|
|
jonass
|
|
|
quote: RB zal het niet doen geen poep ik maak er drol van d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
dikke advocaatje
|
|
|
Duhhh onterechte penalty. Heb je die zwarte aap van een marcelo niet zien vasthouden dan. Ik zou zeggen die psv bril van je doet zijn werk ook niet meer. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wat ben jij je aan het ontpoppen als een enorme zielepoot zeg. Heb je nu echt niks beters te melden dan lulkoek over zwarte apen enzovoort ? Denk als je er eentje tegenkomt dat je helemaal in elkaar krimpt. Internet racistje... |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 - 17:52 schreef tomson het volgende:Wat ben jij je aan het ontpoppen als een enorme zielepoot zeg. Heb je nu echt niks beters te melden dan lulkoek over zwarte apen enzovoort ? Denk als je er eentje tegenkomt dat je helemaal in elkaar krimpt. Internet racistje... Dat noemen we hier woorden gebrek. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Iemand gezegd dat dit niet zo is dan? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Kan ik het maar gezegd hebben toch ? Niks verplicht. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 - 17:52 schreef tomson het volgende:Wat ben jij je aan het ontpoppen als een enorme zielepoot zeg. Heb je nu echt niks beters te melden dan lulkoek over zwarte apen enzovoort ? Denk als je er eentje tegenkomt dat je helemaal in elkaar krimpt. Internet racistje... Helemaal mee eens Tomson,wat een irritante bufnukkel is het |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 - 16:19 schreef dikke advocaatje het volgende:Duhhh onterechte penalty. Heb je die zwarte aap van een marcelo niet zien vasthouden dan. Ik zou zeggen die psv bril van je doet zijn werk ook niet meer. Kun je nou niet eens kappen met dat rascistische gedoe gozerT, je zet jezelf daarmee wel iedere keer te kijk hoor, niemand hier die zit te wachten op jouw opmerkingen..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 februari 2013 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Noemen ze mentaal natrappen :D |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Je zit aardig in de goede richting |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote: toen kwam je bijna klaar. ik wist dat je een hart voor vittesse had.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 februari 2013 door eindhovenpsv1 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Wij Ajacieden hebben een hart voor iedere tegenstander die tegen PSV speelt.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ja ik kwam klaar man. Zaterdag had ik een vitesse,hart inderdaad,haha |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote: 3-2 alweer vergeten, die kwam pas lekker aan. |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote: Wij hulpeloze stumpers hebben een hart voor iedere tegenstander die tegen PSV speelt.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Jullie ook al ja?? Had ik niet gedacht.. |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
@ Eindhovenpsv1
Probeer ( weet niet of dat lukt natuurlijk ) eens niet zo geirriteerd te reageren want je bent/word een lachertje op het forum..
Cynische opmerkingen en steken onder water horen er nu eenmaal bij als je cluppie verliest en daar doen we allemaal aan mee.. Of dat het nu de Neuzen: Remco K, Loetje, Nenam, Hippy etc of de Kakkerlakken zijn: Tomson, Renato Bos, etc of ikzelf als PSVer...
Doe ermee wat je wilt mr doe je best he! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Weet ik niet, dat zou je aan je ouders moeten vragen, ik kan namelijk niet oover jouw situatie oordelen..
Succes knul.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 - 16:53 schreef infamous psv het volgende:@ Eindhovenpsv1 Probeer ( weet niet of dat lukt natuurlijk ) eens niet zo geirriteerd te reageren want je bent/word een lachertje op het forum.. Cynische opmerkingen en steken onder water horen er nu eenmaal bij als je cluppie verliest en daar doen we allemaal aan mee.. Of dat het nu de Neuzen: Remco K, Loetje, Nenam, Hippy etc of de Kakkerlakken zijn: Tomson, Renato Bos, etc of ikzelf als PSVer... Doe ermee wat je wilt mr doe je best he! Ik ga voor BENT..
Of is dit geen Multiple Choice vraag?? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Zo zal hij het waarschijnlijk wel zien denk ik... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Laat je Neus erbuiten.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Heeft ie wel een handje van he..
Hehehe Natjos de man die niet nieuwsgierig is |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: :)
ga ik doen:) de wedstrijd begint weer:) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: dat is menselijk, die nieuwschierigheid:) |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Je bedoelt n Neus voor hebben... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: wist niet dat een lamp poep kon praten! |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 - 16:53 schreef infamous psv het volgende:@ Eindhovenpsv1 Probeer ( weet niet of dat lukt natuurlijk ) eens niet zo geirriteerd te reageren want je bent/word een lachertje op het forum.. Cynische opmerkingen en steken onder water horen er nu eenmaal bij als je cluppie verliest en daar doen we allemaal aan mee.. Of dat het nu de Neuzen: Remco K, Loetje, Nenam, Hippy etc of de Kakkerlakken zijn: Tomson, Renato Bos, etc of ikzelf als PSVer... Doe ermee wat je wilt mr doe je best he! en dat zeg jij hahaha. |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 - 16:54 schreef remco k het volgende:[..] Weet ik niet, dat zou je aan je ouders moeten vragen, ik kan namelijk niet oover jouw situatie oordelen.. Succes knul.. heb het aan je ouders gevraagd. maar die konden niet fatsoenllijk antwoord geven dus neem aan dat het een ja voor je is. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Zal niet het enige zijn waar je geen weet van hebt... |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: je kunt die nattejos dan ook niet serieus nemen he |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: zie je ik zeg het toch |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 - 18:18 schreef eindhovenpsv1 het volgende:[..] heb het aan je ouders gevraagd. maar die konden niet fatsoenllijk antwoord geven dus neem aan dat het een ja voor je is. Wederom een hele goede inhoudelijke reactie van je. Proficiat |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Mocht mijn naam erbij staan dan klopt dat ja... |
|
|
|