|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Napoli gaat voor Mertens (De Telegraaf)
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Napoli gaat voor Mertens
quote:EINDHOVEN - Napoli hoopt op korte termijn Dries Mertens (26) te presenteren als aankoop. De club uit de Serie A maakte de interesse in de aanvaller reeds kenbaar bij PSV en opent een dezer dagen de officiële onderhandelingen met de Eindhovenaren. Volgens de Telegraaf wordt er met toestemming van PSV met Mertens onderhandeld over een meerjarig contract. Memphis Depay wordt als vervanger van Mertens gezien. |
|
|
|
|
Allessandro
|
|
|
als al onze toppers weggaan en er niets voor in de plaats komt... tja.. dan wordt het een lastig jaar voor Cocu.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Transfer van Mertens naar Napoli nadert zijn voltooiing
19/06/2013 18:58
PSV neemt waarschijnlijk deze zomer ook afscheid van Dries Mertens. Een akkoord over de overgang van de Belgische aanvaller naar Napoli wordt 'een dezer dagen' verwacht.
De juristen van Mertens en Napoli zijn met elkaar in conclaaf over een contract. Hoewel de beide partijen elkaar naderen, is er van een deal nog geen sprake. 'Maar het ziet er allemaal goed uit', zegt zaakwaarnemer Søren Lerby. 'Een dezer dagen, in het weekend of net daarna verwacht ik dat alle puntjes op de i staan.'
Napoli heeft nog geen contact opgenomen met PSV, dat wel Lerby toestemming heeft gegeven te praten met andere clubs. Daarbij is bekend wat de Eindhovense club wil hebben ter compensatie. Voor negen miljoen euro kan het tot medio 2016 lopende contract worden afgekocht.
Mocht Mertens daadwerkelijk de overstap maken naar Napoli, is dat de tweede aanvaller die Eindhoven verlaat. Eerder deze week bereikte Jeremain Lens een akkoord met Dinamo Kiev. (Thijs Slegers)
bron: vi.nl/nieuws/242736/Transfer-van-Mertens-naar-Napoli-nadert-zijn-voltooiing.htm |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Kom op hup, uitgeven dat geld.. |
|
|
|
|
sim
|
|
|
|
|
|
Joe The Ball
|
|
|
Die Maher gaat het niet redden bij PSV kost behoorlijk duur voor zijn kunsten. Ajax is al hard weggelopen na hem gezien te hebben op de EK voor de jeugd. Ik ben bang dat hij even ver komt als Matav....nee PSV heeft goedkope maar harde werkers nodig. Dit soort boys ontbreken al ruim 5 jaar bij PSV.....geen enkele stofzuiger met mooi denk spel ga het nooit redden. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 20 juni 2013 - 16:19 schreef Joe The Ball het volgende:Die Maher gaat het niet redden bij PSV kost behoorlijk duur voor zijn kunsten. Ajax is al hard weggelopen na hem gezien te hebben op de EK voor de jeugd. Ik ben bang dat hij even ver komt als Matav....nee PSV heeft goedkope maar harde werkers nodig. Dit soort boys ontbreken al ruim 5 jaar bij PSV.....geen enkele stofzuiger met mooi denk spel ga het nooit redden. kost duur. ;P
harde werkers zoals Hiljemark:) geweldig aankoop dat... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Al denk ik wel dat Hiljemark een goede voetballer gaat worden.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Weet ik veel, ze zullen vast wel iets verzinnen in Eindhoven toch.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik hoorde dat jullie het afdankertje Maher van Ajax nu mogen kopen.. Ik hoop dat jullie er iets aan hebben.. Ook komend jaar moet je toch strijden voor plek 3 t/m 5 |
|
|
|
|
Bootjuhh
|
|
|
Wanneer hebben ze nog meer gestreden voor plek 3/5? Volgens mij hebben ze de afgelopen jaren tot het eind van de competitie gewoon voor plek 1/2 gestreden(niet met succes overigens). En afdankertje is ook een beetje makkelijk. Dat hij in jullie ogen te duur is maakt hem nog geen afdankertje. |
|
|
|
|
Bootjuhh
|
|
|
Maar goed, om commentaar te voorkomen zal je met eigen jeugd kampioen moeten worden, zonder vervelende momentjes van Toivonen, met aanvallend voetbal en veel doelpunten. En dan nog krijg je dan waarschijnlijk het commentaar dat ze het van Ajax hebben afgekeken... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 20 juni 2013 - 20:44 schreef remco k het volgende:Ik hoorde dat jullie het afdankertje Maher van Ajax nu mogen kopen.. Ik hoop dat jullie er iets aan hebben.. Ook komend jaar moet je toch strijden voor plek 3 t/m 5 Wat n rancune...
Gaan de neuzen spijt van krijgen dat ze Maher laten lopen... Al had hij toch niet naar 020 gegaan. Marokanen en Joden gaan niet samen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Whahaha, wat een reacties, echt te makkelijk..
Nee hoor, Maher is geen afdankertje, heel groot talent dat er goed aan doet om in Nederland te blijven.. Vind het wel jammer dat PSV ondanks dat het er al jaren financieel niet goed gaat en ze de steun van de gemeente hard nodig hadden gewoon wel die bedragen blijft betalen..
Als PSV daar nou eens mee zou gaan stoppen zouden zowel PSV als Ajax daar in de toekomst weer van kunnen gaan profiteren.. |
|
|
|
|
En weer geen titel
|
|
|
Haha Marokkanen en joden gaan niet samen nee, maar Marokkaantjes en Fons spooren zeer zeker wel. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 - 21:13 schreef En weer geen titel het volgende:Haha Marokkanen en joden gaan niet samen nee, maar Marokkaantjes en Fons spooren zeer zeker wel. Als jij dat weet dan ben je zeker Marokaan. Of Fons Spooren zelf |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 - 18:45 schreef remco k het volgende:Whahaha, wat een reacties, echt te makkelijk.. Nee hoor, Maher is geen afdankertje, heel groot talent dat er goed aan doet om in Nederland te blijven.. Vind het wel jammer dat PSV ondanks dat het er al jaren financieel niet goed gaat en ze de steun van de gemeente hard nodig hadden gewoon wel die bedragen blijft betalen.. Als PSV daar nou eens mee zou gaan stoppen zouden zowel PSV als Ajax daar in de toekomst weer van kunnen gaan profiteren.. JIj houd wel veel van jezelf he.. |
|
|
|
|
En weer geen titel
|
|
|
Nou ik heb geen hiv en ik neuk geen schapen . Haha iinflamoes |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Jij hebt een hekel aan jezelf dan?? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Napoli blundert en noemt Mertens Nederlander
Auteur: Reon Boeringa Gepubliceerd:22 juni 2013 om 16:14Categorie:Opmerkelijk
Dries Mertens mag dan bijna speler van Napoli zijn, de communicatie-afdeling Italiaanse topclub weet bar weinig van de handige dribbelaar.
Volgens de clubsite van Napoli is Mertens namelijk een 'Nederlandse vleugelspeler', dat terwijl de PSV'er toch echt Belgische Leuven is geboren.
Napoli bevestigt dat de 'Nederlander' in de loop van zaterdag een medische keuring zal ondergaan. PSV en Napoli werden het eerder al eens over de te betalen transfersom, maar PSV wil de transfer pas officieel maken als het een waterdichte bankgarantie heeft ontvangen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 juni 2013 door infamous psv -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
PSV wil de transfer pas officieel maken als het een waterdichte bankgarantie heeft ontvangen.
Vraag er eentje aan de gemeente ? ;) |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 - 19:26 schreef tomson het volgende:PSV wil de transfer pas officieel maken als het een waterdichte bankgarantie heeft ontvangen. Vraag er eentje aan de gemeente ? ;) al gedaan en geregeld.. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Mooi. En maximaal spenderen die miljoenen zodat de druk om kampioen te worden alleen maar groter wordt. Lekker voor Cocu, veel druk en een zooi spelers die 'verplicht' moeten spelen omdat ze zoveel geld gekost hebben. Heeft de afgelopen jaren ook prima gewerkt. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 - 20:04 schreef Oceanu het volgende:Mooi. En maximaal spenderen die miljoenen zodat de druk om kampioen te worden alleen maar groter wordt. Lekker voor Cocu, veel druk en een zooi spelers die 'verplicht' moeten spelen omdat ze zoveel geld gekost hebben. Heeft de afgelopen jaren ook prima gewerkt. Hahahaha
Bedankt voor je bezoek.. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Gaat goed met de verkoop.. Een foto van Schaken bij Lens en Mertens een NEderlander noemen..
Moet zeggen dat men wel oprecht geïnteresseerd is in de dingen die er in Eindhoven gebeuren.. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Dat is daar toch normaal, dat namen verkeerd gedrukt worden en dat mensen verkeerd worden aangekondigd ? Voor de clubleden zelf is het al niet te volgen wie er spelen, laat staan voor mensen uit het buitenland. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 23 juni 2013 - 11:23 schreef remco k het volgende:Gaat goed met de verkoop.. Een foto van Schaken bij Lens en Mertens een NEderlander noemen.. Moet zeggen dat men wel oprecht geïnteresseerd is in de dingen die er in Eindhoven gebeuren.. Als ze mr poen neerlleggen , dan mogen ze hem voor mijn part een Ghanees noemen |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote:Op donderdag 20 juni 2013 - 20:44 schreef remco k het volgende:Ik hoorde dat jullie het afdankertje Maher van Ajax nu mogen kopen.. Ik hoop dat jullie er iets aan hebben.. Ook komend jaar moet je toch strijden voor plek 3 t/m 5 whahahaha loser. |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 - 21:13 schreef En weer geen titel het volgende:Haha Marokkanen en joden gaan niet samen nee, maar Marokkaantjes en Fons spooren zeer zeker wel. doet je poepertje nog pijn. |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote:Op zondag 23 juni 2013 - 19:36 schreef infamous psv het volgende:[..] Als ze mr poen neerlleggen , dan mogen ze hem voor mijn part een Ghanees noemen en niet anders. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Was jij niet de persoon die dat mooie topic opende richting de "neuzen"???
Wel lekker dat kampioenschap van PSV of niet?? |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Je hebt zelfs een persoonlijk topic bij die Lampen. Aardig nivootje hoor die jongens. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zeker man, voel me vereerd.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Whahaha, Boudewijn is er snel bij.. Heb het vermoeden dat we meneer even niet meer zien.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Blade85
|
|
|
dus... Lens weg... Mertens weg... Toivonen en strootman misschien weg... geen van Bommel meer... Ik begin zowaar benieuwd te worden wat er gaat gebeuren in eindhoven :p |
|
|
|
|
Blade85
|
|
|
Voorin locadia en depay basis?? middenveld hiljemark als controleur achter maher? en wie nog meer trouwens? en achterin bruma?? en???? Wel zoet op doel lijkt me... |
|
|
|
|
sim
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 - 13:16 schreef Blade85 het volgende:Voorin locadia en depay basis?? middenveld hiljemark als controleur achter maher? en wie nog meer trouwens? en achterin bruma?? en???? Wel zoet op doel lijkt me... Word allemaal een verassing? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zal dan een jonge ploeg worden bij PSV, ben benieuwd.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Het voetbal plaatje voor Mertens bij Napoli is binnen.
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
HAHAHAHA...
Die is top , Eide... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ga je nu echt zelf een topic naar boven halen waar al weken niet op is gereageerd om daarna om een slotje te vragen?? Pffff dacht dat ik gek was. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 - 12:28 schreef remco k het volgende:Ga je nu echt zelf een topic naar boven halen waar al weken niet op is gereageerd om daarna om een slotje te vragen?? Pffff dacht dat ik gek was. Door hier nog op te reageren ben je dat ook wel n beetje ;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik hoef er geen slot op he.... |
|
|
|