|
|
infamous psv
|
|
|
Oud-doelman PSV beste speler van WK
Cássio Ramos is door de wereldvoetbalbond FIFa uitgeroepen tot beste speler van het WK voor clubteams. De Braziliaanse ex-keeper van PSV was in de eindstrijd tegen Chelsea (1-0) goed voor enkele knappe reddingen.
Ramos (25) vertrok vorig jaar na een mislukt avontuur bij PSV uit Eindhoven, maar won dit jaar met Corinthians de Copa Libertadores en het WK. Verdediger David Luiz van Chelsea eindigde als tweede in de verkiezing van de FIFA, aanvaller José Paolo Guerrero (Corinthians) werd derde. De Peruaan maakte zowel in de halve finale tegen Al-Ahly als in de eindstrijd tegen Chelsea het enige doelpunt.
Guerrero werd zondag in Yokohama luid bejubeld door de liefst 15.000 aanwezige fans van Corinthians. Om deze prijs te winnen met zoveel Braziliaanse supporters op de tribunes, geeft een ongelooflijk goed gevoel, aldus de doelpuntenmaker uit Peru. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Schalke 04 zet Stevens op straat
Huub Stevens is niet langer verantwoordelijk voor de verrichtingen van het eerste elftal van Schalke 04. De clubleiding besloot per direct afscheid te nemen van de Nederlander vanwege de tegenvallende resultaten, meldt de Duitse club op de officiële website.
De positie van Stevens kwam zaterdag nog meer onder druk te staan nadat zijn ploeg thuis onderuit ging tegen SC Freiburg (1-3). De leiding van Schalke 04 besloot naast de Nederlander ook zijn assistent Markus Gisdol uit zijn functie te zetten.
Jens Keller is door de club aangewezen als opvolger van Stevens. Schalke 04 bezet momenteel de zevende plaats in de Duitse Bundesliga. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zondag 16 december 2012 - 20:00 schreef infamous psv het volgende:Schalke 04 zet Stevens op straat Huub Stevens is niet langer verantwoordelijk voor de verrichtingen van het eerste elftal van Schalke 04. De clubleiding besloot per direct afscheid te nemen van de Nederlander vanwege de tegenvallende resultaten, meldt de Duitse club op de officiële website. De positie van Stevens kwam zaterdag nog meer onder druk te staan nadat zijn ploeg thuis onderuit ging tegen SC Freiburg (1-3). De leiding van Schalke 04 besloot naast de Nederlander ook zijn assistent Markus Gisdol uit zijn functie te zetten. Jens Keller is door de club aangewezen als opvolger van Stevens. Schalke 04 bezet momenteel de zevende plaats in de Duitse Bundesliga. Belachelijk gewoon..in de competitie gaat t wat minder..In de champioenslegaeu was ie al naar 5 wedstrijden geplaatst..Maar oke hij is natuurlijk niet de gemakkelijkste..Dat zal t wel zijn..Denk ik.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 16 december 2012 - 20:35 schreef Aartus het volgende:[..] Belachelijk gewoon..in de competitie gaat t wat minder..In de champioenslegaeu was ie al naar 5 wedstrijden geplaatst..Maar oke hij is natuurlijk niet de gemakkelijkste..Dat zal t wel zijn..Denk ik.. Er gloort hoop voor Twente |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Hoezo infamous..Denk je dat ie naar twente komt???Ipv Steve Mc Claren... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: jullie zijn toch halve Duitsers.. En Stevens voelt zich prima in Deutschland.. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: hahaha...Grappenmaker...Noch ein braadwurst mit pommes fur dich??? Ik trakteer.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Oke hier komt je braadworst met patat..Ook nog mayonaise bij??? |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Wir sind immer gastfreundlich..Was willst du daarbei trinken..Hollandische freund!! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: HEINEKEN OF DESPERADOS |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
DAN GA IK VOOR DESPERADOS. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
LEKKUH MAN ZO.N DESPERADOS..Jij heb r verstand van... |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Discussiepuntje is wat de oorzaak is voor het doodbloeden van het zoveelste topic op dit forum. a: het topic b: de topicopener c: dit forum of deze club leeft niet |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
nou infamous..nu komt je vriend barney.T zal mij benieuwen. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Zitten ze samen de Flintstones te kijken... |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zondag 16 december 2012 - 22:37 schreef Vincent1970 het volgende:Discussiepuntje is wat de oorzaak is voor het doodbloeden van het zoveelste topic op dit forum. a: het topic b: de topicopener c: dit forum of deze club leeft niet Ik zou t niet weten Vincent...Je mag toch verwachten dat dit topic leeft bij een topclub... |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Geen gevoel voor humor????? |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Waar was het humormomentje, of iets wat er in de verste verte op leek Aart? |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: gewoon een beetje slap ouwehoeren over darts.Hebben jullie geen humor..Kom is t keer op t twente forum.T gaat over voetbal..Maar ook slap geouwehoer.Wees blij dat wij hier tukkers,ajaxcieden,feyenoorders..Hier komen..Zo houden we t topic in leven...Hebben jullie brabanders geen gevoel voor humor..kijk eens naar de andere topics... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 16 december 2012 - 22:37 schreef Vincent1970 het volgende:Discussiepuntje is wat de oorzaak is voor het doodbloeden van het zoveelste topic op dit forum. a: het topic b: de topicopener c: dit forum of deze club leeft niet Bedankt Vin... je bent n wijs man |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 16 december 2012 - 23:23 schreef Aartus het volgende:[..] gewoon een beetje slap ouwehoeren over darts.Hebben jullie geen humor..Kom is t keer op t twente forum.T gaat over voetbal..Maar ook slap geouwehoer.Wees blij dat wij hier tukkers,ajaxcieden,feyenoorders..Hier komen..Zo houden we t topic in leven...Hebben jullie brabanders geen gevoel voor humor..kijk eens naar de andere topics... Vincent is geen Brabander mr hij is wel snel gepikeerd...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 december 2012 door infamous psv -- |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Idd zeg!!!Als t aan de topic opener ligt..Laat m dan zelf iets bedenken..Zodat t wel loopt.. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op maandag 17 december 2012 - 15:09 schreef Aartus het volgende:[..] Idd zeg!!!Als t aan de topic opener ligt..Laat m dan zelf iets bedenken..Zodat t wel loopt.. Het was een keuzelijstje Aart... (Ik moet ook alles uitleggen) |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Ja Multipichoiche...Dus moeten wij t antwoord geven???Nou...mmmmm.Ik zeg antwoord (d). |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
'Oud-PSV-spits Berg slechtste van Bundesliga'
Auteur: Edwin Radstaat Gepubliceerd:23 december 2012 om 10:32Categorie:Nieuws
Marcus Berg weet ook dit seizoen niet te imponeren in de Duitse Bundesliga. De aanvaller van Hamburger SV is volgens de Duitse sportkrant Sportbild momenteel de slechtste speler die er in de hoogste afdeling van het Duitse voetbal rondloopt.
De oud-aanvaller van FC Groningen en PSV kwam acht wedstrijden in actie voor zijn Duitse werkgever. Hij kreeg een gemiddeld cijfer van 4,88. Het cijfer één is het hoogst haalbare en een vijf is de laagst mogelijke score.
Het voorgaande seizoen kwam Berg tot veertien wedstrijden en één treffer. Franck Ribery is tot op heden de beste speler met een gemiddelde van 2,08.
bron:voetbalprimeur
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 december 2012 door infamous psv -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Dinamo Moskou wil overbodige Bakkal kwijt
Auteur: Klaas Jan van der Veen Gepubliceerd:24 december 2012 om 21:02Categorie:Nieuws
Het Russische avontuur van Otman Bakkal dreigt uit te lopen op een flinke deceptie. Sportief directeur Dmitry Galyamin van Dinamo Moskou heeft kenbaar gemaakt dat de Nederlander in januari mag vertrekken, bericht Voetbal International.
In de Russische media heeft Galyamin drie spelers een gebrek aan perspectief toegevoegd. Naast Zvjezdan Misimovic en Pavel Nekhaychik gaat het dus ook om Bakkal. Dat is enigszins opmerkelijk, aangezien hij afgelopen zomer pas werd aangetrokken door Dinamo.
Bakkal kwam echter niet verder dan vijf invalbeurten. Zelfs een trainerswissel bracht geen koerswijziging, waardoor een vertrek onvermijdelijk lijkt. "Dit soort spelers kun je niet tevreden houden als ze niet spelen", aldus de directeur.
Afgelopen seizoen speelde Bakkal zijn wedstrijden voor Feyenoord. Met negen treffers in 29 Eredivisie-duels beleefde de oud-speler van PSV en FC Twente een goed jaar.
Bron:voetbalprimeur
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 december 2012 door infamous psv -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Oud-prof Vennegoor wil zich rustig oriënteren
Vennegoor in dienst van PSV
Auteur: Edwin Radstaat Gepubliceerd:27 december 2012 om 18:28Categorie:Nieuws
Jan Vennegoor of Hesselink nam in 2012 afscheid als profvoetballer. De oud-aanvaller geniet van zijn vrijheid en wil rustig uitvinden wat hij in de nabije toekomst graag zou willen doen binnen of buiten de voetbalwereld.
Begrijp me niet verkeerd: er is geen mooier beroep dan voetballer, maar voor mij is het klaar. Ik heb me voorgenomen om me een jaar lang te oriënteren, aldus de woorden van Vennegoor tegenover TC Tubantia.
De vraag is of hij in de voetbalwereld werkzaam wil blijven en als dat zo is in welke functie dat zou zijn. Ik doe niets overhaast, laat het op mijn pad komen en ga vooral op mijn gevoel af. Dat heb ik altijd gedaan. Mijn gevoel laat me niet vaak in de steek. Slechts één keer ging het fout. Mijn keuze om naar Rapid Wien te gaan pakte niet goed uit. bron:voetbalprimeur |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Kom gerust eens langs bij je oude club... |
|
|
|
|
sim
|
|
|
Heb nog een orgineel shirt liggen van lange Jan ja |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Geef maar aan Sekou Cissé..d:-) |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: hoezo?... Is er geen verband voor die apenteen.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zit momenteel met zijn enkel.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Einde seizoen voor oud-PSVer Wuytens
Auteur: Edwin Radstaat Gepubliceerd:11 februari 2013 om 18:35Categorie:Nieuws
Stijn Wuytens komt dit seizoen niet meer in actie namens Beerschot. De oud-speler van PSV liep zaterdag in de wedstrijd tegen Racing Genk een zware knieblessure op waardoor hem een revalidatie van enkele maanden wacht, meldt zijn werkgever op het digitale thuis.
De middenvelder scheurde zaterdag de voorste kruisband van zijn linkerknie. Tevens werd geconstateerd dat ook de mediale gewrichtsband deels gescheurd is.
Wuytens maakte in de zomer de overstap van PSV naar Beerschot. De prestaties van de Belgische club vallen tot op heden tegen in de Jupiler Pro League. Men moet momenteel genoegen nemen met de vijftiende plaats. Alleen Cercle Brugge staat op de ranglijst nog lager.
bron:voetbalprimeur |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Scorende Robben helpt Bayern aan winst
Auteur: Reon Boeringa Gepubliceerd:23 februari 2013 om 17:22Categorie:Wedstrijdverslag
Bayern München blijft onverslaanbaar in de Bundesliga. Thuis won Der Rekordmeister met 6-1 van Werder Bremen.
Arjen Robben mocht eindelijk weer eens in de basis beginnen bij Bayern en hij liet zich gelijk gelden. Na 25 minuten opende hij van dichtbij de score na een voorzet van Philipp Lahm. Vier minuten later gaf Robben met een vrije trap de assist voor de 2-0 van Javi Martinez (kopbal).
Eén minuut voor rust werd de taak voor Werder nog zwaarder, want Sebastian Prödl kreeg rood voor het neerhalen van de doorgebroken Mario Gomez. Met elf tegen tien bouwde Bayern de score na rust verder uit.
Theodor Gebre Selassie zorgde met een eigen goal voor de 3-0 en even daarna nam Gomez de 4-0 voor zijn rekening op aangeven van Franck Ribéry. Kevin De Bruyne bracht Werder terug tot 4-1, maar via goals van Ribéry en Gomez (assist Robben) liet Bayern nog maar eens merken dat Werder niets in te brengen had.
Bayern staat nu achttien punten voor op Borussia Dortmund. Werder staat twaalfde.
Hannover 96 - Hamburger SV 5-1 Hamburger SV leed een ruime nederlaag op bezoek in Hannover, ondanks een treffer van Rafael van der Vaart.
Mame Diouf hielp de thuisclub na zeven minuten aan de leiding met een kopbal. VdV benutte zes minuten later een penalty en zorde daarmee voor de 1-1. Via Szabolcs Huszti, Didier Ya Konan (2x) en Mohamed Abdelloue liep Hannover uit naar een 5-1 zege. Hannover staat zevende na de zege, terwijl HSV zesde blijft. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Geblesseerd..wats new! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
2-1
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
'Inter wil in zee met gestopte Van Nistelrooy'
Auteur: Roy van den Berghe Gepubliceerd:27 februari 2013 om 20:01Categorie:Nieuws
Ruud van Nistelrooy staat mogelijk voor een sensationele terugkeer als profvoetballer. De spits stopte na vorig seizoen, maar staat nu nadrukkelijk in de belangstelling van Internazionale. Dat melden diverse Italiaanse media.
De 36-jarige Van Nistelrooy is in beeld gekomen bij Inter omdat John Carew tijdens een proefperiode niet voldoende fit bleek te zijn. De Italiaanse topclub wil zich desondanks zo snel mogelijk versterken met een extra spits, nu de spoeling na de zware blessure voor Diego Milito wel erg dun geworden is.
Van Nistelrooy nam afgelopen zomer nog afscheid van de voetbalwereld en speelde sinds mei 2012 geen enkele wedstrijd meer. Internazionale zou hem desondanks een contract voor anderhalf jaar willen aanbieden. Het is onduidelijk hoe de Brabander tegenover een mogelijk voorstel staat. Onlangs liet hij nog weten een carrière als trainer te overwegen.
Inter zou een fraai volgend hoofdstuk in de carrière van Van Nistelrooy betekenen. De voormalig topspits gold jarenlang als één van de meest gevreesde doelpuntenmakers van Europa en maakte furore in de shirts van PSV, Manchester United en Real Madrid. Ook kwam hij uit voor FC Den Bosch, sc Heerenveen, Málaga en Hamburger SV. bron:voetbalprimeur |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Afellay: "Ik kan het gewoon niet opbrengen"
Auteur: Wout Stravers Gepubliceerd:28 februari 2013 om 13:54Categorie:Aan het woord
Ibrahim Afellay kan het simpelweg mentaal niet opbrengen om zich tijdens zijn revalidatie bij de spelers van Schalke 04 te voegen. Vorige week uitte technisch directeur Horst Heldt kritiek op de lange absentie van de Nederlander.
Afellay wilde het wel, zegt hij op de website van Sport-Promotion, het bedrijf dat zijn zaken behartigt. Hij stapte al eens in de auto naar Gelsenkirchen, maar draaide onderweg weer om. "Heel bizar om dan te ervaren hoezeer de blessure vat op me heeft gekregen", zegt de international, die kampt met een hardnekkige peesblessure.
"Eerst mijn kruisbandblessure bij Barcelona. Daarna de peesblessure in mijn bovenbeen. Ik ben de afgelopen anderhalf jaar meer aan het revalideren geweest dan ik kon spelen. Ik weet dat ik door moet zetten. Dat zal ik ook doen. Maar er zijn momenten geweest dat ik aan alles twijfelde. Het valt me zwaar inderdaad."
De kritiek van Schalkes TD Horst Heldt kan Afellay begrijpen. Maar zegt hij: "Natuurlijk wil ik wel bij de jongens van Schalke zijn. Het liefst wens ik ze voor elke wedstrijd zelf succes, ben ik erbij als ze spelen. Zo zit ik in elkaar. Als je ergens voor kiest, dan moet je er ook voor gaan. Met die instelling heb ik ook voor een verhuur aan Schalke gekozen. Maar ik weet zeker dat ik het nu niet trek als ik daar zou zijn en ze moet zien trainen, of als ik de groep zie voorbereiden op de wedstrijd. Ik kan het gewoon niet opbrengen."
"Ik moet me, voor mezelf, helemaal afsluiten nu voor de buitenwereld en me concentreren op één ding: mijn herstel. Dat domineert mijn hele denken en doen. Hoe lang duurt het nog voordat ik weer kan spelen? Met die gedachte ga ik naar bed. En sta ik er weer mee op. Iets anders bestaat er niet meer voor me."
Overigens is Afellay met zijn fysiotherapeut meermaals in Barcelona geweest om het revalidatieprogramma af te stemmen. "De medische staf van Schalke wordt van a tot z op de hoogte gehouden, zoals het hoort."
bron:voetbalprimeur |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik kan het niet opbrengen... Kijk eens naar je loonstrookje en wie het betaalt mafkees. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Sinds hij weg is gegaan is het n raar mannetje geworden.. |
|
|
|