|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Moet jij niet dronken in een hoekie gaan zitten janken... |
|
|
|
|
voetbalkennis
|
|
|
quote: Je zit zelf op alle forums en die Strootman daar hoef je toch niet trots op te zijn wat een verschrikkelijke vent , Die streeft van Bommel nog voorbij met zijn irritante gedrag. heel misschien worden jullie kampioen maar op die manier of je daar trots op moet zijn? Heel Nederland behalve Eindhoven ergert zich kapot aan PSV. Je hoopt zelfs als EL spelen dat ze nog verliezen, Bah wat een misselijk clubje |
|
|
|
|
pfffffffffffffffff
|
|
|
hahhaahha mischien kunnen jullie pleiten dat de transferperiode nog ff open gaat ken je er nog wat kopen alleen voor uitwedstrijden kunnen die anderen lekker bij hun mammie blijven. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 10 februari 2013 - 10:59 schreef voetbalkennis het volgende:[..] Je zit zelf op alle forums en die Strootman daar hoef je toch niet trots op te zijn wat een verschrikkelijke vent , Die streeft van Bommel nog voorbij met zijn irritante gedrag. heel misschien worden jullie kampioen maar op die manier of je daar trots op moet zijn? Heel Nederland behalve Eindhoven ergert zich kapot aan PSV. Je hoopt zelfs als EL spelen dat ze nog verliezen, Bah wat een misselijk clubje Jij doet je naam geen eer aan.. En iedereen is welkom hoor dus droog je tranen Pierot! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 10 februari 2013 - 11:00 schreef pfffffffffffffffff het volgende:hahhaahha mischien kunnen jullie pleiten dat de transferperiode nog ff open gaat ken je er nog wat kopen alleen voor uitwedstrijden kunnen die anderen lekker bij hun mammie blijven. Prachtige 1ste post.. Zie toekomst voor jou |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Janssen ontkent opzet bij overtreding
Auteur: Edwin Radstaat Gepubliceerd:10 februari 2013 om 08:28Categorie:Reactie
Theo Janssen moest zaterdagavond voortijdig het speelveld verlaten tijdens de wedstrijd tegen PSV vanwege een rode kaart. De middenvelder van Vitesse ontkende na afloop dat hij met opzet op de voet was gaan staan van Kevin Strootman, maar kon leven met de beslissing van de arbiter.
"Jammer, maar zoiets kan gebeuren. Ik deed het niet bewust. Ik denk ook dat je dat kan zien. Maar ik vind wel dat je hem kan geven", aldus Janssen tegenover Omroep Gelderland.
De routinier van de Arnhemse club was ondanks zijn rode kaart tevreden over het verloop en het resultaat van het duel. "Ik heb toch wel een redelijk positief gevoel. Als team hebben we het goed gedaan en na die 1-2 hadden we nog veel energie over. Het resultaat is uiteindelijk toch weer goed. Hopelijk wordt het nu weer even rustig hier."
bron:voetbalprimeur |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Zeer terecht het puntverlies gisterenavond tegen Vitesse want na de rode kaart haddden ze het af moeten maken mr in tegenstelling lieten ze Vitesse komen. En een Vitesse met Bony is toch een wereld van verschil.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 10 februari 2013 - 10:34 schreef eindhovenpsv1 het volgende:krijg je terecht een keer penalty, zie je ook weer dat je hem onterecht tegen krijgt.verder snapt van oekel er niet veel van. Boekel kon hem geven. Penalty was terexht. Wel raar dat marcelo dan geel krijgt en Struijk niet. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zondag 10 februari 2013 - 10:59 schreef voetbalkennis het volgende:[..] Je zit zelf op alle forums en die Strootman daar hoef je toch niet trots op te zijn wat een verschrikkelijke vent , Die streeft van Bommel nog voorbij met zijn irritante gedrag. heel misschien worden jullie kampioen maar op die manier of je daar trots op moet zijn? Heel Nederland behalve Eindhoven ergert zich kapot aan PSV. Je hoopt zelfs als EL spelen dat ze nog verliezen, Bah wat een misselijk clubje +1965 |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: En wie ben jij dan wel om dat te zeggen.Zelf op ieder forum provoceren. Meeloper.ga die feyenoorders aflikken. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 10 februari 2013 - 12:04 schreef Aartus het volgende:[..] En wie ben jij dan wel om dat te zeggen.Zelf op ieder forum provoceren. Meeloper.ga die feyenoorders aflikken. hahaha.... mr ik heb er in ieder geval geen drank voor nodig.. jij hebt alleen praatjes in beschonken toestand. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zondag 10 februari 2013 - 12:17 schreef infamous psv het volgende:[..] hahaha.... mr ik heb er in ieder geval geen drank voor nodig.. jij hebt alleen praatjes in beschonken toestand. Ik heb nergens drank voor nodig.Lekker makkelijk om achter internet iets over iemand in de wereld te helpen.Als je geen andere argumenten hebt zeg dan niets.Ook geen probleem over jou iets in de wereld te helpen,maar daar doe ik niet aan mee (HELD)!!!!!! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 10 februari 2013 - 12:55 schreef Aartus het volgende:[..] Ik heb nergens drank voor nodig.Lekker makkelijk om achter internet iets over iemand in de wereld te helpen.Als je geen andere argumenten hebt zeg dan niets.Ook geen probleem over jou iets in de wereld te helpen,maar daar doe ik niet aan mee (HELD)!!!!!! Hoort m weer lallen.. Daarom ben je alleen zeker... alles verziekt met zuipen |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote:Op zondag 10 februari 2013 - 12:55 schreef Aartus het volgende:[..] Ik heb nergens drank voor nodig.Lekker makkelijk om achter internet iets over iemand in de wereld te helpen.Als je geen andere argumenten hebt zeg dan niets.Ook geen probleem over jou iets in de wereld te helpen,maar daar doe ik niet aan mee (HELD)!!!!!! Kijk s in de spiegel jankbek..cq sukkel... |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Dubbel account?????? |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote:Op zondag 10 februari 2013 - 10:59 schreef voetbalkennis het volgende:[..] Je zit zelf op alle forums en die Strootman daar hoef je toch niet trots op te zijn wat een verschrikkelijke vent , Die streeft van Bommel nog voorbij met zijn irritante gedrag. heel misschien worden jullie kampioen maar op die manier of je daar trots op moet zijn? Heel Nederland behalve Eindhoven ergert zich kapot aan PSV. Je hoopt zelfs als EL spelen dat ze nog verliezen, Bah wat een misselijk clubje je doet je naam eer aan. |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote:Op zondag 10 februari 2013 - 11:00 schreef pfffffffffffffffff het volgende:hahhaahha mischien kunnen jullie pleiten dat de transferperiode nog ff open gaat ken je er nog wat kopen alleen voor uitwedstrijden kunnen die anderen lekker bij hun mammie blijven. heb je je tutje in je hand. |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote:Op zondag 10 februari 2013 - 11:26 schreef NatjosFC het volgende:[..] Boekel kon hem geven. Penalty was terexht. Wel raar dat marcelo dan geel krijgt en Struijk niet. en de rest wat van oekel over het hoofd ziet, maar al met al 1 punt over gehouden kut verdediging . |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote:Op zondag 10 februari 2013 - 12:04 schreef Aartus het volgende:[..] En wie ben jij dan wel om dat te zeggen.Zelf op ieder forum provoceren. Meeloper.ga die feyenoorders aflikken. also aatus zo kan ik je niet. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zondag 10 februari 2013 - 14:08 schreef eindhovenpsv1 het volgende:[..] also aatus zo kan ik je niet. [
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 februari 2013 door Aartus -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 10 februari 2013 - 10:34 schreef eindhovenpsv1 het volgende:krijg je terecht een keer penalty, zie je ook weer dat je hem onterecht tegen krijgt.verder snapt van oekel er niet veel van. Net zo weinig als jouw dus.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 10 februari 2013 - 10:34 schreef eindhovenpsv1 het volgende:krijg je terecht een keer penalty, zie je ook weer dat je hem onterecht tegen krijgt.verder snapt van oekel er niet veel van. Was toch volledig andersom. PEnalty van PSV volledig onterecht en die van Vitesse terecht.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 10 februari 2013 - 19:07 schreef remco k het volgende:[..] Was toch volledig andersom. PEnalty van PSV volledig onterecht en die van Vitesse terecht.. Joh dat gassie heeft mest in zijn ogen en zag et verkeerd.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 10 februari 2013 - 19:07 schreef remco k het volgende:[..] Was toch volledig andersom. PEnalty van PSV volledig onterecht en die van Vitesse terecht.. hoezo was die van PSV onterecht? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Vind ik wel ja.. Ze raken ze namelijk nooit hard genoeg.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote: heb ik poep geroepen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 februari 2013 door eindhovenpsv1 -- |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote:Op zondag 10 februari 2013 - 19:07 schreef remco k het volgende:[..] Was toch volledig andersom. PEnalty van PSV volledig onterecht en die van Vitesse terecht.. oh ja sorry remco je hebt gelijk. |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote: laat je maar gaan!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 februari 2013 door eindhovenpsv1 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: hihi dus als ik poep roep dan komt renato opdraven lijkt me wel wat. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Fijn dank je.. Zie je wel, jullie hebben ff nodig, maar uiteindelijk luisteren jullie gewoon weer naar jullie meerdere.. |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote: zeker, probeer maar is je krijgt zeker een reactie.
een meeuwenflats.
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote:Op maandag 11 februari 2013 - 17:10 schreef remco k het volgende:[..] Fijn dank je.. Zie je wel, jullie hebben ff nodig, maar uiteindelijk luisteren jullie gewoon weer naar jullie meerdere.. luisteren is een groot woord, opschijten lijkt me beter. |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote: poeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Opschijten is geen woord... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Opschijten is geen woord... |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 11 februari 2013 - 17:10 schreef remco k het volgende:[..] Fijn dank je.. Zie je wel, jullie hebben ff nodig, maar uiteindelijk luisteren jullie gewoon weer naar jullie meerdere.. Tuurlijk remco. In het land der blinden is éénoog koning he. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zeker... Fijn dat je het erkent. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ach ik dacht die snavel kan wel wat troost gebruiken. Pfff tegen Roda zeg.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ach ja, shit happens.. We staan op 3 puntjes van plek 1... Er kan nog van alles gebeuren.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Godverdomme ventje, moet je mamma nu alweer je luier verschonen...beter geven ze jouw geen fruithapjes meer.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Waag het niet Jona.. |
|
|
|