|
|
Els
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 31 maart 2013 - 08:16 schreef dikke advocaatje het volgende:Ben zeer benieuwd wie zich vandaag weer laat gaan tegen roda. Ik denk strondman. Of nee toch van bommel of zo het toch ola zijn. Meschien lens of toch driesje. O nee die doet niet mee. Ik weet het niet meer, ook zoveel keus. hahahaha |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op woensdag 27 maart 2013 - 19:30 schreef remco k het volgende:[..] Weet je zelf eigenlijk wel wat je zegt?? Noem eens een paar voorbeelden dan van wedstrijden waarin Ajax bevoordeeld is dan?? Of waar PSV flink benadeeld is dan?? Oh Remco toch |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Lens steekt middelvinger op naar meegereisde PSV Supporters
Jeremain Lens was vlak na het teleurstellende gelijkspel van PSV tegen Roda JC (2-2) niet te benijden. De aanvaller stak zijn middelvinger op richting de meegereisde PSV-supporters.
De Eindhovenaren kregen zondag in Kerkrade de deksel op de neus. Tot teleurstelling en woede van alles en iedereen rondom PSV maakte Sanharib Malki drie minuten voor tijd de belangrijke gelijkmaker.
De fans in het uitvak reageerden na afloop met wegwerpgebaren en dat schoot bij Lens in het verkeerde keelgat. Met een middelvinger maakte de international, enkele weken geleden nog in opspraak geraakt vanwege het incident met Joris Mathijsen, zijn mening onomwonden kenbaar. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: kan dit een schorsing opleveren? 2 wedstrijden zou toch een stunt zijn |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
Infamous de laatste 6 wedstrijden winnen en jullie zijn er. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Nee joh, dit valt wel mee, maar het stapelt zich maar op...
Ook de opmerking van van Bommen..."we hebben heel goed gevoetbald"... Raar en totaal niet zoals ie normaal is.. Normaal is van Bommel na een wedstrijd redelijk eerlijk en objectief over het wedstrijd verloop.... Of ze wel of geen kampioen worden, de stress is er in ieder geval enorm. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Er worden zoveel punten verloren, dat zelfs jullie kampioen kunnen worden als je ze alle 6 zou winnen.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 31 maart 2013 - 19:42 schreef remco k het volgende:[..] Er worden zoveel punten verloren, dat zelfs jullie kampioen kunnen worden als je ze alle 6 zou winnen.. hahahaha, Sarcasme Mode aan? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Daar heeft hij wel gelijk in.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: dus jij ziet PSV Feyenoord en Vitesse nog 10 en 8 punten laten liggen en Ajax nog 13? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 31 maart 2013 - 20:57 schreef NatjosFC het volgende:[..] dus jij ziet PSV Feyenoord en Vitesse nog 10 en 8 punten laten liggen en Ajax nog 13? Las het verkeerd... Hierin geef ik hem geen gelijk...verre van zelfs.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 31 maart 2013 - 20:58 schreef infamous psv het volgende:[..] Las het verkeerd... Hierin geef ik hem geen gelijk...verre van zelfs.. 'k dacht al man;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ja en nee, uiteraard kan Twente geen kampioen meer worden, maar het zegt wel veel over de ED dat alle topploegen constant punten verspelen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wat vinden jullie van het gedrag van eindhovenpsv1? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Volkomen in lijn met het gedrag van de spelers. Lens vindt hem trouwens ook niet aardig. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 01 april 2013 - 08:23 schreef Els het volgende:Volkomen in lijn met het gedrag van de spelers. Lens vindt hem trouwens ook niet aardig. bedankt Els...... |
|
|
|
|
dikke advocaatje
|
|
|
Als lens nog eens van die gebaren maakt gewoon een tros bananen gooien . Zijn ze gek op |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 01 april 2013 - 10:40 schreef dikke advocaatje het volgende:Als lens nog eens van die gebaren maakt gewoon een tros bananen gooien . Zijn ze gek op Roti maakt meer indruk ...... |
|
|
|
|
jan366
|
|
|
quote: Roda JC - PSV 2 - 2 BAAAAAAAAAMMMMM .... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die duitserT moet eerst maar eens naar zijn eigen clubje kijken.. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Pfft, die pauper club van hem heeft de eerste 85 minuten moeite met NAC, om vervolgens met een of ander gelukballetje nog gelijk te komen. En dan blij zijn met een nederlaag van Feyenoord? Je vraagt je af hoe serieus je zo'n persoon kan nemen. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op maandag 01 april 2013 - 21:26 schreef Bosifyable het volgende:Pfft, die pauper club van hem heeft de eerste 85 minuten moeite met NAC, om vervolgens met een of ander gelukballetje nog gelijk te komen. En dan blij zijn met een nederlaag van Feyenoord? Je vraagt je af hoe serieus je zo'n persoon kan nemen. Uit welk hol ben jij dan gekropen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Uit het hol van de leeuw natuurlijk.....althans voor mij dan |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Hey ouwe paashaas hoe is tie ,en ja die mongool met zijn pauperclubje is zeker vergeten dat zijn pauperclubje voor paar geleden ook niks voorstelde die mafketel. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Die gedragspsychologen zijn zo'n gek idee nog niet... |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Ouwe reus leef jij ook nog . |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
We praten over nu ouwe.......niet over een paar jaar geleden,en nu doet Feijenoord het beter als Twente,beetje respect mag wel.
Met mij gaat het goed vriend |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op maandag 01 april 2013 - 22:16 schreef Nenam_tiL het volgende:We praten over nu ouwe.......niet over een paar jaar geleden,en nu doet Feijenoord het beter als Twente,beetje respect mag wel. Met mij gaat het goed vriend Leck mich am aas |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: aas??....ga je vissen |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: hahaha zijn we lollig ouwe ,je weet ik heb respect maar noem mijn club geen pauper heden of verleden want dan heb je mij ban of geen ban boudie dan weet je dat |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
uiteraard bedoel ik jou niet nenam |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 01 april 2013 - 22:21 schreef jonass het volgende:[..] hahaha zijn we lollig ouwe ,je weet ik heb respect maar noem mijn club geen pauper heden of verleden want dan heb je mij ban of geen ban boudie dan weet je dat Chill ouwe.....jullie voelen je gelijk aangesproken,je moet eens weten wat ik allemaal over me heen gehad heb.....ik moet altijd erom lachen |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op maandag 01 april 2013 - 22:23 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Chill ouwe.....jullie voelen je gelijk aangesproken,je moet eens weten wat ik allemaal over me heen gehad heb.....ik moet altijd erom lachen Als je me kent weet je dat ik alles met lach neem,maar spreek niet met mij als in meervorm jullie,ik ben niet als de anderen . |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik ken je....althans het begin is er.....feit is wel dat jullie je gauw aangesproken voelen,jij in mindere maten....maar Aartus niet |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op maandag 01 april 2013 - 22:29 schreef Nenam_tiL het volgende:Ik ken je....althans het begin is er.....feit is wel dat jullie je gauw aangesproken voelen,jij in mindere maten....maar Aartus niet Ik reageer alleen maar doe jij toch ook als ik over jou club begin ,maar kan er wel tegen maar dat we nu slecht zijn en hun beter hoef je niet af te doen met pauper dat waren hun 3 jaar geleden ook ,kan elke club overkomen . |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
En voor de rest leve de lol en vitesse voor titel. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dit is nu weer jammer knakker.......ach Ajax pakt het toch weer,de titel ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ga weer pleitte...wordt lasblind van al die lampies hier |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Droom lekker verder ouwe. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Bull's-eye
|
|
|
Hahaha,zie ik daar nou Lens weg spurten? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
Hey tomson,die onderste foto dat zijn toch nenam en renato :-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ghehe..nee jonass ik ben niet voor psv.. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: dat weet ik wel maar jw staat wel op die foto achter nenam ik heb die foto zelf genomen |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 april 2013 - 01:01 schreef jonass het volgende:[..] dat weet ik wel maar jw staat wel op die foto achter nenam ik heb die foto zelf genomen Tja een josto band vraagt een josto fotograaf |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Leg uit intelligentje |
|
|
|