|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dis geen cafetopic Nenam.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Een echte Feyenoorder schijt op Ajax..Waarvan akte! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
En niet alleen Feyenoorders trouwens.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Genoteerd..!!!!!
Welkom D.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ja nou en ???...kan je toch wel een biertje geven....KRENT!!!!! |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote: nee dat is duidelijk. |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zeeuwsche zuunigheid he.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dan krijg je er wel een van mij......appelsappie dan |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Precies daarom zullen ze altijd meer gevoel bij Ajax hebben dan bij jullie lampenkappen. Er is maar 1 klassieker. Zonder 1 van beide is de competitie de helft minder leuk. PSV is gewoon 1 van de ander 16 ploegen. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 02:49 schreef remco k het volgende:[..] Precies daarom zullen ze altijd meer gevoel bij Ajax hebben dan bij jullie lampenkappen. Er is maar 1 klassieker. Zonder 1 van beide is de competitie de helft minder leuk. PSV is gewoon 1 van de ander 16 ploegen. Haat is ook n gevoel.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zeg ik ergens dat dit niet het geval is???
Vraag overal in de wereld naar de 2 beste clubs van Nederland,vrijwel iedereen zal Ajax en Feyenoord noemen.. PSV en de rest van de ED komt gewoon later. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 12:00 schreef remco k het volgende:Zeg ik ergens dat dit niet het geval is??? Vraag overal in de wereld naar de 2 beste clubs van Nederland,vrijwel iedereen zal Ajax en Feyenoord noemen.. PSV en de rest van de ED komt gewoon later. Zeg ook nergens dat jij dat beweerd, ja of nee. Dat komt door naamsbekendheid uit het verleden.. En denk dat PSV zeker ten opzichte van Feyenoord wel geklommen is wat betreft bekendheid. Mr daar ging het niet over.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 januari 2013 door infamous psv -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 12:45 schreef infamous psv het volgende:[..] Zeg ook nergens dat jij dat beweerd, ja of nee. Dat komt door naamsbekendheid uit het verleden.. En denk dat PSV zeker ten opzichte van Feyenoord wel geklommen is wat betreft bekendheid. Mr daar ging het niet over. Uiteindelijk wel, deze twee clubs zijn de gezichten van de ED, en ik denk dat ze niet zonder elkaar kunnen, vandaar ook de opmerking.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 12:45 schreef infamous psv het volgende:[..] Zeg ook nergens dat jij dat beweerd, ja of nee. Dat komt door naamsbekendheid uit het verleden.. En denk dat PSV zeker ten opzichte van Feyenoord wel geklommen is wat betreft bekendheid. Mr daar ging het niet over. Uiteindelijk wel, deze twee clubs zijn de gezichten van de ED, en ik denk dat ze niet zonder elkaar kunnen, vandaar ook de opmerking.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 15:23 schreef remco k het volgende:[..] Uiteindelijk wel, deze twee clubs zijn de gezichten van de ED, en ik denk dat ze niet zonder elkaar kunnen, vandaar ook de opmerking.. Okee dan Remco mr 1 x is genoeg hoor... |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 15:23 schreef remco k het volgende:[..] Uiteindelijk wel, deze twee clubs zijn de gezichten van de ED, en ik denk dat ze niet zonder elkaar kunnen, vandaar ook de opmerking.. ajax is al 10 jaar achterhaald. en we staan weer bovenaan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Verklaar je eens nader als je wilt?? |
|
|
|