|
|
infamous psv
|
|
|
Özbozkurt verlengt contract bij PSV
Auteur: Edwin Radstaat Gepubliceerd:16 juli 2013 om 18:21Categorie:Nieuws
Tufan Özbozkurt plaatste dinsdag zijn handtekening onder een nieuwe overeenkomst bij PSV tot medio 2014. De middenvelder begint aan zijn twaalfde seizoen in dienst van de Eindhovenaren en zal in de nieuwe competitie uitkomen in de Jupiler League voor Jong PSV.
In 2002 maakte de in Utrecht geboren middenvelder de overstap van Elinkwijk naar de jeugdopleiding van PSV. Tot dusver kwam Özbozkurt niet in aanmerking voor één officiële wedstrijd in het eerste elftal van de club, hij speelde wel enkele oefenduels mee met de hoofdmacht.
De middenvelder (20) is blij met het vertrouwen van PSV. "Ik heb nog steeds hetzelfde doel om hier in het stadion te gaan spelen en denk dat die kansen met de nieuwe visie van de club alleen groter zijn geworden. De club is een nieuwe weg ingeslagen met nieuwe jonge trainers. Ik hoop op een mooi seizoen, waarin ik mijn kwaliteiten verder kan ontwikkelen." |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Niet gek hoor dat verlengen en dan bij jong PSV stallen..
Kijken of hij alsnog kan aanhaken en anders kan die jongen altijd nog verder kijken.. Niet het grootste talent maar wel een goeie instelling.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Auteur: Wout Stravers Gepubliceerd:16 juli 2013 om 14:48Categorie:Nieuws
PSV heeft jeugdspeler Sander Heesakkers voor drie jaar gebonden. De achttienjarige verdediger speelt al sinds 2007 voor PSV.
Heesakkers stroomde toen in de D1 in. Vorig seizoen maakte hij deel uit van de A1. Het wordt voor Heesakkers het zevende jaar dat hij het PSV-shirt gaat dragen. Vorig jaar heb ik een mooi jaar gehad met PSV A1, ik hoop dat nu weer mee te maken en me te blijven ontwikkelen. Telkens wil ik een volgende stap blijven zetten, aldus de linksback op de clubsite.
Dit jaar maakt Heesakkers ook deel uit van de A1 van trainer Pascal Jansen. Hij zal waarschijnlijk ook zijn minuten gaan maken in het beloftenelftal van PSV dat komend seizoen in de Jupiler League uitkomt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 juli 2013 door infamous psv -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
PSV contracteert Zweed Ramon Pascal Lundqvist (16) 23 juli 2013 13:30 Ramon Pascal Lundqvist (16) heeft dinsdagochtend zijn handtekening gezet onder een 3-jarige verbintenis met PSV. De speler is afkomstig van Kalmar FF en gaat zich bij de B1 van PSV voegen, komend seizoen onder leiding van Jürgen Dirkx. Zowel Lundqvist als Brands toonden zich verheugd met de overstap van de Zweed naar Eindhoven.
Ramon Pascal Lundqvist zet zijn handtekening onder een 3-jarig contract.
Reactie Lundqvist Lundqvist was al twee keer eerder te gast bij de PSV Jeugdopleiding, waar hij een goede indruk kreeg van de club. Ik ben heel erg enthousiast door deze transfer. Ik hoop bij PSV mijn kwaliteiten verder te kunnen ontwikkelen. Mijn indruk van PSV is dat het een heel professionele club is en het gevoel dat ik hierbij heb is heel goed, aldus de speler die international is van Zweden onder 16.
Felicitaties van Marcel Brands voor de nieuwe Zweedse aanwinst van PSV.
Reactie Marcel Brands Lundqvist heeft twee keer stage gelopen en een heel goede indruk achtergelaten, zegt technisch manager Marcel Brands. Sinds die tijd zijn we in gesprek geweest met Kalmar en de afgelopen week tot een akkoord gekomen. Het is een enorm talent die op elke positie voorin en achter de spitsen kan spelen. Wij zijn dan ook heel erg blij dat hij voor PSV heeft gekozen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 juli 2013 door infamous psv -- |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Mooi. Kan hij even laten zien wat ie kan bij PSV. Als ie dan echt goed is kapen wij hem wel weer weg haha. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op woensdag 24 juli 2013 - 12:12 schreef Peterhs het volgende:Mooi. Kan hij even laten zien wat ie kan bij PSV. Als ie dan echt goed is kapen wij hem wel weer weg haha. Bedankt voor weer een mooie reactie.. Je lult niet alleen op het ajax forum slap.. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Is het slap lullen? Ik voel een Bazoertje 2 aankomen binnen 1,5 seizoen. Zo te zien is die gast overigens wel ubergay. Hou dus maar past beter bij jullie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 juli 2013 door Peterhs -- |
|
|
|
|
En weer geen titel
|
|
|
Zal wel weer zo,n net niet voetballer zijn, Brands' kennende. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 24 juli 2013 - 12:48 schreef Peterhs het volgende:Is het slap lullen? Ik voel een Bazoertje 2 aankomen binnen 1,5 seizoen. Zo te zien is die gast overigens wel ubergay. Hou dus maar past beter bij jullie. Ben wel beieuwd of je nog 5 voorbeelden kan noemen??? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op woensdag 24 juli 2013 - 12:48 schreef Peterhs het volgende:Is het slap lullen? Ik voel een Bazoertje 2 aankomen binnen 1,5 seizoen. Zo te zien is die gast overigens wel ubergay. Hou dus maar past beter bij jullie. Krabbel je nou ineens terug.... |
|
|
|
|
Hollands glorie
|
|
|
quote: Dat zal hem niet lukken anders had hij wel gereageerd |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
Nu moet Psv doorpakken, jeugdcomplex meer moderniseren, en voor Jong Psv die nu geen stadion heeft 2 Tribunes neerzetten Als Jong Psv in het Philips stadion speelt dan kost dat op jaar basis veel geld, kun je netzo goed 2 tribunes neerzetten |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hoezo die haal je toch gewoon bij andere clubs weg, al die moeite nergens voor nodig. |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote:Op woensdag 31 juli 2013 - 14:31 schreef VVout het volgende:Hoezo die haal je toch gewoon bij andere clubs weg, al die moeite nergens voor nodig. Wat bedoel je? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ving net een stukje op, nl.
3 van feyenoord en 1 van Sparta 1 van Kalmar FF
Willems is van Sparta. Rekik Bruma en Wijnaldum feyenoord. Ramon Pascal Lundqvist van Kalmar FF
Leuke spelers natuurlijk maar geen eigen jeugd, de basis van het voetbal hebben ze wel ergens anders geleerd. |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote:Op woensdag 31 juli 2013 - 14:50 schreef VVout het volgende:Ving net een stukje op, nl. 3 van feyenoord en 1 van Sparta 1 van Kalmar FF Willems is van Sparta. Rekik Bruma en Wijnaldum feyenoord. Ramon Pascal Lundqvist van Kalmar FF Leuke spelers natuurlijk maar geen eigen jeugd, de basis van het voetbal hebben ze wel ergens anders geleerd. Brenet,Locadia,Depay en in de aanval middenveld en verdediging komen de talenten er ook aan Dus komt wel goed met Psv, En Feyenoord zou ook heel graag buitelandse talenten willen halen om ervoor te zorgen, Dat er naast eigen jeugd ook andere talenten doorkomen zodat breette aankopen als Vormer en Goossens niet meet hoeven |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 31 juli 2013 - 15:09 schreef iAmsterdam het volgende:[..] Brenet,Locadia,Depay en in de aanval middenveld en verdediging komen de talenten er ook aan Dus komt wel goed met Psv, En Feyenoord zou ook heel graag buitelandse talenten willen halen om ervoor te zorgen, Dat er naast eigen jeugd ook andere talenten doorkomen zodat breette aankopen als Vormer en Goossens niet meet hoeven Zal best wel maar toen ik me het realiseerde moest ik het gewoon ff kwijt. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Maak van je hart geen moordkuil... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 31 juli 2013 - 15:09 schreef iAmsterdam het volgende:[..] Brenet,Locadia,Depay en in de aanval middenveld en verdediging komen de talenten er ook aan Dus komt wel goed met Psv, En Feyenoord zou ook heel graag buitelandse talenten willen halen om ervoor te zorgen, Dat er naast eigen jeugd ook andere talenten doorkomen zodat breette aankopen als Vormer en Goossens niet meet hoeven Ook Brenet is geen eigen jeugd, is pas in 2011 gekomen bij de club. |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote: Ok Brenet niet maar veel jeugd die nu de kans krijgt bij Psv.. een goede zaak |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dat zeker, maar Ajax mag een Eriksen en Fischer geen eigen jeugd noemen, dan mag een andere club dat dus ook niet..:-) |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote:Op donderdag 01 augustus 2013 - 17:56 schreef remco k het volgende:Dat zeker, maar Ajax mag een Eriksen en Fischer geen eigen jeugd noemen, dan mag een andere club dat dus ook niet..:-) De psvers deden dat ook niet ik maakte die fout;-) had ne huiswerk niet goed gedaan |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 01 augustus 2013 - 17:56 schreef remco k het volgende:Dat zeker, maar Ajax mag een Eriksen en Fischer geen eigen jeugd noemen, dan mag een andere club dat dus ook niet..:-) Klopt mr in dat geval hebben dus geen jeugd want ajax heeft er al een dozijn 16 en 17 jarige gekocht. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Eigenlijk kan je bijna nooit over een eigen jeugdspeler spreken. 95% van alle gevallen zijn begonnen bij de plaatselijke amateur vereniging. Als je het dus zo bekijkt zijn het dus hun jeugdspelers en niet van de club waar ze heen gaan in de f-jes e-jes of wat dan ook. Is dus een discussie die niet op moet gaaan, want waar trek je de grens. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Mij maakt het niet uit,ik vind Eriksen en Fischer bij Ajax ook opleidinsspelers, zelfs over Bazoer vind ik dat aangezien hij nu geen CV speelt maar dat men hem omturnt tot CVM wat toch een andere positie is. |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
Voor mij is de criteria waar de jeugdspeler het meeste leert en gevormt word tot een Ajax of een Psv speler |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 01 augustus 2013 - 23:33 schreef Peterhs het volgende:Eigenlijk kan je bijna nooit over een eigen jeugdspeler spreken. 95% van alle gevallen zijn begonnen bij de plaatselijke amateur vereniging. Als je het dus zo bekijkt zijn het dus hun jeugdspelers en niet van de club waar ze heen gaan in de f-jes e-jes of wat dan ook. Is dus een discussie die niet op moet gaaan, want waar trek je de grens. Heel goed gesproken Peter... :) |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote:Op donderdag 01 augustus 2013 - 23:33 schreef Peterhs het volgende:Eigenlijk kan je bijna nooit over een eigen jeugdspeler spreken. 95% van alle gevallen zijn begonnen bij de plaatselijke amateur vereniging. Als je het dus zo bekijkt zijn het dus hun jeugdspelers en niet van de club waar ze heen gaan in de f-jes e-jes of wat dan ook. Is dus een discussie die niet op moet gaaan, want waar trek je de grens. Ik snap je vergelijking maar Seedorf,Kluivert,Vd Sar Bijvb zijn meer gevormt in de opleiding van Ajax dan in hun eerste amateur vereniging Netzoals wij refereren naar onze opleiding Universiteit of een andere opleiding inplaats te refereren naar onze basisschool.. precies hetzelfde met eigen jeugd ja of te nee.. Als je afstudeert aan bijvb de Universiteit dan ook alle hulde aan die universiteit en hun docenten, en dat komt dan niet door je basissschool, wat wel enigsinds een basis legt maar het meeste refereer je naar je opleiding waar je het meeste hebt geleerd. Als je van jongs afaan van een amateur club naar Ajax of Psv gaat dan loop je qua leeftijd in Ajax de basisschool middelbare school en universiteit door qua niveau vergelijk ik dan universiteit het eerste elftal.. als je dat allemaal doorloopt ben je zeker wel eigen jeugd!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 augustus 2013 door iAmsterdam -- |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Daarom zei ik ook, dat het de discussie niet waard is. Dit omdat de ene de grens blij de pupillen legt en de ander bij welke club de speler in het 1ste terecht komt. Zo zijn er nog andere manieren te verzinnen. Een gelijke lijn is er niet. |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 augustus 2013 - 15:17 schreef Peterhs het volgende:Daarom zei ik ook, dat het de discussie niet waard is. Dit omdat de ene de grens blij de pupillen legt en de ander bij welke club de speler in het 1ste terecht komt. Zo zijn er nog andere manieren te verzinnen. Een gelijke lijn is er niet. Vind het de discussie wel waard, en ik beargumenteer het, er is wel degelijke een lijn waar je kunt zeggen eigen jeugd |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dat is jou mening. Die van iemand anders kan weer anders zijn. Het staat in ieder geval nergens beschreven dus een feit kan het nooit zijn. |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 augustus 2013 - 09:05 schreef remco k het volgende:Dat is jou mening. Die van iemand anders kan weer anders zijn. Het staat in ieder geval nergens beschreven dus een feit kan het nooit zijn. Daarom is discuseren ook leuk dan zie ik ook hoe een ander erover denkt en om er dan dieper op in te gaan Leg ik uit hoe ik erover denk zonder te zeggen dat ik een andere mening niet accepteer..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 augustus 2013 door iAmsterdam -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
De jeugd heeft toch mr de 1ste 3 pnt gepakt!
HULDE |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik zal je heel eerlijk zeggen dat ik het bericht ff snel las en nu pas de grap zie.. Mijn reactie is dus eigenlijk niet echt correct, of hoe je dat ook maar wil noemen.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 05 augustus 2013 - 18:53 schreef remco k het volgende:Ik zal je heel eerlijk zeggen dat ik het bericht ff snel las en nu pas de grap zie.. Mijn reactie is dus eigenlijk niet echt correct, of hoe je dat ook maar wil noemen.. No worries... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Braziliaanse spits krijgt opnieuw de kans op een contract bij PSV
Auteur: Tom Brouwer
05 Augustus 2013 om 14:14
Oliver Thoma Minatel zal opnieuw een stage gaan afwerken bij PSV, dat meldt Voetbal International. De Braziliaanse aanvaller was vier jaar geleden ook al op proef bij de Eindhovenaren, maar toen kon de Nederlandse topclub de twintigjarige speler geen contract aanbieden. Nu is de spits in het bezit van een Europees paspoort en daardoor wordt het voor de Noord-Brabanders makkelijker om hem een verbintenis aan te bieden.
Minatel vertrok na zijn eerdere proefperiode bij PSV in 2010 naar het Portugese Nacional, maar daar kwam hij niet verder dan elf optredens. De Braziliaan krijgt nu bij het Jong PSV van Darije Kalezic een nieuwe kans om zich te bewijzen. Mocht hij een contract krijgen, dan zal hij bij het beloftenelftal de concurrentie met Geraldo Alberto Antonio en Ruben Bentancourt aan moeten gaan.
Een andere proefspeler, de Finse Youness Rahimi, krijgt geen contract aangeboden door PSV. De spits speelde met de A1 van de Eindhovense club mee op de Otten Cup en werd met drie doelpunten topscorer van dat team. Toch kon hij niet genoeg indruk maken op de technische staf.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 augustus 2013 door infamous psv -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Jeugdspeler Augustine Loof (17) tekent contract 22 augustus 2013 11:50 Jeugdspeler Augustine Loof (17) heeft donderdag in het Philips Stadion zijn handtekening gezet onder een contract voor de komende drie seizoenen. De verdediger tekende in het bijzijn van zijn familie een verbintenis die hem tot 2016 aan PSV verbindt. Loof speelt vanaf dit seizoen in de A1 van PSV, die onder leiding staat van Pascal Jansen.
Augustine Loof zette zijn handtekening onder een 3-jarig contract Loof: PSV is echt mijn club Loof is afkomstig van de Jeugd Voetbal Opleiding Zeeland en speelt sinds het seizoen 2011-2012 in de PSV Jeugdopleiding. Loof, geboren in Sierra Leone, toonde zich na afloop verheugd met de ondertekening van zijn contract. Dit betekent heel veel voor mij, PSV is echt mijn club. De jonge verdediger was onder meer met zijn opa en oma naar het Philips Stadion gekomen. Het betekent heel veel voor me dat zij hierbij kunnen zijn. Zij hebben mij sinds mijn komst naar Nederland enorm gesteund. Ik ben hen daar heel dankbaar voor.
De felicitaties van Marcel Brands voor Augustine Loof. De felicitaties van Marcel Brands voor Augustine Loof.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 augustus 2013 door infamous psv -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
waar is renatebos tegenwoordig ik hoor en zie hem niet meer. zou dat komen omdat het niet zo goed gaat met feyenooit
renate je bent een echte loser.
tot over 26 weken weer is want jongens ik heb een leven jullie blijkbaar niet. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Krijg je over 26 weken weer een proefverlof of zo verrekte autist. Zelfs je eigen volk mot je niet. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 - 16:55 schreef eindhovenpsv1 het volgende:waar is renatebos tegenwoordig ik hoor en zie hem niet meer. zou dat komen omdat het niet zo goed gaat met feyenooit renate je bent een echte loser. tot over 26 weken weer is want jongens ik heb een leven jullie blijkbaar niet. Pleur lekker op dan met je leven... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 - 16:55 schreef eindhovenpsv1 het volgende:waar is renatebos tegenwoordig ik hoor en zie hem niet meer. zou dat komen omdat het niet zo goed gaat met feyenooit renate je bent een echte loser. tot over 26 weken weer is want jongens ik heb een leven jullie blijkbaar niet. Net zoals dat jij er niet meer was toen het vorig seizoen ineens slecht ging met PSV??? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vanmiddag heeft Feyenoord A1 het duel tegen PSV A1 om de SuperCup gewonnen met 2-1. De ploeg van Roy Makaay speelde met veel inzet, strijd en passie.
De SuperCup werd gespeeld tussen de landskampioen(Feyenoord A1) en de bekerwinnaar(PSV A1) van vorig seizoen.
Opstelling Feyenoord A1: De Fockert, Lopes Cabral, Houben, Hardeveld, Gronsveld, Dekker, Idrissi, Nieuwkoop, Karsdorp, Dammers, Driebergen
Wisselspelers: Van Dorp, Kassels, Blijham, Van der Linden, Martis, Elst, Robinson.
Eindstand: 2-1 1-0 Karsdorp. 2-0 Dammers. 2-1 Rick Karsdorp
Bron:FRFanatic |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 - 16:40 schreef RenatoBos het volgende:[ afbeelding ] [ afbeelding ] Vanmiddag heeft Feyenoord A1 het duel tegen PSV A1 om de SuperCup gewonnen met 2-1. De ploeg van Roy Makaay speelde met veel inzet, strijd en passie.De SuperCup werd gespeeld tussen de landskampioen(Feyenoord A1) en de bekerwinnaar(PSV A1) van vorig seizoen. Opstelling Feyenoord A1:De Fockert, Lopes Cabral, Houben, Hardeveld, Gronsveld, Dekker, Idrissi, Nieuwkoop, Karsdorp, Dammers, Driebergen Wisselspelers:Van Dorp, Kassels, Blijham, Van der Linden, Martis, Elst, Robinson. Eindstand: 2-11-0 Karsdorp. 2-0 Dammers. 2-1 Rick Karsdorp[ afbeelding ] Bron:FRFanatic Bedankt Bos..
ETTERBAK |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 - 16:55 schreef eindhovenpsv1 het volgende:waar is renatebos tegenwoordig ik hoor en zie hem niet meer. zou dat komen omdat het niet zo goed gaat met feyenooit renate je bent een echte loser. tot over 26 weken weer is want jongens ik heb een leven jullie blijkbaar niet. Gaat langzaam dood.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Je ziet t remco. Die gozer steekt z'n kop om de hoek en daar gingen gelijk 2 punten. Het ligt aan hem.. :) |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2013 - 11:14 schreef tomson het volgende:[..] Je ziet t remco. Die gozer steekt z'n kop om de hoek en daar gingen gelijk 2 punten. Het ligt aan hem.. :) hahahaha |
|
|
|