  deeplink  
maakt er een schaats baan van, zal je zien een volle cuip.
Aartus
 Aartus - zaterdag 13 oktober 2012 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2012 - 09:44 schreef tomson het volgende:

[..]

War dacht je van heel dat kuteindhoven van jou met de grond gelijk te maken ?
Ach Tomson heb je ooit wat voetbalinhoudelijks van deze gast gelezen?Ik niet in ieder geval.
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 13 oktober 2012 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2012 - 21:26 schreef Aartus het volgende:

[..]

Ach Tomson heb je ooit wat voetbalinhoudelijks van deze gast gelezen?Ik niet in ieder geval.
praatjesmaker geworden tegenwoordig

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 oktober 2012 door infamous psv --
Aartus
 Aartus - zaterdag 13 oktober 2012 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2012 - 21:27 schreef infamous psv het volgende:

[..]

praatjesmaker geworden tegenwoordig
Wel krijg nou wat.Lees ik t goed infamous terug.He maat hoe gaat ie?
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 13 oktober 2012 - 22:22   quote  deeplink  
SLOPEN, is niet meer van deze tijd!!
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 13 oktober 2012 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2012 - 22:22 schreef lijdensweg het volgende:
SLOPEN, is niet meer van deze tijd!!
Neem aan dat je dit autobiografisch bedoelt?
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 14 oktober 2012 - 00:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2012 - 22:22 schreef lijdensweg het volgende:
SLOPEN, is niet meer van deze tijd!!
Aldus de opperfantast.....en, binnenkort nog naar de maan? ff lekker een maandje eruit? of een wereldreis misschien? Of heb je een wielerploeg gekocht?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 14 oktober 2012 - 01:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2012 - 21:27 schreef infamous psv het volgende:

[..]

praatjesmaker geworden tegenwoordig
smiley-throwing-bomb.gif forum-icon-infamous-psv89x112.jpg
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 14 oktober 2012 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 oktober 2012 - 00:34 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

Aldus de opperfantast.....en, binnenkort nog naar de maan? ff lekker een maandje eruit? of een wereldreis misschien? Of heb je een wielerploeg gekocht?
Nee niet naar de maan, dat trekt me niet! Wereldreis voorlopig ook niet tot de kinderen die erbij zijn gekomen wat ouder zijn geworden. Dus ook geen maandje er tussen uit. En een wielerploeg is al helemaal niet mijn ding met al die doping die daar wordt gebruikt.
Zorgt alleen maar voor imago schade ..... Dus lekker genieten van mijn vrije tijd en af en toe wat vrijwilligers werk en klaar staan voor de medemens. Dus het volgende reisje is met kerst en oud en nieuw met het hele gezin. Dus voorlopig ben je niet van me af , hahaha
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 14 oktober 2012 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2012 - 23:41 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Neem aan dat je dit autobiografisch bedoelt?
Nee letterlijk en figuurlijk! Ben ik heel makkelijk in. Er is een tijd van komen en van gaan!!!!
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 14 oktober 2012 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 oktober 2012 - 10:40 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Nee niet naar de maan, dat trekt me niet! Wereldreis voorlopig ook niet tot de kinderen die erbij zijn gekomen wat ouder zijn geworden. Dus ook geen maandje er tussen uit. En een wielerploeg is al helemaal niet mijn ding met al die doping die daar wordt gebruikt.
Zorgt alleen maar voor imago schade ..... Dus lekker genieten van mijn vrije tijd en af en toe wat vrijwilligers werk en klaar staan voor de medemens. Dus het volgende reisje is met kerst en oud en nieuw met het hele gezin. Dus voorlopig ben je niet van me af , hahaha
Denk dat ik namens meerdere spreek als ik zeg dat we niet kunnen wachten tot de kerst........Alleen zou ik er niet van op kijken als Snees er dan ook weer in eens is!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 oktober 2012 door detrapstaandervanvak --
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 14 oktober 2012 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2012 - 21:04 schreef piet de paler het volgende:
een gevangenis van maken voor alle van het pad geraakte marocjes en antilliaantjes
daar is zelfs de kuip te klein voor!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5140
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Geef Feyenoord suggesties wat te doen met de 'oude' kuip









0.0063450