BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: PSV Jeugd-topic......

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 17 mei 2013 - 22:34   quote  deeplink  
SV biedt rechtsback Van Vlerken (17) contract aan

Auteur: Roy van den Berghe Gepubliceerd:16 mei 2013 om 23:03Categorie:Nieuws

Bram van Vlerken tekent spoedig een contract bij PSV. De Eindhovenaren hebben de rechtsback laten weten dat er een verbintenis voor hem klaarligt, meldt het Eindhovens Dagblad.

De zeventienjarige Van Vlerken maakte het afgelopen seizoen indruk bij de A1 van PSV, waar hij bij de jongere spelers hoorde. De vleugelverdediger was onder trainer Phillip Cocu, die volgend seizoen aan het roer staat bij het eerste, een vaste waarde en ontwikkelde zich stormachtig.

Twee andere verdedigers van de A1, Jorrit Hendrix en Sander Heesakkers, kunnen eveneens een (driejarig) contract tekenen bij PSV. De IJslander Hjörtur Hermannsson werd al eerder voor een langere periode vastgelegd door de Eindhovenaren
bron:voetbalprimeur
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 17 mei 2013 - 23:24   quote  deeplink  
PSV sluit seizoen af met magere zege in oefenduel

Auteur: Roy van den Berghe Gepubliceerd:17 mei 2013 om 21:25Categorie:Wedstrijdverslag

PSV heeft het seizoen 2012/2013 vrijdag afgesloten met een 0-3 overwinning in het oefenduel met de amateurs van Gemert. Voor trainer Dick Advocaat en speler Mark van Bommel was het hun laatste wedstrijd voor de Eindhovenaren.

Advocaat koos tegen Gemert voor een ploeg met spelers uit het eerste elftal en de jeugd. Zo kregen onder meer Joshua Brenet,

137091872.QwQxqcR3.jpg Nigel Bertrams, Marcel Ritzmaier, Peter van Ooijen, Elvio van Overbeek en  Zakaria Bakkali speeltijd.

In de eerste helft, toen ook Van Bommel meespeelde, kwam PSV slechts één keer tot scoren via Jeremain Lens. Na rust bepaalden doelpunten van rechtsback Brenet en linksbuiten Bakkali de eindstand op 0-3.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 mei 2013 door infamous psv --
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 17 mei 2013 - 23:28   quote  deeplink  
Die mannetjes had je in het afgelopen seizoen gewoon al speeltijd moeten geven..
pele
 pele - zaterdag 18 mei 2013 - 09:53   quote  deeplink  
met hun kan je geen vooronden champioens lyque spelen moet betre spelers hebben
En weer geen titel
 En weer geen titel - zaterdag 18 mei 2013 - 13:44   quote  deeplink  
PSV en jeugd ?? Huhhh. Slotje
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 18 mei 2013 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 mei 2013 - 13:44 schreef En weer geen titel het volgende:
Fons zijn favoriete topic..
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 18 mei 2013 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Ze hadden een slot op je moeder der trut motten hangen...

hahahahaha hahahahaha hahahahaha hahahahaha hahahahaha hahahahaha hahahahaha hahahahaha hahahahaha hahahahaha hahahahaha hahahahaha hahahahaha hahahahaha hahahahaha hahahahaha hahahahaha hahahahaha hahahahaha hahahahaha hahahahaha hahahahaha hahahahaha

Met je meervoudige accountjes..
De heer Fons Spooren
 De heer Fons Spooren - zaterdag 18 mei 2013 - 18:48   quote  deeplink  
Goed topic..!!!!
rich Arnhem
 rich Arnhem - zaterdag 18 mei 2013 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Onzinnig topic inderdaad. Zielige koopclub!!!!!
En weer geen titel
 En weer geen titel - zaterdag 18 mei 2013 - 19:18   quote  deeplink  
Haha fons zijn favoriete topic. Valt ook wel op sinds Fons er niet meer is ,dat er maar weinig Marokkaantjes meer doorbreken in aidshoven.
Sensi
 Sensi - zaterdag 18 mei 2013 - 20:26   quote  deeplink  
psv jeugd? Zullen vast geen spaarlampen zijn...
En weer geen titel
 En weer geen titel - zaterdag 18 mei 2013 - 20:28   quote  deeplink  
Inflamoes p$v ,spijt me voor je dat ik een moeder heb . Snap dat het moeilijk voor jou is ,dat jij door 2 vaders bent opgevoed. En begrijp daarom ook goed dat jij daar door een gefrustreerde homo bent geworden.
Luuk Niliz
 Luuk Niliz - zaterdag 18 mei 2013 - 20:46   quote  deeplink  
In mijn tijd hadden we echt een leuke jeugd, ik gaf zelf wel eens bijles, bij mij thuis. Is overigens heel normaal in België.
sim
 sim - zaterdag 18 mei 2013 - 21:18   quote  deeplink  
Nou nou weer een paar mafkezen erbij hier,willen zeker al het nieuws van PSV weten?
En weer geen titel
 En weer geen titel - zaterdag 18 mei 2013 - 21:30   quote  deeplink  
Ja man vooral die iinflamoes p$v is wel de grootste mafkees. Haha
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 mei 2013 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 mei 2013 - 20:26 schreef Sensi het volgende:
psv jeugd? Zullen vast geen spaarlampen zijn...
Nee dat zijn ledlampjes..
infamous psv
 infamous psv - zondag 19 mei 2013 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 mei 2013 - 20:28 schreef En weer geen titel het volgende:
Inflamoes p$v ,spijt me voor je dat ik een moeder heb . Snap dat het moeilijk voor jou is ,dat jij door 2 vaders bent opgevoed. En begrijp daarom ook goed dat jij daar door een gefrustreerde homo bent geworden.
Ik vergeef t je..

zonder jou inbreng is het n stuk minder gezellig hier;)
infamous psv
 infamous psv - zondag 19 mei 2013 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 mei 2013 - 20:46 schreef Luuk Niliz het volgende:
In mijn tijd hadden we echt een leuke jeugd, ik gaf zelf wel eens bijles, bij mij thuis. Is overigens heel normaal in België.
Scary!!!!!!!
infamous psv
 infamous psv - maandag 20 mei 2013 - 11:33   quote  deeplink  
Fans van PSV wilden mijn benen breken"

Auteur: Jurre de Ruiter Gepubliceerd:20 mei 2013 om 10:00Categorie:Reactie

Voor Riechadly Bazoer is de storm weer een beetje gaan liggen. De jonge verdediger maakte een klein jaar geleden de veelbesproken overstap van PSV naar Ajax en dat kwam in Eindhoven zeer hard aan.

"Via Twitter zeiden fans uit Eindhoven dat ze mijn benen wilden breken", zegt Bazoer in gesprek met de organisatie van de Copa Amsterdam, het toernooi waar hij dit pinksterweekend met de A1 verschijnt. "Ik sta sterk in mn schoenen en wist dat ik dat allemaal over me heen zou krijgen."

"Toch heb ik met Ajax voor mezelf gekozen. Hier breken talenten sneller door namelijk", verklaart de zestienjarige voetballer, die zich deze zomer al mag laten zien. "Ik sluit in de zomer aan bij de selectie van Ajax 1. Waar ik uiteindelijk terecht kom, weet ik natuurlijk nog niet precies. Als ik maar de kans krijg bij Frank de Boer."
infamous psv
 infamous psv - maandag 20 mei 2013 - 11:34   quote  deeplink  
Emotie hoort erbij en je benen breken kan straks ook nog in een oefenpartij..
remco k
 remco k - maandag 20 mei 2013 - 11:43   quote  deeplink  
Jammer dit.
infamous psv
 infamous psv - maandag 20 mei 2013 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 mei 2013 - 11:43 schreef remco k het volgende:
Jammer dit.
Vond ik ook mr weg is weg ...

Al gaf ik het ventje geen ongelijk toen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 mei 2013 door infamous psv --
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - dinsdag 21 mei 2013 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 mei 2013 - 09:53 schreef pele het volgende:
met hun kan je geen vooronden champioens lyque spelen moet betre spelers hebben
met jou kunnen we ook niets aanvangen!
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - dinsdag 21 mei 2013 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 mei 2013 - 18:56 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

Onzinnig topic inderdaad. Zielige koopclub!!!!!
dat zegt ze!!
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - dinsdag 21 mei 2013 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 mei 2013 - 11:33 schreef infamous psv het volgende:
Fans van PSV wilden mijn benen breken"

Auteur: Jurre de Ruiter Gepubliceerd:20 mei 2013 om 10:00Categorie:Reactie

Voor Riechadly Bazoer is de storm weer een beetje gaan liggen. De jonge verdediger maakte een klein jaar geleden de veelbesproken overstap van PSV naar Ajax en dat kwam in Eindhoven zeer hard aan.

"Via Twitter zeiden fans uit Eindhoven dat ze mijn benen wilden breken", zegt Bazoer in gesprek met de organisatie van de Copa Amsterdam, het toernooi waar hij dit pinksterweekend met de A1 verschijnt. "Ik sta sterk in mn schoenen en wist dat ik dat allemaal over me heen zou krijgen."

"Toch heb ik met Ajax voor mezelf gekozen. Hier breken talenten sneller door namelijk", verklaart de zestienjarige voetballer, die zich deze zomer al mag laten zien. "Ik sluit in de zomer aan bij de selectie van Ajax 1. Waar ik uiteindelijk terecht kom, weet ik natuurlijk nog niet precies. Als ik maar de kans krijg bij Frank de Boer."
net boven de knieën alles afscheuren lijkt me het beste voor je, vuile RAT.
En weer geen titel
 En weer geen titel - dinsdag 21 mei 2013 - 18:34   quote  deeplink  
Haha of Fons spooren even langs sturen vanuit aidshoven, die weet wel raad met jonge buitenlanders . Of nie aidshovenp$v-1
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 21 mei 2013 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 mei 2013 - 18:34 schreef En weer geen titel het volgende:
Haha of Fons spooren even langs sturen vanuit aidshoven, die weet wel raad met jonge buitenlanders . Of nie aidshovenp$v-1
Klinkt als een regel van SHAKESPEARE.....
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 22 mei 2013 - 04:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 mei 2013 - 16:35 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

net boven de knieën alles afscheuren lijkt me het beste voor je, vuile RAT.
Zielig
Bootjuhh
 Bootjuhh - vrijdag 24 mei 2013 - 16:57   quote  deeplink  
Beetje trieste reactie inderdaad, ik als PSV-er heb er weinig moeite mee met de overstap van Bazoer. Geef die jongen groot gelijk eigenlijk. Als je bij Ajax toch een grotere kans hebt om door te breken, kies je daar toch voor? Om hem daarvoor van alles toe te wensen snap ik echt niks van. Ik hoop alleen dat we bij PSV dit soort talenten niet meer kwijt raken omdat ze hier ook kansen gaan krijgen van Cocu.
Bootjuhh
 Bootjuhh - vrijdag 24 mei 2013 - 17:02   quote  deeplink  
Al vind ik alle contracten die ze aanbieden wel al een goede stap. Nu nog opstellen. Maar ja, hopelijk heeft Cocu na afgelopen jaar een goed inzicht wat er voor talent rond loopt.
En weer geen titel
 En weer geen titel - zaterdag 25 mei 2013 - 11:38   quote  deeplink  
Haha cocu en inzicht , wat ik me afvraag wat zit die Faber al jaren op de bank bij PSV te doen ?? Die ziet toch ook dat het al jaren kut is .
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 25 mei 2013 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 mei 2013 - 11:38 schreef En weer geen titel het volgende:
Haha cocu en inzicht , wat ik me afvraag wat zit die Faber al jaren op de bank bij PSV te doen ?? Die ziet toch ook dat het al jaren kut is .
Waar een fietspad ligt zal ook gras in de buurt zijn..Capiche!!!!
En weer geen titel
 En weer geen titel - zaterdag 25 mei 2013 - 20:43   quote  deeplink  
Haha ,of waar Fons spooren is ,zijn Marokkaantjes .
infamous psv
 infamous psv - zondag 26 mei 2013 - 09:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 mei 2013 - 20:43 schreef En weer geen titel het volgende:
Haha ,of waar Fons spooren is ,zijn Marokkaantjes .
Dat moet je maar eens vragen aan wat Marokkaantjes!

Maar dat zal je wel niet durven.
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 22 juni 2013 - 15:59   quote  deeplink  
Dirkx en Paauwe als jeugdtrainer terug bij PSV

dirkx1600.jpg

Dirkx in 2012 als assistent-trainer bij FC Eindhoven

Auteur: Wout Stravers Gepubliceerd:21 juni 2013 om 13:55Categorie

Jürgen Dirkx en Patrick Paauwe keren terug bij PSV. Beide oud-spelers worden trainer in de jeugdopleiding van de Eindhovenaren. Dat meldt PSV vrijdag.

Dirkx gaat de B1 onder zijn hoede nemen. Hij krijgt daarbij assistentie van Kristof Aelbrecht, die zelf de B2 traint. Paauwe wordt trainer van de E-jeugd. Hij stond als speler tussen 1993 en 1995 onder contract in Eindhoven.

De A1 van PSV komt onder leiding te staan van Pascal Jansen. Daarmee wordt hij de opvolger van Phillip Cocu, die vanaf komend seizoen trainer is van het eerste elftal. Twan Scheepers wordt zijn assistent bij de A1. Scheepers wordt ook spitsentrainer van de jeugdopleiding.

Art Langeler werd eerder al aangesteld als de nieuwe hoofd jeugdopleiding van PSV. Hij komt over van PEC Zwolle, waar hij de afgelopen jaren hoofdtrainer was. Langeler begint op 1 juli aan zijn nieuwe job.
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 29 juni 2013 - 15:34   quote  deeplink  
Kalezic nieuwe trainer Jong PSV: "Aanstelling is voor mij bijzonder"

darije-kalezic(1).jpg

Auteur: Niek Jansen

29 Juni 2013 om 14:35

Darije Kalezic is de nieuwe trainer van Jong PSV, dat aankomend seizoen in de Jupiler League uitkomt. De 43-jarige oefenmeester heeft een contract voor één seizoen getekend, zo meldt PSV zaterdag op zijn officiële website. Maandag zal Kalezic voor het eerst voor de groep staan.

Kalezic, die Marco Roelofsen opvolgt, is blij dat hij de nieuwe trainer van Jong PSV is. "Ik verheug me dat ik deel mag uitmaken van het nieuwe PSV. Het is duidelijk dat de club, met zijn nieuwe visie, onder meer veel aandacht geeft om spelers met een PSV-verleden te betrekken bij de club. In die zin is mijn aanstelling als coach van Jong PSV voor mij bijzonder", vertelde de Bosnische trainer.

De voormalig profvoetballer vindt het een uitdaging om met Jong PSV in de Jupiler League te spelen. "Het is speciaal om een belangrijke taak op me te mogen nemen bij een topclub als PSV, in het eerste jaar dat de beloften gaan deelnemen aan de Eerste Divisie. Dat is een interessante situatie en voor mij een uitdaging om onze spelers zo goed mogelijk door het nieuwe proces heen te leiden", aldus Kalezic.

De trainer heeft al een redelijk verleden als trainer. Na het beëindigen van zijn loopbaan in 2006 ging hij bij De Graafschap aan de slag als trainer. Hij was daar trainer van de beloften, assistent-trainer en hoofdtrainer. In het seizoen 2009/2010 werd hij kampioen van de Jupiler League met de club en het jaar erop eindigde hij knap als veertiende in de Eredivisie met de club.

De oud-speler van FK Velez, FC Den Bosch, RKC Waalwijk, AGOVV Apeldoorn en De Graafschap trok na dat jaar naar het Belgische Zulte Waregem. Daar werd hij echter in december 2011 ontslagen wegens tegenvallende prestaties. Na een jaar geen baan gehad te hebben als hoofdtrainer werd hij in januari 2013 aangesteld als hoofdtrainer van Stockport County, een Engelse vijfde divisionist. Bij die club was hij drie maanden actief.
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 29 juni 2013 - 15:35   quote  deeplink  
Ben er wel content mee met Kalezic..
Heeft het bij de Graafschap ook prima gedaan , al is dat geen garantie natuurlijk.
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 02 juli 2013 - 23:20   quote  deeplink  
Fans van negen clubs niet welkom bij Jong PSV

psv_fans.jpg

Auteur: Jurre de Ruiter Gepubliceerd:02 juli 2013 om 07:33Categorie:Nieuws

PSV heeft nogal wat concessies moeten doen om de gemeente Eindhoven te overtuigen van het avontuur van Jong PSV in de Jupiler League. De stad is akkoord gegaan, onder de voorwaarde dat bij negen thuiswedstrijden geen uitsupporters worden toegelaten.

De aanhang van Willem II, FC Den Bosch, FC Oss, (Jong) Ajax, (Jong) FC Twente, MVV, FC Dordrecht, Fortuna Sittard en De Graafschap is om veiligheidsredenen niet welkom in Eindhoven als hun club daar op bezoek gaat bij Jong PSV. Dat meldt het Brabants Dagblad.

Het kostte PSV moeite om de gemeente akkoord te laten gaan met het plan om Jong PSV uit te laten komen in de Jupiler League. Met PSV en FC Eindhoven zijn er nu drie BVO's actief binnen de grenzen van de stad en dat brengt de nodige aandacht en problemen met zich mee.
bron:vp

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 juli 2013 door infamous psv --
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 02 juli 2013 - 23:21   quote  deeplink  
9 clubs maar!

pff wat n geouwekuthoer zeg!
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 03 juli 2013 - 01:48   quote  deeplink  
Die Kalezic werd ondanks zeer redelijke resultaten helemaal uitgekotst bij de graafschap.
Ben benieuwd wat daar van komt.
Die wou om 21:00 savond trainen enzo...
remco k
 remco k - donderdag 04 juli 2013 - 18:10   quote  deeplink  
In mijn optiek pure competitievervalsing. de helft van de thuiswedstrijden geen publiek van de tegenstander erbij.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 04 juli 2013 - 18:17   quote  deeplink  
Eens..
infamous psv
 infamous psv - donderdag 04 juli 2013 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juli 2013 - 18:10 schreef remco k het volgende:
In mijn optiek pure competitievervalsing. de helft van de thuiswedstrijden geen publiek van de tegenstander erbij.
Vind het ook mr gezeik van die burgemeester.
remco k
 remco k - donderdag 04 juli 2013 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juli 2013 - 20:38 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Vind het ook mr gezeik van die burgemeester.
Waar maakt die kerel zich druk om..
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 05 juli 2013 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juli 2013 - 22:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Waar maakt die kerel zich druk om..
Hypocriet tet en met...

PSV is not amused over zijn besluit..
remco k
 remco k - vrijdag 05 juli 2013 - 17:24   quote  deeplink  
En terecht, ik kan me voorstellen dat PSV bang is voor vergaande gevolgen vanuit de KNVB..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 05 juli 2013 - 17:45   quote  deeplink  
Als die zijn poot stijf houd worden ze straks uitgesloten let maar op..
remco k
 remco k - vrijdag 05 juli 2013 - 20:41   quote  deeplink  
Maar dat gaan ze niet doen.. Kom op he,, je hebt het wel over PSV he..
infamous psv
 infamous psv - maandag 15 juli 2013 - 23:02   quote  deeplink  
PSV bindt jeugdspeler Sankoh

sanoh.jpg
Sanoh in gesprek met Boetius

Auteur: Edwin Radstaat Gepubliceerd:15 juli 2013 om 18:21Categorie:Nieuws

Moussa Sanoh heeft maandag een akkoord bereikt met PSV over een contract voor drie seizoenen. De talentvolle aanvaller speelde tijdens de voorgaande competitie zijn wedstrijden in de A-jeugd van de club uit Eindhoven.

De zeventienjarige aanvaller bezit zowel de Ivoriaanse als ook de Nederlandse nationaliteit. Door blessureleed moest hij de wedstrijden aan het einde van het laatste seizoen aan zich voorbij laten gaan.

Sanoh maakt sinds 2009 deel uit van de jeugdopleiding van PSV. Daarvoor kwam hij uit voor NEC en Quick20. Het talent is vanzelfsprekend zeer blij met het mogen tekenen van een contract bij de profclub. "Ik hoop snel weer fit te zijn. Het komende seizoen speel ik ook in de A1 en hoop door hard te werken en veel minuten te maken af en toe mee te mogen trainen met het eerste elftal. En misschien ook wel wat wedstrijden met Jong PSV te kunnen spelen", aldus de speler op de officiële website van PSV.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 juli 2013 door infamous psv --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 16 juli 2013 - 20:51   quote  deeplink  
Moussa maaar das een lekkertje
spooren.jpg

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: PSV Jeugd-topic......

0.0079941