|
|
BRAYY
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Whahahahahahaha (is niet lullig bedoeld BRAVY, maar ik moet hier enorm om lachen) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Goed topic BRAYY!!!! Laat JanM maar lullen!!!
Tussenstand graag! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: BRAVY is van schrik verdwenen ;-) |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Momenteel zijn er toch al drie mensen die posten op dat forum. Toch jammer dat er niet meer zijn die van de prachtige sport darts kunnen genieten. Naar mijn inzien toch één van de spannendste, zo niet de spannendste sport die er is. Maar lach vooral lekker door. Lachen is immers gezond ;) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 21 februari 2013 - 18:33 schreef feyenoord!!! het volgende:Momenteel zijn er toch al drie mensen die posten op dat forum. Toch jammer dat er niet meer zijn die van de prachtige sport darts kunnen genieten. Naar mijn inzien toch één van de spannendste, zo niet de spannendste sport die er is. Maar lach vooral lekker door. Lachen is immers gezond ;) Kerel, het zal je misschien verbazen maar ik kijk er graag naar en hb het vroeger zelf heel veel gedaan. Maar om nou op een forum waar nauwelijks leven is te gaan posten ... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Kerel, er is ook een OSM topic??? |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op donderdag 21 februari 2013 - 19:58 schreef JanM het volgende:[..] Kerel, het zal je misschien verbazen maar ik kijk er graag naar en hb het vroeger zelf heel veel gedaan. Maar om nou op een forum waar nauwelijks leven is te gaan posten ... Mooi dat je er ook graag naar kijkt. Maar als iedereen denkt dat het geen zin heeft om te posten, zal het altijd stil blijven daar. Maar je moet doen wat je zelf wilt natuurlijk. |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote:Op donderdag 21 februari 2013 - 19:58 schreef JanM het volgende:[..] Kerel, het zal je misschien verbazen maar ik kijk er graag naar en hb het vroeger zelf heel veel gedaan. Maar om nou op een forum waar nauwelijks leven is te gaan posten ... ik probeer er wat leven in te brengen je hoeft niet per se te reageren hoor mijn leven gaat gewoon door als JanM niet reageert
op dit forum was ooit ook nauwelijks leven..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 februari 2013 door BRAYY -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 - 16:34 schreef BRAYY het volgende:[..] ik probeer er wat leven in te brengen je hoeft niet per se te reageren hoor mijn leven gaat gewoon door als JanM niet reageert op dit forum was ooit ook nauwelijks leven.. Van Gerwen was goed op dreef..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 februari 2013 door infamous psv -- |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
|
|
|
JanM