|
|
Aartus
|
|
|
quote: heeft ie een slechte avond gehad vanavond. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op zondag 17 maart 2013 - 01:31 schreef Aartus het volgende:[..] ben ik ik weleens geweest met twente bij nac.Zowel in t nieuwe stadion als aan de beatrixstraat.Ik vond t aan de beatrixstraat vele malen gezelliger.Een echte engelse sfeer daar.T was een hel daar voor iedere tegenstander.Ging meestal met een nederlaag weer naar huis. Ongeveer 2 jaar geleden is er onderzoek geweest naar sfeervolste stadions daar stond NAC als 2e Vind ik echt prachtig zon klein clubje toch en hoogste bieromzet van alle clubs volgens mij |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: hahahaha je bent een duivel |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Misschien verliest iemand vd concurrenten wel n punt. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: alles goed als ajax maar verliest feyenoord maar wint en twente ook eens eeen keer weer wint is mijn zondag goed |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Ja ik zeg az-ajax word een gelijkspel.Alleen wel even op vitesse letten he. Die komen stiekem toch langzaam dichterbij.met die gekke bony.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 maart 2013 door Aartus -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 17 maart 2013 - 01:38 schreef jonass het volgende:[..] alles goed als ajax maar verliest feyenoord maar wint en twente ook eens eeen keer weer wint is mijn zondag goed alle 3 verliezen is ook goed.. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Wist niet eens dat hun een clublied hadden haha |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: ja in jou optiek wel ja niet in de mijne |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op zondag 17 maart 2013 - 01:38 schreef jonass het volgende:[..] alles goed als ajax maar verliest feyenoord maar wint en twente ook eens eeen keer weer wint is mijn zondag goed Als Feyenoord maar wint Bespeur ik hier een eigen belang bang dat je anders 6e onder Utreg blijf staan |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: hoezo I.P twente is toch al afgevallen. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zondag 17 maart 2013 - 01:41 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Als Feyenoord maar wint Bespeur ik hier een eigen belang bang dat je anders 6e onder Utreg blijf staan Klopt,idd eigenbelang. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Nou bij Twente is voor ons wel enigszins leuk leed vermaak Al 3 maanden verder in 2013 en nog steeds geen overwinning
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 maart 2013 door RedDevil1990 -- |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Ik hoop dat we morgen ons steentje bij kunnen dragen aan jullie klim |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op zondag 17 maart 2013 - 01:41 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Als Feyenoord maar wint Bespeur ik hier een eigen belang bang dat je anders 6e onder Utreg blijf staan je leest het helemaal goed knap van je |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zondag 17 maart 2013 - 01:44 schreef RedDevil1990 het volgende:Nou bij Twente is voor ons wel enigszins leuk leed vermaak Al 3 maanden verder in 2013 en nog steeds geen overwinning Morgen komt de eerste overwinning. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: komen nog meer wedstrijden hebben we jullie kakkies niet voor nodig ha |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Met t speelbeeld van vorige week is die kans zeer groot ja
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 maart 2013 door RedDevil1990 -- |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
|
|