|
|
tomson
|
|
|
Nee hoor, was hij bij jullie ook al. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: niet overdrijven Bos... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Jij bent n binnenvetter.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ja en jij vet van binnen..
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Robben bezorgt Bayern de Champions League
Auteur: Roy van den Berghe Gepubliceerd:25 mei 2013 om 22:35Categorie:Wedstrijdverslag
Bayern München is de sterkste ploeg van Europa. De Duitse grootmacht won zaterdag dankzij een laat doelpunt van Arjen Robben met 2-1 van Borussia Dortmund in een volgepakt Wembley.
Robben heeft Bayern München zaterdag hoogstpersoonlijk aan de vijfde titel in de Champions League geholpen. De Groningse aanvaller maakte vlak voor tijd de winnende treffer in de geheel Duitse finale tegen Borussia Dortmund. Robben had eerder ook al de assist bij het eerste doelpunt van Bayern gegeven.
Beiden ploegen maakten er in Engeland een open strijd van. Zowel Bayern als Dortmund had eerder in het toernooi, net als in de eigen Bundesliga, al bewezen gemakkelijk het doel te kunnen vinden. Met name Dortmund kreeg in de beginfase kansen te over, ook al miste 'BVB' spelmaker Mario Götze vanwege een blessure. In het eerste kwart van de wedstrijd jaagde de ploeg van trainer Jürgen Klopp de tegenstander constant op, een strijdwijze die leek op de manier waarop de ploeg uit München zelf eerder in het toernooi Barcelona had weggespeeld.
De energieke speelwijze leverde Dortmund onder meer een goede kans op voor Jakub Blaszcykowski. Zijn schuiver kon door Bayern-doelman Manuel Neuer maar net met de voet naast getikt worden. Nadat Dortmund na een klein half uur was uitgeraasd, kwam Bayern beter in de wedstrijd. Het eerste gevaar kwam via Mario Mandzukic, wiens kopbal ternauwernood via de lat werd over getikt door Roman Weidenfeller. Ook Robben had daarna tot twee keer toe de openingstreffer op zijn schoen. Opnieuw stond de keeper van Dortmund, zij het de tweede keer onbewust, op de goede plek.
Was het duel voor rust al meer dan het aanzien waard, na rust ontbrandde de tweestrijd pas echt. Na een uur spelen resulteerde dat in de openingstreffer van Bayern. Robben zette voor en vond Mandzukic bij de tweede paal. De Kroaat tikte vervolgens simpel de 1-0 binnen. Die stand bleef niet lang staan. Bayern-verdediger Dante beging in het eigen strafschopgebied een domme overtreding op Marco Reus, waarna de Italiaanse scheidsrechter Nicola Rizzoli de bal op de stip legde. Hij spaarde de Braziliaanse verdediger, door hem geen tweede gele kaart te geven. Ilkay Gündogan trapte vervolgens hard binnen vanaf 11 meter: 1-1.
Terwijl heel Wembley al rekening hield met een verlenging, sloeg Robben toe. Na een hakje van Franck Ribéry en een korte dribbel passeerde hij Weidenfeller met een kort tikje: 2-1. De ontlading bij de Nederlander was enorm, een jaar geleden werd hij immers nog weggehoond na een gemiste strafschop in de Champions League-finale tegen Chelsea die uiteindelijk werd verloren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 mei 2013 door infamous psv -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Matchwinner Robben: "Niet te bevatten"
Auteur: Roy van den Berghe Gepubliceerd:25 mei 2013 om 23:03Categorie:Reactie
Arjen Robben werd na zijn winnende doelpunt in de Champions Leaguefinale tegen Borussia Dortmund overmand door emoties. Hij schoot vlak voor tijd de 2-1 binnen namens Bayern München.
"Dit is niet te bevatten, er komt nu zoveel los. Ongelooflijk", zei de door emoties overmande aanvaller van Bayern München in een eerste reactie. "Ik heb hier zo op gehoopt. Mensen zeiden al tegen mij: jij gaat hem maken."
Robben, die sprak van een spannende eindstrijd, miste eerder in de wedstrijd al twee riante kansen, waardoor de gedachten even teruggingen naar de WK-finale van 2010. Toen miste hij oog in oog met de Spaanse doelman Iker Casillas. "Maar in mijn hoofd ben ik rustig gebleven. Ik wist dat ik nog een kans zou krijgen. Om deze momenten gaat het."
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 mei 2013 door infamous psv -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vier maal rood bij knokpartij Dzsudzsak
De wedstrijd tussen Alania Vladikavkaz en Dynamo Moskou (1-0) eindigde zondag in een ouderwetse knokpartij, waarna vier spelers de rode kaart kregen. Onder hen vinden we een aantal oude bekenden van de eredivisie terug: Balázs Dzsudzsák en Vitesse-huurling Chanturia.
Bron:vb |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Hollands glorie
|
|
|
Zeer goed gebruik gemaakt van zijn snelheid. Was een prima speler bij PSV hoor! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Koevermans: "Sta open voor mooie Eredivisie-club"
Auteur: Fabian Bijman Gepubliceerd:16 augustus 2013 om 12:01Categorie:Aan het woord
Danny Koevermans staat open voor een terugkeer naar Nederland. Het contract van de spits bij Toronto FC loopt in december af, de oud-speler van onder meer Sparta Rotterdam, AZ en PSV hoopt op een nieuwe club in de Eredivisie.
"Ik sta er absoluut voor open om bij een mooie Eredivisie-club te laten zien wat ik nog kan", zegt Koevermans op de website van Sport-Promotion. De spits staat momenteel met een kuitblessure even aan de kant. Koevermans keerde onlangs nog terug van een zware knieblessure. "Dit is inderdaad erg zuur. Ik begon net weer op mijn oude niveau terug te komen."
"Ik neem nu geen enkel risico, want ik wil niet dat het weer fout gaat. Maar met een week of twee à drie moet de blessure toch wel genezen zijn", aldus Koevermans, die hoopt op een mooie afsluitende periode in Canada. De club heeft nog niet aangegeven wat de toekomstplannen zijn met Koevermans, de spits zelf heeft wel een duidelijk beeld.
"Ben ervan overtuigd dat ik nog van waarde kan zijn" "Over mijn toekomst ben ik tamelijk duidelijk. Mijn contract loopt af en daarna zal ik met mijn familie terugkeren naar Nederland. Ik hoop dan in Nederland aan de slag te kunnen. Ik ben ervan overtuigd dat ik nog voor veel Eredivisie-clubs van waarde kan zijn", zegt Koevermans, inmiddels 34 jaar oud. Ondanks zijn blessure, voelt de aanvaller zich fit.
"Ik heb altijd gezond geleefd en daar pluk ik nu de vruchten van. Ik kan nog wel een tijdje mee op het hoogste niveau. In wat voor rol dat is, maakt me niet zo veel uit. Ik wil eventueel best als breekijzer in de laatste twintig minuten erin komen. Dan kan ik ook van waarde zijn", vervolgt Koevermans. Canada heeft indruk gemaakt op de Nederlandse aanvaller.
"Mijn begin bij Toronto was erg veelbelovend. Ik scoorde aan de lopende band en het team draaide als een trein. Die kruisbandblessure was natuurlijk een enorme tegenvaller, maar ik hoop nu wel dat het blessureleed binnenkort definitief verleden tijd is. Voor de rest had ik in Canada geen enkele reden tot klagen. Het land is geweldig en de mensen zijn erg aardig. We leven hier als God in Frankrijk."
bron:vp
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 augustus 2013 door infamous psv -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Strootman uit wedstrijd geschopt
Auteur: Edwin Radstaat Gepubliceerd:18 augustus 2013 om 11:45Categorie:Nieuws
Kevin Strootman staat mogelijk enige tijd aan de kant als zijn ploeggenoten van AS Roma trainen of wedstrijden spelen. De middenvelder werd zaterdag tijdens een oefenduel met Ternana uit de wedstrijd geschopt en moest noodgedwongen het speelveld verlaten.
Strootman kreeg na een kwartier spelen in de tweede helft een harde trap tegen zijn enkel en moest het veld af, het gewricht verpakt in ijs. In de eerste helft was de middenvelder nog trefzeker en was hij verantwoordelijk voor de tweede treffer van AS Roma (2-1). Dat was ook de eindstand in het onvriendelijke duel.
Trainer Rudi Garcia was na afloop niet te spreken over het harde spel van de tegenstander. "De blessure van Strootman een tegenslag voor ons. Hopelijk is de kwetsuur niet ernstig, maar we zullen dat even moeten afwachten'", sprak de coach op de website van Roma. bron:vp
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 augustus 2013 door infamous psv -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
'Heerenveen legt voormalig PSV'er Marzo vast'
Auteur: Mark Penterman Gepubliceerd:19 augustus 2013 om 13:53Categorie:Nieuws
SC Heerenveen lijkt de selectie op korte termijn te gaan uitbreiden met Stefano Marzo. De Belgische verdediger tekent volgens de Leeuwarder Courant een contract, zodra hij medisch goedgekeurd is.
De 22-jarige Marzo kwam bijna twee weken geleden naar Heerenveen voor een proefperiode. De rechtsback is clubloos, nadat zijn werkgever Beerschot AC vorig seizoen failliet ging.
Marzo voetbalde pas sinds de zomer van 2012 voor Beerschot. De voormalig jeugdinternational kwam over van PSV, waar hij niet doorbrak. Marzo debuteerde er wel; tegen Rapid Boekarest kreeg hij op 15 december 2011 zeventig minuten speeltijd. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Melbourne Heart bevestigt beenbreuk Engelaar
Auteur: Wout Stravers Gepubliceerd:26 augustus 2013 om 09:07Categorie:Nieuws
Oud-international Orlando Engelaar is bij zijn nieuwe club Melbourne Heart voorlopig uitgeschakeld. De voormalige middenvelder van PSV heeft in een oefenwedstrijd tegen Brisbane Roar een beenbreuk opgelopen.
Dat bevestigt zijn club maandag op de website. Engelaar maakte zondag juist zijn debuut voor Melbourne Heart, amper drie dagen nadat hij in Australië was aangekomen. Hij viel na een half uur geblesseerd uit nadat hij in botsing was gekomen met een tegenstander.
Nader onderzoek in een ziekenhuis wees uit dat Engelaar zijn rechterbeen had gebroken. Het is nog onduidelijk hoe lang de 34-jarige Rotterdammer uit de roulatie zal zijn. bron:vp
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 augustus 2013 door infamous psv -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Veel Sterkte , Engelaar....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 augustus 2013 door infamous psv -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Labyrat door het stof: "Wil terug naar PSV"
Auteur: Roy van den Berghe Gepubliceerd:29 augustus 2013 om 22:57Categorie:Reactie
Zakaria Labyad heeft ruim een jaar na zijn controversiële overstap van PSV naar Sporting Portugal spijt betuigd voor zijn gedrag. De middenvelder hoopt deze zomer zelfs terug te keren naar Eindhoven.
Labyad bereikte vorig jaar een mondeling akkoord met PSV over een nieuw contract, maar hield de club vervolgens lang aan het lijntje en onderhandelde in het geheim met Sporting. Uiteindelijk vertrok hij door de contractuele problemen voor slechts een miljoen euro naar Lissabon, wat tot woede leidde bij PSV en de fans van die club.
In zijn eerste seizoen speelde Labyad nog regelmatig, maar inmiddels is hij teruggezet naar het tweede vanwege een conflict met de club en zijn hoge salaris. De Marokkaanse international laat in gesprek met Voetbal International weten spijt te hebben van zijn overstap en zijn gedrag rondom die transfer.
"Het is een lastige situatie. Een terugkeer naar Nederland is het beste. Ik moet weer gaan voetballen en mezelf weer gaan ontwikkelen", aldus Labyad, die het liefst zou terugkeren bij PSV. "Wat mij betreft wel. Ik wil graag terug naar PSV. Ik ben er in Portugal achter gekomen dat het voor mij nog heel goed is om in de nabijheid van mijn familie en vrienden te zijn."
"Ik mis Nederland ontzettend. In Lissabon ben ik tot het besef gekomen dat ik heel veel aan PSV te danken heb en dat ik me niet netjes heb opgesteld. Daar heb ik spijt van. Ik heb Marcel Brands eerder deze week gebeld en mijn excuses aangeboden. Hij heeft mijn excuses geaccepteerd", aldus de talentvolle middenvelder.
Een terugkeer naar PSV zit er vermoedelijk echter niet in, hoorde Labyad van Brands. "Hij heeft duidelijk gemaakt dat hij me nog steeds als een goede voetballer ziet, maar ook dat er veel is gebeurd. Daar heeft hij gelijk in. Ik heb in ieder geval laten weten dat ik fouten gemaakt en dat ik PSV en de supporters mijn excuses moet maken. Ik wil heel graag weer in Nederland voetballen. Het is nu afwachten. Er is door meerdere clubs geïnformeerd, ook uit Nederland. Ik moet geduld hebben." |
|
|
|
|
sim
|
|
|
Oprotten met die vuile rat
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 augustus 2013 door sim -- |
|
|
|
|
sim
|
|
|
quote:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 augustus 2013 door sim -- |
|
|
|
|
Psv is alles
|
|
|
Zakaria labyad wil terug naar psv Als we hem krijgen moet cocu kiezen tussen twee zakaria's Bakkali en labyad |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Brands: "We hebben Labyad niet nodig"
Auteur: Jurre de Ruiter Gepubliceerd:31 augustus 2013 om 08:06Categorie:Reactie
Zakaria Labyad vertrekt deze zomer niet naar PSV. Bij de club is een deel bereid om de excuses van de voetballer te aanvaarden, maar op een terugkeer hoeft hij niet te rekenen.
"Wij hebben op dit moment genoeg middenvelders", zegt technisch manager Marcel Brands tegen Voetbal International. "Iedereen weet dat wij pas wat doen als Ola Toivonen vertrekt en daar ziet het op dit moment niet naar uit."
De twintigjarige Labyad vertrok een jaar geleden op asociale wijze uit Eindhoven. De middenvelder, die in eerste instantie zei te willen verlengen, hield PSV aan het lijntje en onderhandelde in het geheim met Sporting. Door een hiaat in zijn contract kon hij voor slechts één miljoen euro overstappen.
Phillip Cocu zei vrijdag al de eerdere problemen te willen vergeten en ook Brands is bereid om vooral naar het sportieve belang te kijken. "Ik ben niet rancuneus. Zijn excuses heb ik geaccepteerd, maar we hebben hem nu niet nodig", aldus de technische man. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
'Labyad: contact met Ajax, Vitesse en Feyenoord'
Auteur: Jurre de Ruiter Gepubliceerd:31 augustus 2013 om 09:11Categorie:Nieuws
Zakaria Labyad lijkt niet te kunnen rekenen op een terugkeer naar PSV, maar over een rentree in de Eredivisie hoeft hij zich geen zorgen te maken. Drie andere Nederlandse clubs azen op de handtekening van de middenvelder.
Volgens De Telegraaf heeft het kamp-Labyad contact met Ajax, Feyenoord en Vitesse. Met name de belangstelling vanuit Amsterdam is logisch te noemen, daar de landskampioen op zoek is naar een vervanger van Christian Eriksen.
De twintigjarige Labyad is bij Sporting Portugal naar het tweede elftal verbannen. In Lissabon is hij intussen tot de conclusie gekomen dat het voor hem goed zou zijn om in de nabijheid van familie en vrienden te zijn. "Ik wil heel graag weer in Nederland voetballen", zei Labyad. bron:vp |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat is het eigenlijk.. een Middenvelder of een buitenspeler?? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: CAM mr kan ook op rechts uit de voeten.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
'FC Twente bereikt akkoord met Mokhtar'
Auteur: Edwin Radstaat Gepubliceerd:01 september 2013 om 11:13Categorie:Nieuws
Younnes Mokhtar mag zich spoedig speler noemen van FC Twente. De aanvaller bereikte een akkoord met de ploeg uit Enschede en zijn werkgever PEC Zwolle gaf toestemming voor een medische keuring op zondagmiddag, meldt De Telegraaf.
Indien de medische keuring geen roet in het eten zal gooien tekent Mokhtar een contract voor vier seizoenen bij zijn beoogde nieuwe werkgever. Aangezien PEC Zwolle toestemming gaf voor de medische keuring is er hoogstwaarschijnlijk ook een akkoord bereikt ten aanzien van de te betalen transfersom.
FC Twente dekt zich met de komst van Mokhtar al in voor een mogelijk vertrek van één of meer spelers. Dusan Tadic staat onder andere in de belangstelling van Dinamo Moskou en Zenit Sint-Petersburg, de transfermarkt in Rusland loopt door tot 6 september.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 september 2013 door infamous psv -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Zonde hoor..
Had hem nog graag bij PSV gezien.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
'Aissati tekent voor drie jaar bij Terek Grozny'
Auteur: Fabian Bijman Gepubliceerd:02 september 2013 om 09:43Categorie:Nieuws
Ismaïl Aissati voegt een nieuw hoofdstuk toe aan zijn voetbalcarrière. Voetbal International meldt dat de middenvelder aan de slag gaat bij Terek Grozny, een oude werkgever van trainer Ruud Gullit.
Volgens het magazine tekent de oud-speler van onder meer PSV en Ajax een contract voor drie seizoenen bij de club uit de Russische Premjer-Liga. Terek Grozny neemt Aissati over van het Turkse Antalyaspor. De 25-jarige middenvelder is sinds vorig seizoen actief bij de Turkse club, die reeds een akkoord bereikte met Terek over de te betalen afkoopsom.
In Grozny komt Aissati een andere speler met een Eredivisie-verleden tegen. Terek Grozny nam afgelopen week Jeremy Bokila over van Petrolul Ploiesti. De 24-jarige Bokila kwam in Nederland eerder uit voor AGOVV Apeldoorn en Sparta Rotterdam. In België stond hij onder contract bij Zulte Waregem. |
|
|
|