|
|
jonass
|
|
|
quote: ik zal de nieuwe paus bellen of hij je heilig wil verklaren |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik heb niks met geloof man..d:-) |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: ik ook niet ,maar kan geen kwaad dat je heilige bent ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
PSV gelijk thuis tegen RKC???
Op basis van wat? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Op basis van inzet.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Anders zal RKC winnen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
za 11-8 RKC Waalwijk PSV 3 - 2 [info]
De eerste wedstrijd van het seizoen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kan zomaar weer gebeuren..d:-) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: hahahaha, ik ben een soort waarzegger. ik wist namelijk dat je die ging posten;)
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Ben je dat zelf Renato ? |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: ??....meen je niet?? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee die van mij is behaard.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: je had je toch van de week geschoren gap |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ieuwwwww geen gegap aub..!!!!
Maar ik scheer mijn kont niet, dat leg ik netjes in een scheiding.. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op zondag 17 maart 2013 - 00:23 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ieuwwwww geen gegap aub..!!!! Maar ik scheer mijn kont niet, dat leg ik netjes in een scheiding.. je bent toch ook een gappige meeuw |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zondag 17 maart 2013 - 00:23 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ieuwwwww geen gegap aub..!!!! Maar ik scheer mijn kont niet, dat leg ik netjes in een scheiding.. Er word hier niet gegapt.Gappen mag niet. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Een meeuw is wit,daarom van de week die witte rook bij t vaticaan. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: GozerT We komme nie uit de hoofdstad |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: red devil er is mij gezegd dat jij ajax bent maar ben je nu voor...... ik begrijp het ff niet meer |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hebben ze daar meeuwen gestookt dan..? |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op zondag 17 maart 2013 - 00:51 schreef jonass het volgende:[..] red devil er is mij gezegd dat jij ajax bent maar ben je nu voor...... ik begrijp het ff niet meer Welke onnozele heeft dat bedacht |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: ga geen namen noemen devil hoort niet maar ga diegene wel PB sturen ,maar voor wie ben je dan |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op zondag 17 maart 2013 - 01:03 schreef jonass het volgende:[..] ga geen namen noemen devil hoort niet maar ga diegene wel PB sturen ,maar voor wie ben je dan Laten we dat op een raadsel houden, ik ben benieuwd met wie jij over mij praat in de darkroom |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op zondag 17 maart 2013 - 01:05 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Laten we dat op een raadsel houden, ik ben benieuwd met wie jij over mij praat in de darkroom een andere zaadstaaf |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op zondag 17 maart 2013 - 01:05 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Laten we dat op een raadsel houden, ik ben benieuwd met wie jij over mij praat in de darkroom omdat ik hier nog niet zolang ben vroeg ik paar namen met bijbehorende clubs niks geheims aan REd |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op zondag 17 maart 2013 - 00:51 schreef jonass het volgende:[..] red devil er is mij gezegd dat jij ajax bent maar ben je nu voor...... ik begrijp het ff niet meer Hè Aartus hou je discipel is in de gaten hij doet rare praat :p |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op zondag 17 maart 2013 - 01:09 schreef jonass het volgende:[..] omdat ik hier nog niet zolang ben vroeg ik paar namen met bijbehorende clubs niks geheims aan REd Jajaja oké nou ik ben denk ik de enige Feyenoorder die niks tegen Ajax heeft misschien dat daarom de verwarring is gekomen dat iemand dacht dat ik voor die club was want heb een tijdje niet meer gepost op t Feyenoord forum maar toen nog wel op het Ajax forum En me 2e clubbie in NL is NAC |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Red Devil is geen ajacied.Hij is feijenoorder.Alhoewel ik m een beetje verdenk twente supporter te zijn.Hij kent veel oud spelers van twente.Of hij is gewoon een kenner. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op zondag 17 maart 2013 - 01:14 schreef Aartus het volgende:[..] Red Devil is geen ajacied.Hij is feijenoorder.Alhoewel ik m een beetje verdenk twente supporter te zijn.Hij kent veel oud spelers van twente.Of hij is gewoon een kenner. In tegenstelling tot Derksen en vd gijp ken ik een hoop spelers haha Vind elke week weer schandalig als ze een naam weer niet kunnen die noemen zichzelf dan analist en journalist |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
ik ben beetje feyenoord omdat ik in rotterdam heb gewoont maar ben geen echte rotterdammer |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zondag 17 maart 2013 - 01:16 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] In tegenstelling tot Derksen en vd gijp ken ik een hoop spelers haha Vind elke week weer schandalig als ze een naam weer niet kunnen die noemen zichzelf dan analist en journalist Zeg ik een echte kenner en liefhebber.Zo hoort t ook. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zondag 17 maart 2013 - 01:12 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Jajaja oké nou ik ben denk ik de enige Feyenoorder die niks tegen Ajax heeft misschien dat daarom de verwarring is gekomen dat iemand dacht dat ik voor die club was want heb een tijdje niet meer gepost op t Feyenoord forum maar toen nog wel op het Ajax forum En me 2e clubbie in NL is NAC Aha nac.Hoe doe je dat als ze tegen elkaar spelen. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op zondag 17 maart 2013 - 01:17 schreef jonass het volgende:ik ben beetje feyenoord omdat ik in rotterdam heb gewoont maar ben geen echte rotterdammer Nu weer t oosten dan? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: dan is hij voor RKC |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: ja heb vroeger in rotterdam gewoont gewerkt |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Dan hoop ik toch elk jaar op 6 punten voor Feyenoord dat is toch me echte nummer 1 club |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Dat was ik vanavond |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: en om 16.30 is hij voor twente |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Morgen tegen Groningen ? Nee hor die zoeken t maar uit hoe de punten verdeeld worden |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zondag 17 maart 2013 - 01:12 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Jajaja oké nou ik ben denk ik de enige Feyenoorder die niks tegen Ajax heeft misschien dat daarom de verwarring is gekomen dat iemand dacht dat ik voor die club was want heb een tijdje niet meer gepost op t Feyenoord forum maar toen nog wel op het Ajax forum En me 2e clubbie in NL is NAC ben ik ik weleens geweest met twente bij nac.Zowel in t nieuwe stadion als aan de beatrixstraat.Ik vond t aan de beatrixstraat vele malen gezelliger.Een echte engelse sfeer daar.T was een hel daar voor iedere tegenstander.Ging meestal met een nederlaag weer naar huis. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Nee wel jammer Ag morgen Ajax weer winnen en dan staan die weer 1e |
|
|
|