|
|
henk kooij
|
|
|
heeft Marcel brands al eens nagedacht over een transfer van vergil van dijk van gronigen hele goede verdediger |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Heeft Marcel Brands al nagedacht over een transfer van zichzelf ? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Whahahahahaha.. Tering man, lekker scherp... Whahahahahaa |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Sorry henk kooij, no offense man. Welkom... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Vi gekeken? Xd
Wel talentvolle verdediger.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: Ja maar is helaas onverkoopbaar voor PSV |
|
|
|
|
pele
|
|
|
psv heeft de laatste 3 jaren altijd een terug val ook dit jaar weer word ajax kampioen psv heeft altijd gespeeld met zd amerikanen in de achterhoede sinds piet de visser weg is is de achterhoede zwak geworden vroeger had je gomes alex salcido en masda nu moet je met amateurs spelen in de achterhoede met bouman de rijk die niets kunnen haal piet de visser maar terug dat help wel |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op donderdag 21 maart 2013 - 06:36 schreef pele het volgende:psv heeft de laatste 3 jaren altijd een terug val ook dit jaar weer word ajax kampioen psv heeft altijd gespeeld met zd amerikanen in de achterhoede sinds piet de visser weg is is de achterhoede zwak geworden vroeger had je gomes alex salcido en masda nu moet je met amateurs spelen in de achterhoede met bouman de rijk die niets kunnen haal piet de visser maar terug dat help wel Over zuid-amerikanen gesproken.Wat dacht je van de Brazilianen.Ronaldo,Romario.Niks ten nadele van Matavz.Maar deze twee waren toch wel van een ander kaliber. |
|
|
|
|
dikke advocaatje
|
|
|
Ja en wat dacht je van droeftoeter marcelo. Is ook wel de enigste braziliaan die niet kan voetballen. Toch knap van brands. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
infamous psv